Új hozzászólás Aktív témák

  • Cunaja

    addikt

    Sziasztok!
    Összefoglalva a utóbbi beszélgetéseket, akkor akinek új Swift van a tulajdonában, az dobja el, ha kimegy a városból. Könnyű és haszontalan jármű autópályára, mert meghal benne az ember egyből.
    Ha meg nem ütközik semmivel, akkor meg 150-nél, félő, hogy elrepül. Jól gondolom?
    Vajon miért 120mm a hasmagasság? Vajon miért van úgy kialakítva az autó aerodinamikája? Egy S-Cross a swifthez képest kocka. Ha most megkérdeztek, hogy pl. egy jól elnyújtott íves kanyart a swift vagy egy S-Cross, Vitara vesz be 120-al biztonságosan, hogy az úton is maradjon, hát szerintem nem kérdés. Egyszóval, természetesen, senki ne akarjon egy 800kg-os autóval, 180-as utazó sebességet, illetve, ne is ütközzön senki, de azért, nem kell totál lehúzni. Jó, földúton nem az igazi, de van akinek az S-Cross, Vitara böhöm autó. Több autót fenntartva élni a város és pálya miatt, az kicsit nálam luxusba megy át. Persze ha a családban több jogsi van és egyszerre jár mindenki, az más.
    Minnél nagyobb egy autó, persze annál nagyobbat is üt, illetve a város is egyre több ilyennel van tele.
    Ez nem is baj, amíg a tulaj, nem akar felsőbbrendű lenni és eltaposni a kicsiket. Látni sajnos példákat rá.
    Most mindjárt kapok meleget meg hideget, de a munkám miatt sok típust vezettem már, a kis autótól kezdve a kis buszokig, és repültem is már árokba 90-nel,( frontálisan ütköztem volna) de akkor is azt mondom, hogy a Swiftel is nyugodtan fogok kimenni Görögországba, nem fogok a pályán mérgelődni. A megengedett sebesség határoknál, igenis stabil az autó. A Kresz megalkotásánál, a biztonságot is figyelembe vették. ( Ne a németeket nézzük)
    Ütközni frontálisan 100km/ó felett, meg teljesen mindegy szerintem, ha csak nem egy fentebb említett tankban ülünk.
    Szép hétvégét nektek!

    A fórumozás egy élmény volt, de jöttek a trollok és tönkretették az egészet! Már semmi nem olyan, amilyen régen volt.

Új hozzászólás Aktív témák