Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Montesantos
senior tag
Összkerekes autókat (tehert is) nem lehet vontatni, csak akkor ha lekötöd a kardánt. Automatát meg sehogy.
-
mouzrr
őstag
Sziasztok!
hol lehet Swiftekhez biztosan gyári alkatrészeket vásárolni? Pl gyújtógyertya, bowdenek stb.
Köszi!
-
TommyY2
tag
válasz
Gyöször #67292 üzenetére
A Suzuki leírása a következőket említi:
Az oldalfal nélküki plató nem világos.
Egy Totalcar magazin azt írja, hogy lehet vontatni 4WD-t lassan és nem sokáig:
[link]Akkor most mi a helyzet? Amennyiben jól tudom, hóláncot sem szabad a 4WD-re rátenni?
Ezek után remélem, hogy soha nem lesz vontatásra szükség.
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
Bossi
őstag
Üdv.
Akinek olyan fejegysége van ami csak vezetékesen kezeli az Android Auto rendszert annak jó lehet amit hirdetek.
Remélem nem szegek szabályzatot. -
Ignis alól hullott már ki valakinek AC pumpa? Mennyit bírt és voltak e jelei? 177.000km van benne. Nekem búg még felszív, de egyelőre csak akkor ha sokat áll az autó. Úton az új Bosch, de csak jövő héten lesz csere, meg tele a tank.
-
Gyöször
senior tag
válasz
TommyY2 #67289 üzenetére
Szerintem az emelve vontatásnál minden jobb, a sima vontatás is. (@llgripnek) Mert mikor megemelem pld elejét egyik oldalt akkor nehéz forgatni a kereket mert az osztómű osztaná hátra is a forgást. Ha megemelek egy oldal hátulját is akkor már könnyen forgatható.
Őő... Ha nem rosszul emlékszem :-)))
De úgy rémlik a könyvben le van írva, hogy ne vontassuk. De nem is akarom ...
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
burgatshow #67290 üzenetére
Melyik része? Nem automata, kéziváltós... difi vagy haldex tudtommal nem tartalmaz sem szivattyút sem hűtőt, de szólj ha tévedek.
Elméletileg nem szabadna hogy bárminek is baja legyen, vontatni egyébként sem megyéken át szoktunk, csupán néhány km-t ahol biztonságosan meg lehet várni a segítséget. (Mondjuk vannak olyan vár megyék amiben nem szívesen éjszakáznék...) -
Gyöször
senior tag
válasz
dethroner #67286 üzenetére
Jó de nekem a helyzetjelző nem világított és éjjelente teljes elsötétítésben közlekedtem. És úgy ment át műszakin... 6 éves gyári eü csomagom ha adtak vele esetleg az már lejárhatott? Lövetem nincs az volt-e benne átadáskor, de háromszög kukásmellény és még vontatókötél IS volt, ezen éves korában döbbentem meg, mert akkor vettem mankós kereket. Rendesek, mert bárkit elvontathatok vele. Engem nem, mert nem megy tönkre, mert allgripes és az nem vontatható :-))
-
dethroner
veterán
válasz
Gyöször #67277 üzenetére
Pénteken vittem műszakira a citroent, és észrevettem hogy az elsősegély doboz hiányos, bontott. Vettem egy újat, mert azt olvastam hogy kukásmellény, háromszög és eü csomag kell a műszakin. Ehhez képest egyiket se nézték. Rákérdeztem, mondja a vizsgáztató faszi hogy itt az autót műszakiztatja, nem a tartozékokat. Azokat majd éberék kérik ha leintenek.
Előtte felbuzdulva gondoltam kiveszem a suzukiból az eü csomagot a vizsgára, azért se kelljen pénzt adni. De nem volt benneNem tudom már hogy minek kell benne lenni útközben/vizsgán/ és új autó átvételkor. Swifthez adtak pumpát, defekt spréjt, emelőt, vonószemet. Azt hiszem ennyi, még a háromszöget se biztos hogy megtalálom benne.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
simonjoe #67283 üzenetére
Nem tehet róla szegény, ő mindig kifogja ezeket a kukacoskodó g***ket...
