Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
Én 92-t érzek, mert hogy annyi a gyári adat.
Szerintem az zavarhatta meg a kollégákat, hogy pörgetni kell a gépet, mert 3000-es fordulat fölött éled a motor. Sőt, pindurkát húzósabb előzésnél még 4000-nél is visszakapcsolok.
Szériahibák már nincsenek, amik voltak az első generációnál, azokat épp a mi jelzéseink alapján javították. -
divot
veterán
Nem tom, nem volt még másik autóm.
Én eddig semmilyen körülmények között sem vallottam szégyent, autópályán 160-at gond nélkül, és hosszútávon, városban ugrik, kettesben 100-ig huzathatod, ülések kényelmesek, szóval én nagyon bírom. A szervója finom, és a sebváltója szinte magától helyére talál.
Amit meg kell szokni, hogy kicsit magasan fog a kuplung.
Szériahiba pedig az AC-szörcsögés volt, de ezt már nekünk is garanciában cserélték, illetve az első sorozatban a kuplung szarakodott, de áttervezték a segédmunkahengert, mert ott volt a bibi, így ami most jön le a sorrol, ott ez már nem fordulhat elő. (Most gondolkodom, hogy akkor lehet, az új szériáknál már nem is fog magasan a kuplung.)
Szerk: a nyomatékról jut eszembe, hogy voltak itt a fórumon is, akik hiányolták a nyomatékot (szeva Tidly ), és tényleg nincs az az érzés, mint ami például egy bika dízelben, hogy belelapulsz az ülésbe, viszont ennek ellenére ugyanúgy gyorsulsz, mint a többi autó. Szóval érdekes ez: ülök az autóban, nyomom a gáz szép kényelmesen, semmi extra, aztán csak nem maradok le a mellettem erőlkedő mögött.
[Szerkesztve] -
tildy
nagyúr
Na ha nem szereted a koporsóérzést(klausztrofóbia), akkor nem ez a te autód
Divotnak nincs iylen érzése, nekem nagyon volt."Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
tildy
nagyúr
Na hát párom is ilyen mint, te neki koppon volt suziban az ülés... Nekünk, hogyismondjam olyan kicsi belterűnek tűnt. Elöl is. Bár magasságra el lehet férni benne, 185 cm-es embernek is.
"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain
-
-
nagyúr
8 LE a különbség.
a dsg meg kit érdekel?
és különben is egy új ''sportosnak szánt'' autót ne egy 15 éves hondához hasonlítsunk, hanem egy jelenlegihez. ott van pl. az S2000-res, 2000 ccm, 240 LE... és az is szívó, nem turbó...
---------------------------------------------
egyébként nem mintha én bármelyikre is vágynék...Pleased to meet you - hope you guess my name
-
nagyúr
igen, én a régiről beszéltem.
(az újat csak japánban forgalmazzák, csak jobbkormányos van belőle)
Hobizoli : nem tudom, hogy akinek ilyenje van, az mikor akar tuningolni, és hogy mi tartja vissza a hondát attól, hogy turbós autót csináljon. de nem is érdekel.
nekem sosem lesz ilyen kocsim.
meg egyébként is, ez a suzuki topic..Pleased to meet you - hope you guess my name
-
KőkorSzaki
tag
Vezettél hibás swiftet? Mert ismétlem, hogy én igen.
Továbbá üzenem, hogy természetesen nem kell padlóról kuplungolni, ezt egy diagnosztikaként írtam, de figyelem, 36-os lábméretnél nem működik.
És a honda meg a mazda meg a bmw itt nem értem honnan a pokolból jött elő, szerintem kutyát-macskát nem érdekelnek, már bocs, de ha muszáj erről beszélni, nyilván megvan a topicjuk valahol. És a rossz kuplung vitához utoljára még annyit, hogy hát emberek, hivatásos sofőr ismerősöm, aki amúgy merci és renault kamionokkal furikázik (vagy azt is próbáltátok?) nyilván nem tud megítélni egy rossz kuplungot, lol, mert túl kevés hondát meg bmw-t vezetett ehhez, és a suzuki szerivzek is nyilván tökkelütöttek, hogy javítják a vadiúj swifteket, jajjajjjajj.
Amúgy meg nagy élvezet 0 napos member offtopic megjegyzéseit lereagálgatni. Uff.
[Szerkesztve]