Új hozzászólás Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23420 üzenetére
Nyomatékban mit tud az az 1.8-as motor?
FL-es már lemegy, mert a sima 8gen az nagyon csúnyácska...
hahun van egy keveset futott 3 éves SS kicsivel 3 milla fölött, gondolom azzal is van valami azért hirdetik már hónapok óta
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #23413 üzenetére
Vegyel egy új vitarat lealkudva ,rá a casco+pajzs ahogy mondtad es kesz. Ne arra gondolj mi lesz ha megint ellopják. En helyedbe új vitarat vennék használtan meg vagy megint sss vagy civic
Ilyen koreai autokat én tuti nem vennék japán szivó utan.
Elhiszem h jo meg sokat fejlődött de akkor sem.Esetleg ha nem japán akkor astra gtc? Vagy Opc?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #23411 üzenetére
Legacyba kevés a 2.0.
Bár az életkoron kívül esik, de a helyedben megfontolnám a 7gen CTR-t, sajna a többi amit fesoroltál, messze nem hozná a SSS menettulajdonságait (és nem a gyorsulásra gondolok főleg). Bár ahogy néztem, nagyon nincs eladó belőle. A 8gen se lenne rossz, de annak magasabban van az ára
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23407 üzenetére
Akkor maradna az Accord, keresztanyuméknak van egy 2.0 kézivel, tetőablak, xenon, gyönyörű, alig kér enni, és vszonylag jól is megy, bár az a keskeny csomagtartó nyílás elég bosszantó. A linkelt Cruze nagyon szép, nem messze innen ahol lakok szokott állni egy fekete, jó ránézni, nem tudtam, hogy ennyi gond van velük
Ahogy látom az Accordok elég drágák, akkor max egy régebbi, 2006-2007 talán.
szerk.: A másik topicban láttam a Legacyt, na az is gyönyörű gép, és a boxer is tuti élmény lehet awd-vel ha vállalod, hogy lehet vele pár macera ami nem olcsó, de rendberakod, akkor van egy nagyon f@sza géped, ami télen-nyáron használható, és szép.
Bakancs Forester akkor már? [link] [link] .[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23405 üzenetére
Sedan vagy inkább 5 ajtós lenne a cél? Egy újabb Lancer? Nem is tudtam, hogy ezek ilyen olcsók: [link]
Bár ha szereted a dinamikát, akkor én kb 2.0 körüli szívó benzineseket néznék, pl Volvo, vagy Mazda6, Saab.
Ha kisautó, akkor pl Clio Sport, bár nem tudom az új franciák mennyire megbízhatóak: [link]
Bár én ha cserélem a Suzukit, akkor tuti valami Koreai SUVot veszek napi autónak, de mások az igények[ Szerkesztve ]
-
Reaper
őstag
válasz Kornel #23400 üzenetére
Hát ha a forma tetszik, akkor nincs alternatíva, egyébként meg Mazda 6 2.0 vagy 2.3GT, esetleg Accord 2.0 vagy 2.4, kizárólag kézi váltóval, vagy ha játszós autó kell, akkor régebbi hyundai Coupe (Tiburon) V6 kézivel ha találsz, bár azok már öregek 2002, ha meg már itt tartunk, és esetleg a megbízhatóság nem szempont, és találsz ebből kézi váltóst, akkor LS1-es 1998-2002 Camaro [link], na jó nagyon elkanyarodtam, bejefeztem
-
t1
veterán
válasz Kornel #23402 üzenetére
Ezért felesleges is ajánlani bármit is, mindenki máshogy gondolkodik másik az igények. Nekem és az asszonynak is bejön a Duster elfogadnám méretben is elég lenne, Mazda 3 és a Focus is jöhetne simán 1.6 motorral bőven elég lenne . Ebbe a sorba venném még a Ceed / i30 vonalat is.
De a véleményem az, hogy SSS után ha hasonló élményt keresel akkor benzinesből legalább 150-160 paci minimum ha nagyobb kocsit akarsz így pedig eléggé szűk a kör. -
Reaper
őstag
válasz Kornel #23389 üzenetére
Basszus most látom, kár hogy így tudom meg, hogy te is itt laksz a XVben, megnéztem volna a gépet, bár lehet láttam párszor. Sajnálom kár érte, de ahogy mondtad, már tuti 1-2 órával később szét volt már bontva.
A régi Swiftem nekem is utcán áll, bár mintha azokat már annyira nem vinnék, inkább az újakat, remélem.
Koreait kell venni ilyen szempontból, fél éve ismerősöm C Vectráját vitték el a 13ból, 2 hónapja volt meg neki.
Egyik kezét levágni az ilyennek, a másikat meg eltörni. Azért remélem a biztosító legalább kárpótol! -
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23389 üzenetére
Faternak az A6-ban Skyguard van, nagyon drágra (100k/év), de ez az egyik legtutibb megoldás.
Nekem ha lesz új (vagy közel új) autóm, Pajzs tuti lesz rajta + Casco.
Most semmi nincs de gondolkozok egy csak lopásos Casco-ban, 4-6000 Ft /év. Napközben város közepén nagy fizetős parkolóban áll az autó, este/éjjel meg itthon a zárt garázsban. Szal napközben tudják csak elvinni, azt meg nem nagyon szokták ennyire forgalmas helyen (kopp-kopp..).
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-
Thome
veterán
válasz Kornel #23345 üzenetére
Lianát szerintem nem érdemes, viszonylag ritka, így ha bármi szösz van, alkatrésszel is bajok vannak, no meg korosak. Plusz az üléspozíció sem olyan magas.
Szerintem inkább a splash, mint az ignis. Jobb menettulajdonság, alapvetően fiatalabb. Mondjuk drágább is.
Ha az ár is meghatározó, akkor ignis, misi környékén tip-topp állapotút kapni.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #23335 üzenetére
Suzuki Fanatics Garage Fb oldaláról én is megosztottam
Suzukiról jut eszembe.. Azt hittem régi swiftből nem lehet kifogni sz@rt e helyett kilehetett volna..
Kereskedo ismerős árul egy régi 1.3 8v gs, fullos kék swiftet 3 ajtóst.. Pontosabban ezt
Elmentem megnéztem, kívül belül csili vili, nagyon szép kárpit, azok az ülések nekem nagyon bejönnek brutál jók ,kényelmesek,tartottak stb..Teljesen más mint enyém...
Na mondom ha megtudok vele egyezni elviszem de azért hagy menjek vele már egy próbakört.. Üzemmeleg volt beindítottam, csörög zörög csattog, minden hangja volt.. Nyomok egy gázt, dadog össze vissza,fura hangok,lefullad. Mondom kereskedőnek nem lesz ez így jó.. Benyamutató nullán, mondom lehet az töltsünk bele de attól még nem kéne ilyen fura hangokat adnia..
Beletöltött pár litert.. Beindulni beindult de ugyanez, hátulról ömlött belőle a kondenzvíz.
Felnyitottam motorteret mondom megnézem mi lehet vele... Motoron hatalmas olajfolt mondom lehet csak engedi ott a légszűrőhűz felől ami bemegy a mociba, enyémen is van egy kicsi de nem eszi az olajat.. Akkor jöttem rá vagyis észrevettem h alul a kipunál szétvan csúszva valami cső, levan törve a tartó, az alvázon lóg és az tartja az csörgött.. Mondom belenézek olajszintbe is ha már olajfolt van.. Kivettem, lehúztam bedugtam kivettem.. Kb épp h a nívó hegyét súrólta az olaj, azaz nem sok lehetett benne az is biztos.. Ilyenkor mondtam.. Jólvan köszönöm átgondolom. Jó ramaty volt pedig Ők nem szoktak taligákat árulni de ez az volt.. Ha megtartom még ezt egy ideig akkor annyit csinálok h üléseket kicseréltetem olyanra ajtókárpittal együtt és akkor full ugyanaz lesz.. Gázt nyomtam neki , dadog, röfög,köhög, fullad.. Mondja kereskedő mivan veled, a tieden nyomod gázt mint állat ezen meg nem? Mondom enyémhez elég hozzáérni és érzékeli. Itt azt érzékeli maximum,hogy lefulladjon. Tehát szörnyű volt.. Így inkább max ráköltök egy 50est és ugyanolyan lesz mint az belül is csak éppen hibátlanba..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23331 üzenetére
Köszi, ez hasznos cikk
Szívesen megcsinálnám most is de nincs aknám próbálok helyben keresni olyan szervizt ahol rendesen megcsinálják, mert ugye az úgy néz ki hogy megvárjuk míg lehűl a motor, leengedés után átmosás stb... ezt szerintem egy szervizben nem csinálják meg.. leengedik, megy bele az új és ennyi.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Halver
csendes tag
válasz Kornel #23301 üzenetére
Üdv !
Sajnálom a Swift Sportodat, már olvastam a fórumot akkor is, amikor megvetted.
talán érdemes beleszereltetni valamilyen védelmet (pajzs, váltózár, stb), de akkor sem 100 %, hogy nem próbálkoznak vele,.Talán a főváros kritikusabb ilyen szempontból...
A felfüggesztést cseréltetted már rajta? Vagy ezután lett volna?
Hátha megtalálják még azelőtt, hogy szétkapnák.H
Ui: Ha nincs saját garázs, akkor az új autót kihagynám a helyedben. A bérelt garázs pedig emeli az éves költségeket.
-
negroo
aktív tag
válasz Kornel #23269 üzenetére
Új autót sosem érdemes venni, mert drága és lutri. No meg el is lophatják. Lehet, hogyy csak össze vissza karcolják. Munkás kocsi meg nem éppen szerencsés állandó ideg feszültség. Amúgy sok új tulajdonos kopasznak láttam, mert vagy kidóbós, vagyy csak mindig izgult, hogy baj történik. Csak hasnált kocsiban gindiolkozok ólcson átbasznak kevesebbet bukok és marad lé másra is. Bankot meg nem hízlalom ez lenne a második.
-
Tigi
őstag
válasz Kornel #23272 üzenetére
Hátha lesz addigra egy FL Scross ami már kívülről is kinéz valahogy.
Én akkor azt venném.Az autóvásárlással kapcsolatban azt vallom amit te, csakis újat, mert egyszerűen nem merek használtat venni, inkább gyűjtögetek rá (hitelt soha).
A mostanimat (Octi) is újonnan vettem és előtte a 2009-es Swift-et is amit ugye két év alatt sikerült úgy meggyűlölnöm, hogy nagy veszteséggel, de megszabadultam tőle, hogy jöhessen az Octavia.
Áprilisban lesz 5 éves a Skoda (eddig 43.000 Km van benne), de legalább még 5 évig tervezem, hogy meglesz, persze kitudja mi történik még addig.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23269 üzenetére
Én is hasonló dilemmában vagyok. 10 éves az autó, jövőre tervezem lecserélni, legkésőbb 2018-ban. Nem azért mert baja van vagy kicsi... egyszerűen csak másra vágyok már, 6 éve van nálam.
Új autónak egy 5 ajtós SS-t vennék, amennyit nézem egyre jobban erre az irányba megyek el.
Használt autóból jelenlegi piacról 3-4 max 5. éves KIA Ceed, Hyundai i30, Volvo S60/S80 jöhetne szóba. Nagyjából ebben a sorrendben. 3,5m körül bár ki lehet fogni nagyon jó használt autót, de szeretnék egyszer az életben egy szalon autót...
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #23244 üzenetére
Környezetemben vett egy srác uj lancert, mivel haver mentem vele egy karikat.... 117 lovas verzió, benzin...meg enyhén tapad... talan 4-ert vette 2015 4. Havi.. nem voltam elajulva tole, a belseje rosszabb mint az sx4-nek... jo auto, de egy swift sport sokkal jobb, max a nagysága ami keves lehet.
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #23193 üzenetére
Én 20+kg-t híztam mióta megvettem az autót, észre is veszem fogyiban..
Amúgy mióta városba költöztem és napi 2-3x 5km-t megyek 90%-ban, sok hidegindítással, még így is 7 liter alatt marad a fogyi
Ha van benne pár hosszabb utazás, akkor 6,2-6,5-re lemegy.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
akos3
addikt
válasz Kornel #23189 üzenetére
A bal alsó "sarka" nem annyira tetszik..de ereszteni csak nem fog..ez a tipikus ami már csak nálkam derülne ki Megpróbálok valami nyomottabb árat mondani..
Szerk
A pirossal karikázott rész csak nekem tűnik olyannak mintha egfy darabka ki is tört volna belőle?
[link][ Szerkesztve ]
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #23175 üzenetére
Egyszerű, a felni anyagának (és így súlyának) nagy rész nem a küllőkben van, hanem a "gyűrűben". Nagyobb felnivel a "gyűrű" messzebbre kerül, ezzel nő a tehetetlenségi nyomaték. A gumi anyagának(tömegének) nagy része meg azonos távolságra marad.
Fogadni mernék rá, hogy a nagyobb felni azonos tömeg mellett is nagyobb tehetetlenségi nyomatékot jelent.(#23176) bajnokpityu: persze, a kerék időállandója fix, rugózásban max a peres gumi más viselkedését lehet észrevenni. Hogy ez segít agy nem segít az úthibák "eltüntetésében"... szerintem nem, de ez már egy másik kérdés.
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz Kornel #23172 üzenetére
Modellezzük a felnit a gumival mint egy vékony, m tömegű, r sugarú hengert, ahol r sugár irányban a "tömegközéppont" és a középpont távolsága.
Ha nagyobb a felni, akkor ebben a modellben r nőni fog, azaz a tehetetlenségi nyomaték nőni fog.A probléma tehát nem csak önmagában a rugózatlan tömeg növekedése, az is baj, ha ugyan akkora az össz súly, de ez összességében átlagosan messzebb kerül a tengelytől. A táblázat első eleménél látszik, hogy az r-rel ráadásul négyzetesen nő a tehetetlenségi nyomaték.
Persze ez a modellezés nem tökéletes, de simán mérhető (lenne) a tehetetlenségi nyomatéka egy keréknek.
[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
-
akos3
addikt
-
akos3
addikt
válasz Kornel #23155 üzenetére
de ugye nem látszik annyira h kijebb van? meg nem gátol semmiben..?
Miért undorító? Szerintem egy viszonylag egyszerű, letisztult felni.Nekem tetszik. Annyi rondát látni 14"-ban örültem, hogy ez végre oylan ami tetszik. Nem tom kocsin hogy mutatna mondjuk Azt, hogy 20at adnál érte, csak azért mondod mert nem tetszik, vagy az állapota miatt? Mert szerintem drabaja 10500-ért nem rossz mikor a lemezfelni mennek 6500 körül..
(amugy a baleno gyári felnije elvileg.)
[ Szerkesztve ]
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #23135 üzenetére
Tavaly voltam a GTi-sek által szervezetten, ott is volt mindenféle vas, az nagyon jó kis nap volt, az ezer fok ellenére. Azóta van pályázásra jobban alkalmas gumi a kisautóra, úgyhogy most még jobban várom
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest