Hirdetés
- PlayStation 5
- Call of Duty: Black Ops 6
- Akciófigyelő: PlayStation "Januári" leárazások
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Limitált ideig ingyen játszható a Diablo IV
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Elindult a Test Drive Unlimited Solar Crown második szezonja
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- World of Tanks - MMO
- Star Citizen
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyöször
senior tag
-
csiga8
senior tag
Nem az a 2.000 Ft a gond. Én meg sem néztem volna. Ahol aknahelyet kaptam, ott a műhelybe szidták a Mannolt, mint a fene. Kíváncsiságból rámértek a fagyállóra és b+...
Kauffertől rendszeresen vásárolok, bontatlan minden.
Ha most beleteszem, és télen szétfagy a rendszer, na akkor kapok hülyét!
Másrészt, ha egy fagyállóból kispórolják az etilén-glikolt, akkor a hozzá való egyéb adalékot is. ( feltételezés)
Ezen a vonalon gondolkodva a motorolajból, váltóolajból is. Feltételezés ez is.
-
-
-
csiga8
senior tag
válasz laca891 #49693 üzenetére
Meg lesz, a mai nap még a hátsó dobokat szedem szét. ( ránézek, ahhoz nem kell akna) Az első féket is szét kellett szednem, ( egyébként új tárcsa és betét van benne) úgy szorultak a betétek, alig bírtam kiszedni. Nem értem miért nem tudta megköszörülni a betéten a csúszkán, miért nem takarította meg a betétek helyét, ahol felül és miért nem kente rézpasztával. A tüskék legalább valami zsírral be voltak kenve, de nem szilikonzsírral, sima gépzsírral. Most már baba lett.
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
válasz Gyöször #49692 üzenetére
Eddig nem volt vele gondom, tudtam, hogy olcsó a Mannol, nem a csúcs minőség. Na de ez...
Reggel kiszedtem a mélyhűtőből az elvileg -30C fokos fagyállót. A kupakját is lefotóztam, látszódjék, bontatlan. A buborékok mindent elárulnak.
Az egyszerű fajsúlymérő teszterrel a bontott fagyállóból is mértem. Van általam bekevert maradék, amit kb -30 C fokra lőttem be, azzal mértem, meg töménnyel is csináltam képet. A teszter nagyjából jó.
Az állítólagos -30 C fokos Mannol fagyálló
Az általam töményből bekevert maradék ( nem Mannol)
És a tömény:
[ Szerkesztve ]
-
csiga8
senior tag
1999-es Swift 1.0, elvileg 121.000 km.
Mannol 5w40 Elite [link] motorolajat kapott ( előtte maradék 5w40 olajokból " átmosás" volt)
Mannol GL4+ váltóolalat, amivel szintén átöblítettem, öblítés után megint Mannol GL4+ 78W-90 [link]Lett volna fagyálló csere is, de....
Szóval nem volt időm, nincs itthon deszt.víz, így csak gyorsan vettem bekevert Mannol G13 (zöld) +30 C fokos fagyállót. ( kis időre kaptam aknahelyet) [link]Betöltés előtt (ismerős műhelyébe) refraktométerrel rámértünk, és csak -10 fokos volt a Mannol fagyálló a -30 helyett.
A régi fagyálló -30 fokos, a műhelybe lévőket is néztük, a refraktométer jó, így nem öntöttem bele az újat.Itthon a hagyományos pumpás ( sűrűség alapján mérő) mérővel mérve ugyanúgy -10C fokos. Most beraktam a mélyhűtőbe, abba kb -16C fok van, kíváncsi leszek reggelre mi lesz.
Azt nem mondom, hogy erős minőség a Mannol, de ez azért...Eddig nem volt gondom a Mannollal, kb. az alsó kategóra teteje, de lehet elfelejtem ezután....
Egyébként ilyen volt a Suzi benzinszűrője ( kivágtam a házából. Állítólag nem volt cserélve, az utolsó 50 ezer km alatt biztos nem)
Ilyen volt a váltóolaj benne: ( 2L viszonylag sűrű olaj jött le, állítólag ez sem volt cserélve)
200 km után ilyen lett a "mosó" olaj: ( a jó hír, hogy spén, fémpor nem jött le)
[ Szerkesztve ]
-
racerx
őstag
válasz Pixelekkel #49676 üzenetére
Nekem Fehérvárona Bartánál (igaz a szintén garis automata Mokkát vittem ) azt mondták, hogy ők nem tudják megcsinálni a váltóolaj cserét, pont a linkelt videóban lévő okok miatt, és ők is ezt a szervizt ajánlották, ha ilyet kell csinálni. Gondolom Scrossnál is ugyanez lehet.
