Új hozzászólás Aktív témák
-
Tulkas
tag
Nem szeretném újra szétszedni, és ha jól tudom minden súrlódó kuplungba tilos az olaj vagy zsír bevitel.
Most hétvégén cserélem a motorolaj+szűrű párost (másodszorra <7ekm után), megnézem a kuplungbovdent, hátha az ment esetleg félre. Lehet a vezetőjébe öntök egy kis műszerolajat.
#12276) kornelka!
A gyári ajánlás nem véletlen, nem is értem miért használsz más hideg/meleg viszkozitású olajat..
Nehogy azt hidd hogy ez úgy működik hogy mindkét számnak minél kisebbnek kell lennie. Az ilyenekből származik a szivattyú meghibásodás, és az indítási szűrő talp-szelep nyitása (szűretlen olajat enged át amíg a gyári olajminőséggel számított max. olajnyomás alá nem csökken a te olajoddal kialakult nyomás.)Természetesen érdemes cserélni, de a 10000 szerintem a maximum, az öregebb autók motorjainál ez szerintem követelmény. Én vétel után cseréltem azonnal
(Motor/váltó olaj,gyertya,szűrők,víz,szíjak, ÉS egy szelephézag beállítás volt még.)
Castrol Magnatec 10W-40re, egy risz-rossz UNIX szűrővel, most pedig 7ekm után megy bele ugyanez és, a FILTRON GTI-hez, és 4WD-hez kiadott szűrőjel. (OP539- Ugyanaz a csatlakozó méret, ugyanaz a túlnyomó szelep, és a visszacsapója, csak nagyobb átmérővel, és magasabb kialakítással jobban szűr, jobban hűt, és indításnál több pufferolajat tart meg.)"Nevess, és a világ veled nevet...Horkolj, és egyedül alszol..."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs