Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #24333 üzenetére
jól megy ez így is , lehet gagyi a futómű, de az sx4-hez képest tiszta sport , azért abban amit kanyart hatvannal vettem, ott már "forszírozott" volt... ebben azért még közel sem az. Ez a 780kg, meg 84 Le... jól megy.. Ha ez alatt rendes futómű lenne nem tudom mit tudna. Viszont autópályán azért érezhető.... de kamionok mellett, és oldalszélnél jóval jobban viselkedik mit az sx... nem lök. Ezek a pozitívumok.... viszont a hátrányok.... minden műanyag zörög benne mint állat , mondjuk egy tákolás van benne: a kalaptartó... az még extrán zörög benne. Majd orvoslom.
Ezzel a sport üléssel, meg 3 ajtóval, amiből az első kettő hatalmas , nagyon bejött.
-
-
Thome
addikt
válasz Kornel #24397 üzenetére
7-8-at még úgy se sikerült elérnem hogy full sportosan vezettem. 6,5-nél megállt mindig. Ezt az értéket is sokallta.. Ez a k*rva autószerelő meg mert kurva rendes, persze beszerzett egy corsát neki, pont véletlen volt egy nagyon jó külföldről, mert a a Corsa C kevesebbet fogyaszt... Szerencsétlen naív meg itta a szavait...
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #24444 üzenetére
Megnéztem.... Ignis, Swift (új), sx4 mind1 vvt vagy sem, mind lapkás szelephézag állítású.
Na ebből kiindulva neten nem igazán látok cserelapkákat. Jó oké ritkán kell mert legalább min 105e km.
pl:
Csak elég macera, a szerelők gondolom nem szeretik.... pedig ha nincs állítva 200-300e km alatt, azért megteszi a hatását...
-
tboldi
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #24491 üzenetére
Én jobban érzem magam a WagonR-ben, mint a többi felsoroltban, és ezt nem azért mondom, mert nekünk is az van. A nagyobb mivolta max csak külsőre mérhető, de a belseje szerintem jobb a WR-nek. Praktikusabb, könnyebben pakolható. A biztonságról meg annyi, hogy tudtommal mindkettő 4 csillagos, de inkább ne kelljen letesztelni.
Az Ignis szerintem azért drágább, mert több van belőle, és a legtöbb embernek eszébe se jut vásárláskor a WR, de ha igen, akkor is a régi 76 lovas.[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #24563 üzenetére
Nem konkrétan a váltóra gondoltam bontóból.Enyémben több mint100 van még nem csapágyas,de ha egyszer rámegy mondjuk 80K és jó lesz az nem tragédia.Ne érts félre nekem semmi bajom a Lianával nem is ismerem igazán,csak borzalmasan néz ki.Olyan mint a kacsa,azért ülök bele nelássam kivül milyen csúnya.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kornel #24556 üzenetére
Hát öröm volt keresni hozzá két ajtót, és persze szinte semmilyen más karosszéria-alkatrész nincs raktáron a nagyobb/nevesebb kereskedéseknél . Akkor már inkább WagonR+ .
#24552 roberto211: Tennék még hozzá, és a kínálat csúcsáról megfognék egy hibátlan/újszerű 1.5-ös Ignis-t vagy Swift-et. Értelemszerűen nem lesz könnyű menet, de ha már megvan, örök mint a nyomorúság .
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
válasz Kornel #24589 üzenetére
Szerintem ez akkor sem tipushiba A nyelestengely csapagy az, hiaba cserelsz valtoolajat surun, gyenge a csapagy es elfarad hamar. A kockanak viszont kutya baja nem lesz ha 2 evente ledobja az ember a fekfolyadekot. Ez olyan mint ha 30 ezrenkent cserelnek 10w40 olajat, aztan ha tonkremegy a motor, akkor benyogom hogy hat szar suzuki motor, tipushiba hogy eszi az olajat
[ Szerkesztve ]
-
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #24599 üzenetére
Köszi, ez lesz.
Krisztián: 5 évesen vettem az autót, 70K km-el, addig tuti nem volt... után én is csak 1x cseréltettem, elhittem a szerelőnek hogy amíg jó a forráspontja nem kell cserélni. most majd fizetem szépen az árát
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #24606 üzenetére
Nekem nem a spórolás volt az ok (ahogy szerintem másoknál sem), 3-4 szerelő is azt mondta hogy nem kell amíg jó a forráspontja. Nyilván az én hibám is hogy ezt elfogadtam, de ha nem cserélik le akkor mit tudok csinálni? Okés, addig kellett volna mennem amíg le nem cserélik de ez nem a pénzről szól(t).
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
pjen
félisten
válasz Kornel #24610 üzenetére
Ezt spéci cserélem,a kérdés tényleg elméleti volt.Viszont a szerelők tényleg nemnagyon cserélik amíg jó a forrás pont+arra hivatkoznak,hogy a leülepedett kosz felkeveredik,esetleg dugulást okoz.Abs nélkül megállhat időben az autó,és ezt nem én mondom független szakértők.A szervó működhet ABS nélkül is.
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #24628 üzenetére
Osztrákoknál már láttam hirdetésben, meg most rá is néztem, 13 900 €-tól van, ahogy a németeknél is, megnéztem a francia oldalukat is, ott 12 700 € a kezdőár (gondolom, nem teljesen ugyanaz a felszereltség).
Swift franciáknál 9 990 €, németeknél 11 990, ha ebből indulok ki, akkor nálunk olyan 3,5 körül kellene nyisson (persze abban nem lesz még semmi), de aztán majd meglátjuk. A Celerio mondjuk jóval olcsóbb a franciáknál, de a felszereltségbe egyiknél se mélyedtem bele, annyit tudok, hogy az osztrákoknál van vagy háromféle felszereltségi szint hozzá...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
huliganboy
addikt
válasz Kornel #24682 üzenetére
Nem vettem eddig észre, hogy füstölne abszolút!
Az olajat megyek megnézem, de kb 1 hete ellenőriztem, nem volt gond, bár azóta bármi is történhetett.
A víz nem olajos, legalább is a kiegyenlítő tarjában lévő nem... nemsokára hűl annyit lecsavarom a hűtő fedelét.
a termosztáttól jövő vastag cső nagyon puha, szóval a csőkeményedésre nem a válasz!
Félek, hogy vízpumpa, van egy furcsa hang, de nem tudtam eldönteni, hogy a venti (mert ment mint a bolond) vagy más... most hidegen majd ráindítok, és kiderül...
A vízpumpát hogy tudom kiszűrni?
-
-
Studi
addikt
válasz Kornel #24700 üzenetére
Olajlehűzó gyűrű lesz nagy valószínűséggel. Hidegen indítva pöffent a kocsi egy szép kékes pamacsot, aztán egy ideig jó, majd bemelegedve megállás-újraindulásoknál megint jön a szép kékes felhő. Olaj tiszta, víz tiszta. Még egy vizsgán szerintem átsegítjük valahogy a nyáron, aztán megy, ameddig megy. Kasztni egyelőre nem rohad, de ütött-kopott felől, beltér is lelakott, rendbeszedni nem érdemes, eladni szintúgy.
Nem, a 10W40-el jól elvan amúgy, 2-2,5l körül töltök rá két olajcsere között.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...