Én meg néztem a bimmert hogyan ment ez át az utolsó 2 műszakin..cserélt szélvédő, matrica nincs, rendszámát éjjel nem látod, fényszóró keresztben világít, szivárgott a hátsó difi, futómű szilentek már csütörtök, sír mindegyik minden bukkanónál, a check engine azt jelzi hogy fut az ECUban a szoftver, ha kell ha nem világít, turbó cső le volt csúszva, ABS szenzor törött volt, hátsó ablaktörlő motor beállt, de már a kar sem volt meg. Na, ezen a gépen még mindig van 1 év NKHs pecsét
A futómű szilenteken kívül a többi kijavitva már -
tboldi
nagyúr
válasz
simonjoe #67283 üzenetére
Az Alfával kíváncsi leszek, szóvá teszik-e a szép piros short shiftert.
De nem vagyok benne biztos, hogy ez engedélyhez kötött átalakítás lenne.
Az ültetőrugó és a kipufogó le van papírozva, megvan az összes NKH-s, nemzethy színű szalagos dokumentum is, azokért nem izgulok.
-
ncc1701
veterán
válasz
2ozzmexy #67275 üzenetére
Anya yarisában osram h4 ledek vannak. Hát, én most nem fogom visszacserélni halogénre, rápróbálok műszakin, hátha.
Opelomon ez az ezüst matrica, ami a szélvédőn van, az már a 3-ik műszakin megy át úgy, h már más a rendszáma.Pedig ellenőrizniük kellene, de azt sem nézik.
-
Gyöször
senior tag
válasz
2ozzmexy #67275 üzenetére
Mé? Nekem azért se szóltak műszakin, hogy az eskrosszon se az első se a hátsó helyzetjelző nem működik, rendszámvillal karöltve. Illetve a vonóhorogon is ez a helyzet, arra se ment ki a helyzetjelző.
De ez csak egy hétköznapi vidéki műszaki vizsga volt, ráperkálás nélkül, én nem engedhetem meg magamnak, hogy olyan puccos helyekre vigyem mint tboldi
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
burgatshow #67261 üzenetére
Mondjam el hogyan vagy magadtól is megfejted? X5 meg van hogy legrugos? És meg van hogy árulnak hozzá tekercsrugo átalakító szettet? Nah, így már nem is működik a hátsó tengelyre tervezett magassagallito szenzora...
szívesen
Vagy megveszik az utángyártott lámpát aliról mikor meglatjak mennyi a gyári. Tudod miért annyi és az alis miért töredék? Gyártási minőség a válasz... na abba a kínai fosba rakható bármi, sosem fog jó vetítési képet adni, de műszakin okés így is. Sokáig jártam off-road tompított izzóval én is, mert HB4-ből harmadáron a GE-hez képest, és műszakin se szóltak be érte soha, tboldit vegzálják folyton... -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #67273 üzenetére
Távfűtéses a lift.
[link] -
pvtfoley
csendes tag
válasz
slett27 #67245 üzenetére
Futómű sokkal keményebb és mélyebben is ül. Hátul nem túl ügyes, merevhidas, szóval kanyarban ha erőltetett a tempó tilos elvenni a gázt
Motor 1.5 vvt kovácsolt hajtókar és veztengely. Magas kompresszió, 98-100-as benzinnel ajánlott csak használni.
Szélesítések, recaro ülés, enkei felni. Japán gyártás ennek megfelelő alkatrész árakkal pl hátsó kerékcsapágy 60k/dbEgyébként nagyon agilis az iszonyat rövid váltó miatt. 130-nal forog 4 ezer körül, klímával pályán 7-8 körül fogyaszt.
Imádnivaló kreténdoboz, nem igazán jön szembe és Tesco parkolóba se kell keresgélnem hogy hová tettem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
slett27 #67269 üzenetére
Egyedi.
Nálunk a családi flotta:
- WagonR+, apumé;
- Jazz, hivatalosan az enyém, de anyum nyúzza;
- MiTo, hivatalosan anyumé, de én nyúzom.Anyumnak egy Lancia Ypsilonja volt, ami sajnálatos módon összetört egy kiás faszinak hála, neki vettük az Alfát, de nem tudott megbarátkozni vele, így egész egyszerűen cseréltünk. Ő könnyebben elboldogul a Hondával, én meg 83 paciról upgrade-eltem 155, illetve 180 pacira.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
2ozzmexy #67252 üzenetére
Hondánál gyakorlatilag az összes típus menetes, a műanyag gombok csak rá vannak tekerve, a fémekhez meg van egy kontraanya is.
De a MiTo is egyszerűen menetes csak, a Giulietta gombja meg kettészedhető, középen egy anya rögzíti, azt kitekerve egyszerűen leemelhető az alsó fél is.Nem tudom, miért kell ezeknél bonyolultabb és/vagy nem oldható megoldásokat alkalmazniuk a gyáraknak. 🤷♂️
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
Csak véletlen találtam meg, de jó tudni, hogy simán kapható. :-)
K14C motor[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz
slett27 #67245 üzenetére
Ahogy tboldi kolléga is írta, ez nem a magyar gyártású verzió "sport változata", hanem még egy korábbi, japán gyártású modell sport változata.
Nem tudom pontosan mik a különbségek, szerintem a rugók, lengéscsillapítók "keményebbek" lehetnek, illetve valószínűleg a motor is másként van hangolva némileg.Itt a videó, beszélnek róla kicsit, meg is mérik: erőmérő.
Amúgy én is azt hittem, hogy nagyobb a különbség technikában a magyar "átlag" verzióhoz képest, de a videóban a motortér erősen hasonlóan néz ki, ráadásul a hátsó futómű is merev tengelyes, mint a magyarban. Ettől persze még lehet sok különbség ami szemmel nem látható.
De volt belőle rally verzió is: Ignis rally és nem csak magyar "színekben" futott, volt aki bajnokságot is nyert vele: Suzuki Ignis Super 1600. -
ncc1701
veterán
válasz
burgatshow #67261 üzenetére
Á. A sok felemásan világító nem ezért van.
-
Köszönöm a tippeket, ötleteket!
-
tboldi
nagyúr
válasz
ncc1701 #67258 üzenetére
Nem a Swift Sportra gondoltam mint turbós. Hazabeszélés sokadik epizód: pl. Alfa Romeo MiTo.
De az Abarth Grande Punto is ugyanez pepitában, esseesse kittel 180 paci.Meg olyanok jutottak még eszembe, mint Corsa OPC vagy Fiesta ST, de ezek drágán mennek, a digók elérhetőbb árúak.
[ Szerkesztve ]
-
ncc1701
veterán
-
Nem tartja semmi, de én nem tudtam leszedni egyben - elkezdett darabokban szétbomlani az alján a gumis rész, így könnyebb volt lehámozni róla.
Próbáltam én is gyáriasat venni - kicsit más a tapintása, gumisabb, 'szárazabb'. Nagyon nem feszegettem rá, így viszonylag könnyen le lehet húzni róla, de lehet hogy tényleg csak én nem voltam elég határozott. -
2ozzmexy
senior tag
Tudsz a kulisszának, de ez a gyártót hidegen hagyja már.
különben csavarosra tervezték volna...
Ésszel minden esetre, egy fűrészlappal talán kíméletesebben lejönne, cserébe sokáig fog tartani és lehet porszívózni... visszafelé is többet esszel mint erővelsok sikert hozzá (csak GM-ben csináltam eddig, próbáld magadat nem orrba vágni leszedéskor, felrakásakor pedig nem szetverni az újat)
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
tboldi #67250 üzenetére
Igen, és minden szezonban kétszer menni kell centrirozni, kerekszett csere után futómű állítás, évente klimashoz, tavasszal alvazmosni és minden elindulás előtt ellenőrizni a világító, fényjelzo berendezéseket, stb.
Jaj, és minden fékfolyadék csere után fekhatast kell méretnifolytassam vagy rajottel hogy szivatlak!?
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz
burgatshow #67249 üzenetére
Autószerelőknek ezt tanítják, gondolom, a tömeggyártásból fakadóan előfordulnak apró különbségek.
-
tboldi
nagyúr
Hivatalosan igen, illene. De te magad is meggyőződhetsz róla.
-
válasz
ncc1701 #67244 üzenetére
Hogy aztán az is szétessen 1-2 év múlva? Persze ezekre az urángyártottakra sincs garancia...
Amúgy tartja valami patent/csavar, vagy csak izomból fel kell húzni? A váltónak nem tudok bajt csinálni?
---
H4-es izzócsere után érdemes megnézetni, hogy jó fele világít?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
2ozzmexy #67241 üzenetére
Jogos, elnézést!
1. Mondjuk a gyári megoldás árának töredéke.
2. A gyári is érdekel, ha 17 évente kell csak cserélni, de az utángyártottra is vevő vagyok, ha a megjelenése és tartóssága a gyárival megegyező.
3. 2006
4. kézi
5. 5 sebességesA szervizben mondták, hogy vigyek magammal egyet, és majd ők kicserélik.
Már az első linkeden is 50k ez a gomb, szóval pont ezért kérdeztem, hogy a 4k-s krómozott és a gyári(?) között nincs átmenet? -
szabonagyur
félisten
Ebbe azért ment a km rendesen
Plusz árban azért lehet túlárazott.
[link][ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
Konkrétabban?
1. Mit jelent a jó áron?
2. Nem utángyártott vackot, akkor gyári kell?
3. Mikori évjárat?
4. Automata vagy kézi?
5. 5 vagy 6 sebességes?Teljesség igénye nélkül:
Suzuki alkatrészek | Suzuki bontó | Suzuki szerviz – Suzuki gyári alkatrészek (suzuminn.hu)
váltógomb - Részletes keresés - Sumo Suzuki Webáruház (suzukialkatresz.com)
SUZUKI SX4 2006- - Autóalkatrész-Suzuki.hu (autoalkatresz-suzuki.hu)Vagy besétálsz a legközelebbi márkaszervizbe és megkérdezed mennyi a gyári... defibrillátor otthon ne maradjon!
[ Szerkesztve ]
-
SX4 váltógombot hol lehet kapni jó áron? Nem krómozott utángyártott vackot, hanem eredetit, vagy egy az egyben úgy kinézőt.
-
Gyöször
senior tag
válasz
burgatshow #67236 üzenetére
K14C volt már mérve ugyan azon a padon korábban? Nem figyelem a híreket...
-
ncc1701
veterán
válasz
burgatshow #67236 üzenetére
Turbós autók tudni szokták a papírformát. A szívóbenzinek viszont nem.
-
bigdigit
addikt
válasz
burgatshow #67236 üzenetére
Spoilert!
-
burgatshow
veterán
Voltam ma az Eromeroben a lagy hibrid Scrossal. Erdekes volt (pozitive - az auto erosebb mint papiron), nem tudom mikor jelenik meg majd de tenyleg jo volt. En elveztem.
Spoiler: aki eddig csak azt mondogatta, hogy kamu az ISG, meg hogy csak placebo hatasa van es nem erezheto a hatasa, az lehet kicsit meg fog lepodni. -
tboldi
nagyúr
válasz
ncc1701 #67234 üzenetére
Road presence vagy a márka reputációja, nemtom, de a Jazz-zel vagy a WagonR-rel is szinte mindig kihajtanak elém, az Alfával kevesebbszer. Habár ma éppen egy öreg Baleno hajtott ki a digó elé. 🤷♂️
Mondjuk az is igaz, hogy a MiTo messzebbről is könnyebben észlelhető, sportkipu + tüsszögő lefújószelep.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
TommyY2 #67232 üzenetére
Ígérem referálok róla, de sajnos még arra sem volt időm, így hogy megjött a "sasbehívó" meg főleg nem fogok... másoknak ez az időszak a nyaralásról meg a buliról, vitorlázásról szól, nekem a munkáról ezerrel, mert sok cég ilyenkor áll le "nyárikarbantartásra", ami annyit tesz szó szerint időablakok vannak elvégezni a munkálatokat, szóval mint a gumisok szezonban, aludni járok haza...
-
TommyY2
tag
válasz
2ozzmexy #67231 üzenetére
Szinte biztos, hogy nincs olajcsere, de a te autód az enyémhez hasonlóan már nem garanciális.
Te már megkaptad a behívódat? Én még nem, anélkül nálunk nem csinálják meg (igaz, hogy nincs is vele gond, úgyhogy nem siettetem a dolgot).
Épp most írtam az olajos fórumba, hogy várom majd az észrevételedet az Eco-Lite olajjal kapcsolatban.
TommyY
-
2ozzmexy
senior tag
Sziasztok! A visszacsapó szelepes visszahívás miatt írok, ha kicserélik a szelepet akkor automatikusan olajcsere is van? Valaki tudja esetleg?
(mert akkor nem öntöm bele a Motult)
-
hemaka
nagyúr
A magyar autopalyaktol rendesen idegrangasom van.
bent kinlodik a belsobe, nem megy ki…(foleg ha a sporttal vagyok, a ceges elol kimenekulnek eleg gyorsan😂)
villogsz, bemegy kozepre meg mutogat…
kulsobol siman behuzza eled, tukrot se nezi…
terelesnel amikor a belsobe szembe jonnek, a pihenobe vezeto savon eloz…
kegyetlen[ Szerkesztve ]
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
AMD Power #67222 üzenetére
Az lehet, de a szerencsétlen kis Vitara forog 3500at 150-nél... bőven menni óhajtana még onnan, mégis én vagyok az ámokfutó, mert a többiek 110-120al poroszkálnak ugyanilyennel a külsőben és háborognak a kamionok mögé érve hogy nem engedi ki őket senki. Lehet ők is fogyasztásra mennek... óra szerinti 130-nál 6,2, ahogyan én használom inkább 7,3, mindenki döntse el maga. Annyira keveset megyek vele hogy ez számomra egy felejthető paramétere egy autónak.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz
ncc1701 #67218 üzenetére
Lehet nem kellene, de ezt most magamra vettem...
A Vitarának én is rugom 140-150 között gondolkodás nélkül autópályán (GPS szerint 152 = 148 km/h, tehát eléggé pontos az órája), ettől nem érzem hogy önértékelési zavarom lenne. A "verylow- budget bimmerben" hamarabb jön az az érzésem hogy kompenzálnom kellene néhány centit vele. -
Qtya123
őstag
válasz
ncc1701 #67215 üzenetére
Plusz ugye teljes diszkomfort az egész utazás olyankor. Szélzaj túl erős, az autó instabil, a motor ordít.
Anno kolléga megvette élete első új autóját, egy Vitarát. Elfelejtette a helyén kezelni, mert azt hitte, hogy attól hogy új és attól hogy 140 ló, ő már a prémium ligában van...
Aztán durcásan panaszolta, hogy megy a pályán 140-150el és úgy húz el mellette néhány prémium, mintha ő állna. Aztán önnyugtatásként közölte, hogy azok egy emeletes barmok és szét fogják hajtani az autójukat, mert ilyen gyorsan mennek.
Felvilágosítottam, hogy azoknak az autóknak nagy része 180nál kevesebbet forog, mint az övé 140nél. Addig nem volt hajlandó elhinni, amíg nem mutattam meg neki videón, hogy de igen.
Azóta ezzel kapcsolatos csendben van. De most meg szemlélet váltott, a fogyasztással henceg, de azt ritkán teszi hozzá, hogy 80 90 között poroszkál az M0-n.[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
válasz
ViZo72 #67209 üzenetére
Persze értelek. Nem is akarom annyira erőltetni amíg nem ismerem ki mivel 1.5 hónapja vettem. Szervizkönyv nincs, de át van vizsgálva (toronycsapágy cserés). Olaj aranysárga, elvileg van még benne 5e km a cseréig. Hűtővíz rozsdás, cserére érett erőteljesen.
Ebben 341e van.
-
szabonagyur
félisten
-
ViZo72
tag
válasz
slett27 #67207 üzenetére
Ahogy a videó feltöltője is írta a hozzászólások között, mivel valaki rákérdezett: ehhez hozzá volt nyúlva, ezért is világít a check engine lámpa.
(Takarásban van ugyan de kb. 45 másodpercnél jól látszik, hogy sárgán világít...)Én nem erőltetném ezt a végletekig hajtást.
Alapvetően egy strapabíró motor (sem olajra sem üzemanyagra sem használat módjára nem igazán kényes normális keretek között) de idővel azért egyre több hengerfejes példányról hallani/olvasni Ignis topikban is.
Ez persze nem a vég, meg lehet csináltatni és megy tovább, csak minek erőltetni a bekövetkezését?Másik oldalról viszont nem csoda, hogy egyre több törődést igényelnek. 20éves és 300.000-500.000 km-t futott példányok is vannak, utóbbi nem is olyan ritka, mint gondolnánk.
[ Szerkesztve ]
-
ViZo72
tag
válasz
slett27 #67206 üzenetére
Nehogy megpróbáld csak az én/mi kedvemért/kedvünkért levideózni a mutatványt. :-)
Csak fura a 180km/h meg a max. 6800 rpm is, egyiket sem kellene tudnia az 1,3-as motornak, sőt az 1,5-ösnek sem bár ahhoz már közelebb állnak az értékek..
Menned kellene pár 100km "normál" tempós vegyes kört (város+országút+pálya). Ha az rendben van, akkor nincs gond az autóval.
6-7liter közötti vegyes fogyasztást gondolok normálisnak. Ha több a pálya benne akkor legyen mondjuk max. 7,5l/100km (De csak legális tempós kereteken belül.)Nekem pl. 6,2-6,5 nyáron, vegyesben (30-40% város 60-70% országút) de pálya nélkül.
(Ha kell lendületesen, előzéshez 4000-6000rpm között tartva, de nem állandó padlógázon, meg lámpától lámpáig gyorsulgatva. ) -
slett27
addikt
Btw, azt hittem ez kamu :
-
slett27
addikt
válasz
ViZo72 #67204 üzenetére
Postosan ahogy írod, de ha kell akkor videót is csinálok GPS-el mérve megvolt 180 persze csak pár száz méteren. Androidos fejegység van, ezzel együtt GPS is. Fordulat karcolta a 6.800-at.
Csak örülök annak hogy ez a kis "csóró" kocsi így megy. Élvezem, sokan alábecsülik. Én is alábecsültem régen.
Mindegy, meggyőztetek nem kezdem keresgélni a problémát, én vagyok az.
Nagy a lábam.
Gyöször : csak itt írom le, családban meg sem említem.
[ Szerkesztve ]
-
Gyöször
senior tag
-
ViZo72
tag
válasz
slett27 #67198 üzenetére
Az 1,3-as Ignisnek papírforma szerint 160km/h a végsebessége, szóval 180-at nem igazán megy.
(Az óra persze mutathat 160 feletti értéket -én is láttam már az enyémen 170-et- csak nem annyival mész valójában. Jó hátszéllel és/vagy lejtőn talán megközelíti, de önerőből nem igazán lesz meg a 180...)
Másrészt 130-nál már 4000rpm a fordulatszám, ami egyben azt is jelenti, hogy ott már fogyaszt is rendesen (a zajról ne is beszéljünk, nem is értem, hogy viseled hosszú távon).
Persze 130-tól még tud gyorsulni (ha nincs leterhelve), mivel egyrészt 4.100-on van a nyomatékcsúcs, másrészt rövidre áttételezett váltó (ezért is forog 4000-et 130-nál).A légellenállást alábecsülöd szerintem.
Valahol nagyon egyszerűen úgy próbálták elmagyarázni mint tényezőt, hogy kedvezőtlen esetben 130km/óra fölött minden +10km/óra sebességnövelés akár plusz 1Litert is jelenthet fogyasztásban...
(Nyilván ez egy durva becslés és autó típusonként más és más lehet, dízel és utazóautóknál meg főleg. Ebben még a Puntó is jobb valószínűleg, mint az Ignis a forma miatt.)A fentiek alapján az esetlegesen bőven 130 fölötti tartós tempó+rövid váltó+nagy légellenállás miatt nem lehetetlen a 9Liter környéke ennek az autónak. (A 10L már soknak hangzik azért.)
Óra szerinti 130-140-nél biztos nincs 10Liter, szerintem ott 6,8-7,8 liter között mozoghat átlagban (szembeszéltől, emelkedőtől, terheléstől függően). Ha így nézzük 140-160 közötti forszírozott tempóra a 9Litert simán megadnám, főleg ha a körülmények is olyanok.
A másik lehetőség: valami rossz.
(Nem Te voltál Szeged környékéről aki korábban már Ignis topikban is felhozta ezt? Elég hasonló a panasz.)Most látom közben, még "tuningolni akarod", hogy jobb legyen pályázni.
Szerintem NEM ez az autó kell Neked oda.Rövid tengelytáv, kisnyomtáv, magas építés, szélérzékenység. A szélesebb gumi segíthet valamelyest a futási érzeten de....
950kg az autó+Te.
Ha autópályatempónál ha valami váratlan történik (és nem kell hogy neked menjenek) azt nem úszod meg, nem fog tudni segíteni az autó.
Pl. egy fészfékezés, kikerülő manőver, vagy csak csúszósabb útszakasz, egy erősebb széllökés oldalról...
(Országúti tempónál ha erősebb oldalszél fúj, már kacsázik az autó....)[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MWC 2025: A ThinkPad notebookokról sem feledkezett meg Lenovo
- Vicces képek
- Windows 11
- Abarth, Alfa Romeo, Fiat, Lancia topik
- További aktív témák...
- Új hangfalkábel OFC 2x4 mm2 réz hifi hangszórókábel hangfal vezeték
- Új digitális forrasztó állomás PTC hőfokszabályzós trafó 24V 110W
- Új digitális forrólevegős hőlégfúvó műanyag hegesztő Hotair 959D BGA
- Új digitális forrólevegős műanyag hegesztő hőlégfúvó smd forrasztó
- Kukirin G2 pro csere beszámítás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest