Új hozzászólás Aktív témák

  • divot

    veterán

    válasz a_tesz #1581 üzenetére

    Na ja, de azért kár, hogy nem tökéletes. ;)

    Egyébként itt egy újabb teszt, rengeteg fotóval: Bővebben: link

    A lényeg: ''Elindulás után ami leginkább feltűnt, hogy az utasfülkében csend van! Olyan igazi nagy autós csend. És ez a csend autópályán hajszolva is megmaradt. Nem dübörög a gumi a jó kis Pesti utakon, a motorhang éppen csak behallatszik és még pörgetés esetén sem válik kellemetlenné. A vezetési pozíciót a magasságban állítható kormány és vezetőülés segítségével könnyen megtalálhatja magának mindenki. Nagyon jó benne ülni. A kormány nem teljesen direkt, de nagyon jól irányítható az autó. A sebességváltó jól kapcsolhtó, nem akadozik. A tesztelt példányban a kuplung kicsit magasan fogott, de ez könnyen orvosolható. Autópályán nagy sebesség mellett is teljesen stabil, nyílegyenesen tartja az irányt. Billegés, elsodródás egyáltalán nem tapasztalható. 50 km-es sebességnél erősen rángatva sem akart kitörni egyik irányba sem, hírtelen irányváltásokra sem érzékeny. A kocsi alatt lévő futómű még a magyar utakat is elviselhetővé teszi. Erős, hírtelen fékezésnél az ABS nem üt vissza olyan mértékben a pedálon mint az IS-ben. A vezetési élmény kifogástalan! Menettulajdonságait egy tartós teszt alatt lehetne igazán megismerni, de még e rövid teszt alatt is kellő ízelítőt adott mire is képes az autó.''



    [Szerkesztve]

Új hozzászólás Aktív témák