Új hozzászólás Aktív témák
-
Harkovz
aktív tag
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20576 üzenetére
Miért bontanam el a kocsit ? Kb kihoznek belőle bontva 160at , meg tegyük fel melle tennem a javítás összegét és tudnék venni egy kb ugyanilyen swiftet. 140ből kb megáll a javítás. Ennyiből meg nem nagyon veszek jobbat. De meg 300bol se szvsz.
Mod: Amúgy most volt itt harmadik karosszerias ugy néz ki h a nyulvanyoknak se lett semmi baja ,minimálisan kell kalapalni, nem ment hátrébb nagy valószínűséggel egyik oszlop sem. Futóművet nem érte. Tehát mégsem olyan fos ennek a törése . Ugyanazt tudja mint a hasonló kisautók kb.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20588 üzenetére
Ja, csak éppen kb sehol nincsen mert ahogy felteszik egyből el is viszik.. Ami van azon meg olyan sérülések vannak,hogy nem éri meg kijavítatni, valamelyiket meg nem is lehet..
A szín az nem érdekel mert egész eleje újra lesz fényezve utána meg összepolírozva..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Studi
addikt
válasz Kornel #20602 üzenetére
Az egészével. Az emberekből abszolút hiányzik a türelem, a tolerancia. Főleg a fiatalabbakból. Le kellene nyugodni, és odafigyelni inkább egymásra. Majd 10 éve vezetek napi szinten, a fővárosban, vagy a hasonlóan forgalmas környékén, elég lendületesen, soha nem szoktam feltartani másokat. Ezalatt a 10 év alatt ha háromszor kellett vészfékeznem, akkor sokat mondok. Igen, vannak sajnos olyan esetek, hogy valaki elbambul, és kikanyarodik eléd, vagy benézi a jobbkezet. De a balesetek legalább 95%-a elkerülhető lenne, ha legalább a másik fél odafigyelne. Ilyen volt Roberto druszám heti csattanása, de az is, mikor te írtad, hogy az M0 kalászi felhajtójánál, ahol 60-80-ról gyorsítasz alig tudtál elkerülni valakit, valamit. Ember, ott 50 a megengedett!
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20614 üzenetére
Ha van a két általad előzendő kamion között 150-200 méter, nyugodtan menj le a külsőbe, majd visszajössz, ha utolérted a következőt.Ez a része például úgy hülyeség ahogy van.Egyébként ha 50 nél max 55 el mész és így tovább lehet vészfékezned sem kell.A jó hiszemű partnerúgy érezte ha szabályosan Jöszz nem érsz oda mire ő elmegy(persze a konkrét szitut nem ismerem).De a KRESSZ szabályok azért vannak hogy betartsuk őket
-
Studi
addikt
válasz Kornel #20614 üzenetére
Általában én sem tartom be a sebességhatárokat, általában ha van tér a városban, akkor óra szerint a megengedett +10-et tartom. Előbbivel inkább arra céloztam, hogy ha így csattanok, vagy épp alig tudok megállni mert elém kanyarodnak, akkor elsősorban nem a másikat hibáztatnám, hanem magamat, amiért: gyorsabban mentem, mint szabad lett volna, és még nem is figyeltem eléggé, mert nem vettem észre a balf@szt.
Azt nem szabad elfeledni, hogy 20% sebességtúllépés az ~45% mozgási energia többlet, 30% pedig már ~70% mozgási energia többlet, amit a fékeknek meg kell fognia. Ez nagyon nem mindegy. A legfontosabb a tolerancia, figyelem, deffenzív vezetés. Ha van hely, akkor lehet menni, de tömegben cikázni, városban gyorsulgatni az nálam is bicskanyitogató magatartás.
A cikk meg nem nekem szól.
-
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20621 üzenetére
Azt biztos nem,de ha 70 nel azt már igen.Nem is ez a lényeg,de akkor ne az legyen a vén tötymörgő f@sz aki betartja a szabályokat.Pont ma jöttem az M3 on.Hosszú kilómétereken 60-80 as korlátozás,sok helyen a vasárnapra tekintet nélkül dolgoznak.80 al megyünk konvojban a külsőben(navi szerint)pár állat min 100 al a belsőben.Lehet az Ő haverjának az apja is ott lapátol.Ha egyedül vagyok simán bementem volna a belsőbe feltartani az őrülteket,így csak reménykedtem a trafi-ban.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20645 üzenetére
Háttámlát oldalt lehet meghúzni mar amennyire lehet mert ugye van egy "természetes holtjateka" a tamlanak. Oldalt szokott lenni a csavarja azt nézd meg.
A komplett ülést meg a padlón ülés alatt sín körül van a csavar ez rögzíti.
Nézd meg hogy az ülést melyik csavarok fogják és azt húzd meg amennyire tudod. Illetve a sínt.
A sínnek is lehet ilyen hangja ha mar egy kicsit meglazult.
Régibe így rögzítették szerintem hasonló módon rögzítették mk4ét is.Mast nagyon nem tudsz állítani.
