Új hozzászólás Aktív témák

  • Kornel

    veterán

    válasz Motion_Blur #10872 üzenetére

    4 éves és fix 70k km van benne, 10-et én tettem bele.
    a kocsi bp-en volt használva, ráadásul nőé volt, amiért mégis megvettem, az a fix 60k km, a pontosan elvégzett szervizek, illetve a makulátlan külső és belső. állapotfelmérésre se vittem el, mert felesleges volt.
    a fékbetétek le lettek cserélve 60k km-nél még az előző tulajnál, de a tárcsa és a fékolaj nem. vizsgakor megmérettem a fékolaj forráspontját, még elment, de már cserés lesz. ezt neked is érdemes megméretni, 4 év alatt magától elhasználódik, és illik lecserélni, nem nagy tétel. a tárcsáknak meg már van egy kis válla, valószínű a nő+város kombinációnak köszönhetően, de ez se az a tétel, amit sajnálok egy kocsira. a vizsgakor amikor a futóművet nézték, akkor mutatta a szervizes a szilenteket, hogy van egy kis kotyogása, de azt mondta nem gáz, és ezt is csak megemelve látod. amúgy a 2 db 10k, ez se nagy tétel, nekem ennyit megér, hogy minden 100%-os legyen.

    szóval lényeg, hogy ezek kopó dolgok, féken és gumin nem sprórolunk, ez alap :C

    ja és ha neked 100k van már benne, akkor a gyertyákra figyelj, 105k a csereintervallumuk!
    meg a váltóolajat a gyártó ajánlása szerint illik lecserélni 45k km-enként, megelőzve, hogy kifeküdjön... ez a leggyengébb pontja a kocsinak amúgy, ez fix.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák