Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13225 üzenetére
Szabálytalan.... és kötés is fontos hogy rakod be. Hiába te kézzel lekapcsolod a tompítottat, a ködfényszórót fel (ebben az esetben: nappali menetfény) a vezérlésnek olyannak kell lennie hogy automatán felkapcsoljon motor indításkor, és automatán le mikor helyzetjelzőt vagy tompítottat kapcsolsz, max menetfény lehet amit írsz de az sem ebben a burában Totalcar
Elég kacifántos, és múltkorában rendesen utánajártam.
Egyébként a ledes ködlámpával sem érsz többet... látni nem fogsz jobban max látszani. (ezen az éven kb fél kezemen összeszámoltam hányszor használtam ködlámpát ), a nappali menetfény az meg csak nappali, de ennek fejében ha engedik a látási viszonyok elégséges ha csak az ég. (mindenhol)
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
-
meroly
veterán
válasz Kornel #13242 üzenetére
És az jó?
Életemben nem hallottam róla.(#13243) giigz: ja hát ilyen paraméterűt keresek, de nem nagyon van a környéken.
És eléggé szűkös az idő, azt hittem a szerelőm tud szerezni, de nem sikerült neki, én is hívtam pár gumist de Győrben sehol sincs.
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13258 üzenetére
nekem a chf az sx4-en nem szállt el annyira.... mert 2008-ban is elég magas volt már az árfolyam, most kb annyi hitel van amennyit az autó ér.... havi törlesztő viszont 35e... de alapból 30e indult. Szal annyira nem vészes ellenben aki 140ftvel vette fel a chf kölcsönt, na az járt rosszul.
Viszont mostanában előfogok törleszti.... kilátásban nincs hogy "megment" a kormány , szal valamennyit majd betörlesztek... most már így is úgy is bő 700e buktam a hitelen... de hát lenyelem. És aki meg 3 millás autón (használtan) bukott 2 millát .... úgyhogy én nem nyigok. Autót meg ugysem akarom cserélni 78ekm van benn szinte új.
-
-
pjen
félisten
válasz Kornel #13370 üzenetére
Na kicsit utána olvasgattam,nem nagy kaland mindenkinek ajánlom.Teljesen megoszlanak a vélemények pró és kontra az olajcseréről és a váltó hibákról,egyébként az utolsó kötelezőnél 43000 km nél elvileg cserélték,most még nincs benne 90000 km tehát ráérek.Gyertyát cserélek tavasszal akárhány km lesz benne.
-
hcs57
őstag
válasz Kornel #13374 üzenetére
A GL-4 és GL-5 között nem csak minőségi különbség van. A legfontosabb különbség köztük, hogy a GL-5-ös olaj jobb EP azaz Extreme Pressure (extrém nyomás) tűrő tulajdonságokkal rendelkezik, tehát jobb kenést biztosít pl. hipoid hajtások esetén. Van viszont egy mellékhatása: a legtöbb GL-5 minőségű olaj olyan agresszív adalékokat tartalmaz, amelyek korrodálhatják a GL-5-re nem felkészített hajtóművek színesfém alkatrészeit. Ezért ilyen olajok nem használhatók ott, ahol GL-4 minőségű olaj az előírás. Kivételt képeznek ezen szabály alól azok a GL-5-ös olajok, amelyek GL-4 jóváhagyással is rendelkeznek. Ezek általában olyan, teljesen szintetikus olajok, amelyek nem agresszív adalékokkal biztosítják a GL-5 tulajdonságot. Onnan lehet felismerni őket, hogy mind a GL-4, mind a GL-5 szabvány megtalálható a flakonon, illetve árban körülbelül dupla annyiba kerülnek, mint egy egyszerű GL-4 vagy GL-5 olaj. [link]
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
meroly
veterán
válasz Kornel #13464 üzenetére
Karba volt tartva szerintem, igazából olajat se kellett volna cserélni még, de múlt héten cseréltettem a biztonság kedvéér.
Szerintem az van, amit írtok, 95%-ban városban használom, ott is rövidebb távokra, akkor meg tök jó ez a fogyasztás, hisz alig melegszik fel a motor, most a hidegben meg főleg. Pedig amúgy nem nyomom neki tényleg, ennél sokkal sportosabban vezetem pl a céges astrákatImpossible is nothing