Új hozzászólás Aktív témák

  • Doze

    aktív tag

    válasz batai15 #19189 üzenetére

    Engem meggyőzött az 1.2 tsi, szerintem marhára kényelmes motor, és azt 210 Nm nagyon érződik rajta konkrétan majd kétszeres mint a sima szívónak. 2500-tól megvan az a húzás érzés, mint mondjuk az sx4-ben 4000-től.

    Fogyasztásbeli különbség nincs, olyan mint egy 1.5 1.6 motor, de jóval autózhatóbb és azzal is lehet 5.5-6 liter környékén etetni.

    A hátrány valóban a technika része, meg az élettartam. De ez csak nekünk fillérba*ó magyaroknak fontos. A 100k kilométerrel vitatkoznék, a németeknél már ezerszám futnak a tsi-k és mégsem dőlt össze a világ, és alapvetően lassacskán 7+ évesek az első kisköbcentis verdák. 200-250k-t azért elfutnak mindenféle hiba nélkül. Most gondolj bele, újonnan veszel egy ilyen verdát, kit érdek hogy 300k-nál szétpereg a motorja?? az 15 év kb, addig 2x összetöröd, eladod, lecseréled stb. De az viszont tuti, hogy a tsi-ből nem lesz import verda mint az 1.9Tdi-ből, 1 millió kilométerrel :D

Új hozzászólás Aktív témák