Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doze
aktív tag
lehet hülye vagyok de amit most reklámoztak a tv-be ssangyong korando-t.... nem tom megnéztem az árlistát, és marha csábító 180 lovas 2.0 dieselel+minden földi jóval, akcióban 6 milláért ideadják +5 év ingyen szerviz.
És szerintem már ez nem "az" a gagyi kínai, mert a régiekben is merci hajtáslánc volt...
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
válasz Kornel #14791 üzenetére
suzukinál ez valami típushiba.... sx4-en párásodás+foncsor sárgulás. Engem az ilyen hibák elkerültek eddig , pedig a lámpában volt mikor cseréltem égőt, de így sem párásodott stb.... de azt mondom legyen ez a legnagyobb baj a szuszkónál... mint az 50e lefingott tsi motor vw-éknél
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Kornel #14793 üzenetére
Persze, én is ezen a véleményen vagyok, nekem ha a mostani autóm amire kiadtam 800k-t, párásodna a lámpa, vagy beázna, vagy bármi, tiszta ideg lennék, hát akkor egy 3 millás autónál, ami vadi új, ilyen egyszerűen nem kellene, hogy előforduljon. A Suzuki is legyártott már pár autót, és akkor nem tudják megoldani, hogy a lámpa ne párásodjon? Ez egy konkrét vicc egyébként, igaz az autó b@szott jól néz ki, a motorja is jó, keveset fogyaszt, stb., futómű is rendben van, talán a kényelem is, biztonság is, tehát tényleg minden, és akkor párásodik a lámpa... Pff...
-
-
Tomics
addikt
Na a szervízben azt mondták tudnak a problémáról, sajnos a kialakítás miatt párásodik a búra. Ezért nem cserélik és nem okoz problémát, de majd 1000km-es átvizsgálásnál visszatérnek rá. Pont Pesten jártam és be tudtam hozzájuk ugrani, de holnapra kaptam a vidéki márkaszervízbe is időpontot, hátha ott több sikerrel járok...
Amúgy ezen kívül imádom a kocsit, dinamikus és alig fogyaszt (1 tankolás eddig 640km és még nem jelzett hogy kérne benyát), élmény vezetni, kanyarban tart, egyre jobban tetszik a formája a swift2-esek is utána fordulnak Most rendeltem rá üléshuzatot is, így belül is még pofásabb lesz, igaz egy vagyonba kerül.
[ Szerkesztve ]
PH! addikt since 2004
-
giigz
veterán
válasz wertigo1984 #14787 üzenetére
Dehoooogy cseréltem, még most szoktunk össze...
Ha már elnyelt annyi pénzt, legalább adjon is valamit cserébe...
-
Kornel
veterán
én is ott akartam, de itt egybe megvan minden, szűrök+olaj, nincs kedvem több helyről vadászni, de a keresztkérdést felteszem majd nekik
max. az olajat nem veszem át, ha gyanús.(#14786) giigz: olajcsere meglesz a héten, innentől max. 2 első gátló (kyb) lesz még idén, ha úgy hozza a sors, na meg a 4 gumi, amit fogalmam sincs, hogy 185/55 r15, vagy 195/50 r15 legyen
na meg ablakfóliázás, meg pár apróság.[ Szerkesztve ]
-
-
Kornel
veterán
válasz trassher #14778 üzenetére
arra
most rendeltem meg az olajcsere szettet:
Suzuki Splash benzines 5W30 Eneos Premium Hyper olaj csere szűrő olajcsere szett olajszett olajszűrő levegőszűrő
[Olajszűrő: Suzuki gyári eredeti]
[Levegőszűrő: Japanparts]
[Pollenszűrő: utángyártott pollenszűrővel]14210 Ft
úgy döntöttem nem kell most a sustina, sokba lesz a gumi (60-65k )
-
trassher
addikt
Én most akarom az összes szilentet kicserélni a stift alatt. Milyen árkategóriában érdemes nézelődni? 1996-as ferdehátúról van szó.
Redmi Note 7
-
xmad
őstag
az mennyire normális, hogy így mozog az első kerék meg a lengőkar? mindkét oldalon.
lengőkar szilent csere az volt kb fél éve. VIDEO
[ Szerkesztve ]
-
-
Siriusb
veterán
Szia!
Egy kis segítséget kérnék a hibakód kiolvasáshoz, ugyanis megint virít a lámpa.ha gyújtáson nyitott ajtónál háromszor ráadjuk a világítást, és háromszor megnyomjuk a belső lámpát kapcsoló ajtógombot, kiadja a km-számlálóban a hibakódot, meg egy led levillogja. Ugyanez négyszer a törlés.
Próbáltam helyzetjelzővel és tompítottal is (motor áll, gyújtás ráadva), bár gondolom itt a helyzetjelzőről van szó. Ami problémásabb, az a belső lámpát kapcsoló ajtógombot rész. Nálam a világítás kapcsoló kihúzásával lehet felkapcsolni a a belső világítást (is), az ajtón csak az ablakemelő ill. a központi zár vezérlő gomb van. Egy kombinációval sem sikerült előcsalnom a hibakódot. Valami javaslat?
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #14762 üzenetére
Valami ilyesmit, aminek elforog a hüvelye, fogóval ne lehessen leszedni. Állítólag nem sokat ér (nekem attól még van), de legalább a tudat megvan, hogy te mindent megtettél
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #14760 üzenetére
Fateréknak 2007-es Swiften ugyanazzal a csavarral megy fel az acél- meg az alufelni is, viszont a Mazda felnin a csavar felfekvő felületének a kúposságát nem ismerem, lehet, hogy nem ugyanaz, mint a Suzukié. Ha ezt ki tudod deríteni, hogy egyforma, akkor mehet fel vele elvileg gond nélkül.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Kornel
veterán
alufelnihez lehet hasznalni a gyari acel kerek csavarjait?
vagy venni kell valami speci csavart? -
hcs57
addikt
válasz Kornel #14755 üzenetére
AC a karburátoros motornál volt , itt benzinpumpa van a tankban.. az hallhatja, amikor ráadja a gyujtást egy rövid ideig.. ha akkor nincs hang, akkor benzinpumpa lesz.
Okos vagy, ha csak a felét hiszed el annak, amit hallasz. Zseniális, ha tudod, melyik felét. forrás: mozaik.bloglap.hu
-
giigz
veterán
Nálam a Megane-hoz 15k körül van bontott injektor, nem szokott velük különösebben baj lenni, a gyári Bosch injektor 250k körül van...
-
a_tesz
Korrektor
válasz tepizoli #14753 üzenetére
Pedig rossz hírem van, elég valószínű, hogy az injektor mondta be az unalmast. Nem riogatni akarlak, de nem két forint lesz megcsinálni, ráadásul lehet kapni ugyan utángyártottat belőle (25 ezer Ft környékén), de elég sok probléma van velük, a gyári viszont 40-50 ezer Ft környékén van forrástól függően.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
tepizoli
tag
Sziasztok! Egy Suzuki swift 1.3 glx 1998-as gyártásu kocsim van. A címben szereplő autó ma minden előjel nélkül menet közben meg ált. Egy barátom annyit tudott megállapítani hogy gyújtás van. Leszerelte a légszűrő tartóját és oda alá befolyatott egy kis benzint. Ott forog valami kis lapát ahogy a gázpedált nyomod. Ekkor egy pillanatra el is indult a motor majd megint meg ált. Azt mondja nem kap üzemanyagot. Szerinte valami elektromos szelep vagy ilyesmi. Mi lehet a baj? Mik lehetnek a hibás alkatrészek. Sajnos nincs pénzem szerelőhöz vinni.
A fiúk fociznak, a férfiak edzőterembe járnak.
-
Kornel
veterán
most mentem egy jo kis szerpentinen, gyakorlatilag nem lehet kihozni az egyensulyabol a kocsit, eleg jo ez a h&r rugo.
gumi ugyben meg mindig nem tudtam donteni, egyenlore a kumho ecsta spt ku31 a befuto, de ha valakinek van meg tippje 185/55 r15 meretben az ne tarstsa magaba. -
Doze
aktív tag
Mivel most nekem Sx4 van, előtte meg családban volt ignis 1.3 motorral így van összehasonlítási alapom.
Ugyan olyannak kell lennie.... tesztelni meg úgy tudod hogy nagyra nyitod a füleidet, egyesben és hátramenetben persze ez nem igaz mert ott amúgy is "szól" egy kicsit de nem nagyon. Végig pakolgatod a sebességeket kis kihúzatásokkal, hangtalanul és akadás mentesen kell vennie. Ha függetlenül búg, reszel stb.. akkor csapágyas a váltó, ha valamelyik sebességet nehezen veszi vagy reccsenéssel akkor pedig szinkrongyűrű. Jellemző hogy egyesből-kettesbe váltásnál adja meg magát a szinkrongyűrű (hirtelen váltások, meg ott ugye nagy a két fokozat közti fordulatszám különbség)...
100ekm fölött kicsit lötyögős a váltó, az a futás miatt van... kopik a kulissza.
Egyébként ahogy nézegettem, az 1.3 és az 1.5 váltók robbantott ábráit, sokkal bonyolultabb az 1.3-as váltó: a léptetővillák környékén+más szinkrongyűrűk alkalmaztak... nem értem miért kellett áttervezni a régi 1.3 váltót, vagy miért nem használták 1.5-stb váltót, ugyanis az 1.6 régi swift, 1.5-1.6 Baleno, 1.5-1.6 Sx4 váltóinak belseje szinte csereszabatos, csak a ház más itt-ott..
[ Szerkesztve ]
-
Giot
addikt
válasz wertigo1984 #14741 üzenetére
Idézet a cikkből:
"Mindez csak az egyhármas változatokra vonatkozik, az ezer- és ezerötszáz köbcentis Suzukikkal nagyon ritkán fordul elő hasonló gond."(#14740) pjen:86e km van benne.
(#14743) Nem3sys:OFF end! Parttalan vita.
[ Szerkesztve ]
-
pjen
félisten
Hány Km van benne?Idősebb motorokhoz általában picit sűrűbb olajat ajánlanak.
Doze:A "régi"SWIFT ben nekem 9000 Km nél elszállt a váltóm pedig mindenki azt mondta az elpusztíthatatlan,a mostani 2006 os KOP! KOP! semmi baja és kollégáménak sincs.Ja és elejétől 10w40!
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
A TC-s cikket nem kell túllihegni... volt 1-2 széria az 1.3 (sima első gombóc swift), amiben talán fos a csapágy, szerintem annyira nem fontos a probléma hogy vásárláskor szerepet kapjon, pláne ha kipróbálod és jó. No meg cseréled 45ezrenként a váltó olajat.
Másrészt ignis, wagoner stb. amiben m13 motor van ugyan ezzel a váltóval van, érdekes nem terjedt rémhír egyik autóról sem, juj ilyet ne vegyél. Mióta a tc élvezkedett hogy a szuszkó is el tud romlani azóta beszélnek erről..
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
Sziasztok!
Hamarosan venni akarok egy swiftet, de számomra nem egyértelmű, hogy a faceliftes változatban javítva lett a váltócsapágy probléma, vagy ott is fennáll ? Mert árban nem mindegy, 2006os GS árából max egy fapad 2008-09 jön ki..
Köszi -
Doze
aktív tag
Akkor az kalapbiztos , bár ha váratlanul hátulról belecsúszik valaki a nyaktörés garantált.
Közben beszereztem a szervizalkatrészeket az autóhoz.
2db ékszíj, olaj+levegő szűrő, eneos 5w30. Az egész nem volt 18k. És az olajat így sem a legolcsóbb helyről vettem
[ Szerkesztve ]
-
Doze
aktív tag
Lehet én vagy hülye hogy eddig nem figyeltem, de főleg idős (60+) az összes fejtámla ki van szedve az autóból?? Vagy a suzukinak volt valami extra -GA verziója, amiben nincs fejtámla?
-
roti86
őstag
válasz wertigo1984 #14730 üzenetére
A jó barátnő mindig jó, főleg ha autója is van
-
wertigo1984
őstag
Udv Nektek!
Egy nagyon ''jo baratnomnek '' 2006-os 1.5 vvt-s 102 LE-s Swiftje van, es meg kell mondjam hogy majdnem 750 km (2 nap) vezetes utan sem tudok betelni vele! Egyszeruen imadom! Kepeket hamarosan rakok be ha lehet, jovo7 kedden megint ideadja. El. tukrok, el. ablakok elol, ulesfutes, multi kormany, klima a felszereltsege, es van benne 23ezer km, mert O nem nagyon maszkal vele...helyette majd en.
(((d(^_~)b))) "Milyen kegyes is az élet, ha az embernek megfelelő helyen vannak barátai."
-
Reaper
őstag
válasz Tomics #14719 üzenetére
Gratula az új kocsihoz, ennyiért nagyon jó, nem gondoltam, hogy ennyit lehet alkudni a listaárból manapság.
A benzinről annyit, hogy nekünk '98-ban is majdnem üres tankkal adták az akkori Swiftünket, tehát semmi változás. Az meg ne keserítsen el, ha előjönnek hibák, jöjjön csak elő az összes még garancia időn belül
Sok százezer balesetmentes km-t! -
Tomics
addikt
Na megvolt az első nagy eső, az első lámpabúrák bepárásodtak. Kicsit elkeserített, hétfőn mehetek vele szervízbe. Remélem ez lesz a legnagyobb problémám. Gondolom kicserélik ugye?
PH! addikt since 2004
-
8th
addikt
válasz trassher #14694 üzenetére
Annyira azért nem drága beavatkozás. Ami már normális minőség (Febi) abból a kétoldali komplett első lengőkar szett bruttó 160ezerbe kerül de ebbe már minden benne van. Kiszeded a kocsi alól a régit berakod az újat és annyi. Egy gyors futóműállítás kell még néhány darab ezresért és kész van. Persze ez szerintem is irreális összeg egy nyomorult futóműfelújításért de akinek A4 kell az ezt nyelje le. Meg a rendszeresen előforduló abs jeladó és hosszgyorsulás érzékelő hibákat is.
-
Mercutio_
félisten
Én azért kértem volna, hogy mutassák már meg hol van leírva, hogy megfelel a követelményeknek
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, Parnis Pilóta, FANTASY könyvek (Terry Pratchett majdnem összes, egyebek), Garis keskeny MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- DIGI kábel TV
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- Külpolitika
- Asustor NAS
- EAFC 25
- Digitális Állampolgárság Program
- 2024 - Már fut a Steam téli vására (PC)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nintendo Switch 2, vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest