Új hozzászólás Aktív témák
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20005 üzenetére
Mondjuk ha valamit megtanultam anno az a kuplungcsúsztatás
Oktatónal 10 órán keresztül a gaz közelébe sem erhettem sx4en,csak csusztathattam a kuplungot es így koroztunk a pályán . Ha emelkedő volt akkor nyomhattam max egy kicsit es 1500rpm ig a gázt.Még anyám francia volt renaultjan is tudtam a kuplungot csusztatni pedig azon azért kell gyakorlat a 3km es fogási pont miatt. Ő meg 10ev rutinnal ugyanúgy búgatta
Mod:mindenki.
Ha már fentebb fog kicsivel a kuplungom mint eddig akkoor hamarosan cserés lesz vagy jó lesz még egy darabig?
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Studi
addikt
válasz Kornel #19999 üzenetére
Meg a defenzív, figyelmes vezetés. Nem laszt minitben kell nagyot fékezni, hanem időben a megfelelő mértékűt. Hogy ne is koccanj az előtted levőnek, de maradjon is minél több lendület, ha már megy is tovább a sor a torpanás után. Nagyobb követési távolság sokat segít ezen, és ezáltal a jó fogyasztáson.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20061 üzenetére
Alapvetôen otta különbség,hogy nekem az autó egy közlekedési eszköz ami elviszA ból B be.Mikor úgy tudtam viszonyúlni egy kocsihoz mint most Te az kb 25 éve és jó pár autó óta elmult.Nálam megkap mindent amit a gyár elôír,azonos minôségben,de semmi mást.Most lesz benne 90000Km lecserélem a váltó olajat is.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20065 üzenetére
Én beletettem 5w30at , de ezen a szaron semmi különbséget nem érezni. Ugyanúgy 14körül van 100on..
Jó tudom,hogy nem ezért kell hanem azért mert hidegkenése jobb stb stb de hát gondoltam,hogy ha már veszek bele 8700ért 5w30at ami olyan könnyűfolyású mint a h*gy akkor egy pár tizedet csiszol rajta..
Mindegy.. Cserébe tényleg szebb a hangja meg finomabban jár.. Én még ebbe se tennék 10w40et nem hogy a tiédbe..
Legközelebbi autóm 140 le alatt biztos nem lesz ezt tegnap megtanultam .. Vagy minimum 130..
Kezdem kinőni nagyon az ezrest. Ezért nézegetek most autókat,hogy mik lesznek benne a listába amire lecserélem.. Szerintem előbb letudom majd de kiderül mindenesetre.. Semmi pluszt nem veszek már erre csak a kötelezőt.. Meg ha valami beszarik rajta akkor kicseréltetem azt annyi..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20074 üzenetére
Ha gondolod tényleg bemásolom:Ez lassan tényleg olyan mint ovoda kis csoport.A táblázat farenheift benis meg van adva tehát alszeg angliában isérvényes,tehát:-20-+40=10w40,-20 +30=10w30,-30-+30=5w30.nekem ez van a gép könyvben fajra nemre és nemzetiségre tekintet nélkùl.mivel kis hazánkban egyre több a 40 fok körüli érték,én betartom a gyári ajánlást.
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20081 üzenetére
Nekem azt mondta qru az autós topicba h meg az en régi stiftembe is bőven
megfelelőajánlott az 5w30 csak annyi h 40fok felett rosszabb minimálisan a kenese de igazából ennek a "hátránya " 50fok körül jönne elő.Sőt meg a 99vegen gyártott kezikonyvembe is megemlítik,felsoroljak.
Mutatom.
Az oké h gyárilag nem ez a megadott enyemnel.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20081 üzenetére
Ki is ajánlja Te.Amit képet belinkeltél azon is ott van:-20 +40egyenlő10w40.És igenis az az AJÁNLOTT.A többit csak +30 fokig ajánlják,pedig akkor is volt már mindenféle olaj.Tényleg nem értem egy aránylag ólcsón fenttartható autót mért akartok drágává tenni.A 10w40 es olajjal elmennek 3-400000 Km et,akkor mért kell bele jobb,nem is biztos hogy jobb.Az 5w20 olajjal mennyivel fog többet elmenni,és ha kevesebbet?
-
Studi
addikt
válasz Kornel #20081 üzenetére
Azt azért érdemes tudni, hogy az ilyen 35+ hőmérsékletben az 5w30 tényleg el tud hígulni egy tartós pályázás során. Apám Sharanjával jöttem fel múlt héten Szegedről, a nullásonn már nyígott valami német szöveget az olaj miatt. Megálltunk utána rendben volt, mennyiséget is néztem, azzal se volt gond.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20090 üzenetére
Az olvasási nehézségekkel küzdòknek ajánlom a tátáblázat legfelsô sorát.A számokkal ök is szoktak boldogulni:-20 + 40 között 10w40..nálunk most 39 fok van.Nem is értem mirôl beszélünk.Általános iskola második osztály,elsôben csak 20 ig tanultuk a számokat.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20122 üzenetére
Egyszer már írtad,hogy no comment.Ezzel a fotóval mit akartál bizonyítani azonkívül,hogy nem terveztek uj gépkönyv borítót a kezelési utasításnak.A belsô lapokon ugyanazokat a betüket(a készlet véges)más sorrendbe rendezhették és máris egész mást jelentenek.Ez a nyomtatás lényege.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #20124 üzenetére
Na tehát,bár megfogadtam nem folytatom.Megpróbálom ovodás szinten értelmezni amit sokadszor másolsz be.
-20,+40 fok hőmérsékleten =10w40
-20,+30 fok hőmérsékleten =10w30VAGY 5w30Amennyiben az üzemeltetési hőmérséklet -20C fok alatt van erősen ajánlott az 5w30 olaj.Mivel én Magyarországon élek ahol a hőmérséklet Nagyon ritkán csak a fagy zugokban megy -15C fok alá,viszont egyre töbször megközelíti a + 40C fokot,úgy érzem rám a táblázat legfelső sora vonatkozik.
-
Bandus99
őstag
válasz Kornel #20152 üzenetére
Nekem m16a jelu 1.6os sx4 van 1 honap mulva megy 1 eves kotelezore. Nincs benne 6000km viszont ezt rovid tavokon tettem bele nagyreszt 2-3km szakaszok. Magyaran joforman nincs ideje bemelegedni a motornak. Arrol lovesem sincs ha viszem mit tenne bele a szakszerviz? Vagy vigyek en olajat? Vihetek en egyaltalan? Ha igen ebbe az autoba erre a felhasznalasra mit javasoltok? (Tudom jarjak biciklivel)....
Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20193 üzenetére
Akkor néma csönd lett volna
Cseréljük le a suzukikat es akkor szóba jöhet ez a téma is
Amúgy eddig a legnagyobb szivasom az volt h ugy megvolt húzva/bevolt rohadva az olajleeresztő csavarom hogy 1 óráig szenvedtem vele.
Semmi nem segített csak a brute force
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20264 üzenetére
Gondoltam,hogy tiédnek jobb a futóműve. GTI-nek meg a gyorsulása.
Tudnék venni ignis sportot is ha várnék még jópár hónapot de....nem tudom.. 950 alatt nem kapok normálisat, erre rájön egy 60-as átírás, minimum 30-as szerviz.. 1,05m ft.. Ebből a jelenlegi swiftem olyan 300-320 ha nem akarom sokáig hirdetni. Itt már 800 lenne a különbség..
Mondjuk azért ennek se lehet rossz, 3 toronymerevítővel gondolom nem billeg össze vissza.
És gondolom én , azért jó élmény lehet vezetni, 800kilóval meg 102le vel. Biztos sokkal másabb mint a jelenlegi.
MOD: Ezt is nézegetem még.. Csak az idegesít,hogy nincs benne elektromos ablak, meg a "japán" műszerfala van bent tehát az eredeti gti.. Mondjuk utólag is raknak bele azt hiszem elektromos ablakot..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20266 üzenetére
Hát,ez érdekes mindenesetre ja.. Szerintem valami chippel simán feloldható a tiltás(ha van még értelme tovább pörgetni persze )..
Gti nek mondjuk 8500nál van a tiltás, stage chipel elvileg 10ezerig leforgatható de gondolom ez már csak ilyen "tiltáspartikra"van mert sok értelmét nem látom.. Szerintem 7nél tovább már nem nagyon húz.
Viszont most utána olvastam.. Elvileg 7,8 ra letornázható gti-nek a 0-100 a ami elég jó. Beutaznám vele fél európát. És szerintem nem enne sokkal többet, mint a mostani az én lábammal.. Sőt.. Lehet még kevesebbet is.
Ha meglesz gti kimehetünk majd együtt kakucsra. Persze nem versenyezni csak bohóckodni, mert mivel nincs még kellő rutinom pályákon ezért nem is szeretek közel menni autókhoz, nehogy összetörjem,ha megcsúszok vagy ilyesmi....
Akkor lehet,hogy megveszem tanácsodra ezt a gti-t.. Persze nem most hanem olyan 1-2hón belül, mert ezt elkell még adnom akkor kell hozzá szereznem 300k-t és akkor utána nézelődhetek.. Suli előtt nem adhatom most el "hosszabb" időre a kocsit mert bkv val kb 2,5 óra lenne mire beérnék 13ba
2év múlva meg megveszem a tiedet ha eladod.
Szerintem a narancs se tákolt, csak sokan vannak úgy,hogy kéttónosúra festik autójukat mert tényleg feldobja szvsz.. Sőőt. Az azért tűnik szvsz "eredetibbnek" mivel az eredeti gti műszerfala van bennt,stb,stb.. De majd kiderül Úgy sem képről veszek autót..
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20268 üzenetére
Mivel hosszabb lett at 5.-ik gondolom a végsebesség is nőtt vmennyivel.
Bár azt inkább jobb nem kipróbálni
Akkor így mar egybe van rendesen.
Nekem meg majd eldől mi lesz. Gti most nem mert nincsennek jók. Maradt egy pár típus. (Ign sport,Swift 1.5,Mazda 6, civic 1.6) amíg osszegyujtom különbözetet addig eldöntöm
Amúgy szerintem nekem se volt meg cserélve fekolaj.
Most akarok majd valtoolajat cserélni. Lehet beiktatom fekolajat is akkor.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20274 üzenetére
Ja,nekem nem kellenek ilyenek. Se splash se celerio ...Nem azért írtam. Splash mondjuk bejön pláne 1.2esbe nem rossz.
De azoknak tökéletes akik csak a fogyasztást nézik semmi mást.
Amúgy új autóra 2,6 szerintem nem sok. Mit értesz az alatt h kisporoltak?
Azt írtak összeszerelesi minőség jo ,jól megy magához képest , van benne hely, es felvan extrázva rendesen ,a konkurens Dacia nem tudom mibe talán Sandero ,? Amivel összehasonlították ,abba meg fele ennyi extra nincs ,es meg sz@rabbul is megy. Ha a kettő kozul kell választani akk inkább celerio
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #20276 üzenetére
Jaaaaa. Hogy így.
Na jó így egyértelmű , swiftet nem néztem most
Bár biztos meglesz celerionak is a célközönsége.
Tigi: Nem vonzodok pont az hogy nem kene celerio de írtam
Is. Szerintem ilyen kis doboz lett, nem csúnya. Amúgy te meg az 1.4es vag mozgó akadalyokhoz.[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Új hozzászólás Aktív témák
- Wise (ex-TransferWise)
- Vicces képek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Főzőcskés topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Háztartási gépek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...