Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz tomsics #9636 üzenetére

    egyben van, mert költök rá. a szerelőm is azt mondja, minek ebbe jó olaj? mondom csak. nem is eszi az olajat, a kipufogó belseje fém tiszta 120k km-nél! stb. stb., nem részletezem :)

    a diesel kérdés még mindig nyitott, egy grande punto mjet személyében, viszont félek tőle, ha kifogom, és nem kímélték, akkor a gatyám is rámegy. nyilván nem mindegyik dieselre igaz, amit mondtam, de csak használt kocsikban gondolkozok most, ami azt jelenti, hogy km visszatekerés és széthajtás kockázata simán benne van a vételbe, aminek az esélyét lehet csökkentei, de 100%-ban elkerülni nem lehet, na már most ha befigyel egy turbo, vagy magasnyomású elem csere, esetleg megfűszerezve egy kettős tömegű lendkerékkel, akkor a kocsi árának fele rámegy, amivel már nem éri meg. erősen sarkítva: punto mjet fogyaszt 5 litert, swift 2 meg 6 litert, a különbség kerekítve 450 HUF / 100 km. Swiftet megveszem 1.000.000-ért, punto 1.300.000, tehát a különbség 66.666 km alatt jön be, amit a m13a (netán m16a) motor lazán kibír, de vajon a mjet-re mennyit kell ezen idő alatt költeni? :U

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák