Hirdetés
- EA Sports WRC '23
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- GTA VI
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- PlayStation 5
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Wuthering Waves
- Apex Legends (PC, PS4, Xbox One)
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Bestbuy játékok
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz dethroner #47494 üzenetére
Itt is kb. annyi volt a falon, de vegul joval olcsobb lett. Talan az ugy van kalkulalva, hogy olaj, olajszuro, levegoszuro, utasteri szevegoszuro is cserelve van, de ebbol csak az elso ketto kotelezo, a tobbi allapotfuggo...persze keresre gondolom azokat is cserelik.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
őstag
válasz Szilágyi84 #47489 üzenetére
Szia!
Google ad néhány találatot, szerintem ez a gyári:
[link]"... and I hope you have a great day!"
-
nagyúr
-
tboldi
nagyúr
válasz dethroner #47490 üzenetére
Örülnék, ha ez a “nyáron elmelegszik” duma kikopna a köztudatból. Önmagában a viszkozitás alapján nem lehet ilyet megállapítani, hiszen van még egy pár tulajdonsága az olajnak, ami ezt befolyásolni tudja, a hozzáadott adalékokról meg nem is beszélve. Sőt, ugyanazon viszkozitási osztályon belül is lehetnek hatalmas különbségek olaj és olaj között.
0W16 legyen, ha az az előírás.
[ Szerkesztve ]
-
dethroner
veterán
Közeli márkaszervizben dolgozik egy ismerősöm, és megkérdeztem tőle hogy milyen olajat öntenek, azt mondta 0w-20-ast. Mondom a kocsi könyvében az elsődleges ajánlás 0w-16, de azt mondta ők ezt tolják bele. Ma beszéltem a az ottani főnökkel, azt mondta ha nekem 0w-16 kell, akkor azt rak bele, mindig van a polcon literes kiszerelésben, de azt javasolná hogy inkább 0w-20 menjen bele, mert a 16-os szerinte hamarabb elmelegszik nyáron, azt inkább északabbra javasolná használni.
Ti mit gondolnátok? Én hajlok arra, hogy a könyv a mérvadó, bár ott is szerepel a 0w-20 és még az 5w-30 is, de az elsődleges ajánlás a 0w-16.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Szilágyi84
senior tag
Sziasztok 2012-rs Splashhez keresek pedálgumit legfőképp kuplung ami elkopva leszakadt de az se baj ha mind három egyben van mert a Bárdinál nincs. Köszönöm ha tud valaki valami beszerzési lehetőséget.
-
addikt
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Nirvatti #47483 üzenetére
Szívesen, ha elakadsz akkor fotozd le mi a bibi és igyekszünk segíteni.
@AMD Power: Igen, tudom h abból már csak azok mennek, a többit elnyelte a bontó gazdasági total kár vagy hasonló végösszegű szerviz ajánlat miatt...
De ezek 2020ban már legyenek alapok, főleg hogy sokkal öregebb autókban is meg találhatóak ezek az extrák...@modern: az eloszto a vezermutengely végéhez van csavarozva, a leszedeset nem ajánlom ezért sem... De a piaci ertekeben merek rá fogadni hogy szarrá van égve a rotor karja és az dobta be a kulcsot... Az alsó fedél dettó, szerencsére olcsón javítható, csak kell hozzá némi szakértelem... Jah és ha már hozzanyultok akkor gyertyakabeleket is cseréld. Apropó, gyertya ugye új?
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #47484 üzenetére
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz modern #47476 üzenetére
Hacsak ez nem tipushiba, szerintem itt nem talalsz tavgyogyitot ehhez. Keress egy autovillamossagi szerelot.
Meg nem mondom, hogy az a Swift mar motorelektronikas vezerlesu, vagy meg mechanikus gyujtaseloszto van benne. Elosztosra tippelek.
A gyertyakhoz a kabel egy hengeres "bakelit" dobozbol jon, ami a magan a motoron talalhato? A kozepebe megy a trafo nagyfesz kabele es korben 120 fokban eltolva a 3 gyertyakabel.
Ha igen, esetleg ott is meg lehet nezni a kabelek veget, nincs-e kihuzodva valamelyik kabel, nem korrodalt-e az erintkezo a kabel vegen vagy nem torott, repedt-e az elosztofedel. Egyszerre csak egy kabel huzz le, es ha jo, tedd is vissza ugyanoda, mert a sorrend fontos. Az elosztofedel leszedeset nem javaslom, ha nem ez a szakmad.
Mondhatnam azt is, hogy talan fontos, hogy egy kanyarban allt le, de lehet veletlen is. Keress egy szerelot, az a legbiztosabb.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
addikt
-
dethroner
veterán
válasz Dark Archon #47474 üzenetére
Elvileg [erre] a csomagra lenne szükséged, ha minden gombot, kamerát stb úgy akarsz használni mintha gyári lenne, és ezzel illeszkedik tökéletesen a műszerfal síkjába.
Nem olcsó, több mint 30 rugó. Nekem is ez kellett volna hogy berakjam a már meglévő androidos fejet, de inkább lemondtam róla, ennyit nem ért meg nekem.A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Nirvatti #47473 üzenetére
Szia! Dual kamera? Ha gondolod keresd vissza a korábbi hozzászólásomat a témában, igaz én Vitaraba szereltem, de akkor be linkeltem egy videót amin elmagyarazza a készítője, hol kell elvezetni.
Mindenképpen olyan helyre rakd ahonnan a fentről belogatott lámpák is látszódnak és az út jobb oldalán a táblák, még akkoris ha a legbelsoben mész egy 3 sávos úton, de ugyanezen úton haladva a legkulsobol is látszik a legbelső bal széle.
Az ujjaiddal a tetokarpit alá be tudod nyomni a kábelt, utána az A oszlop borítása alá. A jobb első ajtót kinyitva megfigyelheted hogy a műszerfal muanyagja a keder alá benyulik, az alá be tudod vezetni, a kesztyűtarto alatt simán vegigfuzod majd a kozepkonzol mögé begyujtod a fölösleges kábelt, innentől menni fog szerintem."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
M_AND_Ms
veterán
válasz Nirvatti #47473 üzenetére
Szélvédő feketti kárpit alá betömködhető
Ha kell a szemüvegtartó alatti csavart kiszedve, sz egész felső konzol kipattintható
'A' oszkop burkolata kipattintható, alá betakható
Az ajtóknál a belső műanyag és az ajtókeret találkozásánál lévő gumi alá betömkődhető
Ha kell, a küszöböknél kévő műanyag kipattintható, alattuk sok-sok kábel megy, elfér még jó néhányA kipattintásokhoz célszerszám ajánlott (filléres cucc az Aliról) és nem csavarhúzó
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
addikt
-
modern
aktív tag
Sziasztok. Nem tudom hogy temaba vag-e de Suzuki. Pontosabban swift ii (993cm3, automata valto, 1995 evj).
Futarkent dolgozok vele Pesten, epp jottem el egy cimrol kanyarodtam majd a kanyar kozepen lefulladt. Elotte is szarakodott mar a benzinpumpa. Ujrainditani nem tudtuk, hazaszallitottuk. Csereltem rajta eddig:
Benzinpumpa, benzinszuro, uj akksi, akksisaru, relè.
Uzemanyag van benne, biztositekok jok. Trafo jo, gyertyak is viszont szerintem nem kap aramot mert szikra nincs. Mit kene meg cserelni hogy legyen? Van ra esely, hogy ez meg valaha beindul? Mert mar teljesen elkeseredtem.
Koszi a valaszokat elore is.Mobilon hamarabb elérsz: 30/563-1783
-
beef
őstag
válasz Dark Archon #47474 üzenetére
Nekem érkezik Ignisbe (remélhetőleg), gondolom a kereten kívül minden más azonos a Vitarával. Majd jelentkezem, hogy kamerával mi van, de szerintem a gyári kamera is sima analóg képet tol, ott meg olyan nagy illesztési problémák nem lehetnek.
A kormánygombok elvileg taníthatóak az új fejegységben, de majd ez is kiderül -
addikt
Sziasztok!
Vitarába szerel(tetet)t már valaki Android fejegységet? Ha igen, létezik már olyan, amivel működik a tolatókamera is, meg persze az összes kormányon levő gomb? Avagy hogyan érdemes ezt megoldani?
Mert még régebben érdeklődtem szervizeknél, és azt mondták, hogy cserélni kell a tolatókamerát is.
Előre is köszi!
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7
-
Nirvatti
tag
Sziasztok,
Inkább itt kérdezem, mert a dashcamnél specifikusabb az autó, amibe tenném az eszközt.
Suzuki SX4 S-Cross-ba szeretném felszerelni a szélvédőre.Szóval aki tett már be fedélzeti kamerát, annak a kábeleit elég csak "tömködni" a felső kárpitba és az A-oszlophoz?
A kesztyűtartónál hogyan kell rögzíteni? -
gerii
addikt
SX4-ben a féktárcsa+betét kombót kell cserélnem, nyikorgás ellen a Textar még mindig jó márka? Gusztávban vajon lehet így kérni, berendelik, vagy csak gyárit tesznek be a szervizesek?
-
tomi5244
őstag
Üdv!
46 ezredik kilóméterébe lépet a 2017-es swiftem. (K12B) Gari lejárt, úgy gondoltam, hogy lecseréljük otthon az olajat. Eneos 0W20-ra gondoltam. Gyakran járok rövid távokon, sőt, gyakorlatilag csak rövid távok vannak hideg blokkal.
Váltó olajat is kell cserélni? Mert, akkor viszont szervíz
Köszi!
T[ Szerkesztve ]
-
Tigerclaw
nagyúr
Annak a szelvedoje sokkal meredekebb, kisebb volt. A mai autok meg olyanok mintha direkt uveghaznak terveztek volna. Emellett volt elefantfule... es vegul azt sem tudtuk mi az a klima, szoval nem is hianyoltuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Chereiose
addikt
Swift 2005, menet közben felvillan néha az ajtó nyitva jel meg a biztonsági öv jel, ez kontakt hiba lesz?
-
Ármester
válasz raschi78 #47460 üzenetére
SX-4 Scrosshoz én innen blakey MEGA linkjét használtam: link
Erősen javasolt az SD kártyás frissítés, kicsit visszább olvashatod, hogy megszivatott engem a pendrive.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
raschi78
újonc
Sziasztok!
Most vásárolt autómban 1850-es verzió van az SLDA egységen. Ezt frissíthetem a 1880-ra, vagy verziónként kel frissíteni? Honnan tudom letölteni a működő frissítéseket!Előre is köszönöm a segítséget!
-
2ozzmexy
senior tag
válasz AMD Power #47449 üzenetére
Ha felszereltségben is több (főleg biztonsági extrákban) akkor abszolúte... 4WD-t meg az Automataváltót engedd el, de a többi adja.
Neked is ugyanazt tudom mondani, mint korábban simonjoe-nak, működő klíma (ha lehet automata), 4 lufi, ABS+EBD+ESP, 4 vellanyablak, ez alatt nem érdemes használtautót venni 2020-ban. Ha jobban belegondolsz ezeket a full extrás F Astra is tudta... (Az EBD és az ESP kivétel)@ncc1701: Azért ne keverjük a szezont a fa***mmal, Mezőkövesden például lehet élni klíma nélkül, ott a 20perces dugó is olyan ritka mint a leánykollégiumban a figymacsattogás, de ettől még kényelmi szempontból jobb... Azért amikor az M0-n egy vezetésre genetikailag alkalmatlan szőröstalpú román felborul és ezért 500ember áll 1,5 órát, akkor a klíma must have, ebben igazad van. Ezért sem mindegy ki merre járkál, pjen-nek is igaza van abban hogyha kicsi távokat mész (mint Te), akkor mire lehül az utastér addigra ott vagy és csak a benzint pazaroltad. A hőérzetünk is más, vannak akik fázósak és 28fokban sem klímáznak, van aki (mint Te és én) 25 fok felett elkezd izzadni és (ugyan még extraként nem létezik, de a vízágy után szabadon) vízülésben érkezünk a célhoz... eléggé ciki amikor üzleti megbeszelésére mész és azzal kezded hogy ledobod a vizes pólód és felveszel egy száraz inget...
@Dvix: Mégis "porolót" vettél, nem? Amúgy egy racionális választás a faceliftes SX4, no nem az AT meg a 4WD, de kéziváltó+2 kerék hajtással, abszolúte korrekt, egészen gazdagon felszerelt. (2 guriga kicsit erős érte, de ugyanennyiért kapsz Auris-t is középfelszereltséggel alapmotorral)
@pjen: Valószínűleg azért, mert b@**nak töltetni a klímát, vagy mert kompresszort is cserélni kellene ami már zsebbe nyúlós vagy a legextrémebb magyarázat (máig nem értem, lehet nem is akarom): "többet eszik vele városban..." Mellesleg nem akkor kell a klíma amikor mozgásban van az acél, hanem amikor 30 alatt csorogsz, vagy amikor 50 fölé nem igazán gyorsulsz és minden villamosmegállóhoz 3 lámpa tartozik... és az 50 fokra felmelegedett utastér kiszellőztetéséhez kellene 3 cunami... nah akkor fújhatod a leengedett ablakot.
@eami: Nem lomhább ha karban van tartva és fel van töltve/ki van cserélve a kompresszor... sokan csak oáig jutnak vele hogy "valahol elengedte a gázt", tehát sóherek rákölteni 50-60ezret hogy kijavítsa egy szakműhely és újra feltöltse... nepperek jelmondata: "csak rá kell tölteni" (ezen mindig akkorát szoktam röhögni h nem értik miért fetrengek még fél órát utána a földön röhögőgörcsben... )
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
eami
veterán
ennek egy része megszokás kérdése is szerintem... 10+ éves autóknál kicsit lomhább is klíma mellett, aztán városban nem kapcsolják be.
nálam szinte sosincs lehúzva az ablak, menjen a klíma, többet árt (az autónak) ha nem megy, azt a pár deci extra fogyasztást meg letojom.
-
AMD Power
titán
Szerintetek Sx4-nél "érdemesebb" szerintetek egy picit többért +300-500e Ft pluszért inkább facelift utáni, fiatalabb Sx4 venni? A 2007-2008 évjáratok kb 1.5 milla körül vannak. 2 milláért már 2010-11 vannak facelift után.
-
pjen
félisten
válasz M_AND_Ms #47447 üzenetére
Nem.Pedig járnék ha lenne egy hibátlan.Viszont nemrég sokat jártam egy scúdóval amiben nem volt klíma,simán túléltem.Viszont az utóbbi években egy diesel kangó maxot hajtottam amiben volt klíma,viszont álló fűtés nem.Ősztől tavaszig a városban simán megfagytam benne.Bármikor elcseréltem volna a klímát egy benzin kályhára.
-
simonjoe
őstag
..és még a klíma másik áldásos hatásáról nem is beszéltetek . A páramentesítési funkciója sem utolsó!
Joe
-
blakey
titán
Van élet csak sz@r, miért ne lehetne az igény magasabb? Én sem vennék klima nélküli autót, ahogy az időjárás is változik úgy az igények is.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
Tudom. Megtettem már jó pár ezer km klíma nélkül. De változnak az idők és az igények is. 20 évre is másra vágytam és most is.
Mondjuk ez a ladás dolog az én 6 éves fiamat pont nem érdekli ,hogy te mikor mivel mentél hova. Ő csak azt érzi ,hogy melege van.
Arról nem is beszélve ,hogy klíma nélkül élni. Csak nem érdemes! És ez nem csak erre vonatkozik![ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
A délelőtt folyamán beszereztem az utolsó kelléket is a a WagonR motor- és váltóolaj cseréjéhez (Loctite 243), úgyhogy délután neki is álltunk apummal. Utóbbi leengedéséhez kellett egy darabka zártszelvényt húzni a dugókulcsra, de szerencsére nem nyalódott el, mint a feltöltőnyílás csavarja legutóbb. Még jó, hogy a sebességjeladót kiszerelve is bele lehet tölteni a nedűt.
A légszűrő, meg a pollen nem igazán volt poros 15k km után sem, viszont tele voltak apró rovartetemekkel. Rest in
peacepieces.[ Szerkesztve ]
-
Szajo
őstag
Android 10esen használja valaki az android autót?
Nekem itt nem megy a magyar hangvezérlés, miért? Android 9en ment és magyarul is olvasott fel... -
2ozzmexy
senior tag
válasz hundai #47430 üzenetére
Volt a 2005 utániaknál valami huncutság a hátsórészen, talán a kerékjáratoknál? Nem akarok butaságot írni, nem vagyok biztos benne, volt valamire visszahívás azoknál... (hallomásból tudok róla csak )
Kérdezz utána márkaszervízben telefonon, vagy neten keress rá, hátha...
@ncc1701: Az minden 10év fölötti japán autónál érdemes megcsinálni, rozsdátlanítás, lakatolás és üregvédelem majd rücsis alvázvédő... nem is értem miért nem lehet kérni a szalonban némi felárért...
A klíma kényelmi extra, a wartburgban sem volt, a trabantban sem volt, a skodában gyáriszauna volt (hátsó ablakok fixek a 105-ben, 110L-től volt leengedhető, de át lehetett tenni az ajtókat), én is jobban érzem magamat ha van, de ha nincsen sem égetem el a jogsimat... évekig jártunk üres klímával BP-en... vidéken vagy kisebb településeken az ablak letekerése bőven elég, de BP-en ahol másfélórát állsz az M0-on... oda kevés. Ha szívbeteg vagy akkor el sem indulsz olyan melegben, nem? Nekem ezzel még nincsen bajom Hál' Istennek, de ez is egy szempont. Mondjuk ha szívproblémáim lennének klíma nélküli gk szóba sem jöhetne...@AMD Power: Igen, ez így van, mi sem indulunk el nagyon sehová, mert sokszor mire lehűti az utasteret a Vitara addigra kiszállunk... de tény és való, hogy 2020-ban szerintem ez használtautónál is alap kellene hogy legyen, meg az ABS, ESP, 4 lufi, vellanyablak... ezekből én nem engednék a legcsótányabb bontószökevény esetében sem.
@Böhomke: Ez mind igaz lehet amit írsz, de én nem ajánlom senkinek 2020-ban hogy egy ilyen autót vegyen... nézi 500k körül, rá tervezni költeni még 300k körül, az már 800k, 2 év múlva nem fognak 100k-t sem adni érte... éves értékvesztés rajta 350k? Az eléggé húzós, akkor inkább 1,1M-ért amit linkeltem és ha arra kellene költeni még 2-300k-t, akkor rossz esetben 1,5M-ért van egy fasza biztonságos klímás autója, amit 2 év múlva eladhat 800k-ért, a veszteség ugyanakkora, de azt a két évet kényelmesen, mitöbb biztonságos autózza a zasszonka, ha szép autót kap tőle lehet még más extra juttatások is becsúszhatnak...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Böhomke
újonc
Sziasztok!
A 2000 évi Swiftekből második autónak klíma nélkül az 1.0 motor a megfelelőbb hidrótőkés a motorja, nem kell szelepet állítani, kisebb a fogyasztása.
A vezérlése bordás szíjjal történt, élettartama 10 év vagy 100000 km.A lökhárítók magasabban vannak mit más kis autókon tehát a padkát vagy kisebb terephibákat észre sem vesz.
2010 környékén visszahívták őket lengéscsillapító cserére.
Rücsis alvázvédelmet kaptak gyárilag, de Suzuki tipushibaként az első sárvédőlemez gyorsan korrodálódik a műanyag doblemez mögé kerülő sár miatt késői észlelés és hiba elhárítás esetén a küszöb első része is megadja magát.
Tudomásom szerint ezekben még három sebességes automata váltók voltak elég magas fogyasztással. -
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #47425 üzenetére
Lehet élni nélküle, maradjunk ebben, az a "jó ha van és működik is" kategória, de a rozsdamentes padlólemez az már "must have", mindenki úgy vesz autót ahogyan akar, de szerintem ne áldozzuk fel a biztonságot a budget oltárán...
@laca891: Igen, emlékszem még hogy neked van ilyened, ezért is tudom mit írsz, de lássuk be, aki eladja annak alapos oka van rá, hiszen piaci értéke nincsen, a használati is erősen hanyatlik, nem biztonságos, klíma nincsen, komfortosnak sem merném nevezni, olyan guruló esernyő érzete van... pénzt nem adnék érte, hogy a feleségem és a gyerekem testiépségét rábízzam... na azt végképp nem.
Igen, hobbinak, márkaszeretetből okés, vagy csak azért mert fun még okés. De venni már te sem vennéd meg szerintem... 500k-ért meg főleg, plusz átíratási költség, esetleg gumicsere, egy-két apróság, folyadékok, szíjak, máris 1M környékén járunk. Akkor jobban megéri anyagilag venni egy olyat amit linkeltem és azt rendbetenni, még akkoris ha így 1,5M körül járunk, mert az 5 év múlva is autó lesz és talán még tisztességes pénzért el is lehet adni. (7-800 környékén) Van benne klíma, 4 lufi, ABS, ESP, 2 rendes fotel elől, hátul is egészen kényelmes... szóval néhány 100k-val több ráfordítással a végeredmény klasszisokkal jobb lesz.
(Most nem lefosozom az autódat, csak ahogyan írtad, számodra a használati értéke több mint a piaci jelenleg és Te is tudod hogy a végét járja, még pár év és menthetetlen... ilyenbe pénzt ölni nem a legjobb döntés anyagilag, főleg ha közbejön egy műszaki amin amúgy jelenleg elhasalna a rozsda miatt...)@hundai: igen, azokra gondoltam amik a neppereknél állnak, ha azokon még nem koszos és kopott az alvázvédő annak csak egy oka lehet...
Erre mintha lett volna valamilyen visszahívás, vagy eltájoltam magamat megint?[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
hundai
aktív tag
válasz 2ozzmexy #47423 üzenetére
"Japán autó ha frissen van alvázvédőzve, annak oka van.."
Maximum eladás előtti autóra érthető.Gombóc swiftünkön most csináltattam alvázvédelmet, és igen is elfért rajta. Inkább a hatsó régióban volt probléma a rozsda, még a tank fölött is volt, lakatolni semmit sem kellett.
-Wake up Neo!
-
-
2ozzmexy
senior tag
válasz simonjoe #47422 üzenetére
[link] egy ilyen alá én 2020-ban nem adnám... városi szaladgálásra/második autónak/anyataxinak még 5-10 évig tuti elmegy... (ha karban van tartva)
A rozsdával az a gond, hogy Murphy beindul és pont azokat az elemeket csócsálja meg, amik az autó egyébként sem magasfokú biztonságát adják... (küszöb, padlólemez, hossztartók)Ha visszaolvasol pár hónapot akkor volt egy fórumtag, aki 270k-ért vett egy ilyen Swiftet és feltöltött egy videót a padlólemezről... ajánlom nézd meg mielőtt a szeretett nejedet beülteted egy ilyenbe... nem mondom hogy köss rá életbiztosítást azonnal, de gondolom nem is ezért mondtál neki igent hajdanán...
És tudom hogy fájni fog, de ha senki más nem írja le, akkor én fogom, 1M alatt minden autót felejts el, mert azok olyan állapotban vannak, hogyha rozsdás menthetetlen, a vasoxidból nem lesz acél többé és nem lehet mindent kilakatolni... én a helyszínen lőném főbe azt aki átengedet műszakin az összeset...
Japán autó ha frissen van alvázvédőzve, annak oka van... Más nem szokott tönkremenni rajtuk, a dugattyúszoknya törés ami még típushibája, a többi részére igaz, amit a Kroneraff Pista mondott: "...legyen benne megfelelő olaj meg víz és kimegy a világból..."
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
laca891
aktív tag
válasz gombii #47416 üzenetére
Nálad az üregeket is kifújták ezzel? Nem tudom mennyire lehet jó üregvédelemre, mennyire folyik be a lemezek közé, milyen a kúszó képessége? A nyúlványokat és hossztartókat szeretnék lefújni vele, de mivel túl sok rajtuk a furat és nem zártak a sima viaszos üregvédőket nem merem belefújni. Mivel ragacsosak maradnak.
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
simonjoe
őstag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni nagy tisztelettel.
A nejemnek szeretnék egy "szaladgálós" autót, rövidebb távokra 10-30km. Több típust is bepipáltunk, de sokan ajánlották ezt a márkát, ráadásul a Zasszonynak tetszik is. Szóval 2000-es évjárat körüli Swift-et szeretnénk vásárolni max 500k-ig. (mire rendbe lesz biztos 7-8 lesz a vége) Van egy pár típus az ezresből és az 1,3-asból is. Sajnos nem ismerem ki magam, ezért fordulnék hozzátok. Melyiket érdemes megvenni, mire figyeljek, mit nézzek meg ha megyek a kiszemelt példányért??? Szóval tanácstalanok vagyunk. Szeretném ha az 1300-asból a nagyobb teljesítményű lenne, de ha lebeszéltek róla akkor más. Találtunk egy 1,3-as automata váltós verziót, megvehető? Vagy bukta a váltó miatt??
Köszönettel!Joe
-
tboldi
nagyúr
válasz 2ozzmexy #47411 üzenetére
A Jazzemnél a két első ülés alatt van a tank, a középkonzol alatt meg a pumpa, a jeladó és a szűrő egyben, de lehet külön cserélni a szűrőt is. Tök egyszerű hozzáférni, csak a középkonzolt kell felemelni, és a rozsdától sem kell tartani.
-
gombii
tag
válasz Tigerclaw #47412 üzenetére
Én Ausztriából hoztam be egy Swift Sportot és a gondos tulaj akitől vettem már alvázkezelte az autót, méghozzá nem a megszokott termékkel, hanem úgynevezett Seilfett-el (kötélzsír).
pl
Kint ez egy bevett módszer, sárgás zsír szerű anyag, ami ráragad a fémre. Elég jól bírja eddig a kiképzést! -
Tigerclaw
nagyúr
válasz 2ozzmexy #47409 üzenetére
Ne is juttasd eszmbe. A szerviz soran - mivel en is alanaztem - lattam par rozsdas menetu csavart. Bosszankodtam is egy sort, hogy egy ev, 2500km, garazsban tartom, miert rozsdasodik. Szoval szoltam a szerelonek, hogy kenjen mar arra a 4 csavarra egy kis zsirt vekonyan, de csak dormogott valamit hogy ugyis lejon rola. (ezert mondtam neki, hogy zsirt, nem olajat) Befujta valami olajos spray-vel, de nem bantam volna, ha zsirt tesz ra. Muszaj leszek itthon megcsinalni, pedig neki konnyu lett volna felemelt autoval.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz tboldi #47410 üzenetére
Toyota szereti az aljára szerelni az autónak... mondjam mennyire kényelmes rádöbbeni a parkolóban egy szem trapézemelővel hogy a bilincs fölött győzött az oxid? (evett a kocsi 10km-en 10 litert, úgyhogy sejtettük hogy valahol elfolyt 3500 forintunk...)
Szerencsére nyár volt és tudtunk kérni egy csőbilincset az egyik "víz-, gáz-, fűtés- szerelő" feliratú gépjármű sofőrjétől... Mondtam is a havernak hogy MekkEleknél tuti lesz különböző méretekben... majd egy röpke séta a kútra, vettünk egy kannát (gondolhatod milyen olcsón ) és újabb tankolás.A német autóknál szokott még alul lenni, hogy legalább akkor szembesülj az útszórósó kártékony hatásaival, amikor a cikkszámot szeretnéd leolvasni róla...
Az hogy a csavar nem jön ki 10+ év sózás után már nem is meglepő... csak a gumiból készült benzincső mellett hadonászni a kisflex-el nem egy életbiztosítás na... egy szikra aztán elmehetek a Fantasztikus 4-esbe...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
2ozzmexy
senior tag
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz AMD Power #47399 üzenetére
Azert a futott km is szamit gondolom. A legtobb ilyen dolog futashoz kotodik. Lehetne cserelni havonta/hetente is mindent, de a karbantartasnak van egy optimalis es egy kritikus ideje. Egy taxis evente tobbszor cserel olajat, szuroket, mert sokat fut a kocsi.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Parfüm topik
- Motoros topic
- EA Sports WRC '23
- Töltőtoll kedvelők/használók topicja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Hardcore café
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- Asztali lámpa 15W vezetéknélküli beépített töltővel új 6hó jótállás!
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- ArenaRacer Dark Desert 2 Black/Blue - Bontatlan - 5év gari!
- Tado Smart Radiator Thermostat X
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest