Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #56863 üzenetére
Nem gyakorlatilag hanem AZ. Csak a korábbi generációs tempomat megoldásoknál volt/van egy alsó/felső határ sebességben (pl.: 30-180 kmh között). Automata váltónál kezdtek el megjelenni pár éve az állóra fékezés és elindulás képessége (én először a 2019-es Passat-ban találkoztam vele). A lényeg ezeknél a megoldásoknál, hogy az autó újra elindítását csak bizonyos időhatáron belül teszi meg (pár másodperc szokott lenni - a Passat-nál 4 volt). Ha azon túl megy az idő, akkor gázpedál, gomb nyomás ellenére teszi csak meg (felelősség).
Az igazi dugó mód az, amikor az adaptív tempomat mellé még beteszik a sávtartó és egyéb elektronikákat (VW például Traffic Jam Assist-nak hívja), akkor már kanyarogni is képes alacsony sebességnél az autó dugózás közben, a klasszik ACC nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest