Új hozzászólás Aktív témák

  • ncc1701

    veterán

    válasz d.beni #48208 üzenetére

    Lehet, persze. Ha megnézed a fékolajat a tartályban, az zsír új, semmi baja. A fékolaj a fékeknél fárad. Azaz a két emberes megoldás játszik:
    -egy emberke beül
    -autó felemel
    -másik ember a hátsó féken kinyitja a csapot, rádug valamit, amibe belefolyik az olaj
    -autóban levő emberke tapossa a féket, mikor beesik, a lenti ember elzárja a csapot
    -fék pedál fel
    -csap kinyit
    -fék benyom koppig

    És ezt ismételni. Minden fék után szépen utána kell tölteni a fékolajat. A 40 ezres fékolajon gyakorlatilag nem látszott semmi, csak nagyon minimális elszineződés. Én nem gondolom, hogy az abs kockánál levő olajnak baja van, ezzel a módszerrel amúgy simán ki lehet cserélni az egész rendszert. Az a kevés, ami meg az abs kockában van, az simán elfér, az egész rendszerben lehet kb 1L fékfolyadék.

    Ha a fenti elb@szódik, és levegő kerül a rendszerbe, akkor van szopóka.

    A váltó olaj meg egyszerű, leengedő nyíláson lefolyik az olaj, utána letörölni róla a spént, majd visszatekerni. Utána az oldalsó nyíláson fel lehet tölteni, ehhez a swiftnél le kellett venni a bal első kereket, úgy jobban hozzá lehetett férni. Fentről töltöttük bele egy olyan tölcsérrel, amire volt rádugva egy fél méteres gumi cső. A leírás szerint 1.5L kellett bele, és pont annyinál kezdett el kifolyni.

    Motor olaj meg a szokásos.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák