Új hozzászólás Aktív témák

  • dioka7

    senior tag

    Nem akarok belekotnyeleskedni, de:
    1) a 2000 utáni swiftekbe pont ugyanazt a merevítést rakták bele, mint az astrákba
    2) én már álltam fejre 80-al, swifttel (3 ajtóssal) a saját balf@szságom miatt, 9 évvel ezelőtt (fél éves jogsival). Pedig betartottam a 90-et, sőt, még lassabban is mentem, de ahogy fentebb írták volt egy nálam is lassabb, kb 60-65el sz@rakodó barom, akit kikerültem, lekapott a kerék a javítás alatt álló útpadkára, és bumm megvolt a tk. 3at pördültünk, össz. 3an voltunk. Senkinek nem lett semmi baja, pedig 1 be sem volt kötve közülünk.
    3) Ekkor megtanultam, hogy nem az út széle felé kell közelíteni, hanem a vonalhoz, de ezt kb egy életre...
    4) Én is fenntartom, hogy az a veszélyesebb aki 60-70-el kínlódik az utakon, ahelyett, hogy haladna, mert az sok embert fog sok-sok előzési vagy fékezési helyzetbe "kényszeríteni" (ha nem akarsz te is 60-al cammogni), és ugye az mindig egy plusz veszélyhelyzetet jelent, ha a szembe sávba át kell térned valamilyen okból. Mindegy mi legyen az...
    5) Én még csak egyetlen seggem alatt lévő autónak próbáltam ki a végét, és az is céges volt, mert jobban fo.ok a vaskos csekkektől, mint amekkora a kíváncsiságom, de nem azért mert lassan közlekedem, és nem is azért mert félnék a kocsival gyorsabban menni
    6) Én azt az elvet vallom, hogy a mai autókkal (értsd a mai utakon, a mai biztonsági technikákkal) egy sima országúton bátran lehet menni 110-120 közt, de autópályán sem megyek soha semmilyen körülmények közt 140-nél többet. Még előzésnél sem!
    7) Semmire nem tartom azokat a BMW-s-Audi-s-Lexus-os-stb birkákat, aki letolnak az útról, mert ők "hej, de gyorsak" és a kanyarba meg nem győzöm a féket taposni, mert ott elfogy a bátorság...Ahelyett, hogy nem menne csak 110-120 közt, de kanyarba is (nyilván nem hajtűben), és akkor egyenletesen haladna a forgalom,
    -> ergo kevesebb előzgetés, kevesebb baleset lenne...

Új hozzászólás Aktív témák