Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Landsmann
addikt
válasz
Cs1csó #143603 üzenetére
B mint band, a különféle frekvenciájú sávokat jelöli. 4G-re 700-2100 MHz-ig használják. Az ilyen "tescogazdaságos " 5G szintén ilyen alacsony, 700, 1800 MHz-et használ, míg a "valódi" 5G leginkább N78-at, 3500 MHz-en. Itt lehet sebességet elérni, viszont a magas frekvencia miatt kisebb a lefedett terület, tehát sűrűbben kellene telepíteni.
-
Cs1csó
titán
válasz
RVR400 #143598 üzenetére
Zseniális. A legnagyobb gond, hogy marketing próbálta nagyon eladni az "ötgé"-t de amiben igazán jó azt csak kevesek és sokszor ők is csak ritka alkalmakkor tudják "kihasználni"Írtam már: úgy tudom a legnagyobb előnye akkor domborodik ki amikor egy amúgy 4g-n zsúfolt cella 5g-n lazán kiszolgálja a kapcsolatokat.
De azt még én sem tudtam, hogy TÖBBFÉLE 5G van, és pl. a Tcom többfelé inkább a hogymondjam "teszkógazdaságosabb" változatot telepítette.
(Ezek a "B1" "B28" stb. de hogy pontosan ezek mit takarnak soha nem másztam bele.)[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz
PedroPascal #143601 üzenetére
Az N78-on dolgozó területeken nyitva van.
-
-
p2pp
őstag
válasz
4Grider #143592 üzenetére
De Ők legalább fejlesztettek!
A többi meg Nokedli.
Nálunk ide a Panelok mellé (Esztergom) egyik oldalra berakták a B1 és B7-et! [kép]
Alacsony freki meg minek a vasbetonba szerintük. Logika az 0!
A másik oldalra meg semmi sincs!
Két utcával odébb épületen belül meg dögvész van.
Kismillió hely lenne fejleszteni, de nem kell, mert a fotelból minden rendben van.
Szerintük! A többit meg már nem is mondom, mert milliószor leírtam.
Még jó, hogy a gyereket Yetteles-nek meghagytam.
Nem a Megabitek, hanem a használhatóság miatt.
Tudom a kapacitásuk véges nem végtelen.
A Vonatot meg már nm is mondom hány helyen hiányoznak Bázisok.
Pedig nem lakatlan helyeken kanyarog a vonat. [kép]
Konkrétan Piliscsaba előtt Magdolnavölgy és Piliscsaba Egyetem környéke a vakfolt.
Az összes többit csupán fejleszteni, modernizálni kellene.
-
Bferibörs
addikt
válasz
GoodSpeed #143593 üzenetére
A régi telódat t.kom mobilnetre állítod,wifi kikapcs.
A régi telón a t.kom appban megkeresed a sim beállításokat.
Igényelsz új esim karit,fontos,hogy ezen a telón csináld,mert erre fogsz kapni egy kódot sms- ben! Ami kell majd az aktiváláshoz!Az új telódnak wifin kell lógni.( Nem árt ha megkeresed a beállításokban az esim hozzáadása pontot.)
A régi telódon meg fog jelenni egy qr kód,amit az új telóddal kell beolvasni, majd kér egy kódot,amit a régi telódra kaptál sms- ben.
Ha az új telón műxik az esim, a régin törölnöd kell! Bár nem műxik,de ott fog fityegni,hasztalanul.
[kép] [kép][ Szerkesztve ]
-
csaszi75
senior tag
válasz
GoodSpeed #143593 üzenetére
Fent van a Telekom oldalán a megfelelő információ... Belépsz a Telekom APP-ba és ha épp működik akkor meg tudod oldani a cserét, ha nem működik az APP-ban, akkor 1414..
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/e-simHa törlöm az eSIM profilomat, mi lesz az előfizetésemmel?
Abban az esetben, ha készülékedről törlöd az eSIM (előfizetői) profilod, nem szűnik meg a szerződésed és nem változtatod meg a szolgáltatásaidat!Szerződésed továbbra is élni fog és díjfizetési kötelezettséged lesz, azonban előfizetésedet a készülékedben nem fogod tudni használni mindaddig, amíg újra nem aktiválod az eSIM-ed, vagy fizikai SIM-kártyát nem helyezel be.
Az új aktiváláshoz új eSIM profilt (aktiváló QR-kódot) kell igényelned. Ezt bármikor megteheted a 1414-es számon hívható ügyfélszolgálatunkon keresztül vagy személyesen üzleteinkben.
Tovább az előfizetéseimhez
Ha véletlenül törlöd az eSIM (előfizetői) profilod, akkor csak igényelj díjmentesen új aktiváló kódot online, Telekom fiókodban és aktiváld újra eSIM-ed!
[ Szerkesztve ]
-
Helló, MultiSim-em van, az elsődleges az A54-hez van rendelve (eSIM), a másik kettő a GW6-hoz, és a POCO X6 Pro 5G-hez. Most cserélni fogom valószínűleg az utóbbit, egy Samsung Galaxy S24 FE-re. Az lenne a fontos, hogy az A54-ről átkerüljön az elsődleges az S24 FE-re, a technikai számos pedig kerülne szintén eSIM-mel az A54-re. Mi a csere menete?
-
4Grider
nagyúr
válasz
PedroPascal #143591 üzenetére
Az neked nem magyarázat, hogy a yettel 3 éven keresztül sok 10 milliárdot ebbe beletolt és nézd meg milyen pontszerű 5G térképe van...
Ha a bázisállomásról több 100 Mbps-ot akarunk tolni azok felé, akik éppen azt használják, ahhoz mindenhova optikát kell húzni, mert ehhez már a mikró kevés lesz. És ha beásták az optikai kábelt, kell szektoronként egy-egy sokmilliós aau. És lesz kültéren a toronytól számítva kb. 1.5 km lefedettség, beltéren meg lehet, hogy csak 50-200 méter, a falak számától/anyagától függően. Csak ezeken a magas sávokon van elég sávszélesség, lentebb már mindenütt elfogyott... -
PedroPascal
őstag
válasz
thomas77 #143590 üzenetére
Igen valóban nagy csalódás főleg úgy hogy sok évet vártunk erre és már több éve velünk van. Ahol van igazi 5G ott jó lehet érezni az előre lépést. Többi helyen elérték azt a szintet mint 10 éve ami a 4G akkor tudott. Ezek után nincsen arra magyarázat hogy ez így rendben van.
-
thomas77
senior tag
válasz
kchris78 #143589 üzenetére
A stabil 20-70 Mbit szerintem is elég bármire is, amit egy mobil alkalmazástól várhat az ember. Persze ha a speedtest nagy számokat mutat, akkor tudjuk, hogy van még tartalék a hálózatban, és nem parázunk attól, hogy megszakad a kapcsolat mondjuk egy meeting közben.
Anno a 3G és a 4G váltásnál éreztük a generáció váltást. Éreztük, hogy szintet léptünk. Ez az érzés nincs meg most. Ha nem a Yeti féle sok 100 Mbitet kapja az ember, akkor semmilyen előrelépést nem tapasztalunk.
A kihasználatlan kapacitásoknak is lenne létjogosultságuk. Idővel azokon a helyeken is emelkedik majd a forgalom. De ha olyan "fejlesztéseket" csinálnak, mint a "kamu 5G", ahol a fejlesztés pillanatában is szűk a kapacitás, az nem tűnik ésszerűnek.
Nem akarom bántani egyik szolgáltatót se, de nekem az 5G egyelőre nagy csalódás, pedig sokat vártam tőle. -
kchris78
veterán
válasz
thomas77 #143586 üzenetére
De igazából azért sincs extra fejlesztés mert ha aránylag sűrűn lakott területeken is ha megvan egy stabil 20-70Mbit, kell több? Már ha mobilnetezésre kell nem vezetékes szolgáltató pótléknak. Ennyin HD videó is megy. Mire várnánk többet? Hogy a Speedtest 900-at írjon? Van ennek user oldalon gyakorlati haszna? Szerintem nagyságrenddel kevesebb mint amikor edge után 3G lett... (szerintem az volt a legfontosabb váltás) Azért hogy milliárdokat öljenek fejlesztésbe, aztán ott legyen kihasználatlanul az eszközök annak nem sok értelme van. (nyilván sok helyen ami van kevés, mert low-band sávok vannak csak használatban, illetve nincs az adott cellának elég uplinkje)
[ Szerkesztve ]
-
PedroPascal
őstag
válasz
4Grider #143587 üzenetére
Haladni kell a korral. Igények nőnek és az árak is. A szolgáltatásnak is követni kell ezt nem csak a díjazásának. Mikor 2 éve bevezették a kamu 5G-t meg mindenkinek is ingyen használható volt akkor sok városban kb 5Mbit volt 90%ban mindig a net sebesség. Ez igazából minősíthetettlen volt. Most azt vettem észre egy ideje hogy 5G gyorsabb mint a 4G de nem haladja meg azt a sebességet amit sok éve a 4G amúgy is tudott. Egyre többen használják mindent is a mobilon intéznek az emberek de nem előnyös a fejlesztés? Hiába van csúcs telefon a kezedben ha nincsen sávszéllesség és minden csak lassan történik a netről.
-
4Grider
nagyúr
válasz
thomas77 #143586 üzenetére
Azóta az egy főre eső havi adatforgalom sokszorosára nőtt, így már csak a mid-band tetejével van esély nagyságrenddel nagyobb sebességre de sokkal rosszabb lefedettséggel. Ezt egyelőre csak a yettel lépte meg, mert nekik nincs vezetékes szolgáltatásuk, így előre menekültek. A Telekom és a one nem igazán érdekelt a nagy sávszélességű 5G fejlesztésében, mert sokkal kevesebb többletbevétel származik belőle, mint amit rá kell költeni.
-
thomas77
senior tag
válasz
polonic #143570 üzenetére
2013 decemberében vettem az első 4G-s telefonomat. Kb akkoriban mértem hasonló sebességeket Bp-en a Telekom hálózatén. El is voltam ájulva hogy a 3G-s sebességhez képest mekkora ugrás.
Furcsa, hogy 2025 elején ezek még mindig jó számoknak tűnnek. Mert ugye lehet ennél sokkal gyatrábbat is mérni millió helyen. -
-
Felhívtam őket,hogy panaszt tegyek, erre kedvesen közölték,hogy benne van a szám a családi kedvezményben! Illetve azt is,hogy nem látják mikor került bele.
Pedig szépen beolvastam ezt:Amúgy a kérdés kifejezetten a családi opció volt és én csak arra reflektáltam. A Magenta1-be kerülés nem volt téma, azt nem is érintettem! Az, hogy Te már összevontan kezeled a két kérdést, nem érinti megelőző hsz-ben írt válaszomat és a Telekom ezzel kapcsolatos linkjeiben foglaltakat sem.
-
dptrsk
Topikgazda
válasz
GoodSpeed #143571 üzenetére
Ami szerintem történt: 2022ben Te új szerződést kötöttél(átírás) a 301234567 domino számra(123 szerződés számon), gdpr miatt ez a t-1 másodperccel korábban nagymama száma(122 szerződés számon) nem kapott értesítést, mert neked semmi közöd, hogy kivel volt egy csoportban a nagymama a 122es szerződés számával.
(ez egy jogilag szerencsétlen helyzet, mert az adategyeztetés megkezdésekor kellett volna a jogilag még nagymama számára az smst küldeni, csak akkor még nem tudható, hogy sikeres lesz-e az egyeztetés… faramuci helyzet, de az biztos, hogy sokkal kellemetlenebb, ha minden egyeztetéskor kikerülne a domino a csoportból vagy, ha vadidegenek között cserél gazdát a szám és megkapja smsben a másik 4 tag hívószámát… gdpr…)
A másik dolog, hogy az írásodból azt olvastam, hogy a domino a te neveden van, bevonásra a havidíjas hívószám tulajdonosa(a díjviselő) jogosult, azaz neked nem tudja végrehajtani, de ha anyukád, a havidíjas szám tulajdonosa kéri, az ászf alapján megoldható, ha publikus csomagban van(flotta(pl. Dolgozói) csomagokra nem érvényes). (A rendszer vélhetően azért utasította el, mert te, mint domino ügyfél voltál beazonosítva, aki nem jogosult új csoportra, csak sokszor egy “általános hiba” jelenik meg, Telekom Appban is, amiből ki kéne találni, hogy mi a hiba pontos oka…)
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Soulfly842 #143578 üzenetére
Biztosan benne volt, ha ezt írta, de az eset túl sok változót tartalmaz és nem tudjuk, volt-e mondjuk díjcsomagváltás időközben vagy egyéb variálás... Nyilván volt valami, mert egyébként miért változott volna egy opció, ha egyébként nincs semmiben változás?
Nekem is volt előfizetésem mellé bevonva több közvetlen családtag, soha nem változott semmi, amíg meg nem szüntettem az előfizetést, ill Dominora váltottam.
-
válasz
AnonymusX #143576 üzenetére
Jogosan élhet panasszal, de az ő esetében azért igen sok változó van az egyenletben. Ha Te képes vagy kibogozni, mikor melyik szám volt a nagypapáé először, utána a nagymamáé, most az anyuka száma van a fórumtársunknál, de az ő száma viszont az anyukájánál van....
No most képzeld magad az ÜSZ helyébe, mikor fórumtársunk rázúdítja ezt a családtörténeti mobilszám historyt! OK, hogy ezelőtt volt, ahogy volt...de akkor éppen kié volt az a szám és melyik családtag használta!?
(remélem elképzelted magad elszenvedő alanyként)
És az ügyfél csak mondja, hogy hát eddigígyvót, mostmérnemlehetígy....(ügyfélszolgálati asszonyka ezalatt szépen előkeresgéli ridikülből az eretvágó kézikészülékét és maga elé képzeli az ügyfél fülcimpáját...)
-
Nem én tévedek, hanem maga a Telekom!
Mármint szerinted!
Amúgy a kérdés kifejezetten a családi opció volt és én csak arra reflektáltam. A Magenta1-be kerülés nem volt téma, azt nem is érintettem! Az, hogy Te már összevontan kezeled a két kérdést, nem érinti megelőző hsz-ben írt válaszomat és a Telekom ezzel kapcsolatos linkjeiben foglaltakat sem.
- A havi díjas hívószámoknak azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán kell szerepelniük.
Emitt meg emezt írja:
A havidíjas hívószámoknak azonos ügyfél nevén és azonos havi számlán kell szerepelniük (azaz az érintett mobil szolgáltatásokról egy közös havi számlát állítunk ki), de Domino esetén nem feltétel az azonos ügyfélnév. -
vacs
veterán
válasz
ubyegon2 #143572 üzenetére
@GoodSpeed
Tévedsz, ha Magentába akarja tenni a Dominos számokat és bekapcsolni az ingyenes beszélgetést biztosító családi opciót, akkor egy néven kell minden számnak lenni!
Nálunk anyukám nevén van a 2 előfizetés + 4 domino szám, csak így lehet!Pár éve domino adategyeztetéskor véletlenül a saját nevemre csináltam és emiatt a rendszer azonnal kivette a Magentás családi opcióból.
Ügyintéző mondta, hogy csináljak megint adategyeztetést anyukám nevére és utána lehet visszatenni a csoportba.[ Szerkesztve ]
-
válasz
AnonymusX #143564 üzenetére
A családi mobil opciónál a bevont számoknak ugyanazon ügyfél nevén kell lenniük, ugyanez igaz a Magentára.
Ez a havidíjas előfizetésekre vonatkozik, Domino szám lehet más előfizető nevén is, itt annyi kikötés van, hogy a havidíjas előfizető kezdeményezheti a bevonást, mivel ő fizeti a Dominos díját is, ami Magenta1 esetén nyilván nulla forint, de ez nem változtat azon, hogy mindig a havidíjas előfizető vonhat be Dominos számokat is. Ebből következik, hogy kérdéses esetben hiába hívogatja Dominos ügyfél az ÜSZ-t, mert nincs jogosultsága a családi opción változtatni egyik irányban sem. -
válasz
Soulfly842 #143566 üzenetére
Korábban a Nagymamám nevén volt, 2022-ben került az én nevemre.
Narxis: Nálad a GPS sokkal többet eszik, mint az 5G, szóval kikapcsolhatod, de nem az lesz a megváltás.
-
Soulfly842
addikt
válasz
GoodSpeed #143563 üzenetére
nagyon sok éve volt ez másként(~10 éve, vagy még attól is több (régen mintha belehetett volna vonni más néven levő dominóst is, csak havidíjast nem)), lehet, hogy a díjcsomag módosításokkal bomlott a kedvezmény valamikor. De erről neki anno. kellett sms-t is kapnia (ez automatikus), ha így volt.
Az nem lehet, hogy korábban ugyanazon a néven volt, amikor aktiválták, csak az adategyeztetések alatt regisztráltátok át a kártyát más névre?
[ Szerkesztve ]
-
válasz
AnonymusX #143564 üzenetére
Évekig ment úgy, hogy apám száma, apám nevén, az előfizetés anyum nevén, a harmadik szám, a Nagymamám nevén, és a többi meg az én nevemen. Nos lehet, hogy hiba volt éveken keresztül, de nagyon logikusnak tűnt, mert ugye eléggé életképtelen ötletnek tűnik, hogy:
1.) senkinek nincs saját nevén a száma, mindenki száma annak a családtagnak a nevén van akié a Magenta 1 előfizetés
2.) Mindenkinek van egy másik száma is a saját nevén -
AnonymusX
senior tag
válasz
GoodSpeed #143563 üzenetére
Emlékeim szerint ez mindig is így volt. A családi mobil opciónál a bevont számoknak ugyanazon ügyfél nevén kell lenniük, ugyanez igaz a Magentára. Szerintem belefutottál egy hibába, hogy ezt a számod enélkül sikerült bevonni a kedvezmények alá.
Gondolom most már jobban figyelnek erre.
Szerk.: mondjuk SMS-t illett volna kapni, mikor kivették a számot a családi és a magenta kedvezményből.
[ Szerkesztve ]
-
Ehh, érdekes infó. 20 percig beszéltem az ügyintézővel.
A sztori:
Anyumnál elcsesződött a vezetékes vonal. Majd a napokban megyek ki, hogy nehogy user error legyen, és akkor kiszállási díj. De mondom, ott van nála az én nevemen lévő Dominos szám, arról hívhat.
Reggel látom, hogy esett az egyenlege... mondom mást is hívtál? Mondja nem.
Ez a szám benne volt a Magenta 1 családi opcióban.
Oké, felhívtam a Telekom-ot. Mondták, hogy a szám nincs benne...
Na most ugye én nem vettem ki... de ezen nem akadunk fent, kértem, hogy vegyék fel. Mondja jó... felveszik. Majd szól, hogy tartsam a vonalat, mert egyeztetnie kell egy kollégával. Ezzel ment el majdnem 15 perc, majd mondja, hogy sajnos nem tudja felvenni, mert a Magenta 1 anyukám nevén van (eddig is így volt), a dominós szám meg az én nevemen van (eddig is így volt), és csak akkor tudja felvenni, ha ugyanazon a néven van mind a kettő. Telekom adategyeztetési oldalán változtassam meg. Wtf? Ez mikor változott meg, kérdezem tőle?! Mire ő! Ez eddig is így volt... lol, akkor miért működött eddig?Szóval akkor a kérdés: Mikor változott meg? Meg ugye családi opciónál, mennyire életszerű, hogy a családtagok számai mind egy néven vannak?
-
polonic
félisten
Több helyen bevezette a Telekom az N1-es 5G-t, viszont csak 5 MHz-és sávszélességgel.
Van ennek így értelme?[ Szerkesztve ]
-
atika88
senior tag
Sziasztok,
Alcatel OneTouch 282 mobiltelefon évek óta független már (korábban Telenoros volt) Telekom simmel tökéletesen üzemelt is.Erre gondolt egyet a telefon és mostmár valami nyolc számjegyű hálózati kódot kér közvetlen a SIM kártya pin kód beírása utan... telefon gond lesz ez nemde?
A sim másik telefonba tökéletesen megy. Szóval érdekes. Mi és miért lehet ez a 8 számjegyű Telekom hálózati kód
-
Ezustroka
tag
Sziasztok!
Másnál is jelentkezik esetleg olyan probléma, hogy amikor One számról kapok hívást egyszerűen nem értem mit mond a másik fél, szakadozik, borzasztó a vonal minősége. De csak ezzel a szolgáltatóval. És mivel mindegyik ilyen számmal ez a probléma, és csak ezekkel a számokkal, ezért nem gondolom, hogy ez a készülék problémája lenne. -
chungee
addikt
Sziasztok!
Csak új ügyfeleknek elérhető ez a 19ft\perc szolgáltatásNekem mint meglévőnek tudnék váltani
Mi a csomagnak a pontos neve és hogyan tudnék váltani rá
-
vacs
veterán
válasz
Soulfly842 #143549 üzenetére
Igen, így állítottam be, köszi köszi.
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Domino Day
300 MB és 30 perc -
vacs
veterán
válasz
Intruder2k5 #143543 üzenetére
Telefonban az ügyintéző azt mondta, hogy legyen bekapcsolva (és az ügyintéző azt is mondta, hogy a hívástartást kapcsoljam be, mert csak így fog működni)!
Most kikapcsoltam és végre foglaltat jelez, köszi.
De, a hívásértesítő sms nem jön meg, pedig be van kapcsolva (1414-re küldtem +HIVASERTESITO-t, válaszban írták, hogy be van kapcsolva). -
-
vacs
veterán
Google Pixel 7, Android 15 .
Be van kapcsolva a menüben a hívásvárakoztatás, de ennek ellenére foglalt helyett kicsörög, most teszteltem újra.
[kép][ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
válasz
4Grider #143537 üzenetére
Zssom
A hívásvárakoztatást a telefon tárcsázó menüjében kell beállítani az ügyfélszolgálat szerint, most hívtam őket!
Be van kapcsolva nálam, de mégsem működik!
A telekom.hu szerint nincs is ilyen funkció, hívtam a 1777 dominó központot, de nincs Hívásvárakoztatás menüpont![ Szerkesztve ]
-
vacs
veterán
Helló.
Ha épp telefonálok, de közben hívnak, akkor nem jelez foglaltat, hanem "kicsörög"!
Mi a neve a funkciónak amit be vagy ki kéne kapcsoltatnom, hogy foglalt legyek?
Mai nap kellemetlen helyzetbe kerültem emiatt! -
johniee
senior tag
sziasztok!
Dominósként, ha aktiválom a megújuló (havi) korlátlan netet, és ha lejár az 1 hónap, vissza lehet térni a Maratoni 5GB alap-Dominós felálláshoz?
-
blueye
veterán
Telekom appban egy ideje nem megy a Moments fül nálam (a többi OK), mi a megoldás?
-
jack982
aktív tag
válasz
kovacsmi_74 #143519 üzenetére
Köszi, akkor mégis jól értelmeztem a menüpont alatt a kiírást
.
-
donmackó
addikt
Üdvözletem!
Tegnap leadott rendelés mikor fog látszani a profilomban? A dokumentumok között ott van, de a rendeléseim között nincs. Chat-en intéztem ha ez számít.
-
thomas77
senior tag
válasz
kovacsmi_74 #143517 üzenetére
A február elsejétől életbe lépő ÁSZF modosításokba meg ez van írva.
Na mind1. Szóval akkor marad az 1600 Ft-os 5G? Csodás! -
Landsmann
addikt
válasz
PedroPascal #143516 üzenetére
Az NMHH azzal próbálja ösztönözni a szolgáltatókat az 5G minél nagyobb kiépítésére, hogy a frekvenciákért fizetendő díjból kedvezményt kapnak. Múltkor belinkelte Bociusz, hogy mely területek azok, ahol a sávkedvezményt igénybe tudják venni a szolgáltatók, illetve hol mikorra kell kiépíteni az 5G-t. Például nálunk ez év október 31 a határidő. Azért érdekes, a dolog, mert a Tiszafüred-Sarkad útvonalon egyedül Sarkadon van 5G a Yettelnek. Azt nem tudom, hogy a kiépítés hogy halad, lehet egyszer csak felkapcsolják, aztán már van is. De érdekes az is, hogy a 4-es főút melletti települések közül jószerével csak Karcagon nincs 5G, ez a város is része a Tiszafüred-Sarkad kerékpáros útnak, mint sávkedvezményezett útvonal. A Yettel kivételével a másik két szolgáltatónak van 5G-je nálunk. Az más kérdés, hogy annyit ér mint a 4G. (vagy még annyit sem)
-
Landsmann
addikt
válasz
PedroPascal #143514 üzenetére
Vagy belehúznak, vagy lemondanak a sávkedvezményről, mert úgy emlékszek a kedvezményt ez év december 31-ig vehetik igénybe.
-
PedroPascal
őstag
válasz
thomas77 #143513 üzenetére
Lassan itt a 6G és még az 5G is kuriózum sok helyen. Az elmúlt években szépen emelkedtek az előfizetés árai de a gyors 5G, (nem a kamu 5G ami ugyan az mint a 4G) sehol sem lett tovább fejlesztve. Szerintem 3-4 éve kb ugyan ott áll. Bp meg néhány nagyobb város bizonyos részein. Illene már haladni ezen a téren mert nagyon le van maradva ez a történet.
-
thomas77
senior tag
válasz
Intruder2k5 #143512 üzenetére
Na igen. Én még nem találkoztam olyannal, hogy a 4G elérés rossz, de ugyanott az 5G jó. Nyilván azért, mert a 4G alapú N28-as vagy N1-es cellák ugyanazon a kapacitáson osztoznak.
Az N78-cal más a helyzet. Ott tud hasítani az 5G, de azon a cellán, ahol van N78-is, ott általában a 4G is mérhetően gyorsabb. -
válasz
thomas77 #143511 üzenetére
Engem pont nem érdekel az 5G, nagyon jól elvagyok 4G-n is. Bár a jelenlegi telefonom (Redmi Note 11) nem is tudja, de ha tudná se hozna lázba. Ha magától átáll oké, de biztos nem fáradnék vele, hogy még kapcsolgassam is, mert minek... Akkor se, ha ingyen adják. Ez alól esetleg az az eset kivétel, ha rossz lenne a 4G elérés, de épp az 5G jól menne.
-
thomas77
senior tag
Az alkalmazásban még mindig ott van a Gigaerős 5G opció. Úgy tűnik, be is lehetne kapcsolni. Persze nem kapcsoltam be az 50MB ingyen nethez ami épp van most nekem.
Az ÁSZF-et nézve valóban kivezették ezt az opciót. Gondolom, akik január 31-én megrendelték, azok még használhatják február végéig.
Lehet, hogy március elejétől engedik fel a dominósokat is az 5G-re? Mondván, hogy aki fizetett az opcióért, az ki is tudja használni? Amikor meg már senkinek sem aktív a Gigaerős 5G opció, akkor odaadják végre ingyen az 5G nyújtotta (legtöbb esetben) gyatrább internetet mindenkinek?Most abba ne menjünk bele, hogy az N28-as 5G-nek nincs semmi értelme. Csak azt firtatom, hogy lesz végre 5G elérés mindenkinek, vagy tényleg visszafelé fejlődünk?
-
atosan
veterán
Sziasztok,
Nem sűrűn nézem a Telekom alkalmazást. Ma vettem észre, hogy az előfizetéseim teljes árban irja az alkalmazás. Eddig a 30 vsgy 50 százalék kedvezményes ár vokt ott. Sok éve Magentás vagyok, otthoni szolgáltatásokkal, külömböző mobil előfizetésekkel, köztük korlátlanok is. Valami változott vagy ez csak egy bug?
Gyorsan megnéztem az online felületet. Ott is teljes összegeket ír az előfizetésekre, kedvezmények nélkül.[ Szerkesztve ]
-
Ateszpapa
addikt
válasz
tothmaxy182 #143503 üzenetére
Szia!
Függetlent árulnak. -
válasz
tothmaxy182 #143503 üzenetére
Szia,
a Telekomnál vásárolt telefonok függetlenek. -
tothmaxy182
őstag
Sziasztok. Szeretnék venni egy Xiaomi 12T Pro telefont használtan a feleségemnek. Telekomnál vették kb 2 éve kártyás csomagban. Feleségem Vodafone-os. Létezik még olyan hogy egy telefon szolgáltató függő? Vagy ilyen már nincs, és simán használni tudja majd Vodafone-os SIM kártyával is? Köszi a választ
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Horgász topik
- Házimozi belépő szinten
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Yettel topik
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- iPad topik
- Napok óta legyőzhetetlen a 32 GB-os új Radeon pletykája
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...