Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mercutio_
félisten
-
Siriusb
veterán
válasz Kornel #14516 üzenetére
Én nem akarom folyamatosan használni, legalábbis most így gondolom. Csak a hibakód miatt érdekel.
Felhívtam szerelőt, azt mondta, ha katalizátort kell cserélni, akkor az bontottan is 60k, s azt sem tudod, mit veszel. Szóval közlekedjek a kocsival nyugodtan, de valahogy mégsem nyugodtam meg. -
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #14512 üzenetére
Gyors keresés a használtautón megerősített abban, hogy a facelift után ezt a felnit adták, ha járt hozzá, de mindegy is De tény, 4x100 15" az egyik leggyakoribb méret, rengeteg felni közül válogathat.
Siriusb: melyik motor van a WR+-ban? Ha nem a M13, vásárlás előtt én kipróbálnám egy adapterrel, hogy egyáltalán működik-e, mert kicsi rá az esély.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Siriusb
veterán
válasz Kornel #14518 üzenetére
WagonR+. Már tavaly is eljátszotta, hogy a tengeralattjáróhoz hasonlító lámpa kigyulladt a műszerfalon, de aztán kialudt. Idén már harmadszor jön elő, de aksi levétel ideig-óráig orvosolja, viszont ez számomra nem megoldás, ezért szeretném tudni, pontosan milyen hibát jelez. Ma megint levettem az aksit 10 percre, kíváncsi vagyok, mikor jön elő legközelebb a hiba.
-
Siriusb
veterán
válasz Kornel #14525 üzenetére
Kösz a választ és az ajánlatot! Akkor mégis megrendelem és bizakodom, így is legalább 3 hét, amire megjön.
Szerk:
De szaporák voltatok, mire megírtam a választ. Köszönöm mindenkinek a segítséget!Szerk2:
(#14529) kornelka
Eszembe sem jutott, hogy valaki itt is árulna. Megnézem.[ Szerkesztve ]
-
Tomics
addikt
válasz Kornel #14512 üzenetére
GLX AC CD 2,7 Millió.
Elengedték a metálfény és a forgalomba helyezés díját.Egyébként az mennyire gáz, ha pályán jövök haza? (80km). Mert ugye bejáratás alatt nem kéne annyira pörgetni a motort és jó lenne ha változó körülmények között tenném meg az első kilométereket. Csak közúton kb dupla annyi időmbe kerül hazajutni
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
Nem3sys
tag
válasz Kornel #14539 üzenetére
bejáratásról jut eszembe,
van egy ijó barátom aki vett még 2004-ben egy új 520D-t, szalonból amikor elhozta padlógázzal ment vele egyből sielni ahogy szokott, anno mindenki meglepődött rajta, hogy csak az ő bmw-je megy 220-t senki másé, lehet véletlenek de én nem hiszek a bejáratásbanSeat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz Kornel #14548 üzenetére
Előző kocsimon egy kereszteződésben odavertem a kartert és elfolyt az összes olaj.
1km-re laktam onnan, világító olajnyomás lámpával mentem haza, a ház előtt amikor leállítottam hallottam, ahogy a turbó "csikorog". Összehegesztettem a kartert, raktam bele olajat és a kocsi köszöni szépen azóta is szépen megy.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
Nem3sys
tag
válasz Kornel #14552 üzenetére
Golf2-ben volt Sharanból származó 1.9 PD motor pár extrával
1.9TDI/PDTDI ugyan az. Vezérlés is egyezik csak a szíj rövidebb mert nincs adagoló a pd-n. Hengerfej más Sőt, még a 2.0PD bele is ugyan az és erre is ugyan az a vezérműszíj kell mint az 1.9PD-re.
De már kinőttem ebből a korszakomból.
[ Szerkesztve ]
Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
hcs57
őstag
válasz Kornel #14550 üzenetére
Amiről beszélsz, az egy régi csökevény... a Suzuki gyárában már nem a KGST szabványa szerint gyártják a motorokat.
Az olajban kevés fém úszkál, amitől sötétebb lesz, az a korom.Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
Kornel
veterán
válasz Kornel #14580 üzenetére
audi a4 bukta...
vw passat futottak még...
toyota camry szintén zenész...
bmw 3 is...szóval tényleg a tesztekre gyártják az autókat, már amelyiket.
