Hirdetés
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- PlayStation 5
- World of Tanks - MMO
- Path of Exile 2
- Bestbuy játékok
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Call of Duty: Black Ops 6
- Túl az 5 millión az Octopath Traveler franchise
- GTA VI
Új hozzászólás Aktív témák
-
2ozzmexy
senior tag
válasz Tigerclaw #46797 üzenetére
Én direkt ezért vettem sima gagyit, ami szövet, de nagyon hajaz a gyári kárpitra (fekete fehér varrással). Ha nagyon retkes, akkor lekapom és kuka, vagy felviszem, anyjuk beletapossa a kis indesitbe, kap egy félórás gyorsmosást és annyi.
Felrakni 10-12 perc, leszedni 6-8, attól függ mennyire vandálkodsz, egy éjszaka alatt megszárad a radiátorokon.És kezdő apukáknak jelezném hogy a beletaposott "betűcsoki" kijön belőle egy mosással (tapasztalat). Ha nem akkor 6ezer minusz és veszek egy újat. Az ajtókárpit szövet része már keményebb dió...
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Tigerclaw
nagyúr
Jobb minosegu uleshuzathoz tud valaki ajanlani beszerzesi forrast?
Valamilyen mubor lenne a legjobb es persze nem univerzalis, hanem tipusra/evjaratra gyartott meretpontos megoldas.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
tboldi
nagyúr
És valóban működik!
Még így 16 együtt töltött év után is tud újat mutatni a WagonR. A hamutartóról is ~14 év után derült ki számomra, hogy meg van világítva belülről.
-
őstag
Hát az az igazság hogy ez jó lenne, de csinálja egész kis terhelésre is (pl egy hídra felfelé), ahol valószínűleg (de ugye mert annak látszik még nem biztos) jó a tapadás. Amikor meg egyszer biztos segített megmenteni a hátsóm (gyakorlatilag visszatolt az útra ahogy az esp annyira nem tud) egy félig lefagyott úton kikanyarodásnál ott nem volt kattogás. Azon is filózok hogy esetleg az automata (kicsit nagyobb a terhelés, váltsak vagy ne, váltok, ja mégse, ja mégis, katt katt ).
-
-
tm5
tag
válasz Tom1939 #46771 üzenetére
Nekem is olyan autóm van, mint neked és én is hallom egy ideje ezt a kattogást. Mondjuk 1-1.5 éve.
Én arra tippelek, hogy be akar indulni a 4 kerék hajtás, mert esetleg már csúsznak az első kerekek erősebb gyorsításkor.
Én is néha elveszem kicsit a gázt, néha meg nem foglalkozom vele, de próbálok nem padlózni ha nem muszáj. -
tboldi
nagyúr
Pontosan.
Ezt próbálgassa, akit érdekel a dolog. Mivel a Jazz-ben nincs ilyen funkció, ezért értelemszerűen nem is sikerül.
-
őstag
válasz pigmeus #46773 üzenetére
Csak hangot hallok. Valami olyanra emlékeztet mint a racsnis csavarhúzó "add ki" amikor éppen "visszalépteted" csak ritkábban jönnek a kattanások. A megtorpanás attól van hogy frászt kapok és elveszem a gázt (jajj most esik szét...). Ez nem az alacsony fordulaton rezonancia dolog amit szintén csinálgat (suzuki na ).
-
pigmeus
tag
válasz TommyY2 #46770 üzenetére
S-crossban is benne van.. be kell állítani, ez azt jelenti, hogy ha egyszer megnyomod, csak a vezető oldal nyílik,(elvileg kulcsról csak a vezető ajtót nyitja a többi zárva van és a gomb is csak a vezető ajtón aktív) másodjára minden ajtó. És a másik opció, mikor egyszerre nyitja mindet.
Amit előttem is írtak.
Reteszeléshez:
Központi zár duplareteszeléses zárrendszerrel (ha van ilyen)Az alábbi módszer segít az ajtózárak ille-téktelen személyek által történő felnyitásá-nak meggátolásában.
A duplareteszeléses zárrendszer aktív állapota mellett az oldalsó ajtók az ajtóbiztosító gombokkal nem nyithatók.
A rendszer aktiválása:Az összes ajtó zárásához nyomja meg három másodpercen belül kétszer a ZÁRÁS gombot.(#46771) Tom1939
Nekem nem allgrip, de őszinte leszek nem tudom pontosan mire gondolsz...Vannak az enyémben is fura dolgok, 4600 kilométer után nem lepődnék meg ha ez ilyen. Maga a kocsi megtorpan? csinál bármi furát és rendelleneset? Vagy csak hangot hallasz?[ Szerkesztve ]
-
Ármester
válasz TommyY2 #46770 üzenetére
2019 GL+ Scross, nálam ahogy próbálgattam, nem nagyon megy, ugyanúgy nyitható az ajtó, ha kétszer zárom. (2x villan és 2x csipog az autó)
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
őstag
Van valakinek olyan hogy az 1.4t (scross vagy vitara) terhelésre (gázadásra) kattogó hangot hallat? Én középen hátulról hallom néhány hetente (de ugye kocsiból halott zajok és a honnan jön az nagyon érdekes tud lenni). Gyakorlatilag új korától (3 éves 44 ezer km). Mindig ijedten elveszem a gázt utána semmi. Szerviz semmit nem talál.
Az enyém allgripes automata ( még részecskeszűrő nélkül). Őszintén annak örülnék legjobban ha ez normális, csak tudjam mi ez (pl. allgrip kardántengely csinál valamit, vagy kipufból jön ki a korom vagy valami hasonló...). Vagy ha volt valakinek ilyen akkor mi volt. Most megyek vele nemsokára 3 éves szervizre (nem szeretném ha gari után világosodna meg a szerviz...). Köszönöm a segítséget.
-
Ármester
válasz Brogyi #46768 üzenetére
Ok, végülis csak a szemem böki ki majdnem.
Köszi.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
AMD Power
titán
Sx4 van e olyan pont/rész ami szokott rozsdásodni? Vagy van e ilyen egyáltalán? Futómű, autó alja , mennyire problémás ilyen téren?
-
Ármester
válasz TommyY2 #46764 üzenetére
Hol van ilyen online kezelési könyv?
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
blakey
titán
válasz TommyY2 #46764 üzenetére
Igen, érdemes frissíteni.
Reteszeléshez:
Központi zár duplareteszeléses zárrendszerrel (ha van ilyen)Az alábbi módszer segít az ajtózárak ille-téktelen személyek által történő felnyitásá-nak meggátolásában.
A duplareteszeléses zárrendszer aktív állapota mellett az oldalsó ajtók az ajtóbiztosító gombokkal nem nyithatók.
A rendszer aktiválása:Az összes ajtó zárásához nyomja meg három másodpercen belül kétszer a ZÁRÁS gombot.
Vitarán működik.ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
TommyY2
tag
válasz Brogyi #46762 üzenetére
Köszönöm, megtaláltam a firmware verziót: 1870. Nagyon-nagyon hosszan kellett nyomni a gombot.
Érdemes lehet frissíteni a legújabbra (talán 1880)?Láttam valami navigáció demo mód pipa lehetőséget, nem tudom, mit jelenthet?
A zárrendszernél a dupla reteszeléses-t akartam írni, de az lehet, hogy nincs benne (legalábbis nem tudtam aktiválni), pedig hasznos lenne. Online kezelési leírás 2-7 fejezet (33-as oldal).
TommyY
-
-
-
pjen
félisten
Természetesen.De ez lehet komplett motor,váltó,hűtő stb.Viszont ha Te megveszel 300 k futással egy autót és 30 K mulva kikönyököl a dugattyú,szétesik a váltó,kezdenek elromlani az elektromos részek.Nem hiszem hogy megszakadsz a röhögéstől.Például korral,futással járó elektromos hibákat nem is lehet előre látni.Elfárad a generátor csapágy eldörzsölődik egy szigetelés.Persze mindez nem törvényszerű.Öreg szívó diesel mercik legendásan sokat bírtak.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz AMD Power #46753 üzenetére
A (valós!) km önmagában szerintem egy sokadik faktor, és nagyságrendekben érdemes foglalkozni vele, de mondjuk egy 10 éves autó esetén a 150 vs. 200k km az kb elhanyagolható. Évi +/- 5k km.
Ha egy többet futott autó már olyan gyári alkatrészek cseréjén túl van, amire mondjuk a 150-et futott még vár (akár kopó dolgok - féktárcsák+betétek, futómű alkatrészek -, akár ismert típushibák stb.), akkor akár anyagilag jobban is járhat az ember egy többet futott ÉS karbantartott autóval, mert azok az anyagfáradásos dolgok részben már javítva lettek.
Persze emellett nagyon sok faktor van még, amit km alapján soha nem tud meg az ember - város/országút/pálya arány. Arról sem beszéltünk, hogy milyen korú autóról van szó, nyilván 3-4 éves autóknál van kínálat 100k km alatt is
De valószínűleg többen vannak olyanok, akik kevés km-es autót keresnek, nem véletlen éri meg tekergetni az órákat - kereslet-kínálat.
"... and I hope you have a great day!"
-
blakey
titán
válasz TommyY2 #46756 üzenetére
Akkor hisszan kell nyomni a fogaskereket es megjelenik a verzió is. Nagyon ritkán nézem így nem tudom, hogy melyik opció a megfelelő.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
meridaharcos
senior tag
Halihó !
2006-os gombóc Swift-ben elfáradt a klímakompresszor, iszonyat hangot produkál folyamatos időközönként, mintha géppuskáznának. Cseréltünk feszítő görgőt, de sajnos nem szűnt meg. Lekaptuk a szíjat, most csend van. Kérdéseim a következőek lennének:
- Érdemes a felújítással kezdeni ?
- Előfordulhat, hogy csak csapágyat kéne cserélni benne ?
- Van erre ajánlott szakember ? (Veszprém környéke)
- Új esetén ajánlanátok típust illetve beszerzési forrást ?Köszönöm szépen előre is !
"Nem vagyok senki, űzöm a vadat, Másoknak hajtok, mások hajtanak."
-
TommyY2
tag
válasz blakey #46755 üzenetére
Akkor bizony szegényke elég primitív. Ennyi erővel tehettek volna bele egy androidos eszközt is.
A beállításoknál kerestem én is de nekem nem írja ki a firmware verziót. Kép:
A kettős zárrendszer az, amikor az ablak betörésekor a belső nyitókkal se lehet az ajtókat kinyitni (a leírás szerint egymás után kétszer megnyomva a zárás gombot, aktiválódik, ha van benne) Ezek szerint lehet, hogy nincs?
TommyY
[ Szerkesztve ]
-
blakey
titán
válasz TommyY2 #46728 üzenetére
Az adatokat a saját memóriájába menti, gyári visszaállítás után újból be kell állítani.
Más térképet nem tudsz telepiteni2, ott a Carplay vagy Android Auto és azokon keresztül használható az amit szeretnél.
A főképernyőn megnyomod a fogaskereket és lefelé lapoozol.
AA-ban nem rudom, hogy le lehet-e tiltani.
Milyen kettős zárrendszerre gondolsz?
A hézagra nem tudok mit írni, Vitarám van, ott nincs hézag és nem is zörög, eltér a rögzítése.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
AMD Power
titán
válasz pető bá' #46752 üzenetére
Szerintem sok minden. Több km, több anyagelhasználódás és elfáradás. Ami egyébként teljesen természetes folyamat. De én jobbat mondok neked. Inkább 100e km környékit szeretnék venni. Ez okból is illetve más okból kifolyólag. Én ha ezt a kocsit megveszem 5 évig biztos fogom használni. Én 5 év alatt beleteszek maximum 50.000km-t. Nekem nagyon nem mind1,hogy 5 év múlva hány km kell majd eladnom és az 5 év alatt a kevés km használat mellett mennyi pénzt kell majd rakölteni + a kötelező dolgolon kívűl.
-
dethroner
veterán
Hát én is megkaptam a kocsi árába belefoglalva a beépített navigációt, holott nem kértem volna, ha lett volna választásom. Nem értem minek rugózni ezen, van beépített navigáció ha valakinek gusztusa van hozzá. Akinek meg nem tetszik amit adnak, használjon AA-t, vagy dobja ki a gyári fejet és vegyen helyett droidos fejet és attól kezdve a lehetőségek tárháza korlátlan.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
AMD Power
titán
2007 évjáratú Sx4 300.000km feletti futással téli/nyári gumiszettel 820.000Ft patika állapotban. Valaki jól járt vele.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz TommyY2 #46735 üzenetére
Azt a rést hagyd békén ha fel akarod nyitni a csomagteret nem dísznek van ott, oda fordul be a kalaptarto... Meg azért h az isofix gyerekulest be tud akasztani hátra a gyárilag elkészített rögzítési pontba...
@dethroner: hűtővízbű veszi kija zinternetet...
Amúgy ha valakinek nem kell uptodate forgalmi infó, akkor egy offline dzsipszi bőven sok neki. A legtöbben azért használnak wazzet mert eléggé frissek az utinfok, bár sok a fals jelentés is benne... Ott a sygic (nem biztos h így van leirva), az is jó csak kevesen használják...
@pjen: így van balance-ban a világ, akinek nem kell friss forgalmi infó annak elég a gyári navigáció az is elvisz A-bol B-be, akinek meg kell az AA-val tud wazzet használni,hol itt a hiba? Mohabá-ra nem vágyom már így 2020 derekán.
@ncc1701: azt használ amit az AA támogat..
[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
TommyY2
tag
válasz PeterPH #46731 üzenetére
Azért remélem, hogy előbb-utóbb kitalálnak rá valami profibb navigációt (pl. Beépített Waze, Google, stb., ha már egyszer be van építve (ne kelljen mindig a telefont használni).
Az ülés háttámlának valóban 2 pozíciója van, a leghátsó helyzetben van a 2-3cm rés, de majd valamivel kipótolom.
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #46732 üzenetére
Igen, ő mondjuk ajándékba kapta de szvsz pénzt adni érte nem érdemes az AA mellett, főleg ha a wazze rendesen működik, bár most a GPS lockerrel nálam is navigált az utóbbi 3 napban... Újra telepítettem az AA-t is, mert kellett neki egy frissítés már...
Amúgy XA2-vel szépen működik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
AMD Power
titán
Olvastátok a használt autó átvizsgálós srác milyen kis pöpec Sx4-t "találat?
-
csaba1203
addikt
válasz TommyY2 #46728 üzenetére
Az utolsó kérdésedre a válasz ha az üléseket nem tudod előre hátra tologatni, akkor a rés maradni fog.
Hülye japcsi mérnökök így tervezték meg. Nekem Ignis-em van alap gl-es ugye, ami 5 személyes és fix a hátsó üléssor.
Ugyanez GL+ verziónál 4 személyes tologatható ülésekkel és nincs rés a kalaptartó és a háttámla között ez van ezzel nem lehet mit kezdeni[ Szerkesztve ]
-
TommyY2
tag
Sziasztok!
Most lettem tulajdonosa egy SX4 S-Cross Boosterjet autónak. Azt szeretném megkérdezni, hogy tudja-e valaki, hogy hova menti a navigáció a kedvenceket és az előzményeket? Tehát arra lennék kíváncsi, hogy el lehet-e menteni őket, valamint bármikor visszaállítani?
Azon kívül soha nem szerettem a Here térképeket, mivel Magyarországon sokat hibázik, én mindig a TomTom-ot, vagy az Nng-t használtam. Lehet esetleg helyettesíteni valamelyikkel a gyárit, vagy megvenni hivatalosan a TomTom-ot (tamogatja-e a fejegység)?
Próbáltam megkeresni az Slda verziószámát, de sehol nem találtam. Tudjátok, hogy hol lehet megnézni, illetve mire érdemes frissíteni?
Tudja esetleg valaki, hogy az Android autó-ban le lehet-e tiltani a telefon funkciót? Sokkal profibb az Slda saját telefon kezelője, de az AA használatakor az nem elérhető, ha jól néztem.
A leírás említi a kettős zárrendszert, nekem nem sikerült működésre bírni, lehet, hogy nincs is benne?
Még egy utolsó észrevétel, nálatok is van a kalaptartó és az ülés háttámlája közt 2-3cm hézag?
Köszönöm a segítséget: TommyY
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz ncc1701 #46726 üzenetére
Különben is, nem fékezünk senkinek...
Amúgy személyiség függő is, van kollégám aki után rémálom menni, mert folyton fékezget, én inkább először elveszem a gázt, hagyom gurulni és ha kevés akkor rafekezek picit, de van aki rögtön belefekez..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #46721 üzenetére
Sok mindentől függ, hogy mi mennyire kopik, mint pl. vezetési stílus, használati mód (értsd: város vagy autópálya), autó súlya, de még a súlyelosztás is fontos. És még számos egyéb tényező lehet, napestig lehetne sorolni, de annyira nem vagyok grafomán.
(#46720) ncc1701: Nálunk is egyszerre kopott el a WagonR-en a gyári első szett cirka 50k km után, de azért ez nem feltétlenül általános. A következő Brembo párosnál a tárcsa kopott el hamarabb (nem hiszem, hogy hamis lett volna, márkaszerviz szerelte, ahova meg az Unixos autó járt folyamatosan), kb. 90k km-t bírt, most pedig Ate van az autón, erről viszont majd csak később tudok nyilatkozni.
[ Szerkesztve ]
-
2ozzmexy
senior tag
válasz radi8tor #46716 üzenetére
Akkor attól függ...
Azért érdemes ezeket szettben venni, mert amelyik gyártó betetje keményebb ott a tárcsa lágyabb és Vica versa... Szóval jó ha tisztában vagy vele hogy ideális esetben egy tárcsa kettő max 3 garnitúra betétet koptat el, utána kuka, mert limiten van a válla, amit otthon eléggé nehéz lemerni...
Szóval a brembo cuccok nem rosszak, csak hamisitjak mint a Denso /Bosch/Valeo cuccokat, szóval lehet h a hamis brembo szar, de az eredeti jó, főleg h Subaru gyári beszallito, meg még néhány márkának... De ha ennyire bizonytalan vagy fejtsd ki bővebben és akkor nem írunk marhaságokat.
Amúgy mindegyikkel megall az autód, csak az egyik ledaralja hozzá a tárcsát is a másik meg nem jah és nem utolsó sorban a milyen távolságon kérdés sem tök8 ugye."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
tboldi
nagyúr
válasz radi8tor #46716 üzenetére
Akkor EBC Yellowstuff.
FollowTheORI: Az aftermarket, kommeraz Brembo cuccok elég gyengék szoktak lenni, Atéról még nem hallottam panaszt, illetve a saját tapasztalatom is hasonló (eddig).
De ja, abban egyetérthetünk, hogy célszerű ugyanolyan márkájúakat összeválogatni.[ Szerkesztve ]
-
radi8tor
MODERÁTOR
És ha csak betétre vonatkozik a kérdésem?
⭐ Stella
-
nagyúr
válasz tboldi #46714 üzenetére
Ami fog az kopik is, de legalább tuti meg is áll a kocsi...
De ATE-re meg pont azt írják lágyabb... ami, mint a guminál, a nagyobb kopást is jelenti...No de mindegy. Szerintem tényleg ezis kb olyan ki miben hisz, mint a gumi kérdés.
Meg valószínűleg az az ideális, ha a tárcsa és a betét is ugyanattól a gyártótól van.
Ha ford brembo gyárilag én azt vennék bele ismét, tök mindegy a netes szakik vagy nem tudom ki mit terjeszt róluk.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz radi8tor #46711 üzenetére
Meglepne, hacsak nem hamis a brembo... de az ATE is jó lehet. Ízlés meg pénztárca függő ez inkább... bár ha tehetném én tuti brembo-t vennék mindenbe (+ tárcsákat is).
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
Brembo fékbetét mennyire ajánlott?
(2005-ös Swift)[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
ncc1701
veterán
Szerintem felesleges okoskodni. A fehér szín, ahogy nézem, az alapozó, azt ugyan hiába polírozod. Ha sokáig polírozod, lekoptatod a lakkot, majd a festéket.
Erre most 3 megoldás van:
-Le kell szarni, ez ilyen. Előnye, h eladáskor látszik, h gyári az elem, nem volt mókolva.
-Javítófestékkel óvatosan feltölteni a mélyedést, síkba polírozni, majd ezt ismételni. Erre youtube-on sok video van. Ez ugye kicsit látszani fog, ha valaki nagyon nézi, de eladáskod rétegvastagságmérő nem fog problémát jelezni.
-Elvinni fényezőhöz, aki ráködöl-lakkoz. Előnye, h nem fog látszani, hátránya, h eladáskor kötekednek, h tuti körbe volt törve a kocsi. Le kell fotózni. -
csaba1203
addikt
Ez vajon jön majd hozzánk is?
- [link] -
csaba1203
addikt
Mivel a fotón is látszik a fehér csíkoknál lement alapozóig szerintem.
Ezeket kéne ugye befoltozni majd egybe polírozni a színével de ez már szakértelmet igényel.
Aki most ezt csinálta egy jó ismerősöm és tényleg csak próbaképp, hogy mit mutat a dolog.
A fényező barátommal majd 2 hét múlva találkozom és mivel ez neki rutin munka megcsináltatom vele. -
bb71
őstag
válasz csaba1203 #46691 üzenetére
Amit én ajánlottam - nem vagyok fényező, csak mekkelek -, abban van egy 1000-3000-es polírpapír (most nem emlékszem pontosan az értékre), azzal kell először vizesen csiszolni a sérülést - és nyilván a karcok mélysége a döntő -, majd polírozni előbb a durvább, majd a finom anyaggal.
Feltételezem, csak polírozta a fényező (mégis ő a szakmabeli), esetleg a csiszolás mélyebbre vette/venné le az anyagot... de lehet, hogy ez a maximum, amit fényezés nélkül ki lehetett hozni. Csak okoskodom... -
AMD Power
titán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest