Új hozzászólás Aktív témák

  • N1

    tag

    válasz divot #2513 üzenetére

    Köszönöm!
    Nekem annyira nem az a lényeg, hogy nagyon kényelmes legyen, inkább a megbízhatóság a fontos. A rejtett hibákkal televan a batyum.
    A kuplung megszokás kérdése, én szeretem ha fent fog, a lenyomással is csak a drága idő megy el.
    Ez lenne az első új autóm, a lényeg hogy tépjen rendesen, és legyen megbízható. Ha bármi baja van, irány a szervíz garanciában..
    Én a halálig szoktam pörgetni a motorokat, ha sietek, szóval az nálam előny, ha pörgős egy motor. Ha meg nem sietek, akkor a fent érkező lóerő se hiányzik.
    Persze jobb lenne egy dízel, ami már 2500 környékén is használható, de az drága..
    A hely belül mekkora? Elég nagy darab vagyok, nem szeretem ha körülölel a műanyag, az valami koporsóérzés. Sok eggyel előző generációs kisautóban ez az érzésem, pl. 206-os, Clio, Jazz. (Mondjuk ennek az eldöntéséhez bele kéne ülni egybe, és rögtön látszik..)
    Azt nem tudod véletlenül, hogy mennyire háklisak az utólag beépített dolgokra?
    A 2.05 milliósban nincs semmi számomra felesleges sallang, úgymint elektromos állítás mindenhez, elektromos ablakemelők, stb. Viszont fordulatszámmérő és zene sincs benne.. Fordulatszámmérőt 15.000-ért bármilyen bele lehet tenni, a zene beépítésnél meg sokkal jobbat összerakok, mint a gyári, valószínűleg olcsóbban, csak kérdés, hogy a garanciával ilyenkor mivan? Ugye a fordulatszámmérőhöz bele kell mászni a motorba, a hifihez meg szét kell szedni a műszerfalat.

    (Kolombusz): ''Szivből kivánom neked, hogy valami barom, mondjuk aki a szar Ladáját, vagy BMW-jét versenyautónak hiszi bassza el valamelyik családtagodat, vagy téged.''

Új hozzászólás Aktív témák