Új hozzászólás Aktív témák

  • a_tesz

    Korrektor

    válasz zweif911 #34652 üzenetére

    Ismerősnek Renault dízelmotorral volt ilyen gondja, hogy gyorsításkor picit torpant, neki az lett a vége, hogy cserélni kellett a nagynyomású szivattyút. Van rajta egy nyomásszabályzó ha jól emlékszem, és annak volt valami gondja, de azt nem lehet külön cserélni.

    Sajnos ezek a common-rail rendszerű dízelek már nem annyira egyszerűek, megfelelő élőadatos diagnosztikai eszköz nélkül sajnos csak vaktában lehet lövöldözni, hogy mi a baja. Általában a sarki/faluvégi Pista bácsi nem rendelkezik ilyesmivel, legfeljebb egy egyszerű hibakódolvasóval, és szentírásnak veszik az ez által kapott hibás alkatrészekre utaló kódokat. Ha az embernek szerencséje van, elsőre a hibás alkatrészt cserélik ki, de általában nem ez a jellemző.

    A márkaszervizek többnyire rendelkeznek típusspecifikus eszközzel, de ettől függetlenül ők nem szeretnek ezzel sokáig bíbelődni, ezért inkább azt javasolnám, hogy valamilyen PSA klub vagy facebook-csoport által ajánlott szakemberhez vidd, ő vagy tudni fogja a hiba leírásából, hogy mi lehet a gond, vagy pedig rendelkezik a feltáráshoz szükséges eszközzel. Vagy az injektor.hu oldalon is vannak ilyen eseteket leíró cikkek, és ők tényleg foglalkoznak alapos hibafeltárással is, nyilván nem kevés pénzért, de ez sajnos ilyen.

    スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison

Új hozzászólás Aktív témák