- World of Tanks - MMO
- Path of Exile 2
- The Blood of Dawnwalker - Bemutatkozott a Rebel Wolves készülő vámpíros játéka
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Delta Force béta teszt
- Nintendo Switch
- Valorant
- EAFC 25
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #31920 üzenetére
Igen, lehet, hogy szembe negyek a trenddel, de eredetileg is 16" volt a terv télre. Csak a Momo-ból eleve nem volt 16-os csak matt feketében, az meg nekem nem tetszik.
Azért amekkora gödrök vannak az utakon, nyárra sem vennék 17-nél nagyobbat.
De ami a durva, a szett felni tehermentesítőkkel meg csavarokkal 110 alatt áll meg, ehhez megveszem a Hankook w320 téligumit 100 ezerért, 4db tpms szelep 40 párezer forint. Felrakja a kedvenc gumisom egy 5 ezerért és megvagyok 255 ezerből. Ettől többért akarták rámsózni a lemezfelni szettet a szalonban tavaly télen. (270)Egyrészt nem kevés amit ma elszórtam, másrészt talán nem volt felesleges.
Egyébként gondolkodtam azon amit felvetettél, az ötlet nem rossz, de szerintem a nyári Contit nem lehet normális áron eladni, mivel ez a méret csak nekünk jó, de én sem vennék még egy szettet, mire haszálhatnám elöregszik. Szóval szerintem darabonként talán eladható pótguminak, de nem akarok vele bajlódni. A másik problémám a felnik, ezek a polírozott felnik nehezen javíthatók ha megsérülnek, nem szeretném télen csapatni.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #31880 üzenetére
Szfváron maszek szerelő.. cseréltettem a fékeket + kitakaríttattam a dobokat és ott a srác utánahúzott a kéziféknek mert lazának írtélte. Mire hazaértem, szinte izzott az autó bal hátolja, befogtak a pofák... másnap visszavittem, 1 órát bíbelődött vele mire azt mondta hogy kész. Mint utóbb kiderült, annyit csinált hogy kikötötte a bal hátsót, így ott egyáltalán nem volt fogása a kéziféknek...
Rendes szervízben most meg szívnak vele hogy mit csináljanak, mert ilyennel nem nagyon találkoztak, pontosabban alkatrészt nehéz hozzá beszerezni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
blakey
titán
válasz Kornel #31882 üzenetére
Valószínűleg én is azt fogom venni, aztán 90e-ért meghirdetem a Cintikat.
*** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #31879 üzenetére
Nekem ez utóbbi lesz. - Ez már tuti? Én még gondolkodok, hogy mi legyen, meg azt is, hogy honnan vegyem.
*** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
blakey
titán
válasz Kornel #31832 üzenetére
Az olaj téma szerencsére eddig engem nem érintett, mindig jól és jót cseréltek, nem volt gond ebből, de hogy most mi lesz, azt nem tudom. A kereskedéshez fogom vinni, mert csak úgy van 6 év gari, rosszakat nem mondanak azok akik oda járnak, állítólag szépen és jól dolgoznak ráadásul jó áron, de ezt csak akkor fogom tudni ha már túl leszek egy "igazi" szervizelésen.
#31834) Krisztián
Minden élethelyzet más, én zöldövezetben lakom (a talihelytől nem messze a hegyek irányába ), ha buszra ülök akkor alig van rajta valaki és kulturált emberekkel vagyok körülvéve, metrózni is csak az újjal szoktam, szóval nekem ezek a BKV-s "élmények" csak tv-ből ismertek, szerencsére. Dolgozni itthonról szoktam és a belvárosba nincs az az isten, hogy autóval menjek, 20-30 perc a helykeresés, agyrém ami ott van, arról nem beszélve, hogy ott parkolni sem tudnak az autósok.[ Szerkesztve ]
*** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
pjen
félisten
válasz Kornel #31810 üzenetére
Nem szoktak.De nem is ez a lényeg,hanem a cég karbantartás politikája.Minden úgy van megfogalmazva,hogy ha hiba van az user error.Pedig az átlag autós csak autózni akar,nem táblázatokat vezetni,mennyit ment hideg motorral,hányszor indítótt stb.Egyébként szerintem átlagos körülmények között a gyertyák röhögve elmennek 105000Km et.Az enyémben is száz körül vannak.
-
pjen
félisten
válasz Kornel #31788 üzenetére
Akkor a kézikönyvet liheged picit túl.Persze csak az én néző pontomból.Az emberek 95% a megveszi a suzukit,nagyjából 10000 ként olajat cseréltet,nem ő viszi az olajat,kicserélteti a fékbetétet ha már sír,vagy a vizsga előtt szólnak,ellénőrzi a hűtő víz szintet,és ha nincs gond autózik
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #31780 üzenetére
Jó most szerintem az a fokozott igénybevétel rész tök faszság, több mint a fele teljesül normál körülmények között is..
Pl az én felhasználásom szerinted hova sorolható; 5napon át 2x2km + 2x3km per nap full hideg motorral, aztán 2x200km hétvégén. Ez fokozott vagy nem?[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz Kornel #31742 üzenetére
Fejegység függő, mint kiderült nagyon sokféle van, 850-en nagyon jó a sebesség és nekem nem kell hang, jó így a GPS, majd ha megjön a hivatalos ami a fejegységemre is jó akkor felteszem, SMS-t nem használok és híváson kívül semmi sem érdekel ha vezetek, ha valaki szeretne valamit akkor hívjon .
*** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
tboldi
nagyúr
válasz Kornel #31752 üzenetére
Nem akarok ezen vitatkozni (felesleges), csak egy megjegyzés.
Bár elismerem, hogy a csatolt lengőkar (a saját Jazzem) sokkal komfortosabb, de a merev híd (apum WagonR-e) sem annyira rossz azért. És igen, vezettem már Pesten a WagonR-t, igaz, csak átutazóban.
Szerintem mindenki döntse el maga, hogy neki mi a kényelmes.[ Szerkesztve ]
-
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Kornel #31716 üzenetére
Akkor az.
A lényeg, hogy ott valahol megjelenik az erő, de mivel pont azon fordulaton autóznál ezért mégse engeded tovább, kissé visszaveszed a gázt, eltűnik az erő, ellenben érvényre jut a motorfék, ezért érződik, hogy megtorpan.
Nekem ez az egész úgy érződik, hogy amikor ezen fordulat körül autózom (4-ben, kb 50 km/h) és kissé gyengéden gyorsulnék, akkor mintha löködné valaki a kocsit. Egy kissé eltérve ettől az álapottól rögvest simán megy minden.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
pjen
félisten
válasz Kornel #31710 üzenetére
Bocs,elírtam 6000000 halt éhen.Sajnos a fegyver létezik,és akkor is létezne,ha nem dobják le Hirosimára.l
Legfeljebb öt évvel később állítják hadrendbe.Tarill:nem tom mért nem volt értelme,a fegyver megvolt,valahová biztos ledobják,hisz rengeteg pénzt bele öltek,ki kellett próbálni.Ha nem dobják le ,egy normál hagyományos háborúban mehal mondjuk 500K USA,1500K Japán katona+5000000Japán civil.Ehhez képest a két bomba áldozata csak csepp a tengerben.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
válasz Kornel #31708 üzenetére
Egyértelmű,főleg a mostani atom arzenál birtokában.Csak Tudod a piros gomb Drezda vagy Tokió gyujtó bombás porig bombázásánál is rossz kezekben volt.Az a baj,hogy kiragadunk példákat,a harmincas években 600000 ukrán halt éhen,mert az acélember megbüntette őket,mégis Ő lett a hős.Pedig aő Ukránok felszabadító ként üdvözölték a Németeket.
-
pjen
félisten
-
Danex
addikt
válasz Kornel #31682 üzenetére
Elvileg kb az összes C működhet.
Az A3/B3-nak ugyan az a HTHS megkötése mint a C3 C4-nek.
Azonban az A5/B5-nek megegyezik a C2-vel illetve a C1-el HTHS követelmény alapján, viszont a C1-nek a legkisebb a hamutartalma.
Olajos táblázatom
Amihez nincs külön kiírva az C2-es olaj.Ezt meg az olajdoki írta anno:
A C1/C2/C3/C4 előírások, leegyszerűsítve, az A5/B5 teljesítmény szint mellett alacsony SAPS- (szennyezőanyagok) tartalmú olajokat takarnak, ami a részecskeszűrők élettartam-megóvásában fontos.[ Szerkesztve ]
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Kornel #31670 üzenetére
Az Eneos C3 minősítésű olajat ajánl a T-be.
Én azt gondolnám, ha nem használom ki az olaj teljes élettartamát, - cserélem 10k km alatt - nem lehet gond egyik ajánlott olajjal sem. Hiszen mindegyik jó, de persze a csúcs a legjobb, de az is csak minimálisan. Még nem hallottam olyan motorról ahol ez a kevés differencia ölte volna meg. Olyanról már inkább, hogy ki-kimaradt az olajcsere, valahogy benne felejtődött 30-40 ezer km-en keresztül.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #31638 üzenetére
Vicces de jobban megbecsülik az embert, kedvesek, jófejek stb. Előző autómban tönkrement a jobb első központi, pesti szerviz 50k-s ajánlatot adott utángyártott alkatrésszel, otthon megcsinálták gyárival ~25ből munkadíjjal együtt, akkor miről beszélünk ..
SSS-be még általam vitt alkatrészt is beraktak, pesten hallani se akartak róla...[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Padre81
csendes tag
válasz Kornel #31590 üzenetére
holnap reggel indulás előtt megnézem az olajszintet. Minden esetre még várok egy hivatalos visszajelzést a Suzukitól. Annyit már írtak, hogy megkapták a kérdést, de mivel a gyárban nyáriszünet van várhatólag augusztus végén tudnak többet mondani:
Tájékoztatjuk azonban, hogy az esztergomi gyáregység éves nyári leállása miatt illetékes osztályunk dolgozói szabadságon vannak, így ügyének kivizsgálását leghamarabb 08.28-án tudják megkezdeni.
Legalább hátha valaki műszakilag jártas fog reagálni.
-
dnelb
veterán
válasz Kornel #31566 üzenetére
persze, csak a hot hatch nem erről szól hogy egyenesbe mit lép. hidd el pályán taknyosra szopatna egy jól osszerakott gti. lasd sq7es videó, 900nm aztán a fele olyan erős autók verik mert kiesik a kanyarbol.
az octavia szintén nem egy kategória.unalmas.. almát körtével
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Kornel #31570 üzenetére
harmadáron meg ott egy oktáv 1.8tsi. chippel 200ló 300Nm. 7.2sec. és még ki is néz valahogy,meg pakolni is lehet bele de akár golf, leon, akármi is lehet. árban azért jóval közelebb vagy a stift gtihez.
de úgy általában a vag csoport autóit úgy is lehet emlegetni, hogy kb bármely benyásuk erősebb,mint amiről papirt adnak. 1.8tsi gyári adata 8.2s chip nélkül, 7.7s a linkelt oldalad alapján mérve, 2 személlyel chippel meg 7.2 alattam. nem túl jó lábbal.
[ Szerkesztve ]
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #31562 üzenetére
Nezegettem ezeket a clio sportokat is meg colt czt de passz.. vhogy nem tud a szívemhez nőni első látásra úgy mint pld a swift széria Pedig tudom h jó autó de nem tudom..
Tudom hogy lesz mindig erősebb nem ezmiatt veszem..
Maga a projekt,az élmény,adrenalin miatt.. Hat meg azert rosszul sem megy valljuk beAmi bejonne talan a yaris.sport
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
-
Danex
addikt
válasz Kornel #31409 üzenetére
Amúgy akkor ha jól értem az Acea C1 lenne a legjobb olaj amit belerakhatnánk a motorba?Ű
Mert akkor az Acea C fajtánál minél kisebb a szám annál szigorúbb a szabályzás és csökkentett a "szemét" tartalma, az A/B-nél meg minél nagyobb és ott az A5/B5 a best.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Kornel #31511 üzenetére
Nagyon durva. Jogászként kezdjem el én szervízelni az autóm vagy mi?
Tiszta képtelenség... Szívesen kifizettem ha megcsinálják amihez nem értek.
De ha ugyanannyira nem értenek hozzá mint én, vagy totál hanyagok (saját gépükkel is ezt tennék?) azt nagyon nem bírom.Van vajon olyan suzuki szervíz Budapesten aki megbízható? Mert a 2 Zuglóhoz közelibben már az autó átvétele előtt inog a bizalmam.
-
Padre81
csendes tag
válasz Kornel #31417 üzenetére
Sziasztok. Nekem 0W20-as olajat töltöttek az 1.4T-be 1500 km-nél kértem egy cserét. Szerintem a 15.000-es periódust biztosan nem fogom megvárni, inkább 10, max 12.000-ként elmegyek egy szervizre.
Más, kipróbáltam a 100-as benzint, de ez felejtős. Nem hogy jobb lett a fogyasztás, de mintha többet is enne úgy fél literrel. Persze ez lehet a sok klímázás miatt is, de inkább felejtős.
-
Tarill
őstag
válasz Kornel #31409 üzenetére
ami viszont tréé és hosszú távon nem tudom mi lesz belőle (remélhetőleg semmi) az a 2.9l olaj meg a 3.3 minimum +1l t kéne mindeggyikbe az az 1.0t azt a 2.9l olajat olyan szinten terheli nincs ideje meghűlni kicsit "pihenni" annak az olajnak aki itt is el játsza azt hogy jajj kicsit elfelejtettem az olajcserét jaj belement 40ezer nem fogja kibírni mint egy régi swift
Új hozzászólás Aktív témák
- Digitális Állampolgárság Program
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- UHD filmek lejátszása
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Disney+
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...