Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz blakey #57299 üzenetére
" 5 perc alatt kicserélem mind a hármat."
Nekem így kényelmesebb. Amúgy azt a lapátot meg is kell venned nem? Az is benne van az 5 percben? (ha már az idővel jössz)
Szeretem az autómat de nem a karbantartása a hobbim. Olajat és fékbetétet sem én cserélek rajta.
Te úgy, én így. Nem hiszem hogy ez probléma lenne....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
blakey
titán
válasz mefistofeles #57301 üzenetére
Igazából azt nem értem, hogy a lapát cseréhez minek szerviz. A szervizbe időpontot kell kérni, el kell menni, tehát ha a te logikádat követem akkor nálad sem 10 perc, hanem min. 1 óra + telefon, akkor 10 perc, ha a szomszédban van a szerviz és kedved szerint beugorhatsz. Én sem babusgatom a járművet, de na, egy lapát csere azonnal megvan és a lapátot akkor veszem amikor arra járok és tudom, hogy majd valamikor 1x kicserélem és nem a csere napján az adott pillanatban, ergo semmilyen plusz időt nem vesz igénybe. Nem vagyok lusta izzót vagy lapátot cserélni, szélvédőmosóval is feltöltőm, a keréknyomást is ellenőrzöm, sőt, saját kezűleg mosom az autót, stb. ezek mind ua. a kategória, olyan dolgok, amihez nem kell szerviz. Amihez kell ahhoz hozzá se nyúlok. Természetesen nem probléma, ha te így csinálod, miért lenne az, csak én nem találok benne logikát, hogy emiatt szervizbe menjek, ehhez nem kell szaktudás, nem kell türelem.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
addikt
válasz blakey #57302 üzenetére
"Igazából azt nem értem, hogy a lapát cseréhez minek szerviz."
Már leírtam, nekem így kényelmesebb. Ennyi.
Én megértem, hogy te magad akarod csinálni, ha te engem nem, azzal már nem tudok mit kezdeni.....
Biztos megtudnám csinálni (100+milliós gépsorokat tartok karban) de spec az autókhoz nem értek. Az egész bejegyzésem is csak azért íródott, mert a kolléga a lapát típusokról érdeklődött. Na én azért is viszem szervízbe, hogy ne kelljen ezzel is bajlódnom. Utána járni, melyik jó, melyik jobb és ha véletlenül mellé nyúlok akkor kezdhetem előröl, stb.
A szélvédőmosót én is feltöltöm, a keréknyomásra figyelek és magam mosom a gépsárkányt. Nálam kb. ennyi amit én meg szeretnék csinálni a verdán.Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
tboldi
nagyúr
válasz Memmaao #57303 üzenetére
Nálunk rohadtul nyikorgott a Bosoko a WagonR-en és a Jazzen egyaránt, ha épp nem volt legalább monszun.
Én egyébként a tescós Goodyearra esküszöm, a legjobb budget lapátom ever, bár egy ideje már nem láttam az autós részlegen. Nem baj, van itthon tartalék.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Memmaao #57306 üzenetére
Minden más lapát kussban van mindkét autón, a keretnélkülek is, csak a Bosoko nem. 🤷♂️
Amúgy egy ablaktörlőkaron, rugón mit lehet újratervezni? Felépítésben pont ugyanolyan, mint tizen vagy huszonéve, de lehet több is. Sőt, van egy sanda gyanúm, hogy egyes gyártók ugyanazokat a karokat használják régóta, hasonlóan mint pl. Opelék is ezt az oldalindexet, vagy Suzukiék a nem keyless kulcsot. Efféle apróságokból nem szoktak minden modellhez/generációhoz újat készíteni.
A rugó állandója meg szerintem leginkább a beszállítótól és az aktuális szállítmány minőségétől függ.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
válasz tboldi #57292 üzenetére
igen eleve egy mondhatni jól bevált turbós hajtásról áttérni erre, na ez siralomház
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
tboldi
nagyúr
válasz zsolt19900 #57310 üzenetére
Csúnya, rossz EU és a környezetvédelmi szabályai.
Na, de azért használhatatlan csak nem lett, annyira tud menni ez is, mint a magyar autópark zöme.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz mefistofeles #57304 üzenetére
Én megértélek. Nálam dettó ugyan ez van. "Semmit" nem csinálok még a kocsin. Se időm, se afinitásom. Szerelőm megold mindent.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
zsolt19900
őstag
válasz tboldi #57311 üzenetére
persze, mert aztán magában a tavalyi és előtti motorpalettával is rengeteget fogyasztottak és rengeteg káros anyag került ki a környezetbe belőlük.... gondolom....
én sem értem, de megfogadtam: amin változtatni nem tudok, azon nem mérgelődömFaragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
hemaka
nagyúr
válasz tboldi #57311 üzenetére
Tegnap a 100 nem volt eleg a ford ecosportnak fouton, elkezdett elozni, de ilyet autopalyan lehet latni, amikor a kamionok elozik egymast. Mar kinomba elengedtem a gazt, hogy ne menjen mar mellettem karacsonyig es meg utana megelozte az elottem levot is nagy kinok kozepette, kar hogy nincs dashcam, pusztulnatok az ezres ecobooston(3 henger, 100lo). 😂
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Az új S-cross végre jól néz ki, és gl+ felszereltség mellett lényegesen több extrát ad, mint a Vitara, egy modernebb autó. A régi S-cross ugye elég megosztó volt a maga formájával, ott azért kellett egy kis cognitív disszonancia, hogy azt bárki szépnek lássa. Az új viszont nagyon szép lett, és 1.4T motorral best buy, ha még van egyáltalán belőle.
My name is Bond, James... Dean.
-
Cunaja
addikt
válasz dethroner #57286 üzenetére
Szia!
Az eredeti cikkszámát tudom.
Vezető oldali: AB31 (38350-52R00) 500mm
Utasoldali: AB1K(38350-72M10)475mm
Hátsó: AADN(38350-74P00)250mm
Természetesen megrendelhető akár japánból is, ha gondolod.
Itthon ezeket teszik fel a szervízben.[ Szerkesztve ]
A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz zsolt19900 #57313 üzenetére
De ugye a CO-kvótának hagyományoasabb hibridekkel könnyebben meg lehet felelni, mint mildokkal.
-
addikt
válasz burgatshow #57327 üzenetére
Igen, vagytok ezzel így páran. Ikertesóm is vett egyet, mert ár érték arány, stb. Idővel elkezdte szépnek látni. Szóval működik a kognitív disszonancia, hiszen ugyanaz a genetikai háttér és ő mégis szépnek látott idővel valamit, ami nagyon nem az. Persze, az új S-cross sem az autógyártás esztétikai csúcsa, de szebb, mint sok mai suv. Jó, jó a lopott Mitsubishi hátsó részben semmi új nincs, de legalább már nem.ilyan, mint egy dajkacàpa.
My name is Bond, James... Dean.
-
burgatshow
veterán
válasz Memmaao #57328 üzenetére
Egyébként tök őszintén de tényleg tetszik (az elejétől kezdve, nem csak azért mert lett egy), de azt is elfogadom, hogy sokaknak nem és tényleg megosztó. Ellenben az ár-érték arány az előző generációra is igaz volt, az újra méginkább és egyébként az is tetszik. Csak sajnos nem az áll a garázsban. Ettől független szeretem, maradéktalanul betölti családi autó szerepét, amiért egyébként megvettük.
-
zzz03
őstag
válasz burgatshow #57329 üzenetére
Nekem is nagyon adja. Vitaráért mentén a szalonba. Képeken nem tetszett az s-cross (2019). Beléptem megláttam és mondtam az értékesítőnek, hogy bocs ne is mutassál vitárat. Gyöngyház fehér s-cross kell. Más nem
-
KubanitoS
veterán
Nem vagy egyedül, nekem sem tetszik. Senki ne vegye magára, de ha teljesen őszinte akarok lenni, akkor azt mondanám, hogy nem értem miért van mindenki elájulva tőle. Ez még most sem egy új fejlesztésű autó, ez egy közel tíz éves technika legújabb faceliftje. A belseje 99%-ban ugyanaz, mint a régi, csak megcserélték a központi fejegység és a műszerfal pozícióját, megkapta a Vitara kukázott műszeregységét, ráadásul a fényre sötétedő belső tükröt is kukázták. Az első fényszóró világítása rosszabb lett és most a hátulja lett valami hihetetlenül ocsmány.
Ettől függetlenül a jelenlegi árak mellett 6-6,5 millióért best-buy az autó, aki régi autóból át, annak ez még űrhajó is lehet, de ennyi és semmi több. Eszembe nem jutna ráfizetni a saját crossomra, hogy ugyanazt a kocsit megvegyem, csak mert más löklap van elöl és hátul. A régi autó szerintem klasszisokkal szebb.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
KubanitoS
veterán
Itt az egyik első videós teszt a hibrid Vitaráról. Ha igaz, amit az ember mond valami nagyon félrement a Suzukinál, vagy egyszerűen nem tudják, mi is a hibrid technológia lényege. Attól most tekintsünk el, hogy képesek voltak 2015-ös kasztnival kiadni ezt a technikát, de hogy egy egy hibrid autó városban többet fogyasszon, mint országúton azért elég vicces és itt 7-7,5-ös városi fogyasztásról beszélünk, ami azért jön ki, mert elektromosan nem igazán megy a kocsi, a benzinmotor alig kapcsol le. (Megkockáztatom, hogy ezt a városi fogyasztást egy sima 1.4T Vitara/S-Cross is tudja.) Ehhez mire kellett hibrid technológia amúgy? 10 millióért. Egy elavult Suzukiba.... Bohócok, komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Roxbury
őstag
válasz KubanitoS #57331 üzenetére
A hátuljával abszolut nem tudok kibékülni. Az előző S-crossnál az tetszett. Ott az eleje nem annyira. Most viszont fordult a kocka, elöl tényleg szép lett, tetszik, viszont hátul, mintha valami európai autó elcs@eszett indiai-kínai koppintása lenne. Botrányosan ronda. De ez szubjektív, tulajdonképpen felesleges is volt leírnom. Maga az ár viszont nem rossz. Bár, ha tényleg csak az 1.5 szívó marad idővel 9-10 milláért, ott azért elgondolkoznék másban.
| Galaxy S23 | Watch5 Pro |
-
simonjoe
senior tag
válasz KubanitoS #57332 üzenetére
+1!! Teljes mértékben egyet értek veled, veletek. Nekem még az b@...ssza a csőröm, h annyira nem figyelnek az apró részletekre, azt a nyomorult 12 éves első ködlámpakapcsolót még mindig nem sikerült leváltani. De biztos találnék még pár elavult dolgot benne.
Bezzeg az árazásra nagyon tudnak. Nagyon vártam, ezt gondoltam a legkedvezőbb váltásnak. Elengedtem. Nem tudom még, h a híres megbízhatóság mennyire sérült ezen az oltáron.Joe
-
nagyúr
-
dethroner
veterán
válasz Cunaja #57321 üzenetére
Köszi. A cikkszámra csak japán nyelvű találatokat ad a gugli.
Korábban a rönómra vettem egyszer keret nélküli lapátot. Na, az annyira visított és ugrált az üvegen, hogy pár nap után kidobtam. Akkor áttértem a hagyományos keretes valeo-ra. Olcsó és jó volt. Tavaly ősszel a citroenre a tescoból vettem saját márkásat. Valami kiárusítás volt, pár száz forint volt darabja, sajna azóta se látom azt a fajtát. Nagyon jófajta, semmi hang, csíkmentes. Kiváló tényleg.
De erre a swiftre nem akarnék próbálkozgatni, megvenném a gyári minőséget. Mert magamnak elkáromkodok ha csíkoz, de hát a swiftet a csajom hajtja és vagyok annyira gentleman, hogy neki jót vegyek És a swiftre a gyári hibrid lapát. Hibrid kocsira, hibrid ablaktörlő Nem tudom hogy a hagyományos keretes törlő végei mennyire lebegnének a domború szélvédőn. Lehet ezért kell a hibrid kialakítás.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
KubanitoS
veterán
válasz hemaka #57339 üzenetére
Köze sincs a Toyotához, az 3 hengeres e-CVT váltóval, ez 4 henger robotizált automatával. A Toyotáé amúgy egy nagyon jó, kiforrott technológia. Yaris Cross 4 literrel elvan városban és akár 6.5 misiért elhozható. A normálisan felszerelt sincs 9 millió.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Gyöször
senior tag
Dettó én is így voltam, csak annyi különbséggel, hogy állt egy fehér a szalonban, vitarát meg se néztem, mondtam a dílernek, hogy ez kell nekem, csak van-e belőle piros? :-)
És akkor én vagyok a 10ből 2 vagy 100 ból 2 nemtom, de el nem cserélném az újra!ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Gyöször
senior tag
válasz simonjoe #57334 üzenetére
Nincs azzal a közdlámpa kapcsolóval más baj, csak ne 6 másik ugyanolyan közé tették volna be mert le kell néznem a glx ben, hogy kiválasszam melyik az. Nyomom a parkradart, távolságtartót, far/near, startstop, kipörgésgátló, minden meglesz, mire kikapcsolom ha utolérek valakit ködben. Viszont ha felkapcsolom, akkor úgy van hetekig, mert az a nyavalyás kis szar led világít odalent. Soha észre nem lehet venni.
A hátsó olyan pöpec, vissza is jelzi a műszerfal. A Ladába sokkal jobb egy bazi nagy billenőkapcsoló. Azt be lehet kapcsolni hátranézve is, mert meghatározható helyen van.ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
Ahogy mondták, egyrészt a méret, másrészt a felszereltség kinézet kívül és belül. Az Scross egy újabb generáció már inkább ilyen szempontból.
Szerintem érdemes megnézni a felszereltségi listát, és összehasonlítani a Vitarával. Aztán el tudjátok dönteni, hogy kell-e az nektek.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
Gyöször
senior tag
válasz hemaka #57319 üzenetére
100 lovas ekobúszt az egy dolog, múltkorában nem meséltem? Valami kis, napszemcsire hasonlító hátsólámpás, talán bmw villanyautó nekiállt lebüntetni minket a 140 lovunkkal együtt? Megelőztem mert 80al ment. Eltelt kb 5 kilcsi, beértem egy faluba, véda kam stb amúgy se megyek 55tempomatnál jobban soha lakott területen. Kb 2 km hosszú falu végén utólért és jött mögöttem. Falu tábla vége. Gyorsítanék ki nyugodtan, nem kijön előzni? Tojás volt a gázpedálom alatt és mikor már 80nál jártam megsajnáltam szegényt, hogy ott kóricál a szembejövő sávban villogó indexxel és vagy 4 autónyi lemaradást összeszedett az előzése alatt, de még mindig nem adja fel! Ide képzeld azt ahogy a fogatlan manusz El Rasitas vagy ki röhög a civicen.
Nyomtam egy tempomat 80at és elkezdtük nézni, hogy akkor most mi lesz? Jött fölfelé mint a talajvíz, nem adta fel, megelőzött, majd visszalassított kb 78ra. Fasza. Következett egy bukkanós rész, 1 kilcsi záróvonallal, rossz nem volt menni mögötte, mert nem füstöl.
Gondoltam itt az ideje megelőzni, és nem hiszem, hogy bosszúból, csak sztem nézte a tükörben a dinamikus vöröset és elkezdett befelé jönni, mintha le akarna szorítani. Kapott eskrossz dudát, visszament, kb 130al megelőztem még egy noname benzines autót, hogy legyen valami hátvéd, utána elvesztettük szem elől a barmot.
Meg volt kamon, de annyira szánalmas volt, sztem sajnáltam lementeni, még feltöltöm valahová. Meg nincs hátsó cam, anélkül meg nem poén, az az előzési kísérlet minden pénzt megért volna felvételen.
Szerk: i3 volt, most rákerestem.[ Szerkesztve ]
ez a háesz aláírás nélkül is hiteles.
-
hemaka
nagyúr
válasz Gyöször #57344 üzenetére
Az az auto amugy is vicces, azokkal a virsli vagy inkabb szekerre hajazo kerekekkel. Emlekszem a nagy handras volt odaig meg vissza erte. Hat ja bp-n belul ekoricalni okes, de mashova ne akarj azzal menni.. Minden nap van valami idiota, tegnapra egy fustot okado dizel opel jutott, olyan fustot csinalt amikor megelozott, el is vettem a gazt, mert le kellett engedni az ablakokat. 😂 Latszik nem kell muszaki, minden kotvany ronccsal kozlekednek mostansag.
-
Promi
aktív tag
Azt hittem eddig, hogy csak én fogom ki az összes gyökeret, de "jó látni" nem csak engem idegesítenek.
-
válasz hemaka #57345 üzenetére
Jó kis autó az i3, csak hát ugye helyen kéne kezelni hogy mit tud és mire való. Láthatóan van aki nem tudja.
Biztos benne volt, hogy há villanyautó, az nagyon megyen, gondolta jobban mint bármely benzines
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
erh75
tag
Scross-ban használ valaki aktívszenes pollen szűrőt ? Olyat nem szeretnék ami nincsen külön becsomagolva nejlonba, csak magában a papír dobozban van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer