Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz mefistofeles #56200 üzenetére
Pedig bele lehet, a betonkemény még éppen mintás 10 éves télivel is simán ott maradsz. Tapasztalat. 5-10 centi friss hó elég hozzá meg egy vacak abroncs...
Nem a téli gumi miatt más az ív, hanem hogy a téligumi szétnyíló lamellait előremenetre tervezték, nem tolatasra, így érthetőbb? Az csak plusz szög a siker koporsójába hogy ugyanazon nyomvonalon nem tudsz kijönni amin bementel. Én is így gondoltam mint Te amíg nem kellett egyszer élesben is bizonyítani az elméletet. Azóta megtanultam hogy ahova nehezen megy be, onnan nem biztos hogy önerőből kijön.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
simonjoe
senior tag
válasz Tom1939 #56198 üzenetére
Most került fel, új, előtte a gen-2-es volt. De, az sem hozta az elvártakat. A Zasszony már a régire is panaszkodott, hát ez sem jobb. Én valóban azt gondolom, nincs 4 évszakos kompromisszumok nélkül, kipróbáltuk, nem jött be. Azt sajnálom, h most nem más típust próbáltunk ki. Fut közel egy évet ez, és kap echte télit, a lemezfelnit már ki is néztem, az alura meg nyárit.
Joe
-
Gyöször
senior tag
válasz 2ozzmexy #56197 üzenetére
Ez nagyon elméleti szagúra sikeredett. Nyilván csak elmélet, és nem is igaz, mert pont ugyan azon a nyomon tudsz mozogni. Ha megkapar a hajtott kerék a nagy hóban és kimegy a hónyomból amit előtte lendületből készítettél akkor vakvágányon lesz a kocsi és addig nem mész sehova míg nem ásod ki/hóláncolsz. Nincs ringatózás előre hátra se mert normális hóban meg se mozdul.
Rwd Ladával próbáltam, ott nyilván nem volt egy jolly jokerem hogy a hajtott kerék kormányzásával visszataláljak az eredeti nyomba. A hó akkora volt, hogy az első lökös gréderezte. Nem volt egyszerű az ajtót se kinyitni, úgy volt ablakon megyek ki és furcsa érzés volt magasan állni a beásott kocsi mellettez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
sepsi0
őstag
Sziasztok!
Mivel a gumiabroncsokról esett itt szó most...
Reggel sikerült leeresztett jobb hátsó gumiabroncsal elindulnom a gyerekekkel suliba, hallottam, hogy valami nem stimmel, de azt hittem a fagyott latyak... Mindig meg nézem a gumikat indulás előtt, de most reggel nem jött össze, felkurtak a gyerekek, késve indultunk el, kocsitakarítás...
Szóval a lényeg, Nexen 4évszakos 3 éves, 4-5km lapos jobb hátsóval. Suliban felfújták, gumis. Ott kiderült, hogy a szelepek szarok, mind a 4db,-12k. Szétszedettem velük a jobb hátsót, mert azt hittem kinyírtam, már fejben elköltöttem 150k-t (4db Vredestein 4évszak),mert cserélni akartam a Nexeneket.
A lényeg, semmi baja nem lett a guminak, nem is értem hogyan, ha a cégessel mentem volna 10m-t már tele lett volna az abroncs belseje gumiporral...
Szóval nekem most nagyot bizonyított a Nexen, szerintem nem is cserélem.
Kimaradt, SX4 205/60 R16
Még vitatkoztam is a gumissal, hogy ne mondja már, hogy semmi baja az abroncsnak, de tényleg semmi.
Úgy voltam vele, ha 1 meghalt, 2-t kell vennem, meg úgy is Vredesteint akarok.... Ja és laps volt, tényleg lapos, szerintem 0,5 bar nem volt benne.[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
aktív tag
válasz sepsi0 #56206 üzenetére
Én személy szerint amikor új gumit rakatok fel, akkor a szelepeket is szoktam velük cseréltetni. Hasonlóan jártam én is, 40km-t mentem míg találtam egy benzinkutat ahol fel tudtam fújni, 1bar alatt volt és nem lett semmi baja. Ezért is örültem hogy a Vitarában van kompresszor.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
sepsi0
őstag
válasz 2ozzmexy #56207 üzenetére
Ismerősömnél rakták fel pont 3 éve, úgy tudtam szelepek is lettek cserélve... a bizalom. Azért rakták fel ott, mert elcsesztem a gumi vásárlást, lett volna CC új jó áron, de csak az agyam húzták. Akkor rendeltem a Nexeneket (december) és ugye gumisnál ilyenkor 1 hónap várólista.
Ezért jók a barátok, nem kellenek ellenségek
Egy jó dolgot viszont akkor csináltak, be volt tőrve egy csavar, senki nem tudta kiszedni, már úgy volt hátsó agy kell, de megoldották, csak szelepük nem volt ezek szerint. Én meg farok voltam, nem néztem. Meg ugye 4évszak, az ember nem cserélgeti.AMD Power
Nekem 3 éve bizonyít, soha nem volt veszélyes helyzetem velük, igaz már ésszel közlekedem, 3 gyerek, meg ilyenek..
Csak a Vredestein jobbnak tűnik, szerintem kicsit jobb is.
Na meg mióta van PAV1em, meg pár oktatónap a Hungarolingen hozzá, azóta kicsit máshogy vezetek.Kompresszor nekem is van, csak most a garázsban volt, hol máshol
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
Brogyi
senior tag
válasz tboldi #56211 üzenetére
Érdekes ez a 48V hibrid. Az elején 9,5-11 volt a fogyi. Ez kb. Bp-nek megfelelő fogyi. Természetesen lesz majd aki 3 litert fog fogyasztani pl. az a fószer aki 40 000km után az Scross-án az első tárcsa sima volt. Semmi váll. Na ezek a majmok szoktak 30-cal menni.
A végén már büszkén mutatta a 7-es fogyit.
Azért szebb mint a régi, és több új technika van benne.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Brogyi #56213 üzenetére
Casual driving: padlógázzal gyorsít két fekvőrendőr között 40 méteren. Így nem csoda a 11 liter.
De nekem továbbra is vicces ez a sötétzöld hibridkedés, miközben ritkaságszámba megy a 7 literes fogyasztás is. A "természetvédők" szemében én páros lábbal tiprom a bébifókákat kikapcsolt startstoppal és 165 lóerős szívó kétliteressel, az indokoltnál jóval dinamikusabban, mégse kúszik soha 7 liter fölé, ha nem megyek 130-nál gyorsabban. 140-nél már 7.5, 150-nél 9 liter.
-
Tigi
őstag
Sziasztok
Megjött a jézuska és valamit betett a garázsba.
Mivel emiatt nem tudok aludni, leírom a tegnap délutánomat.
Tegnap 15 óra körül érkeztünk meg a ceglédi kereskedésbe, hogy átvegyük az autót.
A szalonban várt minket a bejárati ajtóval szemben, miután mindent lepapíroztunk, az egyébként nagyon kedves és felkészült értékesítő kolléga tartott egy gyorstalpalót az autóról, aztán kiállt a szalonból és elbúcsúztunk azzal, hogy az 1.000-es szervizen találkozunk.
Imádtam az előző autómat (Skoda Octavia 2 Classic FL), mert minden fapadossága ellenére nagyon jó autó volt és hiba nélkül kiszolgált 10,5 évet, de gyerekek, mikor beleültem az S-Cross-ba és hazavezettem, kis túlzással azt éreztem, mintha egy lovasszekérről ültem volna át egy űrhajóba .
Igaz, hogy ilyen rövid idő alatt nem sok tapasztalatot lehet szerezni, de az élmény leírhatatlan egy magamfajta magyar parasztgyereknek, ez már rég nem az az élmény mint amikor 2009-ben a FL gombóc Swift-et kihoztam a szalonból, számomra hihetetlen az a fejlődés amin átment a Suzuki az elmúlt 10 évben.
Egyébként mikor megérkeztünk a kereskedésbe, fura volt, hogy péntek délután mennyi érdeklődő van és amíg ott voltunk, csak jöttek és jöttek, az új S-Cross tesztautó nem pihent, folyamatosan rótta a tesztutakat, mindenkit csak ez a típus érdekelt, de sajnos senki nem tudott autót venni, mert már nem volt készleten egy darab se, az értékesítő kolléga elmondása szerint a gyár összesen 200 db autót gyártott idénre egész Magyarországra és nem is tudta megmondani, hogy legközelebb mikor lesz autó (talán tavasszal) és, hogy a jelenlegi bevezető árnál mennyivel lesznek drágábbak.
Amíg papíroztunk, mutatott egy lefűzős mappát, amiben kb. 50 milliméter vastagon álltak a megrendelési papírok.
Valami isteni sugallat lehetett egy hete, hogy menjünk el megnézni az autót, és még pont időben tudtuk megszerezni az utolsó manuális váltós GL+-t, mert ha egy fél órával később megyünk, akkor már ez sincs.
Kívánom, hogy minden topic látogató érezze át azt az érzést, amit most én érzek.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
simonjoe
senior tag
Sok gondtalan, mosolygós km-t vele!! Bár az a mondás tartja, h az új autó a gazdagok sportja, szerintem ezt az találta ki, aki sosem ült benne! Ismerem az érzést, szívből megértelek. No, meg az sem egy utolsó amikor egy új autó veled nő fel, ismered minden rezdülését, és az az illat!!! Én kimondottan imádom az új autók illatát. Jövőre 12 éves lesz a Passat, már nagyon gondolkodunk az utódról. A Splash marad rohangálósnak, de kell valami ami fiatalabb, újabb, és mindenben jobb. Nekem nagyon tetszik az új S-cross, talán ilyen szép autót sosem csinált a Suzuki. A képeken nem is hozza amit élőben látsz. Viszont a belseje számomra csapni való. Sokat beszélgettünk az árról itt veletek, nekem az is egy lélektani határ a 10millió. Még ez az összeg nekem egy autóért nagyon nagy. Bár amikor a Splash-t vettük, előtte belőttünk egy 500eHUF-os felső limitet, hamar rájöttünk, h annyiért csak lerúgott rozsdakupacok vannak. Végül megállt 2 millában, de egy csöppet sem bánom. Várom a teljes értékű plugin hibridet tőlük, nekem már csak az jelentene előrelépést, biztos, messze meg fogja haladni a tíz milliót, de nekem ha beülök és nincs meg a "hű, b..meg!!" érzés, akkor az az autó felejtős.
Joe
-
Tigi
őstag
válasz simonjoe #56217 üzenetére
Köszi a jókívánságokat.
Sajnos nem vagyunk gazdagok, mi úgy éljük az életünket, hogy semmi káros szenvedélyünk nincs, nem költünk értelmetlen hülyeségekre, tisztességesen dolgozó emberek vagyunk és minden lehetséges pénzt megspórolunk, így évek alatt meg van egy kocsi ára.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
-
SirKero
őstag
Gratula az új masinához
Ismerős dolgokról írsz nekem is volt szerencsém már három alakalommal ( és remélem nem utoljára ) ugyanezt átélni Nagyon szemezek az új S-CrossalMost olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
simonjoe
senior tag
-
Tigi
őstag
Köszönöm mindenkinek
Párommal bejöttünk a nagy faluba (gyűlölök itt vezetni) a kispesti CBA Remiznél ültem a kocsiba amíg az asszony vásárolt és a mellettem álló kocsiba mikor pakolt be a fickó egyszercsak azt mondja, hangosan, hogy "AZ IGEN".
Nem tudtam elképzelni, hogy mire mondja, párom mondta, hogy közben az S-Cross-t nézegette.Természetesen minden tapasztalatot meg fogok veletek osztani. Eddig nagyon pozitív a dolog.
[ Szerkesztve ]
Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
dethroner
veterán
válasz Siriusb #56223 üzenetére
Nekem a rönőban közel 10 évig nem volt fűtés, annyira elvízkövesedett a radiátor, egy csepp víz nem folyt át rajta. De lusta és talán skót voltam kicseréltetni. Aztán amikor rászántam magam, utána vertem a fejem a falba, miért nem egyből csináltattam, miért fagyoskodtam benne évekig. Szóval átérzem
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
A tervezetnél 25 százalékkal kevesebb autót gyárt idén a Magyar Suzuki
-
Nemo1001
aktív tag
sziasztok segitséget szeretnék kérni swift 2006-os 1.3 (gömbölyű) hol találom a központi zár vezérlőt,ha egy fotó is van a helyéről az nagyon jó lenne a könnyebb megtalálás miatt
-
sepsi0
őstag
válasz Nemo1001 #56235 üzenetére
A balodali gombnál olyan, mintha el lenne törve a nyák. Vagy egy hajszál van rajta?
Szerencsére nekem van ismerős aki forraszt, de én is próbálkozom néha.
Facebook csoportban van egy Debreceni tag, aki ott elismert szerelő, ha nincs eltőrve szerintem ő megoldja a cserét pár ezresért meg posta.
Gondolom addig ott lenbe a 2. kulcs.[ Szerkesztve ]
-
sepsi0
őstag
válasz simonjoe #56238 üzenetére
Ha jól olvastam csak facén "rendel" SX4 és Swift csoportban. Nem nagyon tudok hozzá elérhetőséget.
Nekem is csak ilyenek miatt van adckömyvem nem a magamutogatás és egyéb számomra taszító dolgok miatt.
Ha valaki mégis meg tudná neked nézni, itt sokszor feltűnik.
https://m.facebook.com/groups/744379405770584/?__tn__=C-R[ Szerkesztve ]
-
Valed
tag
2014-es swiftem-ben az utóbbi időben a gyári rádió elkezdte a következő anomáliát produkálni. Random időnként megáll a zene és kiad egy sípoló hangot valamint rádió kijelzőjén is megjelenek valami de még sose sikerült rendesen megnéznem vezetés közben, majd megy tovább a zene. Csinálja bedugott bedugott pendrival és anélkül is rádiót hallgatva. Mikor le van némítva a rádió is csinálja néha. Ilyenkor sípolás után magától kikapcsolja a némítást és elindítja a zenét. Van hogy órákig vagy napokig nem csinálja van hogy egy zeneszámban 2x is.
Mit lehet ezzel kezdeni, hol kezdjem keresni a hibát, -
eami
addikt
-
Szajo
őstag
Sziasztok!
Tudja esetleg valaki, hogy melyik a legfrisebb SLDA frissítés? (Gyári fejegység)
Swift 2019 GL+[ Szerkesztve ]
-
Promi
aktív tag
Párom SX4 -e annyira párásodik, hogy képes száraz időben is le párásodni (nem szó szerint).
Ha fagy van akkor meg rá is fagy a pára bent, és alig tud el indulni mire ki tud látni. Van esetleg ez ellen valami megoldás (ész szerű)?
Új hozzászólás Aktív témák
- ( Csere is érdekel )Eladó laufenn G FIT 4S Négy évszakos gumi Felnivel 175/65R14
- Delonghi Magnifica ESAM 3000 AKCIÓ -15%
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- LEGRAND NWS01-EC Netatmo okos időjárás állomás eladó Új!!
- Foxwell NT301 - OBDII/EOBD hibakódolvasó / törlő / diagnosztiaki eszköz