(#14581) giigz : ahogy ebben a hozzászólásomban is szemléltetni akartam, nem mindenki.
ezek a kocsik azelőtt készültek, hogy kitalálták a small overlap tesztet az USA-ban, nagy égés volt mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
Siriusb
veterán
válasz Kornel #14619 üzenetére
Nekem is március 7. a legkorábbi dátum. Egyébként a Torque Lite-ot használtad?
Szerk.:
Én a pótkerékben felejtem el mindig ellenőrizni a nyomást, pedig tervezem már 1-2 éve.[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Kornel #14617 üzenetére
Nekem az általad említett Kumho van fent a gyári alufelnin, előtte 165-ös virsli gumi gyári acélfelnin. Az szörnyű volt. Amikor érzed hogy a futómű még bőven bírná de a gumi elnyúlnak alatta.
No de a Kumho-val királyság, megfelelő partnere a futóműnek.
Jelenleg Nokian (175/65 r14 a gyári acélfelnin) téli gumikon tolom, csak jókat tudok mondani róluk is.
Ami érdekes a Suzuki a gyári alufelnire 185/60 r15 gumikat húz.
Ami biztos következőleg 195/50 kerül az alufelnire. Kipróbálom.
A döntés a tiéd.
A pótkerék, mankókerék azzal ne foglalkozz.
Milyen felnijeid vannak?[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz Kornel #14625 üzenetére
Gondolkodtam a beültetésén, de így is felakadok a vonóhorog elektromos csatlakozója miatt.
Meg a kis családdal, csomagokkal megpakolva így is eléggé beül. Ráadásul a kereszt dilatációs hurkák az aszfalton így is büntetnek. Tadam tadam, tadam tadam tadam tadam.
A felni/gumicsere nagyon sokat fog dobni még. De minél peresebbet választasz annál többet fog veszteni az amúgy sem túl magas rugózási komfortjából. Nálad meg hatványozottan igaz ez az ültetés miatt.
A téli gumival nálam is kellemesebb komfortosabb a nagyobb per miatt. Talán emiatt is tesz a Suzuki /60-as gumikat a gyári alufelnire.Pá deci plusz talán van benne, de az enyém amúgy is iszákos főleg a jobb lábam miatt. Meg kormosodik a kipuffom is, csipkedi az olajat is. Hiába no ha 5 évig 10W40 olajat öntöttek bele akkor ne térjen az ember az 5w30-ra. Meg sikerült belenyúlnom egy banki visszavétesbe amit kerüljön mindenki, volt vele Suzukihoz képest sok nyűgöm. Amúgy 3 éve van meg.
[ Szerkesztve ]
-
-
giigz
veterán
válasz Kornel #14634 üzenetére
Ezt a kört már lejátszottam magamban a múltkorában, tuti ez a 175/70 R13 lesz
A kérdés csak annyi, hogy Fulda Ecocontrol 41k-ért, vagy +13k-ért van-e értelme inkább Dunlop-ot venni Streetresponse 1 vagy 2-t. Ami egy kicsit bosszant, hogy pár hónapja még ez is 11,5k volt, most meg felment 13,5k-ra... Viszont van a Streetresponse 2, amiről semmi adatot nem találok, vagy nagyon új, vagy senki nem vette De manapság kezdtem el látni a kínálatban, tehát lehet egy vadi új keverékkel állok szemben. Ez a Streetresponse 2 a Dunlop honlapja szerint jobb mint a Streetresponse, nyilván mi mást írnának, a minősítése B C, (tehát nedves tapadás B, fogyi C), a Fulda meg C G, tehát ilyen alapon a Dunlop "sokkal" jobb.
A Fulda Ecocontrol és Dunlop Streetresponse-ról tele van a net pozitív véleményekkel, a teszetkben is kb. hasonlóak, viszont ami a legjobbnak tűnik Streetresponse 2, arról semmit nem találok, se vélemény, se teszt...
Van még Firestone, Hankook, Semperit, Uniroyal RainExpert, stb. stb., de a legszimpatikusabb (és a legjobb is) a Dunlop S 1 vagy 2, ha nem ez, és olcsóbbat akarok, akkor meg Fulda Ecocontrol.
(#14635) Giot: [link], csak ezt is olvasom néha, amikor meg előkerül a gumi téma, akkor pedig aktiválom magam
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #14638 üzenetére
Mikor szokott megjelenni a legújabb nyári teszt? Ahogy látom most 2013-ban márciusban volt, akkor még azt az 1 hónapot megvárom, hátha benne lesz a Streetresponse 2, aztán kiderül mi lesz...
Köszi a megerősítést, én is a Dunlop felé hajlok, az biztos, hogy nagyon jó gumi