Nekem is meglazult most ,meghúzom majd. Ugye van egy súlyom,balesetnel hirtelen előredőltem fekezesnel plusz utkozesnel ugye,aztan kicsit meglazult
Studi: Régi swift? Oldalt szokott meg lazulni /kiesni a csavar ami fogja a támlát. Ha nagyon mozog nézd meg h nem e ez lehet. Nálam nincs ilyen hang. Vezetőülésemnel volt ilyen gond anno mikor megvettem de ez volt a probléma.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20647 üzenetére
És a zsirozassal mi szűnik meg ? Csak ezeket lehet meghúzni/állítani amit mondtam.
Zsirozni/olajozni én a sínt meg az állítómechanikat szoktam de ettől nem lesz feszesebb hogy ne "kottyanjon".
Csak azért szoktam h finomabb legyen ha állítom anézésejárása meg ne nyikorogjon.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20649 üzenetére
Ja.. Értem.
Na meghozták végre a mocitetőt, újabb mint ami nekem van/volt rajta mert a hűtőrács is újabb.
Bontott ,gyári. 18e volt plusz 2ért szállították.
Annyi van vele hogy lakkhibás de ugye ez jelen esetben nem gond viszont nem horpadt stb.
Hűtőt meg tegnap sikeresen otthagytam . De keddre utánam küldik futárral. Aztan megy utána karosszeriashoz végre . Szerintem kb 2 hét aztan megint életre kel
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20715 üzenetére
Te jééézus máária.
Ne égesd már magad... Ez kb tipikus az a szindróma,hogy megveszik 2m-ért a fasza kocsit utána meg az utolsó autómosatáson is spórolnak..
Te is beakarsz állni a sorba? Linglong... Még a régi swiftemre se vennék ilyet nem hogy a sportra..
És ha netán valami baj van a gumival ezeket a f*sokat még javítani se lehet mert olyan anyagból van.. Gumis mondta..
Szerelőm meg azt,hogy ment egy próbakört egy hasonló kínai gumival felszerelt autóval próbakört, fékezet és jobbra balra ment az autó.. 1éve volt rajta a gumi... Gondolom nem ér meg neked ennyit..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20718 üzenetére
"egyébként ez nem sunny, vagy kingstar, de még csak nem is nakang."
Ez mérföldekkel jobb biztos. Ennél még az is többet ér ha veszel 1-1,5 éves használt normális neves gumit...
Ha nem vág földhöz akkor vegyél jó gumikat rá ne ilyen "nejlonokat" gumi néven csúfolva.. Vagy használt 7-8 mm-est aminek valami neve is meg tesztje is van ...
Nekem is amúgy kell majd venni télit ha kész lesz majd, de eszembe nem jutna linglong meg ilyenekt venni.
Szerk: Meg, de mondjuk nem hiszem,hogy egy michelint megelőz egy linglong gumi..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #20718 üzenetére
Nekem jövőre kell új szett nyárit vennem, de legszívesebben maradnék a jelenlegi típusnál: Conti PremiumContact2, ami ezt a tesztet is nyerte... jobb gumi, főleg esőre el se tudok képzelni.
Esetleg Toyo Proxes T1R, de csak mert kegyetlen jól néz ki
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #20722 üzenetére
Az én véleményem az, hogy az első eső után felrakod 7000/darabért valamelyik apróhirdetési oldalra, csak hogy minél hamarabb elvigyék. Az ebben a tesztben szereplő gumik közül a Bridgestone-t már próbáltam több kocsin, de elég siralmas, meg a Bravuris se győzött meg annyira. Az meg nem nagy eredmény, hogy egy eco gumit megelőzött, még ha Michelin is... De ne nekem legyen igazam
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Thome
addikt
válasz Kornel #20764 üzenetére
Dot XJ C3 D350 3308
165/70 R 14Mivel jó memóriám volt, ezért a méretet pontosítottam, és most felírtam egy lapra hogy mit is láttam...
Szóval túlkórosodott ovis, futófelület állapotára azt mondanám hogy még jópár évet kibírna, de már most kezd revülni, szóval szerintem jövőre cserélem, jó alaposan teszteld le a linglongot.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20855 üzenetére
Hát ha nem idén adod el hanem jövőre akkor majd én veszem meg.
zedok: "Szóval maradt a spirálház leszedés majd vissza." Amúgy is így mondják meg így az egyszerűbb betölteni az újat(olajat).. Tehát jó megoldás
(#20858) kornelka : Akkor lesz rá vevőd. Addig meg elgurulgatok a stifttel.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #20855 üzenetére
szegény kizashi mit kaphat hogy ennyi nyál kell neki....
az átlag eljár 8-9 liter között, szerintem te 7,5ből is megoldanád
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20867 üzenetére
"amikor ez a kis 1.6 ilyen zseniálisra sikeredett anno 2003-ban "
Mi sikeredett 2003ban? az m16a az 2003as? Tudtommal az első 1.6 az mk4 swift sportba került..
Most a régi swift sedan 1.6 ot ne számítsuk bele.. Gondolom ebbe más 1.6 van(g16 )..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Harkovz
aktív tag
válasz Kornel #20867 üzenetére
Engem az info gomb kormányra rakasán való spórolás zavar több ilyen is van még sajnos pl az ablak gombjai csak a vezetőnél kaptak megvilágítást, csak egy ablak automata felhuzó modul nem tudom van-e. Szerintem ezek az apróságok többet érnének mint a felesleges két zónás klíma ami szerintem parasztvakítás. Egymás mellett egy légtérben nem hiszem, hogy nagy hőmérséklet különbség lehet!