- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #11783 üzenetére
az a baj, hogy 8,5-es átlag nagyon sok nekem....
az 1,6 mondjuk jobban fogyaszt, de a 8 se kevés...
dízel 6,5-je viszont nem olyan rossz, de olasz motort
[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #11791 üzenetére
Évi 15k km-et rak az asszony bele, a melóhelye 15 percre van, így nincs értelme dízelnek és a fogyasztás se annyira érdekes ekkora távon ellenben ha kocsit cserélünk, akkor valami magasabb ülésű egyterűt szeretne, de a Dacia/SX4/Yeti neki fujj-fujj
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11793 üzenetére
1.5 SX4 autópályán olyan 7.4-7.8 körül eszik 130-140 km/h tempóban. Városban/kívül olyan 6.7 l/100km. (városban am nagyon jó a fogyi, több húzatás is belevéve). Az a baj az 1.5-1.6 kevés a pályára 3500f/p mész 130-cal. (a sedan is ugyan az)... Próbáltam egyébként más váltót nézni bele ami hosszabb, mert az 5 után néha nyúlsz a váltó után.. egy 6. jó lett volna
egyébként ez én vagyok: 0~165
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #11803 üzenetére
egyébként azt néztem, hogy a dízel váltója talán hosszabb, ha minden igaz...
vajon bele lehetne rakni? -
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11803 üzenetére
Miskolci vagyok, mivel nyújt többet?
Talán az első és legfontosabb: nagyobb mint a splash. Hosszabb távon jobban lehet használni, bár akkor sem az igazi nagy autó. Rövid/közepes távolságok + város amiben igazán jól használható.
A fogyasztásról: fater is szokta használni, nála 6L-nél többet nem eszik. Óra szerint betartja a sebességhatárokat. Én jobban taposom neki de 1.5 motortól szerintem ez sem sok.
Szerintem ami a legfontosabb/jobb a többi suzukinál a futómű, nagyon jó hiába magas az autó, egy Oktavia jobban bólint, úszik. Nekünk ingnis volt az Sx4 előtt. Az Ignisnél pl elpattogott a hátsó kerék, ennél nem tapasztalható. Tetszik hogy magasan ülsz nem a földön, belátni a forgalmat. A térded hajlítva van nem egyenesen, ezért hosszabb úton sem gémberedik el az ember.
Motor: A splash-ben még nem ültem de, ignishez hasonlítva: Nekünk 2008-as és ebben sima DOHC (99LE) van VVT nélkül. Az ignisben VVT volt. Hát első érzetre kicsit lustának tűnik az autó de csak azért mert egyenletesen adja le a teljesítményt. 1500-2000 f/p környékén már lehet használni, rá állva a gázra pedig szépen gyorsul. Ennek fejében fent nincs olyan seggberúgás mint a VVT-nél. Ja és igen, sokkal levesebbet eszik mint a VVT. (legalábbis pályán). Pl 5 Fokozatban 100Km/h sebességnél nyomsz egy padlót és 150-ig nagyon jól gyorsul. Haverom ült az anyóson ő mondta hogy az 1,6-os astra classic-juk megy 4.-ben így. Előzéshez sem kell váltogatni.
Ár: Újonnan perpill nem éri meg az árát, bármennyire is elfogadható autó... Használtan viszont 1,3-1,5 milláért nagyon jó vétel lehet. Ha pedig új autó akkor sokkal inkább felszereltebb (műszaki tartalmában sem kevesebb) Hyundai, Kia.
Most egy 1.6-os GS AC CD 2WD 4,2 Milla, miénk 1.5 GLX AC CD volt anno 3,7 milla és akkor megérte (5éve) csak közben jött a KIA stb...
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11804 üzenetére
A diesel váltója nem jó a benzinesbe. Ezeknél az autóknál teljesen más fejlesztés a Diesel és elég komplett egységet a alkot a Motor-váltó-Difi egysége. Azért sajnos csak hasonló motorral szerelt autó jöhet szóba.
Fogaskerék cserélgetés lehet beválna viszont ki az az ember aki bevállalna ilyesmit? Meg főleg mennyiért? -
nagyúr
-
t1
addikt
válasz Kornel #11869 üzenetére
Nem tudom, én pályáztam hétvégén 300km-t majdnem fele az végig 130-140km/h volt haza fele fix 100, 4 személlyel 1.0 váltóval 6.1l/100km lett a fogyasztás, én nem érzetem instabilnak. ültetve van, toronymerevítő 2db, GTi hátsó stabrúd, 185/50R14 gumik, eléggé jól fekszi az utat
-
Noddy
senior tag
válasz Kornel #11875 üzenetére
Autópálya mellett sajnos sok balesetet láttam, a halál nem a márka szerint válogat. Sajnos... mert akkor lehetne védekezni. Utazó sebességről beszéltünk megfelelő stabilitás és fogyasztás mellett. Hiába mész kilencvennel, ha egy elaludt BMW-s 180-nal neked rongyol...
[ Szerkesztve ]
Jesus my savior, not my religion. - Jéghegy nem talál ibolyát.
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #11880 üzenetére
Ne tegyünk már úgy, mintha 2005-ös SX4-et nem lehetne venni, az meg ugye mennyi is
Ettől még a nagyobb tömeg, erősebb kaszni nem kérdés, de ez az új listaár vs. szerencsésen vett használt összehasonlítás számomra erőltetett
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #11898 üzenetére
ez is euroncap elvileg, de nincs fent a honlapon....
de elég jónak néz ki.
kéne
azért splash után nagy váltás lennehmm.. 4 milla... azért kicsit meg kéne pótolni
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11961 üzenetére
Ha normálisan van beèpìtve es nem gagyi cuccuc akkor teljesen szabályos. Inkább a rendőrök jártasságával van a baj.. pl nem: ismerik a köhèm rendeletet sb. Dörzsöltebbek az autóban tartják az ide vonatkozó paragrafusokat.
Pl nappali menetfènynek a földtől 25 cmre kell lenni de ne lehett másfèl mèternèl magasabban. A kèt lámpatest közt min 60 cm távolság kell. De az autó szèlètől legaláb 40 cmre legyen. Ha nem megoldható elèg a kèt test közè 40 cm.
Azeket az öntapadós fènyfüzèreket el lehet felejteni, teljesen szabálytalan. Csakis E jellel rendelkezőt lehet használni. Plusz gyári szám ès RL00 jelölès.
Beèpìtèsnèl ugy kell bekötni ,hogy ha felkapcsolod a tompìtottat/ helyzetjelzőt automatán kikapcsoljn. Bekapcsolása is automatikus. Mikot ráteszed a gyujtást már ègnie kell.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #11993 üzenetére
Szerintem nem lehetsèges... a gumi felülete csattan a kátyúban. Èn is szoktam hallani.. megoldás ha veszel valami ballonos gumit monjuk /70 /80 Bár akkor olyan az autó mintha taknyon autóznál..
Viszatèrve az igènytelensèghez. Az emberek nem tudják hogyan működik az autó/ nem èrdeklik őket. Ezzel nem is lenne baj ha mindenki normálisan hordaná autószerelőhöz. Időszakos szervízre.
Modjuk èn is igènyes vagyok az autóra (aki nem az, nem is fèrfi ember ) Bár èn ugymond nem vigyázok rá. No nem ütöm verem, de náha megtaposom, olykor náha barmulok is vele Bükkszentkereszt-Bükkszentlászló üveghangon.... persze èsszerű határok közt. Mondjuk van már fèm fèkcsövem Trw sport betèt meg tárcsa.. de pl a fèkolajat is azèrt cserèlem mert egy húzósabb esetben azt vettem èszre, hogy szivacs lett a.fèk.... a fèkolajom felforrt ergo már sok benne a víz.
[ Szerkesztve ]
-
anonymus89
addikt
válasz Kornel #12006 üzenetére
Akkor továbbra is jól muzsikál, női sofőr volt előtte?
Fogyasztással nincs gond akkor mostanában hol tankolsz?
Azért van csak ennyi km benne mert munkahelyre nem autóval járunk, télen szinte nincs is elővéve valamint itt a városban egyszerűen nem tudok annyit menni vele, hogy a km csak úgy pörögjön.Organikus, természetes összetevőjű, 100% tisztaságú bőrápoló termékek //marcsiszappan.hu//
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12011 üzenetére
Nem tom nekem is a Lexus vagy Honda lenne.... ha nem lenne hitel, meg frank nekem ilyen 3-4-5 éves Accordok amire hajlandó lennék pénzt kiadni.
Csak 1 nagy baj van. Alsó-közép kategóriás autót szinte lehetetlen eladni normális áron. Fillérekért meg ugye nem biztos jó üzlet elpasszolni az autót, aztán veszel egy dögöt ami nem is biztos hogy normálisan működik.
Ilyen 200-300-400ezres autók jól forognak. Csak aki középosztálybeli és nem full fapad(agyonhasznált BMW) kéne hanem mondjuk valami közepes felszereltséggel megbízható járgány. No hát abból van kevés. A pénzes embickéknek meg nem Sx4 kell...
Mikor az Ignist hirdettük 5 évesen 80e Km-rel, akkor is jöttek ilyen elszállt emberkék (nem cserélnénk e el 191ezret futott Opel Astra F-re 55Le). Mondtam neki nem... erre még rátett egy lapáttal hogy ráfizet még 200eFt-t Hát komolyan mondom
Akkor mikor az Aprilia AF-1 125 motoromat hirdettem... Senkinek nem kell egészben motor, rendszámmal (átírás, vagyonszerzési adó stb) Ilyen e-maileket kaptam: "Cső! nekem a blokkból kéne a főtengely".... Aztán végén a váz+blokk páros ment el 110eFt-ért.. A maradék alkatrész most is ott áll halomban..
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12013 üzenetére
Mondjuk szerintem egy benzinmotornak sok 190.000 Km... jó mondjuk megveszed kérdés meddig akarod használni, stb.. Ehhez azért meg kéne hallgatni a motorját. ... meg ugye kérdés hogy használták. Lehet jó a motorja csak 1000km alatt 1 liter olaj kell bele...
No de ha ez bexarik.... komplett splash árát ráköltöd
Meg hol van az átíratás stb... ez az autó kb 2 milla
Itt lehet számolgatni kalkulátor
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- Milyen routert?
- Autós kamerák
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Építő/felújító topik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- További aktív témák...
- Workzone 2 fokos erősített acél háztartási létra fellépő
- Irobot Braava 380 felmosó és feltörlőrobot
- LDNIO SEW1080 okos konnektor dugalj Wi-Fi és Bluetooth támogatással fogyasztás mérős 3db
- Gosund SP1 wifi okos konnektor dugalj TUYA SMART 16A 3680w fogyasztás mérős 2db
- NEO NAS-WR10W WiFi okos konnektor dugalj 16A 3680W TUYA SMART 4 db fogyasztás mérős