Új hozzászólás Aktív témák

  • 2ozzmexy

    aktív tag

    válasz Zolás #48258 üzenetére

    KiItthon is volt limited, Vitara S-nek hívták....
    De van különbség, ugyanis osztrákiában másképpen számolják a forgalomba helyezést és a biztosítást, ott mindkettő alapja a környezetvédelmi besorolása.
    Toyota pl gyárt direkt osztrák piacra legkisebb motor +AT+ legnagyobb felszereltség. VW is onnan nem vezette ki az 1,2TFFSI-t, vagy az 1,6PDTDI-t,különben bizonyos modelleket a kutya nem venné meg, mert annyiba kerül rá pl Bécsben a biztosítás mint egy albérlet.
    A németeknél más a helyzet, náluk sok belpiacos autó van, mert ott a legtöbb autó (70%+) 5 évente gazdát cserél és 10-15 éves kortól nem megy át műszakin sem a rozsda vagy az olajfogyas miatt, ezért ezeket hordják hozzánk meg a halálkaravánok is ezeket hurcolják, a magyarnak, románnak, bolgárnak tökéletes autó az, majd utána toltoget a tízvénegyvenuniverzálból... Csak addigra már elment kétszer a Holdra, de a belseje patika, minden működik rajta, ezért kívül csecse belül kaka az összes, mert a valós futása a mutatott érték 3-4szerese, a német nem esik kétségbe ha 120km-re kell dolgozni járni, az neki egy óra, mert mindenhova autópálya van. Számold ki, 5 év 2000 munkanap napi 240km...ugye az pont évi 10ezer km... Vagy nem...

    @blakey: ezen a könyök támasz témán nem tudtam napirendre térni soha, pedig a Vitara S-hez járt, de még az allgrip-es GLX AT-hoz is feláras volt anno, pár évvel később pedig a GL+-hoz is kaptam... :W

    @ncc1701: a Toyota nem jó példa, mert ő régió kodosan gyárt, ha egy magyar Yarist vennél alkatrésznek mellé, lennének csodálkozások. ;) Az alvazszam elején van a titok, asszem azok a Yarisok vagy JT vagy SB kezdetűek és az utána jövő régió kód adja meg hova készült, persze atfedések vannak.

    [ Szerkesztve ]

    "...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."

Új hozzászólás Aktív témák