Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz Omni #2917 üzenetére

    Papíron én azt mondom, hogy egy közepesen felszerelt 1,5-ös, elsőkerekes SX4 a legjobb választás. Az összkerékhajtás szerintem csak nagyon kevés helyzetben szükséges, akinek igazán kell, az úgyis tudja. Persze meg lehet venni csak azért, hogy legyen, de szerintem nincs értelme - plusz súly, plusz hibaforrás, plusz fogyasztás, több helyet vesz el a hajtás... Ha már összkerék, akkor szerintem a dízel a nyerő.

    Nekem úgy rémlik, hogy az 1,5-re azt mondták, hogy ugyanúgy megy, mint az 1,6-os. Lévén 1,6-os csak elsőkerék + automata vagy összkerék + kézi váltó kombóban van.

    99 LE @ 5600 rpm és 133 Nm @ 4100 rpm - elég magasan van a nyomatékcsúcs, szóval nem kell bedőlni a számoknak. Nem lesz egy rakéta, és pörgetni kell, hogy igazán menjen, talán nem annyira, mint az új Swift 1,3-asát (92 LE @ 5800 rpm és 116 Nm @ 4200 rpm), de az SX4 nehezebb is.

    11s és 175 km/h - igazából teljesen vállalható.

    Ha normál autózásra kell az SX4, sztem az 1,5-ös kiváló. Nekem tetszik az autó, igazi kis városi romboló :) Csak a hatalmas csőrével nem tudok megbarátkozni - ez csak akkor látszik, amikor beülsz, és szinte az autó közepénél ülsz. A tömpe orr mögött egy hatalmas műszerfal van :) De ez az új Swiftre is igaz, gondolom ilyen a platform - kell az ütközésbiztonsághoz, meg valahova be kell tudni tenni azt az 1,9-es turbódízelt is :)

    Department of Redundancy Department

Új hozzászólás Aktív témák