Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #12885 üzenetére
Az én meglátásom az, hogy itt nem a régi Swiften múlt, ahogy nézem, nem vízszintesen érkezett az autó, arra meg nem nagyon vannak felkészítve sajnos (lásd a múltkori hírt, amikor a 40% átfedés helyett 25%-ossal törték az autókat, és nagyon sok elvérzett...). Ezzel együtt tény, hogy eljárt felettük az idő.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12885 üzenetére
Ki kell csövezni mint a rally autókban. Vannak èlèg láthatatlan megoldások (pl japánban mikor driftelnek utca autókkal akkor becsavarozzák. Ha vègeztek akkor pedig ki) annyi hogy ilyenkor csökken a gyűrődès szal nagyobb g-t kap a test.... valami jófajta bizti öv is dukál hozzá.
De am annyian mondják: fèlnek a 300e switben, pedig 30 e már megcsinálják.
-
-
mdk01
addikt
válasz Kornel #12909 üzenetére
Én is hallottam hogy nyugaton az alap 95 sokkal jobb mint idehaza és egy percig nem kételkedem.
Érezni hogy erősebb a kocsi de nem is ez a lényeg hanem hogy nem torpan meg, gázadásnál nem gondolkodik és egyenletesebben jár a motor ami jó.
Dízelre is kb. ugyanezt hallottam.[ Szerkesztve ]
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #12913 üzenetére
Szerintem én se állítottam az ellenkezőjét csak arra utaltam, hogy a fizikában tanultuk az adott sebességű és tömegű testek kölcsönhatásának jellemzőit és ez a leírt esetben is érvényesül. A betonfal az más szitu, mvel az általában nem gyűrődik/nyel el energiát.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
trassher
addikt
válasz Kornel #12913 üzenetére
Túl lehet élni, nem állítottam az ellenkezőjét. A lényeg itta lassulás mértéke. Lehet hogy az a kocsi jól gyűrődik de az ütközés pillanatában hathat a belső szervekre akkora erőhatás hogy komolyan károsodnak. Leszakadt tüdővel, vesével, stb nem vidám az élet akkor sem ha megfog a légzsák és kívülről kutya bajod.
Redmi Note 7
-
AMD Power
titán
válasz Kornel #12950 üzenetére
Logikusan nem persze. Sajnos nekünk sincs aknánk. Panelban nehéz lenne.
Nekem nem 1x volt már Kormoran gumim. Téli és nyári is. Nagyon jók voltak. Pedig két autón is volt nekem. Különböző méretben.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
domojko
senior tag
válasz Kornel #12947 üzenetére
Én Nokian nyári gumival lemezfelnin vettem 2010-ben a swiftet. 2008-as gumik voltak, és kivétel nélkül mindegyik a nutokban ki volt repedezve. De elég durván. Le is cseréltem mihamarabb. Utána vettem az alufelniket, a hátsókon még a gyári, amivel kijött continental gumik vannak. És közel sem úgy néznek ki mint azok a Nokian gumik.
-
meroly
veterán
válasz Kornel #12971 üzenetére
Ez a szörnyű igen, hogy 200-300 eFt nagyon jó és kiemelkedő fizetésnek számít, az átlag duplájának szinte mégse lehet belőle értelmesen megélni. Mondjuk az más kérdés hogy az átlagot nem a nép viszi fel, hanem a sok eltartott politikus akiknek minimum 7 számjegyű már.... nekem ez a nagy kontraszt nem tetszik, a túl nagy űr egy manager fizetés és egy diplomás, szakmájában elhelyezkedő fizetése közt, pedig a tudás ez utóbbinál van. Mit kezdene egy cég magával ha csak az igazgatóság és a felsővezetés lenne?! Semmit. Ez nincs megbecsülve sajnos. Nameg hogy a kitolt nyugdíjkorhatár miatt szinte a végkimerülésig dolgoznak az emberek és a fiataloknak nincs lehetőség elhelyezkedni, pedig ő dolgozni szeretne, az idősebb meg már nyugdíjasként pihenne, de nem teheti. Az egész rendszer haldoklik úgy ahogy van ebben az országban. És akkor jönnek az FNA-s hitegetések meg a többi agyament ötlet, na kár pazarolni erre a szót.
Úgy néz ki hogy egyharmada ment le a tanknak és mentem vele már 220km-t, ha 600-ig elmegyek igen jó vagyok, mert akkor jön ki szinte csak városban 5,3-as fogyasztás, már kíváncsian várom
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #12971 üzenetére
Am ahol voltam osztrák faluban, azt tartottam èrdekesnek hogy szinte minden családnak van valami kisebb vállalkzás.... szinte mindenhol tehèn, valaki maszekba autót takarít, van egy kisebb hoteljuk stb. A tejet is 70 centèrt veszik át stb. Valahogy mindennek van helye ès minden rendezett... ja ès hivatalos minden. A szállodába hus kell számlával a szomszèdból, nem mennek el fèl euróèrt az ország másik vègère.
Ha már autós topik akkor el kell mondanom egy 1200 fős faluban márkaszervízt megszègyenítő műhely van. Nem csak itt.de máshol is. 80 eurós rezsiórabèrrel... de èrdekes mert az alkatrèszek fele annyiba kerülnek. Pl: renault clio règi 1.2... napfènytető betört. Magyarban 127 e ft lett volna, kinn nèmet raktárbol rendelve 110 euro volt... na ez hogy a fakkba van??
-
nagyúr
válasz Kornel #13005 üzenetére
50-50 arányban? Kb. ezer éve nem nyitottam le, de úgy emlékszem, 2/3:1/3 az az arány.
Amúgy pedig tényleg jól pakolható, símán hazahoztam vele az 50 colos plazma alá való tévé állványt, ami a sedan-ba sehogy se fért volna be.AMD Power: Neked egy Honda Jazz kéne... csak hát tudom, a pénzmag....
[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
AMD Power
titán
-
meroly
veterán
válasz Kornel #13053 üzenetére
Városba elég gondolom, de az 1,2-es fogyasztása is bőven jó a táblád alapján, ahhoz képest hogy széttaposod.
A swiftet anno mikor 2 éves volt 1,2-ért vettük, ha úgy vesszük hogy most ugyanez kb 400e, akkor árban jók vagyunk, 5-6 év múlva, 10-11 éveset fél misiért meg lehet venni, ahhoz meg jó kis kocsinak tűnik, légzsák, klíma, jó fogyasztás, remélem hasonlóan "igénytelen" mint a stift (alkatrész, szervizelés ügyileg).[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
giigz
veterán
válasz Kornel #13087 üzenetére
Én 2 hét múlva döntöm el, hogy milyen gumi legyen, ahogy nézem az időjárást, eléggé le fog hűlni, most azért napközben 15-20 fok körül szokott még lenni...
Más: Egy 2007-es 1.3-as Swift-be milyen olaj lenne a legjobb vétel? Márkára és viszkozitásra is kíváncsi lennék.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #13089 üzenetére
Gondoltam én, hogy egy 6 éves autóba nem a 10W-40 kell, egy haverom apja olyat rakott bele, mondtam is nekik, hogy jobb lett volna az 5W-30, na meg azt sem tudom, hogy miért Shell olajat választottak, bár ha a minősítése megvan, akkor biztos jó, csak nyilván ez a Sustina jobban belevaló lehet...
-
g4besz
tag
válasz Kornel #13087 üzenetére
Nekem is lassan aktuális a téli gumi vásárlás.
Valami jó webshopot tudtok mondani?Az 5liter/50km-es fogyasztásnak is örülnél. Szerintem a 15l/100km a reálisabb. Ha belegondolsz: 200LE feletti teljesítményű, nagy köbcentis motor. Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy még mennyit menne el (ugye most van benne 426e km)?
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz Kornel #13087 üzenetére
Téli gumi ügyben, ha autószerelő ismerős szerez használtat 5000/db áron (márkáról még lövésem sincs) az low budget vagy normal budget kategória? Aggódom a téli fogyasztás miatt, ez az egyetlen dolog a kocsiban, ami megfog
Egyébként olyan kocsit érdemes venni, amit láttál autószerelő tulajdonában. Ilyet mondeot láttam már, meg suzukit meg passatot is. Érdekes hogy Clioja senkinek nincs
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13131 üzenetére
azért nézd meg azt a qashqai-t mennyibe kerül egy 4x4-es... mondom lehet 5 millióért is venni s-cross-t.. de 7 miilióért ilyen felszereltséggel 4x4-el ekkora normális autót nem kapsz... (hiába mondod: mer van olcsóbb is ilyen felszereltséggel) nincs, ráadásul ebben már van start/stop rendszer is... Keress ugyan ilyen paraméterekkel, suv-ot. Egyébként a qashqai fapad is 5.15... nem jobb vagy rosszabb suzuki semmiben sem.
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13136 üzenetére
de most suv-ról beszélünk...
Akkor ez is 4 milla, bár 1.0 ecoboost motor papíron (gondolom valóságban is erősebb kicsivel), felszereltségben kicsit több a fiesta mint a suzuki, (mondjuk arányosan az árban is benne van)..
Most azt mondod technikailag sokkal jobb a fiesta mint a suzuki? Mert kb ugyan az.... pont erről beszéltem. Mert az csak "suzuki", a prolik autója, meg ráteszed a vizes szivacsot a tetejére akkor behorpad stb... A ford meg egy király autó.... szerintem itt inkább érzelem van mint értelem. Meg mentalitás, mondom arról nem tehet a suzuki hogy a magyar fejekben egy 4 millás suzuki "nem éri meg"....
Alacsony tehetetlenségű turbó, kétoldali változó szelepvezérlés, közvetlen befecskendezés az egyliteres Ecoboost fegyvertárában. Gyárilag tervezett élettartama 240 ezer km meg egy zsák elektronika, jó ez az autó? mert a marketing az nagyon megy,,,
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13139 üzenetére
Jó most volt 1-2 rossz tapasztalatod... amit meg is értek... haragszol ezért. De azt hiszed más márkánál nincs így?? Ott is van 1-2 sorozat meg milliós visszahívás. Az autógyáraknak a nagy része mindig az adott országból szerzi be az alkatrészek többségét. Sok múlik a minőségbiztosításon, a prémium autónál nagyítóval nézik az alkatrészt (fizetsz is érte), A berva már régen nem gyárt Suzukinak semmit... (gondolom jól megregulázták őket), de akkor beszéljünk a Bmw soha be nem vallott alul méretezett olajpumpáiról, esetleg a szakadó vezérműláncokra...
Sem nekem, sem más ismerős márkatársnak nem volt ilyen vagy más hasonló hiba. Ettől nem kell lesavazni az egészet.
Családban volt régen 1x egy 3 éves Ford Sierra... 1 hétig nem ment hibátlanul. Ennek ellenére azt mondom biztos tud ford normális autót gyártani..
-
trassher
addikt
válasz Kornel #13146 üzenetére
Egyik ismerős most adta el 18 éve náluk lévő vectrájukat. Hívta őket egy pasi és mondta hogy ő roma majd megkérdezte hogy az eladó az e. Mondta ismerős apja hogy nem romák erre a telefonáló azt mondta akkor elnézést de nem érdekli az autó mivel ő csakis romától vesz autót.
Redmi Note 7
-
8th
addikt
válasz Kornel #13139 üzenetére
A legtöbb márkánál vannak hasonló hibák. Például mikor hallottad, hogy a Ford a gázpedál jeladó potméterének hibája miatt visszahívást rendelt volna el? Pedig a legtöbb psa eredetű 1.4 tdci fusionön és fiestán néhány éves korában előjön ez a hiba. Vagy ott volkswagen. A most futó caddy első futóművéből nevetségesen rövid idő alatt kiverődnek a szilentek. Márkaszervízben közölték ez nem garanciális probléma hiszen kopó alkatrészekről van szó és a magyar utakon ez ennyit bír. Köszi. Arra, hogy a német kollégáknál német utakon sem bírt többet és ott anyagköltségért méltányosságból szó nélkül kicserélték már nem mondtak semmit csak vágta a szerelő gyerek a pofákat. Vagy, hogy a régebbi modelleken lupo-fox-polo néhány év alatt kikopik a gyújtáskapcsoló? Vagy, hogy a peugeot 307-ben rendszeresen tönkremegy az index kapcsoló. Ilyenekről csak azért nem hallani mert azok a gyártók simán elsunnyogják a dolgot és ráterhelik a tulajra a javítást. Holnap estig lehetne sorolni melyik gyártónál milyen selejtet építettek be mert így olcsóbb volt autónként 1euróval és, hogy hogyan hárítják el a selejt alkatrész garanciális javítását és nem rendelnek el neki visszahívást. egy szar mind. Minden gyártónak van vaj a füle mögött. a prémium gyártóknak is.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13153 üzenetére
De ez így meg irreális elvárás, a suzuki legyen olcsó, szép, jól felszerelt, és soha ne romoljon el... valamit fel kell adni hogy a többi teljesüljön. Ha csak a suzukit vesszük alapul, a "ne romoljon el" kijelentést mindig nagy hangsúlyt fektettek, és arányaiban sokkal később adja be a kulcsot mint a többi.
De ha tele pakolunk egy suzukit elektronikával. egyéb európai elvárással. Akkor soha nem lesz az a puritán kisautó ami soha nem romlik el. A bonyolult dolgok mindig drágábbak, és nagyobb hiba faktort hordoznak. Ennek ellenére szerintem a suzuki eddig jól vette az akadályt.
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #13218 üzenetére
Egyszer haladósabb menetnél csekkoltam a sebességet meg a vízhőfokot is. Sokáig padlózva 92fölé nem ment a víz, de beérve lakott területre kivágtam üresbe... gurultam/alapjárat felment 98-99 fokig, de nyomás alatt felmehet akár 110-ig gond nélkül.... visszatérve pöckölgetve a pedált üresben azonnal visszahűlt. A keringés gyorsítása érdekében érdemes néha fordulaton tartani a motort... egyébként semmit nem jelent mert nem egyöntetűen 90 vagy 95 fokos a rendszer... ahol a jeladó van annyi fokos.... a vízhőmérő meg kapja be, mert 40-nél indul meg 70-nél középen van... és a fentebb leírt eseménynél sem mozdult ki (sokat ér ), a sebesség meg óra szerint 190, obd+gps szerint is valóságban 175 (gyári végsebesség)
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- OLED TV topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xbox Series X|S
- Intel Dual Core 2000 felhasználók barátságos offolós topikja
- Politika
- iPhone topik
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- További aktív témák...
- Renpho talpmasszírozó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer