Új hozzászólás Aktív témák
-
meroly
veterán
válasz Kornel #12641 üzenetére
Ja a vezérlést kihagytam, a többiről nem tudtam, úgyhogy ez nekem is plusz info. Én kb 8-9 évvel fiatalabbat keresek, ott is lehet ezekre számítani?
(meglátszik fél éves volt a clio mikor vettük, úgyhogy én onnan viszonyítottam csak )
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Doze
aktív tag
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12686 üzenetére
Az sx4-en gyárilag a nyári Continental PremiumContact 2, a téli pedig Pirelli snowcontrol.
Nekem mondjuk nyáriban a conti bejött, csak hangos szerintem, a pirelli téli gumma ellenére halkabb.
De a téli gumikban nem nagyon van összehasonlítási alapom... 5. éve vannak meg.
Szerintem télére nem érdemes szélesebb gumit feltenni, nem tud annyira kapaszkodni a hóban.
-
-
AMD Power
titán
-
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12718 üzenetére
ha valakinek van esze most vesz régi sx4-et
1.6 GLX+ 4WD AC CD/MP3 (metál ár): 3 650 000Ft
Ami nekem van Sima glx: 2.999.000Ft
Ja és igen: a hivatalos honlapon már nincs 1.5-ös motor, csak 1.6... se diesel.
Lassan lőttek a kis kicsi kocsimnak.
Most már megtartom, mert az értéke egyre föntebb fog menni, a gyűjtők csak úgy venni fogják
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #12718 üzenetére
Jah, ennyire nem követtem, csak nagy vonalakban vagyok képben, Quashkai már nem fér a keretbe (mint ahogy az új sx4 se úgy néz ki, marad a duster)
SX4 magasabb is mint a swift, van akinek ez is számít.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12721 üzenetére
az új generációs sx4 (régi forma) az euro5 motorral jönnek már. 6,2 az átlag. Egyébkén ua. motor mint ami lesz az új sx4-ben is...
az enyém 3,7 volt, ki lett alkudva hozzá még: üléshuzat, 4 téli gumma, ködlámpa az ignist 1,7 milláért számolták be. (2008)
ehhez képest most ugyan ezért az árért veszel egy esp+4wd, mittomén hány légzsákos autót.(ami szerintem nem duster szint , mondjuk ez szubjektív)
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz Kornel #12785 üzenetére
Az minden autóban gyakorta cserélt darab. Azt én is imádom mikor agyfaszt kapok valaminek a hangjától, anyám meg mondja hogy jól van az.
Amúgy a legnagyobb poén hogy az én 96-os stiftemhez nem létezik utángyártott motorháztető. Csak eredeti van, legolcsóbban is 60K
Redmi Note 7
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #12833 üzenetére
Ezek közül lenne valamelyik?
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12853 üzenetére
de itt volt padka... ha nem húzódik le frontál lesz. Ha izmozni akar az ember ne egy frontális karambol bejátszásával valósítsa ezt meg. Ha van más lehetőség kerülni kell a dolgot.
Ha fa van az megint más, de akár lehetne alagút is... akkor természetesen nincs más.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12866 üzenetére
no nekem nem kell megnézni ,
Ha ráadom gyújtás el kezd menni az ac pumpa, ha lepadlózom akk ugyan ez a hang el kezd erősödni. (folyamatos). Ha elengedem vissza áll arra a sima hangra...
Gázpedál állásnak van valós és relatív %-a is. Szal a valós és a relatív is álló helyzetben 0%, ha padlózod. akkor a valós felugrik 100%-ra. A relatív (vezérelt) 0% marad... ha jól emlékszek....alapjáraton azonban a valós 0% viszont a relatív már 14% körül mozog...
Kérdezted a múltkor alapjárati motorral kapcsolatban: suzukikban nincs ilyen mert a pillangószelep vezérli az alapjáratot is... 5-7% (valós fojtószelep helyzet)
(szerintem am kicsit hipochonder vagy, mármint "autó" értelemben )
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12868 üzenetére
jaja megfelelő a 12% és max 90% páros.. hogy pontosan mért ennyi azt nem tudom. (de megfelelő ), több helyen is olvasgattam az efféle értéket. (nekem is annyi)
Szerintem az egészet az új kuplung okozza. Szerintem megszoktad a rossz kuplungot. Ha jó kuplung akkor van egy határozott pont ahol zár és kész.. nincs egy centi megcsúszás sem... (verseny kuplungnál meg csúsztatni sem lehet ) no de visszatérve, én is ültem olyan autóban ahol szét volt menve a kuplung: hirtelen terhelésváltásoknál: főleg 1-2-be nem volt határozott rántás... (ergó 1 ből 2-be váltásnál lehetetlen megnyikkantatni a kereket mert megcsúszik, vagy ha egyesben padló után hirtelen elengedett gáz, nekem pl elég embereset ránt, de még kettesben is ), de ha elemzem tovább a zsír új kuplungnál szerintem az is előfordulhat hogy vannak a gyártásból adódó karcok/recék stb, míg össze nem kopik nincs rendes nyomáspontja.
Ha még ennek tetejébe rátesszük azt hogy kitisztították a fojtószelepet..... érzésre teljesen más lehet vezetni az autót.
ui: ha hibakód kijön akkor a műszerfalon bevillan a sárga tengeralattjáró.
a legolcsóbb teljes értékű diag 40 ezer.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12871 üzenetére
logolni? lehet... csak még nem igazán használtam ezen funkcióját... de szerintem valami fájlba beteszi. Ha tudok majd csinálok neked... milyen szenzorokat logoljak?
Egyenlőre ott van cimborámnál az az adapter, holnap vagy holnapután rem visszaadja már (napi rutinja h astránál: kávé-cigi-hibakód törlés-irány meló )
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12880 üzenetére
Ma azt mondta visszahozza.... (nekem kell megint utána menni, de utálom ezt)
Most megmondom az őszintét: szerintem az is jó érték, meg magyarázni mármint a fizikai törvényt nem tudom felhozni...
Közben megtaláltam a törvény: Bernoulli törvénye azt mondja ki, hogy egy közeg áramlásakor (a közeg lehet például víz, de levegő is) a sebesség növelése a nyomás csökkenésével jár. Például, ha valaki egy papírlapot tart vízszintesen tartott tenyere alá és ujjai közé fúj, a papírlap a tenyeréhez tapad. Ennek oka, hogy a levegő sebessége a papír és tenyere közötti résben felgyorsul, nyomása lecsökken, a lap alatti nyomás azt a tenyeréhez szorítja. A Bernoulli-törvény pontosabban azt mondja ki, hogy áramló közegben egy áramvonal mentén a különböző energia összetevők összege állandó.
Ha alapjáraton ketyeg az autó (kis folytószelep állásná) szívócsőbeli vákuum (ami valójában nem vákuum mert csak alacsonyabb nyomás van bent mint a légkörben) azon a kis nyiláson alacsony sebességű levegő mászik be így. bent nő a vákuum
Ahogy tövig nyomod a gázpedált, kicsapódik a szelep, és el kezd be ömleni a levegő, ergó csökken bent a vákuum.... Tehát gyorsabban bejut a levegő bent pedig nyomás esés... pontosabban a vákuum csökken közelítve a légkőri nyomáshoz.
Egyébként van több van érték is, szívócsőbeli abszolút nyomás, meg relatív nyomás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Dell notebook topic
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Videó stream letöltése
- Vicces képek
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Viccrovat
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- További aktív témák...