Új hozzászólás Aktív témák

  • ONE-T

    csendes tag

    Sziasztok, nem olvastam el az eddigi hozzászólásokat de ignisünk van és ha már tapasztalatokat kértél akkor mondok: VVT motoros a miénk, ahhoz képest rosszul használja ki a kilencvenegynéhány lóerejét amugy jól megy,szervó nélkül bűn megvenni mert az alap kormánymű kritikán aluli, néha ugy tekeredik mint egy szervó néha át kell szólnom az anyósülésen elönek hogy kapaszkodjon bele, bevittem szervizbe, ott is aztmondták hogy ilyen. kuplungja túl erősen rúg vissza, ezért hajlamos az ember a bőgetésre de meg lehet szokni. Futómüve is kritikán aluli, belemegyek egy kátyúba, az egész kocsi behibogósodik és halálfélelem lesz rajtam úrrá, kanyarba is van félnivaló, mert a bicikligumi vastagságú gumik, és a magasított kasztni elég borulékonynak tűnik, tehát nem igazan lehet vele gyorsan kanyarodni mert vagy sodródsz vagy borulsz(slakamotorversenyzés). Pozitivum: a max 900 kilos kasztni elég erősnek mondható, lökháritók masszivak(ladateszt volt már mert nekemtolattak és karc csak, amit később 80%ban kipolíroztam),maga a lemez amiből van elég hajlékony, de ettől még értelmesnek tűnik, merevítése olyan mint a többi suzukinak(száguldó koporsó).Belseje:kényelmes, kézre esik minden, az árárhoz képest szép is csak a müanyag amit használnak az gusztustalan, hátul is férős a 197 centimmel kényelmesen ülök hátul is, hátsó ablakot nem szeretem mert túl kicsit, lassan ugy tolatok mint ha kamionnal mennék, mert nem sok értelme van a hátsó ablaknak, főleg ha egy picit párás.Fékek jók, ABS rendesen fog. Ezek lennének a tapasztalataim de ennyi pénzért nem tudsz értelmesebb autót venni esetelg a Ford fiesta.

Új hozzászólás Aktív témák