-
őstag
válasz Pixelekkel #49688 üzenetére
Ok, és köszi az infót. Következő fékcserénél megpróbálom rábeszélni a fehérvári csapatot egy "köpeny" tisztításra a féknél, eddig ők tűntek a legjobb szervíznek.
-
Pixelekkel
friss újonc
válasz Tom1939 #49687 üzenetére
Köszönjük előre is, nem szabad kivárni a hivatalos
csereperiódust. Remélem nem sok fémrészeléket fognak találni a műhelyben.
Amúgy a fékek azért is csikorognak, mert a betétek az oxidálódott "köpenyben" nem mozognak normálisan. Ezt a féktisztítást nem szeretik a márkaszervizben, időrabló nagyon. -
őstag
válasz Pixelekkel #49686 üzenetére
Morgást az nem hallok, de úgyis elnyomná a csikorgó fékhang... Ez ami idegel, következőre nem gyári megy hanem Zimmermann. Majd beszámolok, mert kb én leszek az első fecske ebben az ügyben könnyen lehet(legalábbis itt aki eléri a 60 ezret és cserélni is akar az automatában olajat).
-
Pixelekkel
friss újonc
válasz Tom1939 #49685 üzenetére
Elnézést, azt hiszem rosszul kopiztam be az url-t. Általában a legjobb olyan szerelőt keresni gari után, aki márkánál dolgozott. Majd írd meg, milyen volt. Ha garázsban állsz, próbáld meghallgatni a bekapcsolt fokozatokban az enyhe morgást. Tök.csend és letekert ablakok, közeli falak kellenek.
-
őstag
válasz Pixelekkel #49676 üzenetére
Így segítséggel megnyitva pont az egyik a dunakeszi szerviz (totalcar oldalán kilépve a szponzor oldalára) amit néztem. Ha Battán nem fogadnak (a v60service), oda megyek. Batta csak azért nyerő mert tudtomon kívül (nem tudtam hogy az a nevük, egy régi hyundai szakihoz jártam vissza aki ott rögzült meg 2 szalon bezárás átélése után ) oda vittem az i30-at is vagy 6-7évig.
-
laca891
aktív tag
válasz csiga8 #49683 üzenetére
Én vettem permezőt, fékcsöveket és fékcső hollandert és megcsináltam.
Persze csak a végét a kb. beninszűrőtől hátra felé.Amit belinkeltél, látom van sok méret, szét kell szedni aztán mérni és rendelni.
[ Szerkesztve ]
Szükségem van egy erős PC-re, mint gyenge Téesznek az erős traktorra!!!!!
-
csiga8
senior tag
1999-es Suzuki Swift 1.0 -án a hátramenő fém fékcsövek kezdenek rohadni szépen. a munkahengertől az egész alján végig menő cső. ( igaz csak a vége rohad, meg a fékerőszabályzó résznél) Cserélt már valaki?
Van itt mindenféle hosszúsgú.... [link]
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Pixelekkel #49678 üzenetére
Valamiért nekem nem nyíilik meg a linked. De találtam rendes "átmosós" géppel rendelkezőket (Battán és Dunakeszin ha jól emlékszem).
-
ncc1701
veterán
válasz Pixelekkel #49676 üzenetére
Márkaszervízben észre sem veszik, h lecserélted a váltó olajat. Kék menetrögzítővel kend vissza a gyári csavart betekerésnél, és csókolom.
-
őstag
válasz SyMbioTe #49662 üzenetére
2017 nyarán 5,6 volt az scross 1.4 gl+ allgrip automata vonóhoroggal gyöngyház fehérrel. Most meg annyi a full fapad. Sign o' the Times...
Pixelekkel: ha találsz ilyet szólj, nekem mindegyik kereskedés eddig azt mondta hogy á ráér az 160 ezerig... Mondjuk nekem gari lejárt én viszem ilyen rendesbe nemsokára (60 ezernél, most van benne 52)
-
Pixelekkel
friss újonc
Üdv, Vitara, 2018-as AT, allgrip, 1.6, közeledik a 60 ezer felé. és a váltóolajcsere felé. Nem biztos, hogy a frissítést szeretnám, de a garanicia alatt nem szívesen viszem egy teljes cserés (wandler, bolygómű) helyre, bele tudnak kötni a márkánál. Valakinek tapasztalata, hogy van-e olyan márkaszervíz, ahol teljes csere történik?
Legszivesebben ide vinném, de mondom, a garanciavesztés miatt nem
[link]
Még kérdés: garázsban, letekert ablakkal, kikpacsolt légkondinál kis morgást hallani álló helyzetben fokozatba kapcsolva, P-ben és N-ben csak a motrorhang, mozgás közben, ugyanott a garázsban szintén, de menet közben, utcán nem hallani., szélzaj, gumizaj elnyomhatja. Tapasztalat?
Köszönöm. -
dethroner
veterán
-
beef
őstag
Valaki képben van a fűtőradiátorral?
Az a gondom, hogy a jobb oldalon tökéletes a bal oldalon max langyos a fűtés, ventilláció működik. Gondolom levegős a bal oldali kör és nem kering ott a víz. Van ezen valami légtelenítő?
(2017 Ignis, de lehet többinél is hasonló elvű a fűtés) -
-
2ozzmexy
senior tag
2019 novemberi Vitara 1,4T+GPF (140LE/220Nm) GL+ galaktikus szürke metál (5.08M volt), idén azt mondták hogyha otthagyom a 2400km-t futott ismert előéletű 1 éves autómat és ráfizetek 300-at, akkor kihozhatom az új hybridet (alapfelszereltséggel), ami felszereltségben ugyanaz mint a mostanim csak kevesebbet eszik....
"Há' nóóóórmális, Margit!?" Majd ha hülye leszek, hogy vegyek egy ugyanannyit tudó autót, ami gyengébb, nagyobb a szervíz igénye és még metálfényt sem kapok hozzá!? Egy frászt... Szerintem nem fogom eladni ha nem lesz nagy probléma vele, még gyűjtök pénzt és vagy elviszem vagy megcsinálom én az alváz- és üreg-védelemet, maximum még teszek hátra is DRL-t és annyi, használjuk amíg szét nem hullik..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
-
pigmeus
tag
válasz Kicsirics77 #49666 üzenetére
kicst irigy vagyok, bár én vettem volna akkor...vmivel bentebb lennék, de ha így megy, 2025-től amúgy sem nagyon lehet majd venni már benzines kocsit ha igaz, hogy az új szabályozás kb kinyírja a motorokat..
-
BBke
tag
2018 május 22-én gyártott 1.6 GL+ Vitara 4.2 milla. A szerviz vezető felajánlotta, hogy beszámítják majdnem annyiért amennyibe került, ha veszek egy újat. Mondtam, köszi de nem szeretném lecserélni.
-
fapuskapa
csendes tag
Sziasztok!
2008-as swifttel kapcsolatosan szeretnék segítséget kérni. Tavaly kapott gyári új toronyszilenteket és pár 100 km után megint kopogni kezdett. :(
A rugóstag mozog fel-le. :( Érdeklődni szeretnék, hogy jár-e már így valaki és ha igen, mi volt a megoldás?Üdv,
Laci -
KubanitoS
veterán
válasz SirKero #49661 üzenetére
Ráadásul minden marad a régiben értem ezalatt a meglévő hibákat ( beázás , recsegés-ropogás stb. ) csak drágábban.
Hát ez az! Ha legalább egy faceliftet kaptunk volna, vagy valami, akkor talán nem lenne ennyire savanyú a szőlő... Ez így ebben a formában nem túl jó marketing sem szerintem.Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Ármester
válasz KubanitoS #49659 üzenetére
2019 nyarán ~5,5 volt AT, GL+ metálfénnyel.
Mondjuk minden más autó is drágult.
Jó oldala, hogy gyakorlatilag nincs értékvesztése az autónak.„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
SirKero
őstag
válasz KubanitoS #49659 üzenetére
Az enyém 1,4 GL+ 2019 februári. Akkor 5,1M volt metál fénnyel üzembe helyezéssel vonóhoroggal télikerék garnitúrával.
Két év alatt több mint 1,5M forintot drágult amit nem lehet megmagyarázni egy ISG generátor+kis aksi árával meg a forintgyengüléssel.
Ráadásul minden marad a régiben értem ezalatt a meglévő hibákat ( beázás , recsegés-ropogás stb. ) csak drágábban.Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
KubanitoS
veterán
válasz SirKero #49658 üzenetére
Ha belegondolok, hogy két éve 5.5 misiért hoztam ki a szalonból az összkerekes 1.4 s-crossom metálfénnyel, plusz téli kerekekkel...
Nem tudom merre halad a Suzuki, de nem hiszem, hogy ez jó irány. Szeretem a márkát, a megbízhatóság, biztonság és közepes minőség mellé relatív olcsóság társult. Ár/értékben verhetetlen márka volt, de lassan eljutunk arra a szintre, hogy a kutya nem fog Suzukit venni, ha ennyire túl van árazva.
6-7 misi körül azért már van alternatíva. Quashqai, Xceed stb...
Ja és amúgy az árlistába a csúcs 4wd 6at glx panorama benne sincs. Az még drágább...
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
SirKero
őstag
Itt a 2021-es SX4 S-Cross árlista benne az automata árával. Kedvezményes ás + üzembehelyezés + metálfény 6 770 000 HUF
[link][ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
-
2ozzmexy
senior tag
Sok dolgot meg lehet oldani akna és csáposemelő nélkül, de nem könnyű. Alá kell bakolni, ahhoz kell bak vagy rámpa, egy rendes emelő, nem mindenki foglalkozik vele, inkább elviszi a szerelőhöz.
Mellesleg egy bakokon álló autó alatt fetrengeni nem egy életbiztosítás..."...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
csiga8
senior tag
válasz ncc1701 #49652 üzenetére
Nem az agy része a baj, ebbe a dzsuva időbe és biztos alá nem fekszem.
Max ráér tavaszig, vagy valahonnan szerzek 1 órára aknát. A váltó olajat is le akarom cserélni, meg a fékcsöveket akarom megnézni, mennyire rohad.
Elvileg a lengéscsillapítók újak, a 4 fék új. Majd nyáron, unatkozós, ráérős ( LOL sose lessz! ) időmben szétszedem.
-
csiga8
senior tag
válasz Böhomke #49648 üzenetére
Nálunk minden autóba, motorba OMV premium megy ( gázolaj is, benzin is)
Időnként ( szűrőcsere előtt pedig mindig) egy spuris tankot elégetünk. ( egész jól takarít)
Mindenképp cserés lesz a szűrő, beszéltem volt gazdijával, sosem volt cserélve. Ha nekem nem megy, akkor fizetek érte a szerelőnek, de cserélve lesz ( az is)
-
Böhomke
újonc
Sziasztok!
Ha nem muszáj ne bántsd az üzemanyagszűrőt,
Amennyire emlékszem baloldalt hátul, alul az üzemanyagtank környékén található, nem éppen kényelmesen szerelhető helyen.
Viszont tisztításként tankoljál bele etanol üzemanyagot az kipucolja a tankba és a rendszerbe rakodott szennyeződéseket és mivel az alkohol keveredik a vízzel az aljában levő esetleges vizet is kihozza.
A hozzá tankolt bioüzemanyag-üzemanyag keverék 50-50%-nál nem lehet több különben durrogni fog, -
Zolás
addikt
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #49640 üzenetére
Ja igen, a fényre nem nagyon figyel, az igaz.
Ünnepi ruhába öltöztem kicsit.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
válasz SyMbioTe #49639 üzenetére
Köszi az infót, emelem amit Te már látom cseréltél...
A cél az lenne, hogy akkor váltson csak éjszakai módba, ha tényleg éjszaka van vagy "csökkent látási viszonyok" ( = nem süt a nap), bár azzal is kiegyeznék ha hátul is lenne LED-es menetfény... Most ott tartok hogy helyzetjelzőre váltok amikor lakott terülten kívül vagyok, a gond csupán az h a sárga halogén helyzetjelző a fehér DRL-el szemből esetlenül mutat, de legalább minden átvált éjszakaiba... Ha felnyomom maxra a fényerőt, akkor meg éjjel nem vált át...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Ármester
válasz 2ozzmexy #49638 üzenetére
Ha a műszeregység fényerejét maxra veszed, akkor éjszaka sem kapcsol át sötét módba semmi, akkor sem ha megy a tompított.
„És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”
-
2ozzmexy
senior tag
Igen, a vészmegoldás, de amolyan "csak végső esetben" helyzetekre van ott...
Ha rájössz mi okozta akkor szólj, mert nekem pont az ellentétes folyamat kellene, ugyanis nagyon idegesít amikor a Waze átvált éjszakaiba pedig csak felhajtottam az M3-ra verőfényes napsütésben és felnyomtam a tompítottat... Olyankor mindennek leveszi a fényerejét, ami az amúgy orrba-szájba tükröződő érintőképernyő olvashatóságán nem segít, főleg ha hátulról süt a nap...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
-
2ozzmexy
senior tag
No, akkor újra:
A műszerfal fényerejét vedd eggyel lejjebb úgy hogy a gyújtás rajta van. Ezután kapcsold fel a tompítottat és akkor is állítsd be a fényerőt. Ezekután ugyanez a a tapikijelzővel, majd ellenőrizd az automata fényerőt. A beépített navigációnak (SD kártyás) is van külön.
Ha ez sem segít, akkor vissza gyári beállításokra mindkettőt...[ Szerkesztve ]
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Chereiose
addikt
2 hetes S-crossunk szélvédőjét leszarta múltkor egy madár az alsó részen, sajnos egy kicsit rajta állt de relatíve hamar lemostam. Na most hiába szedtem le magasnyomásúval, aztán kendőkkel próbáltam, de egyszerűen beleégett az üvegbe vagy nem is tudom, ami azért fura mert tető alatt állt és hát a nap sem süt ugye mostanság. Nem sokára vissza kell vinni az 1 hónapos check szervizre, szerintetek ott lehet kérni egy üvegpolírt arra a részre vagy valamit? Az is lehet, hogy valami komolyabb adalék anyag lehozná, de ez elég érdekes kb a gyanta nem marad rajta ilyen masszívan
-
-
SirKero
őstag
Az alvázvédelemhez szólnék.
Nekem Lianám volt 12 évig. Soha nem foglalkoztam alvázvédelem vagy hasonló dolgokkal. Amikort eladtam nem volt rajta egy gramm rohadás sem. ( most a felületi rozsdát ne vegyük bele ) Sajnos fél éves volt amikor valaki megnyomta a motorháztetőt. kb. egy fél tenyérnyi helyen. Nem csináltattam meg mert az egész elemet fényztetni kelett volna és akkor már azt mondják,hogy törött volt. 12 év alatt az a fél tenyérnyi horpadás nem kezdett el rozsdásodni megmaradt ugyan úgy. Bár az is lehet hogy ez csak a 15-20 évvel ezelőtti autókra igaz[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Zolás
addikt
válasz 2ozzmexy #49621 üzenetére
Elolvastam, de csak a fényerő van benne, és nem, nem kapcsolgat magától ha lejjebb veszem. A fényerő alatt ott van, hogy nappali mód, de állítani nem lehet rajta.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dethroner
veterán
Én nem értem az embereket. Megadtam hogy hol kell elolvasni a kezelési útmutatót, amiben szép ékes magyar nyelven le van írva, mit és hol kell beállítani, hogy elháríthasd a hibát, amit magad generáltál. És ahelyett hogy megköszönné hogy valaki megoldást kínál a kialakult helyzetre, még hőbörgés van köszönet helyett. Hát hová jut így a világ Ha nincs meg a könyv, akkor írd azt, de ha megvan, akkor olvasd már el azt a pár sort és értelmezd Vagy tényleg könnyebb onlywrite üzemmódban működni?
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
2ozzmexy
senior tag
Próbáltad már maxról levenni!? Vedd eggyel lejjebb és újra kapcsolgatni fog.. Mellesleg ha nem kaptál kézikönyvet akkor szerezz be egyet, sok hasznos infó benne van, pl hogyan cserélj izzókat, olajat, stb.
@ncc1701: Igen, nem múlik el nyomtalanul, de ha minden tavasszal le van mosva az alja akkor nem olyan dráma és ha nem hányta el a fakezu szakbarbar aki magát autoszerelőnek hívja a műanyag burkolatokat az évek során.
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Zolás
addikt
válasz dethroner #49611 üzenetére
Köszönöm a felesleges és kioktató hozzászólást, itt a fényerőt lehet állítani. Nem ez kell.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
tboldi
nagyúr
válasz simonjoe #49612 üzenetére
Gyere el hozzánk, mutatok egy 16 éves WagonR-t, amin egyedül az utólag felszerelt vonóhorog rozsdás, más nem. Igaz, újkora óta garázsban tartjuk, de napi ingázós autó, találkozik eleget sóval.
-
simonjoe
őstag
válasz dethroner #49608 üzenetére
Ez az Ő véleménye, hozzáállása. Én viszont szívesen megnézném annak az autónak az alját!! 15 év nem múlik el nyomtalanul, főleg ha rideg tartásban van az autó. Még ha garázsban tartja is, 14-15 télről beszélünk több kevesebb felsózott utakon történő közlekedéssel! Azt nekem ne mondja senki, h ez nyomtalan marad. Az meg milyen már, h akkor visszük korrózióvédelemre, ha törik?? Na, akkor már van értelme! Nekem teljesen mindegy, h ki mit csinál saját tulajdonával, de ne próbáljon megmagyarázni olyan jelenséget ami nem valós!!
Joe
-
dethroner
veterán
A fejegységhez kapott kézikönyvben leírtak szerint tudod beállítani.
De hogy segítsek is, megsúgom melyik fejezetben keresd: 4.10.1 Kijelző fényerejének beállításaA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
blakey
titán
Menüben állítható, fejből nem tudom, hogy melyikben. A központi- és a fejegység háttérvilágítása is, egyértelműen érthető, nem fogod eltéveszteni.
ELADÓ: Homatics Box R 4K Plus *** " Aki udja, csinálja, aki nem, az tanítja" - G. B. Shaw *** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Zolás
addikt
Üdv urak.
Valahogy sikerült a rádió kijelzőjét nappali módba raknom, és nem tudom visszarakni auto módba, hogy a fényszóró kapcsolásával váltson át éjszakaiba. Van valami ötlet erre? Most reggel és este full fényerőn, nappali módban megy a waze és a gmaps is, és egy kicsit zavaró.[ Szerkesztve ]
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
dethroner
veterán
válasz ncc1701 #49607 üzenetére
Haverom suzuki szervizben dolgozik, 2005-ben vett swiftje mai napig gyönyörű állapotban van, garázst sose látott, mindig utcán parkolt. Kikértem a véleményét az alvázvédelemről. Kiröhögött és azt mondta amíg nem törik, teljesen felesleges, nem rohad.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
simonjoe
őstag
Vannak erre szakosodott szakemberek, én ide viszem:
[link]
Szerintem nem dolgoznak rosszul, és az ér sem vészes.Joe
-
simonjoe
őstag
válasz ncc1701 #49600 üzenetére
+1!!
Az az igazság, h a szervizben nekem is azt mondták, h teljesen rendben van a kocsi alja. Én is megnéztem.........hát nincs! Bizony a 10 éves kocsin már korrodált dolgok lelhetők fel ami indokolja a beavatkozást. Megy is tavasszal "Üregúr"-hoz. Bár most ha a Nejem egy kicsit maradna a seggén itthon és nem dolgozna, akkor még az idén.Joe
-
KubanitoS
veterán
válasz ncc1701 #49602 üzenetére
Szerencsére minden háztartásban alapfelszereltség a csápos emelő. Meg a garázs is. Aki meg nem akarja maga megcsinálni, hanem inkább szakemberre bízná, hogy biztosan jó legyen, az meg akaratgyenge. Hagyjuk már...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
ncc1701
veterán
válasz salieri. #49601 üzenetére
Ja, ha pénzzel akarod megoldani, akkor ja. Szerencsére kb nulla szakértelem, és tudás kell hozzá, csupán kis akarat, meg szándék.
Csáposra feldobod, lecsiszolod a rozsda nagyját. Utána 2 réteg korant, majd lemaszkolsz mindent, és hazamész aludni. Másnap fogsz 2-3 doboz Dinitrol 4941/car alvázvédőt, lefújod vele. Futómű elemekre meg nyomatsz fekete festéket. Majd mikor beszáradt, leveszed a maszkolást. Üregvédelmet nem feledni, ehhez általában ki kell venni a doblemezeket, h hozzáférj a kupakokhoz. Ja, szóval ez 2 nap, és piszkos lesz a kis kezed. Már nem egy autón csináltam, cserében hanyattesik, aki alulról megnézi, h wtf, ez nem így szokott 10-en évesen kinézni.
Ja, s sokkal egyszerűbb megelőzni a bajt, mint vívni a rohadással. Mert ott már kell hozzá eszköz, h kivágd a rohadó elemet, becsinálj hozzá ép lemezt, ezt nem akármilyen heggesztővel tudod megvarrni, utána pedig fényezhetsz flakonból. Úgy, h jó is legyen.
Vagy eladod a kocsidat pár évesen, és nem foglalkozol az egész témával.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest