Új hozzászólás Aktív témák

  • Dyno

    veterán

    válasz KrAt #6789 üzenetére

    - a mostani ECU-ban nincs lambda érzékelőnek hely, viszont a leömlődben benne a lambda, és így nincs rádugva?

    Ez a verzió csak hűlyén írtam, továbbá megnéztem még ezen kivűl 2 érzékelő felvan oda kötve a motor mellé, még egy helyet találtam ahová rálehetne dugni alúl van a teknőnél szinte, gondolom olajnyomás érzékelő.
    Édesapámmal is éppen azon gondolkoztunk, hogy a Suzukiba van-e olyan lámpa ami az olajnyomás vissza jelzést muttatja, mert hogy amikor mi gyújtás adunk és inditjuk csak a Check engine meg a töltés visszajelző lámpa ég, csak ugye a check engine úgy marad mostanság, csak most már arra nem emlékszem hogy olaj nyomás lámpa is van-e, ami aztán normál esetben elalszik.....?

    Tehát van valami ötletetek, majd elviszem azon gondolkozom egy alváz mosásra hátha jobb lesz.
    Annyi még a gond hogy hideg motorral 2esbe nagyon rángat, de ezt olvastam hogy gyújtás beállítás lehet, emg még annyi hogy 2-esbe ha mele is a motor, akkor is 2000rpm-től kezd el úgy igazán húzni csak.
    De ezen kivül semmi, van itt nálunk egy elég kemény emelkedő, buszok 2-esbe tudnak max feljönni, havernak van egy 1,6-os Focusja, a lépést nem tudta tartani, pedig nem nyomtam padkogászt, 4500rpm-en váltottam a 2-ből 3-ba, és utána 3asba húzott keményen, az utcába közvetlen mögöttem fordult, legalább 1km hosszú az utca a végén már volt kb. 100méter elönyöm.Pedig ő végig padlóval jött, 1-esbe fordult au utcába én csak kettesbe, 1-be Ő kihúzta valami 6000rpm-ig de így se bírt tartani.Tehát ebből gondolom hogy nincs nagy gond, csak nagyon zavar a lámpa, ezért kiváncsi vagyok hogy mire várhatok, ne érjen meglepi.
    :R

Új hozzászólás Aktív témák