Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
Keress rá a méretre is! A Jazz-hez nekem is csak simát dob, de véletlenül a Suzuki SX4/Fiat Sedici-hez, a Toyota GT86/Subaru BRZ-hez, meg még valami Daihatsuhoz is mm-re pontosan ugyanakkora szűrő való, ezekhez meg létezik más is.
Nem mindenhez ötszörös az ár, elterjedtebb típusokhoz alig drágább a Frecious Plus, mint más betét. Anyum Lancia Ypsilonjához (= Fiat Punto) pl. nem egész 700 Ft (!) a különbség a Kauffernél az FP és az egyszerűbb aktívszenes Mann között.
[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
Én az scrossba évek óta ezt rakom : [link] . A mérete szerint kb kismillió típusba jó. Nem specifikus.
-
addikt
-
addikt
-
2ozzmexy
aktív tag
-
AMD Power
titán
-
Cunaja
addikt
válasz dethroner #57337 üzenetére
Te kérted az eredetit.
Aki autót akar most venni, annak egy kis kikapcsolódás.
Lassan itt tartunk most is.A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
Gyöször
senior tag
Gyárilag szerintem az volt az enyémben, a sumotól rendeltem egy bazárit, azt raktam bele, meg van a dobozban egy szenes, de nincs lehegesztve a zacsija szerintem. 4500 körül volt és kék fekete a dobozza, ha jól emlékszem. Lefotózzam, ha hazamegyek? Lehet bele is teszem, mert ózonozás óta még mindig érzik a büdi szaga a kocsiban egy kicsit. Kesztyütartot kinyitottuk és arcunkba vágott.
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
Valami würtemberg nevű, kotyog a helyén, 3400 volt és nemhogy nem hegesztették le, hanem zacskóba sem volt csak a dobozában
Vettem azzal a postával 1100ért is, azt legalább bezacskózták. De azt nem próbáltam bele. Most beszervizeltem ezt a szeneset, tele van porral a venti ház a szűrő alatt. Idétlenkedtem a porszívóval+ kompresszorral egyszerre.
A szervízben cserélt szűrő jobban áll a fészkében, de amellett is simán elmegy a por, kosz, pollen. Falevél tán nem. Képet megpróbálom priviben.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Meg tudja azt nekem valaki mondani, hogy a vasaló Swiftekben milyen automata váltó van?
CVT vagy hagyományos automata van? Vagy mindkettő? 1.3 és 15. is érdekelneKöszi
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kickass #57374 üzenetére
Kicsit konkretizáld a kérdésedet kérlek, mert a vasaló Swiftekben milyen automata váltó van? nem egy konkrét meghatározás, évjárat legalább vagy mit jelent nálad a "vasaló", mert ezt keveri mindenki kb.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #57375 üzenetére
1.3 és 1.5, azaz M13A és M15A csak a 2005 és 2010 közöttiekben volt, utána (a nyújtottabb lámpásban) már K12 volt bennük.
Egyébként a kérdésre nem tudom a választ.
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Kickass #57374 üzenetére
Hali! Elnézve a vasaló M15A szerelésijét, ahogy látom sima hidrodinamikus nyomatékváltó van benne hagyományos autómata váltóval. Ez a legmegbízhatóbb elvileg mind közül általában. A kuplung helyén ez van. Képeken berakok magyarázatot. Van ebben is záró tárcsa (lock-up). Teljesen korrekt váltónak tűnik. Gondolom ugyanezzel szerelhették az M13A-t is, de arról nincs infóm.
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Kickass #57377 üzenetére
Na, így már korrektebb de még mindig nem elég konkrét, ugyanis:
Amit te papírswiftnek hívsz abból is volt kettő, az a vasaló (az orrában 1.0, 1.3, 1.6), ha oldalról nézed egyértelmű, de ebből is volt facelift és anélküli, azok mind "olajkavarós" automaták ahogyan Roxbury írja.
2005-2010ig két generációt gyártottak (bakancs swift), félidőben kapott egy faceliftet, abban már volt CVT és robotizált váltó is, előtte hidrodinamikus volt csak. Ezekben volt a fentebb tboldi által említett M13A és M15A kezdetben majd jött a DDiS és a K12x.
(de majd a pro-k kijavítanak ha valamit rosszul írtam )[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Roxbury
őstag
válasz 2ozzmexy #57379 üzenetére
Bocsánat az előbb elírtam. A bakancs Swiftre (2005-2010) gondoltam és ez annak a szerelésije. Ezek szerint a 2007 előtti revízió ez a szerelési, mert csak a hidrodinamikus, meg a sima manuál javítása van benne. 2005-2007-ig szerintem így, ahogy írtad is csak a hagyományos hidrodinamikus volt benne.
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
Kickass
őstag
Köszönöm mindenkinek!
-
Gombinyó
őstag
M13A van, akkor, ha jól értem az 1.3as motor mellett és M15A az 1.5-höz. M13A egy robotizált váltó, ugye? M15A pedig egy klasszikus 4 sebességes automata, ami megbízhatóbb és érdemesebb azt vadászni?
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz Gombinyó #57385 üzenetére
Bocs, félrement akkor.
Szóval ebből a 2005-2010ig Swiftből volt többféle motor és váltó.
Volt benne 5 fokozatú manuális, 4sebességes olajkavarós, CVT, 5 sebességes robotziált.
Volt 2007ben egy facelift (vagy 2008? pontosan nem tudom sajna ) és utána kapott még egyféle benzines és dízel erőforrást.
Az 1,3-as benzinesnek M13A a motorkódja, az 1,5-ös benzinesnek M15A, az 1,25-ös dízelt sajna nem tudom fejből és volt még egy 1,2-es benzines ami K12 motorkódra hallgatott. Az 1,2-eshez volt robotizált és CVT automata, a többihez mindegyikhez lehetett kérni a hidrodinamikusat is. Szóval 2007 előtt csak klasszikus automata volt utána bármelyik lehet benne."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Gombinyó
őstag
Na basszus, kezdem érteni, köszi
Ebben pl akkor a klasszikus automata lehet csak a hirdetésben ment valami félre? [link]
5 fokozatú, szekvenciálisat is rá. -
a_tesz
Korrektor
válasz 2ozzmexy #57387 üzenetére
1.2 csak Japánban volt ebből a szériából, 2010-ig csak a M-es motorok kerültek Európában a Swiftekbe. Az 1.3-hoz csak a robotizált váltót lehetett kérni, az 1.5-höz pedig csak a hidrodinamikust, a dízelhez nem tudom. A 2010-től gyártotthoz meg szintén hidrodinamikust lehetett kérni.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tboldi
nagyúr
Kicseréltem a csomiajtó teleszkópjait a WagonR-ben, a korábbi JP Group-ok (?) nem sokáig bírták, nem egész 2 évig, könnyezik az olaj belőlük, meg nyitáskor is rántottak mindig egyet a végállás közelében. Mondjuk nem is voltak drágák.
Most Stabilus került bele 2x-es áron, pontosan ugyanez volt benne gyárilag is, remélem, közel ugyanolyan tartós is lesz. És most nagyon sima a nyitás, pont olyan, mint amilyen az autó újkorában volt, még az a diszkrét hangja is megegyezik.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz tboldi #57393 üzenetére
persze, ezekben van kis kényelmi megoldás, nem hiába drágaszágosszágoszok
Én is tettem még a Passat motorháztető nyitó teleszkóp helyére JP-t, hát mikor nyitottam majd' elrepült az autóFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
félisten
Üdv! Használ itt valaki 1.4T Swift Sport -ot?
-
JSaN
addikt
Sziasztok megjott par napja a kreskedesbe az uj scross, at venni meg nem tudom mivel elozo kocsit nem tudtam eladni igy a biztositassal meg ki kell talalni hogy legyen addig 1-2 hetig all naluk. :/
Illetve segitseget kernek milyen 17es teligumit ajanlatok addig azt meg rendelem.Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
őstag
[Itt] kérdez rá a gumira. Segítenék de nekem 4 évszakos van az scrosson. Az biztos hogy a suzuki által árult yokohoma-nál van jobb (amikor még figyeltem a Kleber krisalp hp 3 volt a középkategóriás nyerő, és a continental 850 vagy mi a prémium nyerő de az több éve volt).
-
tboldi
nagyúr
válasz zsolt19900 #57394 üzenetére
Apum akart akkor fillérfuckni, most már bánja.
-