Új hozzászólás Aktív témák

  • Kolondrum

    félisten

    válasz burgatshow #58903 üzenetére

    Visszatöltéshez: Így van, nem mindig tölt vissza akkor sem ha azt hiszed fog. És valóban a motorfék visszatöltés közben erősebb mint nélküle, ha elengedi, azt érezni.

    Parkolás: Nálam N-ben fog otthon állni. Nagyon egyszerű miért. Ha P-ben marad miután a fán áttolattam, akkor nem tud (nem feltétlenül tud) ránehezedni a fára és a befeszülés miatt kellene a kézifék. N-el meg rá tud nehezedni a fák, kézifék nem kell és ugyan úgy tud indulni majd D-ben.

    Egyébként sztem az automata alatt a fék brutálisan fogyni fog. Eleve dugóban ha nem adaptívval megyek akkor fogni kell a kúszást. Illetve ha meg kell állni állóra, akkor igen határozottan kell taposni, de már a valakire rálassítás is több fékerőt kíván mint a manuálisnál. És ez mellé jön meg a kisebb mértékű "motorfék". Ha vitara nálam: 18000-el vettem, 39650-nél vállas volt az első tárcsa, hátul nulla kopás. Ebből kiindulva, valahol 20000 km felett már lesz valami váll.

    Más: kíváncsi leszek hogyan viselkedik az automata és a csúszós út. Nekem teljesen normális volt hogy felfelé az eléje megkapart és belépett a hátulja, összes/ télen meg aztán végképp. Vagy mondjuk snow, lock módban miként szerpel az automatával. Sztem elviszem majd egy semleges helyre télen aztán hagy szóljon.

    Olvasva a munualt én úgy látom az automata sokkal sokkal problémásabb HA nem úgy alakulnak a dolgok mint a normál használat hozza. Pl lemerül az akku, karambol miatt D-ben marad és leállt a motor, vontás, helyváltoztás nem járó motorral.
    Pl Tegnap már bele szaladtam ebben. Járó motor nélkül ez helyet nem nagyon változathat még N-ben sem. Én meg az vagyok aki nem indította be azért, hogy odébb állják csak azért, hogy a bizti táblához hozzá férjek (kamera direkt táp). Majd legközelebb, már eleve nem állok be a beállóra.
    DE alapvetően jó ez az automata.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák