Új hozzászólás Aktív témák

  • Tulkas

    tag

    Üdv,
    remélem valaki tapasztalt már ilyet és tud segíteni..
    A szemem fénye (2000; 5 ajt; G13BA;TSMMA>500000;8V) körülbelül két-három hete előadott nyaralás közben egy olyan mutatványt, váltásnál, amikor az ember levette a lábát a gázról, egyszerűen leállt.
    Először az anyós ülésen szóltak hogy 80-90-nél nulla a fordulatszámom.. :O
    Nem vettem észre mert visszaraktam sebességbe és mire odanéztem visszaindult. (Épp lejtőn gurultam üresben.) Rá is ripakodtam a haverra hogy ne legyen hülye..
    Nah de az autó nem hagyta ennyiben, és utána többször előadta, hogy nem hajlandó az öt-ös fokozatig elmenni, inkább leáll ha berakom 4-esbe. Itt már én is csak néztem.
    A lényeg, most ott tartok hogy gyújtás rotor, elosztófedél csere, kábelvizsgálat, szűrő cserék, után is csinál hosszabb úton olyat, hogy előzésnél a 4-es és az 5-ös között leáll. (Kurv@ veszélyes :((( !!)
    Eddig legalább pöccre indult.. A mai úszás után (35-40perc) a gyengén meleg motor nem akart elindulni..
    Volt vagy 10perc mire sikerült.
    A lényeg, amíg nyomom a gázt látszólag rendben van, vígan megy (hosszan), nem is lomha. Amint tehermentesítem feljebbkúszik egy kicsit a fordulat, majd leesik mintha eltekertem volna a kulcsot. (És kivilágít mint egy karácsonyfa.)
    De a poén az hogy csak nagyobb távoknál (>30km) jön elő, bőőven a bemelegedés után. (pl.Kecskemét-->Szeged, a belvárosban az utolsó pár kilóméteren ) Hiba kód nincs, nem villog, ha visszaindul egy ideig általában rendben megy.)
    Kérek mindenkit akinek ötlete van (VAGY ESETLEG TAPASZTALATA!!) az írjon már rám itt vagy privátban, mert már busszal járok munkába..( :DDD Nouuuuu!!)
    Köszönöm!

    "Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."

Új hozzászólás Aktív témák