Új hozzászólás Aktív témák

  • burgatshow

    veterán

    Tobben vagytok rajta a teman azert nem valaszolok kulon.

    Visszatoltes
    Van amikor nem tolt vissza azonnal: legyen hideg az akku csomag vagy kell a komfort elektronikanak. Elofordul. az is lehet, hogy a start stop nem engedi. Kb. tonna parameter van ami tilthatja aktualisan.

    Motorfek mindig van, ugye az ISG-t attol fuggoen kapcsolja a hajtasra ha kell es lehet tolteni. Bar automanal nem annyira erezheto a motorfek mint egy kezi valtosnal de van, az ISG csak plusz terheles. Egyebkent tiszta motorfek mellett erezheto mikor kapcsolja ra pluszban az ISG-t (visszajelzotol fuggetlen, mert nekem pl. ki van kapcsolva). ;)

    Parkolas
    a kezifek alapvetoen azert kene, hogy megelozze a P fokozatot (ahogy egyebkent a konyve is mondja), hogy amikor leszallsz az uzemi fekrol, akkor a holtjatekok miatt a kocsi sulya ne a valtora nehezedjen. Ezert irja is a konyv, hogy a P-bol valo kivetel nehezebb lehet, ha “befeszul”.

    Az N tiltas meg alapvetoen a hulyek ellen van, hogy ne legyen perelheto a gyarto (Amerika). Nem gondolnam, hogy erdemben (mukodesben) gond lenne, de az biztos, hogy peldaul a valto reteszelese csak P-ben valosul meg, mint ahogy peldaul az elektromos kormanyzar sem zar, ha nincs P-ben (ha jol emlekszem).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák