Új hozzászólás Aktív témák
-
Siriusb
veterán
Ablaktörlő lapátot milyet és honnan érdemes venni, ami nem csíkoz? Amit legutóbb vettem, elég vacak.
-
Mercutio_
félisten
válasz
PRDZsolesz #14012 üzenetére
Konkrétan melyik, milyen?
Swift sedan-on is megadta magát és egy sávban már nem töröl
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, Fehér Bőr NIKE Sneakers, FANTASY könyvek, TÖMÖRFENYŐ komód és könyvespolcok, HŰTŐ, MOSÓGÉP, MIKRÓ, Akasa 120W külső táp
-
Siriusb
veterán
válasz
PRDZsolesz #14012 üzenetére
Köszi!
Úgy látom Bárdi autónál van és ha minden igaz, van egy üzletük nem olyan messze. Valószínűleg benézek hozzájuk. -
Siriusb
veterán
WagonR+ -hoz kell, majd lemérem. Bosch-sal egy fórumtársnak rossz tapasztalata volt, nem akarsz menni egy kört ebben a szutykos időben, hogy megnézzük, nálad miként válik be?
A Norautonál vettem előre a prémiumot, az kb. a lecserélt lapát szintjét hozta, hátulra csak a gazdaságosból volt a szükséges méretben; na azt kár volt felrakni, vicc kategória. -
giigz
veterán
válasz
Siriusb #14017 üzenetére
Ugy torol, mint egy vadi uj lapatnak torolnie kell...
Csak az a kerdes, hogy mennyire lesz tartos
De igy elsore nagyon minoseginek tunik
Nem tudom mennyi a kereted ra, 2-3k-bol kijon a sima Valeo vagy Hella, vagy ha nagyobb a keret, akkor egyertelmuen a Bosch Aerotwin egy jo valasztas
En pl. kovetkezo alkalommal Hella-t fogok venni, csak azert h kiprobaljam az egyes markakat, tehat nem veszek egymas utan ugyanolyat... Ja igen, ami meg olcso es jonak mondjak az a Bosoko
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv
Tanácsot kérnék, hol induljak el a hibakeresésben. 98-as 3 ajtós swiftről van szó. Ha bemelegszik a motor, akkor nagyobb gázadásra elkezd rángatni, mintha kihagyna valamelyik henger. Néha le is áll a motor. Már tavaly is produkálta ezt a hibát, főleg akkor amikor párás, nyirkos az idő, illetve esőben. Első körben a gyújtást ellenőrizném, illetve rotort és elosztófedelet cserélnék. Nyáron a műszaki előtt le lett mosva a motor és akkor a gyújtáselosztóba bekerült egy csomó víz. Lehet hogy most is ez a gond, mert a tömítés nem jó?
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Doze
aktív tag
válasz
Szakbarbár #14021 üzenetére
ha csak nyirkos időben csinálja, akkor szinte száz hogy beázik. Alaposan vizsgáld át az összes kábelt, tömítést stb. Ha egy kicsit is hibás akkor csere.
-
Kornel
veterán
na srácok... újabb kérdés
swift2/sx4/splash-ben lehet üzemanyagszűrőt cserélni?
mert eddig úgy tudtam, hogy nem, most meg találtam hozzá.
valaki cserélt már az említett típusokban? -
Szakbarbár
aktív tag
Az lesz, szétkapom az elosztót, már nyáron sem tetszett amit benne láttam, eléggé el volt oxidálódva. Egyébként nagy gázra csak akkor kezd el akadozva járni a motor, ha van rajta terhelés (sebességben van és gyorsítanék) ha csak üresben pörgetem a motort akkor szépen felpörög.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Kornel
veterán
válasz
PRDZsolesz #14026 üzenetére
koszi, most jovok ra, hogy ezt mar en is olvastam korabban.
de olyan erzesem van, hogy egyesbol indulva nem kap eleg benyat neha...
jo lenne ha ra lehetne nezni, hogy milyen allapotban van. -
Cheesy
őstag
#14010-re ötlet?
www.vakbelmutet.hu
-
Sziasztok!
Használz Swift vásárlással kapcsolatban szeretnék tanácsokat kérni. A kinézett modell egy kb. 2006 - 2008 közötti gyrátású gépkocsi lenne.
Mire kell figyelni? Mennyi kilométer ami jó, mennyi felett kezdődnek a bajok stb.
Előre is köszi!
mobal,
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Kornel
veterán
Szia!
Személy szerint a 2008 utáni faceliftes példányokat preferálom, a hátsó lámpáról lehet megismeri.
Ezekben javítottak pár dolgot, pl. a régebbiek a csomagtartónál kezdtek rozsdálni, ez már nem.
Egyedüli típushiba az esetleges váltómeghibásodás lehet, erre mindenképp figyelnék, ha most mennék ilyet venni.
Km állás csak egy tájékoztató adat, a suzukit is ugyanúgy visszatekerik a nepperek, mint a többi márkát, amikor a Splash-em vettem, láttam olyan 37.000 km-el hirdetett példányt, amibe minimum 137.000 volt, szóval ezt fenntartásokkal kezeld, sokkal fontosabb az állapot, illetve hogy hol futotta a megtett km-eket az autó. Egy városi kocsiba 100.000 km elég megterhelő üzemmód.
Személy szerint jobban preferálom a magánszemélytől való vásárlást, ott azért sok minden kiderül az autó előéletéről, pl. olyantól sose vennék autót, aki azt mondja, hogy erre sose kellett költeni, mert egy autóra mindig költeni kell, ha azt akarod, hogy rendbe legyen. 100.000 km-ig nyugodtan nézegethetsz ilyen kocsikat, de láttam már 360.000 km-t futottat is, annak se volt semmi baja. Ha magánszemélytől veszed, kérdezz rá a szervizelésre, legalább 15.000 km-enként megkapta-e az olaj és szűrőcseréket, legjobb, ha 5w30-as szintetikus olaj volt benne, még jobb, ha 10.000-ként cseréltékHa kereskedés, akkor én szervizkönyv nélkülit nem vennék, elvégre is egy 5 éves autónak még legyen meg, de rendesen utánanéznék, hogy valódi-e a szervizkönyv, milyen számlák vannak az adott márkaszerviz nyilvántartásába stb., ezt elvileg kiadják még telefonon is. Ami fontos, hogy a gyári 45 ezres váltóolajcsere periódus mindenképp legyen betartva, és próbaúton nézd meg jól a váltót, és a kuplungot, szerintem ez a kocsi leggyengébb része, ahogy már írtam is.
Remélem segítettem, jó vásárlást, és üdv majd a "kalaposok" körében
mod: sima GC-t ne vegyél, legalább GLX CD AC, de a GS még jobb
mennyi a keret amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Az már nem egy rossz összeg, ezért szerintem lehet venni normális példányt.
Mondjuk a legolcsóbb 2008-as GS kicsit többe kerül sajnos.
Viszont a többi 2008-asért is megkérik az árát most úgy látom, volt ez már olcsóbb is, ahogy emlékszem, de szerintem egy 100-as alku simán belefér, én is annyit alkudtam a Splash-em árából.Ez pl. képekről nézve egybe van, kicsit több mint a keret, de ha nem sietsz, ki lehet fogni!
-
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
szerintem az pomt eleg.
nekem azok sincsenek meg mind, elkavarodott mar, meg van amit a szerelo vett.
viszont mindent reszletesen el tudok mondani a leendo vevonek, hogy mi lett javitva, cserelve, illetve a gyari olajcsereperiodust is leroviditem 10-12k-ra. ezek tukrozi is az auto allapota, fogyasztasa.benzinszurore valami?
-
Kornel
veterán
pedig sx4-re irtak pont.
akkor marad az, hogy megy, ameddig megy...
mondjuk meg egy pont, amit nem ertek, ennel megtervezhettek volna normalisabban is.ja splash forumba scracnak is eltort a rugo, gyarba vannak kapcsolatai, megkerdezte, es tudnak rola, az alkatresz konstrukcios hibaja okozza, gari alatt cserelik, utana fizetos... azert ez igy mennyire gaz? mi van ha 130-nal kettetorik es elszall valaki? miert nem csinalnak visszahivast? a markaszervizek miert tagadjak, hogy letezik a problema? vagy csak nekem vannak tul nagy elvarasaim? lehet kene egy cikk rola
-
Doze
aktív tag
válasz
Kornel #14040 üzenetére
Rugótörés érdekes probléma.... de szerintem ez csak splashnél lehet, meg a régi swift gátlói amik sz@arok. Nekem Kyb rugó+gátló, ráadásul nem is gagyi fajtából. Olajos-Gázos. A fékek TRW stb... A splashnál nem tom kik a beszállítók... ha márkás gyártó és mégis törik, akkor egyértelmű tervezési hiba.
Az a baj nem csak suzuki nem ismeri be ha elkurnak valamit... BMW V6 blokkban vezérműlánc szakadás 60ezernél.
, és bár javították de fut egy nagycsomó így fut....
Lehet a splashnél is tudnak róla, és javították is már, csak épp beismerni nem tudják....főleg amin már lejárt a gari.
Sx4-nél az ülés nyikorgás, meg a féltengely ropogás... de főleg 2006-os modellek... engem elkerültek ezek a problémák szerintem azért mert 2008-as modell...
A tiéd nem az első szériás modell?
-
Kornel
veterán
de a legelsok egyike sajnos
viszont a rugon kivul szerencsere eddig nem volt egyeb varatlan baj, ez az ules tema idegesit most, de hetvegen ranezek.mondjuk most megy bele majd a h&r szett, ha megjonnek, illetve jovore a koni str.t gatlok, ez lesz a legjobb splash az orszagban
-
_BM_
senior tag
Márkatársak!
Nem tud valaki olyan bontót, ahol van swift2-höz dísztárcsa? Esetleg nincs valakinek eladója?
Egy darab kéne. 14"-os.[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
na. kikaptam az ülést, és szemügyre vettem, több gond is van vele, és ahogy elnéztem, nem érdemes hozzákezdeni tákolgatni.
először is a magasságállítás miatti része egy vicc, már ott van egy mm holtjáték legalább, ezen kívül a háttámla döntésre szolgáló mechanikában is van legalább egy mm holtjáték. ezeket normálisan nem lehet kijavítani, max. gányolni, úgyhogy hagyom így, és inkább vadászok egy swift sport ülésre, hátha akad egy valamikor -
Mercutio_
félisten
Swift sedanra hány centis lapátokat vadasszak!? (azt tudom, hogy nem szimmetrikus a 2 oldal)
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, Fehér Bőr NIKE Sneakers, FANTASY könyvek, TÖMÖRFENYŐ komód és könyvespolcok, HŰTŐ, MOSÓGÉP, MIKRÓ, Akasa 120W külső táp
-
Mercutio_
félisten
De úgy is biztos jó, de ha valaki fejből vágja nemkkelleelőásni a meroszalagot, lebumlizni a kocsihoz, stb.
Ilyen alapon semmi olyat nem kellene megkerdezni ami benne van a gepkonyvbenEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRÁK:Orient Bambino II Bigsize, Seiko SNXF05, Fehér Bőr NIKE Sneakers, FANTASY könyvek, TÖMÖRFENYŐ komód és könyvespolcok, HŰTŐ, MOSÓGÉP, MIKRÓ, Akasa 120W külső táp
-
Xmodule
őstag
Megvolt (szerintem a kocsi életében elöször) a gyertyacsere. Suzuki Alto 2000-es évjárat 80.000km-el. Nem nagyon érzek változást a menetteljesitményen. Mostanában csinálja azt a kocsi, hogy mikor kicsit jobban benyomom a pedált, pl. gyorsulásnál akkor ilyen klap-klap hang jön a motorbol, de ha a pedált kicsit visszább veszem megszunik ez a hang. Esetleg valami ötlet? Meg pont benéztem a kocsi alá és ez a látvány fogadott:S
Régi gyertya:
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
Igen az jo kérdés. Kell e valaki spéci mondjuk valami lehuzo szerszám ahhoz hogy szét tudjam bontani es új gumit húzzak ra? Szerinted ez a különös hang is onnan jönne? Mert en gondoltam ra amugy de akkor folyamatosan lehetne hallani ezt a hangot nem csak akkor amikor jobban be nyomom a gázpedált nem?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
-
Xmodule
őstag
Pedig hidd el hogy nincs benne 150e csak 80e. Onnan tudom hogy itt van egy fizetős oldal ahol meg lehet nezni a kocsi történetet. Es mivel ez nem import auto volt ezért mar az első km-t itt tettek bele. Minden dokumentálva van. Es ez az oldal amiről beszélek kiírja ha tekerve volt az óra, mivel amugy itt nem illegális az ilyesmi csak baromi drága. Ennél a kocsinál meg szerintem meg sem érne tekerni. Mondjuk azt is jo figyelembe venni hogy itt svedben a tel hosszabb es soznak mint a vadbarmok ha kell ha nem. (Múltkor reggel mentem melóba es jött velem szembe a soszoro +6fok-ba. Jol telibe is szórta a kocsi elejét pedig mar majdnem hogy megálltam annyira le lassitottam.) na szóval a lényeg hogy itt elég hamar le amortizalodnak a kocsik sajnos. Főleg a rozsda itt a legnagyobb ellenség ugye a sok só miatt
a szelep hézagot en is ki tudom mérni hézag merovel nem?) vagy valami nagyon spéci szerszám kell hozza?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Doze
aktív tag
válasz
Xmodule #14058 üzenetére
Itthon is jó lenne egy ilyen oldal, azt hittem itthon vagy
...
Igen egy lapkás hézagmérővel ki tudod mérni, csak annyi a gubanc hogy a szelepfedelet le kell kapni. Szal egy új szelepfedél tömítés nem árthat.
A másik féltengelyes dolog: Elvileg le tudod bontani (még nem bontottam) a féltengelyt mindenféle spéci szerszám nélkül. Ha megvan jól telenyomatod zsírral amit készletben árulnak a gumiharanggal. Ha nem javul akkor berágódott a kosz miatt, akkor viszont csere. De szerintem ha kiszopósodott akkor rögtön észreveszed ha a kezedben tartod.... Vagy ha megemeled az autót, üresbe rakod, a kereket megfogod, másik kézzel meg a féltengelyt megrángatod, és ha kotyog akkor kampó.
[ Szerkesztve ]
-
hossszú
őstag
A múltkor láttam ilyen gumiharangot, nem tudom a való életben milyen lehet, ehhez nem kell kiszerelni a féltengelyt.
„A kutya az egyetlen a világon, aki jobban szeret téged saját magánál.” Darwin
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Zsír Lenovo ideapad 3 14ITL6 Gyors Multimédiás Ultrabook -30% 14 i3-1115G4 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Új Dobozos Hp Pavilion 14-dv "Kis Gamer" Fémházas Ultrabook -25% i5-1135G7 8GB 512GB SSD Iris Xe FHD
- Qidi Tech X-Plus 3D nyomtató
- iPhone 11 64GB gyári független hibátlan 2022.12.08. Apple garancia
- Lenovo Legion Y520 - i7 7700HQ/16GB RAM/512GB SSD/GTX 1060 6GB/Garis bill.
Állásajánlatok
Cég: ELPRO Systems Kft.
Város: Budapest
Cég: Test Innovation Technology Kft.
Város: Budapest