Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10199 üzenetére
Bla Bla bla.... Az igazság az hogy nagypapák vagytok mind Viszont tankoltam Shell V-Power Nitro+-t a verdába. Háthogyismondjam. Más nem is fogok. 2-ből3ba mikor rakom megnyikkan. Eddig 3-ba 6ezertől már nem húzott igazán, most 3ba is bőszen húz 7ezerig. Nagyon kis fürge lett. Széttapostam az életét. Ja, és SOKKAL kevesebbet fogyaszt. Egyelőre ezek a tapasztalatok.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10205 üzenetére
Én? Oszt' ugyan' mé'? Én forgattam már minden fokozatban 6ezer fölé
Amúgy nem vagyok én autógyilkos, ha bárkinek el kell hozni autót, vagy ha olyan van, mindig engem kérnek hogy vezessek, és mindig kivannak akadva hogy milyen finoman, és normálisan közlekedek. Mert nekem presztízs kérdés, hogy én vezetek a legjobban Viszont a saját autót leszarom, az van, annak mindegy. De attól függetlenül hogy miket írogatok itt, kímélni szoktam, csak hát ha 3napig 80-al csorgok arról nincs mit ide írni. Vagyishát irogathatnám hogy milyen keveset eszik, de nem számolom nem izgat. Azt tudom, hogy tankolok 2rugóért és megyek ennyi, vagy éppen annyitSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10207 üzenetére
Amig napi szinten 50-60 később 120km-eket raktam bele, addig én is tele nyomattam. Meg apám mostanában rászokott arra, hogy ráérez hogy ha sok van benne és "fiam elmennék vásárolni meg ide meg oda meg amoda" és nem tudom mit művel, szerintem jobban üvegeli mint én, de mindig üres tankkal hozza vissza Viszont ha üres, akkor nem megy sehova. Volt már olyan, hogy jöttem haza, és itt a környéken egy 15-20pecig nyeleztem hogy fogyjon már ki
Smoke & Torque
-
tomsics
senior tag
válasz Kornel #10222 üzenetére
Fém ipari munka.Hajlító gépen vagy hegeszteni fogok.De úgy vagyok vele,hogy bármi csak fizessék meg,mert az itthoni fizumból soha nem lesz saját autóm
Nálam anyagi gond áll a projektben.Össze kell szednem az induló pénzt[ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
8th
addikt
válasz Kornel #10280 üzenetére
"az új mazda skyactiv benzinesek mondanak valamit?"
Mi van velük?
"lehet nyomni a turbót+esetleg együtt a kompresszorral is, aztán 100k-nál komplett motorgenerál+turbo csere"
Fail. Amúgy szoktasd magad a gondolathoz mert a kis ccm-s turbós motoroké a jövő. BMW is azt fejleszt ami a márka fanatikusok szerint egyenesen szentségtörés. Az európai autómárkák ebbe az irányba mozdultak el. (Fiat 500 0.9 Twin Air, Renault Twingo GT 1.2T, VW Golf 1.2 TSI, Opel Insignia 1.4T, Skoda Superb 1.4 TSI stb.) Légy nyugodt idővel a japánok is ezt fogják tenni. Nincs más lehetőségük. Amúgy jó ideje a piacon van a Nissan Micra DIG-S. 1,2 kompresszor, 3henger, 98le @ 145Nm, 4.3liter/100km, 99g/km CO2. Ezt csináld meg egy 1.2 szívóbenzinessel.
"De ha gondolod, vegyél TSI-t és másolatait, csak utána ne itt panaszkodj."
Amúgy sem veszek új autót. Pénzügyi szempontból a létező legnagyobb önszopatás egy nulla kilométeres új autóba beleülni.
-
8th
addikt
válasz Kornel #10298 üzenetére
Figyi haver. Először is hátrébb az agarakkal. Nem szidtam az imádott autómárkádat szóval nyugodj le egy kicsit nem kell a feszkó. A kisturbósokról pedig annyit, hogy tesóm egy 1999-es évjáratú 260ezer kilométert futott 1191ccm-s 3hengeres turbódízel Volkswagent hajt. A motornak eddig semmi baja nem volt. Jó olajat kap, nincs gyilkolva. Az a turbó van a motoron amit 13évvel ezelőtt feltettek rá a gyárban. Sosem volt leszedve. Pd elemek szintén a gyáriak. Az autó teszi a dolgát problémamentesen. Automata váltós létére a mai napig elmegy városban (Budapest!) 3,8literrel. Akkor miről is beszélünk?
"én megindoklom, hogy miért lehet zsákutca a kis ccm-es turbós..."
Aha oké. Tehát miért is zsákutca?
"ha meg nem tetszik, akkor ne egy szívó benzines kocsikra specializálódott márka topicjába irogasd a hittérítésed "
Hittérítés? Na ne röhögtess. 1. ha hiszed ha nem van élet az nyomatékszegény 1.0-1.2 pöcsköszörű kávédarálókon túl is. 2. az persze szépen elkerülte a figyelmed, hogy egyrészről többnyire offba tettem a mondandómat másrészt már 21 hozzászólással feletted kértem, hogy települjünk át az offolós topikba és ne ide szemeteljünk de hiába. Senki nem volt rá vevő te magad sem.
(#10302) Szplöttyy Nem persze. De építtetnék vagy két tucat különleges autót (Hudson Hornet, Corvette C1 ilyesmik) és hangulatomtól függően azokba raknám be a seggem.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10307 üzenetére
Kornelka! Kicsit meggyaláztam a gépet, sajnos nem V-powert tankoltam, így magas fordulaton(főelg 3-ban) nagyon érezni/látszik hogy küzd, meg hát egykézzel váltás/kormányzás+ócska kamera Majd csinálok jobbat is, csak most épp kanyarba már leáll a verda mert üres a tank
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10335 üzenetére
Igazából, az állapota tökéletes. Ami van vele, az egy horpadás jobb elöl und jobb hátul. Meg a fékek lassan cserések. Vagyis inkább gyorsan mint lassan. De én már nem fogok vele szórakozni szerintem. Nagyjából ennyi hibája van, meg nyilván nem új sem a gátló, sem a szilentek, sem semmi, 81ezer km van benne. Nem roszabb mint "bármelyik" 2005ös suzuki. Kopó dolgokon kívül más gond nem volt vele sose, meg most sincs. Most kicserélhetném a gátlót meg a féket, meg minden kis apróságot, de akkor 9kilóért adnám
Smoke & Torque
-
tomsics
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10357 üzenetére
Az mindig világít, mert esélyes hogy nincs katalizátor alatta, és a suzukinál előtte/utána is van lambda szonda, tehát észreveszi sajnos, nem úgy van hogy kihajítom, azt kész.
A pénz határoz meg mindent, mert ha ezt megtartom, apránként tudom okosítani. Viszont egy sportra meg egybe kell kiadni egy rakás pénzt. ÉS azét az bőven fele olyat se megy mint egy rendesen megfújt 1.3. Persze azt is lehet mókolni.
#10358) tomsics:Persze, egy toronymerevító kéne azért. De hogy érted hogy behúzza? Toronymerevítővel, vagy nélküle? Első felső toronymerevítő kéne minimum, meg kicsit vaskosabb stab pálcák stb(gondolom 1.5 vagy a sport-é jó bele, régi swift-be is jó az 1.6/GTi motyó mindenhova) ugye mivel merevtengelyes hátsófelső merevító nincs is, hátra alúra is lehet hogy lenne valami vastagabb stabrúd. Sokan (fotelfizikusok) szörnyethalnak ha meglátják a dobféket, de nagy meó, és különben sincs értelme, 970kiló a gép, ha az bevan állítva és rendes betét van benne, eléggé fog az.
Valaki tipp az olcsó alaktrészekre?!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10364 üzenetére
Rá hát, de akkor is
Hát német autópályára biztos nem swift sportot vennék, nem oda való, még ha megy is. Oda egy ~2literes 16szeleps 150ló körüli valami való, mondjuk egy B Vectra, az még "csöndben" elvan 180-200nál is. És gyanítom kevesebbet eszik mint egy suzuki
Smoke & Torque
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #10374 üzenetére
régire 8,19-et ír.
kap hozzá egy hosszú végáttételt, és máris az is 7,5 -
moszka
tag
válasz Kornel #10381 üzenetére
Ami utángyártott cucc van az a legtöbb minőségi, ami meg nem arról megmondja fater a frankót hogy pl az utángyártott féltengely gumiharang bír 2 hónapot mert 1 csuklóval kevesebb van rajta mint a gyárin
5w30 szinte mindig van. De a legjobb ha neten rendelsz vagy odatelefonálsz.
kőbalta
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #10456 üzenetére
Nem gondoltam komolyan természetesen
Most telenyomom mert kíváncsi vagyok hogy a téli gumi mennyit számít. Kisebb a futófelület ugyan (195->175mm), de tuti nagyobb a gördülési ellenállása és szinte teljesen újak még. Remélem ki tudom hozni 6 liter alatt
na azért sokkot ne kapjál bazze
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
anonymus89
addikt
válasz Kornel #10478 üzenetére
a 45-ösnek nem valami sok az indítója...
Egyébként mivel keveset járunk nekünk az esixben csak 4 év kellett és máris megadta magát úgyhogy anno Banner került bele mert elég jó áron volt és sokan ajánlották, eddig semmi panasz.
[ Szerkesztve ]
Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #10536 üzenetére
Eigen, ez tiszta, de haver anyja 1 évig nem vitte szervizbe a szuziját, és 40e Km-et beletolt ugyanazzal a motorolajjal, ez esetben sokra megy azzal a válasszal, hogy szabályos olajcsere ciklus mellett nincs ilyenre szükség
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Kornel #10544 üzenetére
Kupung nekem is nagyon ratyi már, kb 3centit nyomok az csak "lötyögés" és semmit se csinál, viszont félig benyomott pedállal megy a váltás Hidegen han engedem fele "beremeg" az eleje, ugrál a bódé, mint a régi IFA-knál. Üresben ha felengedem kegyetlenül csörömpöl, de hát amig megy, addig jó lesz. Ha szétesik, akkor 20e a gyári kuplungszett, azt kész.
Smoke & Torque