Új hozzászólás Aktív témák

  • Volu

    tag

    A Diesel Swiftet csak azoknak ajánlanám én is, akik évente min. 20e km-t mennek. Egyébként fölösleges. Városba, ha az optimum nyomatéktartományban mész (2000-3000), akkor jobban el lehet vele ugrálni, mint a benzinessel, pörgetni, autópályán letolósdit játszani ezzel nem lehet. Sőt szerintem hamar ki is lehet így nyírni...
    A váltóval kapcsolatban nem emlékszem semmi különbségre a benzineshez képest. Tényleg olasz váltót használnak?
    A benzines Swiftnél a 92Le meg tényleg csak üvegelve jön ki. Emlékszem, én is amikor kipróbáltam, akkor először megdöbbentem, hogy mennyire nem megy az autó. Abszolút nem éreztem a 30LE plusszt a sajátomhoz képest. Pedig nem sportgépből ültem át: Seat Ibiza '99 1,4 8V - 60LE :D
    Az 1,5 VVT érezhetően jobb, csak kinek éri meg azt a plussz pénzt :)
    Az átlagpolgár jobban járt volna a nyomatékosabb mocival, dehát a a japók már csak ilyenek! Meg a PR ugye :) Szuper kis járgány az uj Swift, én azt mondom ne legyen kérdéses mit vesztek a 2-3 millás kategóriában.

    ''A számítógépező csajok strasszkövekkel díszített iPodot akarnak és macska formájú USB-memóriát, ami bedugáskor nyávog''

Új hozzászólás Aktív témák