Új hozzászólás Aktív témák

  • Cunaja

    addikt

    válasz mefistofeles #58580 üzenetére

    Melóba mindig zsír új autókat kapunk. Volt amikor én hoztam ki a szalonból és amíg én kíméltem az első 30Km-ren, a kollégák, padlóig nyomták. Panaszkodtak, hogy nem megy a verda. A leírásában 2K km volt, hogy ütemesen kell vezetni, az alkatrészek megfelelő összekopása miatt.
    Annál a kollégának volt az M3-as pályán aki panaszkodott, és pont 1995km volt benne, 130-as tempónál. Hívott, hogy mennyi a km. Mondtam neki, hogy vigyázzon, legyen észnél, nehogy kimenjen alóla a szekér. Azt mondta, 2000-nél, felugrott a fordulatszám és egyből gyorsult felfelé. Azután, álló helyzetből is gyorsult már.
    Ennyit a bejáratásról. Abszolút nem volt kímélve. A hütöventilátor, megállás után, leállított motornál is ment még 5 percet. El lehet gondolni, hogy közlekedett vele. 3-év alatt belement a 200K, ezért lecserélték. Baja nem volt addig a motorral, se a turbóval. Pedig ez hideg motorral is lett hajtva rendesen.
    Szerintem egy átlagos vezető, aki itt a fórumon átveszi az új Suzut, nem fog még a közelében sem lenni, ennek a vezetési stílusnak. Az autópályán is lehet változó fordulattszámot tartani, pláne ha a délutáni csúcsban menne haza az autó.
    A mi tesztautónk sem kap ilyen durva bánásmódot, mert a környéken, nem tudom hazám lehet nappal kihúzatni, rendőr nélkül. Éjjel meg nem viszi a kishölgyike sehová.

    xmad: Ami nekem kell, annyival. Most engedhetem meg, hogy autót vegyek, de drágát nem akartam. Minden más márka, ezzel a felszereléssel, sokkal drágább.
    Egy dolgot említek, most nem sorolom a többit. Hátsó tárcsafék. A belvárosban, egy kiugró gyalogosnál, minden cm számít. A többi, megtekinthető a Swift oldalán.

    [ Szerkesztve ]

    A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

Új hozzászólás Aktív témák