Új hozzászólás Aktív témák
-
N1
tag
Köszönöm!
Nekem annyira nem az a lényeg, hogy nagyon kényelmes legyen, inkább a megbízhatóság a fontos. A rejtett hibákkal televan a batyum.
A kuplung megszokás kérdése, én szeretem ha fent fog, a lenyomással is csak a drága idő megy el.
Ez lenne az első új autóm, a lényeg hogy tépjen rendesen, és legyen megbízható. Ha bármi baja van, irány a szervíz garanciában..
Én a halálig szoktam pörgetni a motorokat, ha sietek, szóval az nálam előny, ha pörgős egy motor. Ha meg nem sietek, akkor a fent érkező lóerő se hiányzik.
Persze jobb lenne egy dízel, ami már 2500 környékén is használható, de az drága..
A hely belül mekkora? Elég nagy darab vagyok, nem szeretem ha körülölel a műanyag, az valami koporsóérzés. Sok eggyel előző generációs kisautóban ez az érzésem, pl. 206-os, Clio, Jazz. (Mondjuk ennek az eldöntéséhez bele kéne ülni egybe, és rögtön látszik..)
Azt nem tudod véletlenül, hogy mennyire háklisak az utólag beépített dolgokra?
A 2.05 milliósban nincs semmi számomra felesleges sallang, úgymint elektromos állítás mindenhez, elektromos ablakemelők, stb. Viszont fordulatszámmérő és zene sincs benne.. Fordulatszámmérőt 15.000-ért bármilyen bele lehet tenni, a zene beépítésnél meg sokkal jobbat összerakok, mint a gyári, valószínűleg olcsóbban, csak kérdés, hogy a garanciával ilyenkor mivan? Ugye a fordulatszámmérőhöz bele kell mászni a motorba, a hifihez meg szét kell szedni a műszerfalat.(Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban