-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sqpp
őstag
Aerosoft Airbus A321-nél hogy a frászba kell elindulni?
Cold Start volt és Checklistben minden OK volt.. Aztán valami Throttle thrust-ról beszélt a nő, de hiába toltam előre a kart egyszerűen felpörgött a gépecske és nem ment előre :/
-
titán
válasz Kbhont #14398 üzenetére
A KLM mindenképpen átstartolás utasítást kapott volna, nem volt leszállási engedélye, csak úgy az AUI még percekig blokkolta volna a forgalmat, míg rendben elhagyja a futót. A TWR kicsit megzavarodott, nem feltétlenül a legjobb döntést hozta, de kibogozták, nem történt semmi komoly. AUI abban hibázott, hogy nem teljesítette az utasítást, még ha az nem is volt a legjobb megoldás.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
senior tag
válasz cintula187 #14397 üzenetére
Igen, de 0:53-nál engedélyt kapott a felszállásra!
Sőt! 1:10 nél még sürgeti is!
Volt itt hiba mind a két részről!
és persze áldozat is méghozzá a KLM! -
senior tag
válasz Cypresss #14394 üzenetére
Szerintem igazából senki...
De az AUI146 ha nem tököl (amire a TWR fel is hívta a figyelmét a Nexte traffic 3mile kijelentéssel), akkor a KLM-nek nem kellett volna átstartolni.
Ugyan akkor hibázott a TWR is, mert elsőbbséget ígért a KLM-nek és még is pályára engedte az AUI146-t!
Szóval a TWR kicsit optimista volt! -
vén
csendes tag
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy Windows 10 64 bit-en elmegy az FSX Steam Edition?
Köszönöm. -
wd.taz
aktív tag
Boldog Karácsonyt Kívánok nektek és családotoknak !!!
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
senior tag
Nagyon boldog Karácsonyt kívánok én is mindenkinek!!!
-
cintula187
addikt
Boldog Karácsonyt minden Pilótának. Ki hova repül ma a bejglis tányéron kívül?
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Cypresss
senior tag
Ez pedig egy tegnapi baleset, felszállással együtt: [link]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Rövid híreink következnek:
Tökéletes időzítéssel, éppen az ünnep előtt jelent meg a FlyTampa legújabb mesterműve, továbbiak [ITT] A gyárinál lehet nagyobb és kisebb felbontású texture packet is telepíteni, azt [ITT] találjátok.
Mélyteszt az FSB A320-asáról: [link]
Jön sokak kedvenc kamera progijának második változata, csomó új effekttel, részletesebb beállítási lehetőségekkel. Adatok [ITT], részletes bemutató [ITT, oroszul]
Új ingyenes avatarok érkeztek a P3D-hez: [link]
Végezetül biztossá vált, hogy idén már nem jelenik meg a PMDG 747 V3, a tesztelői levlistán a legutolsó bejegyzés 2017 Q1-et ír, , na most ez lehet jan 1. és március 31. között bármi.
Köszönjük a figyelmet, kitartást az ünnepi előkészületekhez!
(Akit érint: ha megtudjátok oldani, akkor javasolnám a belváros komplett ignorálását autóval. Ma egy Dél-Buda-Újpest távot 2.07 perc alatt sikerült teljesíteni, visszafelé már nem is próbálkoztam, csak simán becéloztam az M0-ást. )
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
Én is meghagytam ma reggelre pedig már tegnap kinn volt.
-
Korcsii
őstag
Egy érdekes cikk reggelihez: [link]
-
sheep
addikt
válasz Cypresss #14377 üzenetére
Mi a baj az X-plane-nel?
Én most próbáltam ki a 11 demóját és nagyon tetszett (még sosem próbáltam más nagygépes szimet, a FS széria is nagyon réginek tűnik számomra, legalábbis a grafika kopottas).9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston Fury Beast DDR5 6000CL30 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #14377 üzenetére
Nem árban van igazán messze, hanem lehetőségben Ez egy Fujitsu gép lett, eléggé szűkös bővítési lehetőséggel. Mivel nincs semmilyen vidikari tápcsatlakozása és a tápja nem cserélhető, ezért marad valami olyan, ami csak a slotról is megelégszik delejjel. Itt pedig szűkös a használható kínálat. Marad a 1050 vagy a 1050 ti Mivel 1680x1050-nél nagyobb felbontásra egyelőre úgy sem lenne használva, nem kéne erősebb sem. Semmi ,,új'' programot nem használok, a többihez meg elég lesz. Pár évig biztosan kihúzom vele, most néztem, hogy a korábbi konfigom alapjai már több, mint 8 évesek
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
válasz wolruf #14374 üzenetére
Jó ez a konfig, csak a VGA tényleg érdekes.
A 1070 árban neked nagyon messze van? Mert szerintem ár-érték arányban messze az idei legjobb kártya a piacon, mi több nem melegszik és a fogyasztása is remek, plusz kipipálhatnád a VGA kérdést minimum öt évre.(#14376) Korcsii: Ja, az fel sem tűnt, hogy hibás a lajstrom . Inkább arra céloztam, hogy mekkora királyság, hogy még arra is figyelsz, hogy saját lajstromos géppel repülj.
Más: [EZ] elég ígéretesnek tűnik, kár hogy X-plane.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
válasz wolruf #14344 üzenetére
Hadd büszkélkedjek A sors furcsa fintora, hogy lett egy új gépem hipp-hopp (na jó, ez is 3 éves), ami végre már majdnem jó up-to-date Proci i7-3770, 16 GB DDR3 memória. A vidikari érdekes kérdés, mert most csak egy vicces GT630 van benne (egy Fujitsu gép, de ajándék lónak..., főleg ilyennek ). Most a régi vasam eladásával próbálok új VGA-t bezsákolni, nagyjából a 1050Ti-vel szemezek. Ahogy tecső videókat elnéztem, ezen azért már kellemes lesz akár az általam max felbontásban (1680x1050+1366x768) repkedni. Mivel tegnap esett be a dobozka, most még csak távolról telepítem, de az FSX már kúszik le a steam-ről
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #14369 üzenetére
HAA-KOR? Nekem kellemetlen, hogy eddig senkinek nem tűnt fel...
Majd januárban utána járok ennek a témának, mert engem is érdekel.
(#14371) LWhite: Nem az Aerosoft támogatta az idei rendezvényt? Mintha ez rémlene.
Más: ez a [Videó] egy csodálatos ötlet, és minden másodperce kiváló tanulmány.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
LWhite
tag
válasz Cypresss #14368 üzenetére
Most 3004 volt a Crowded Skies létszám (egy időben) az IVAO-n. Az már elég komoly forgalom és így rekord is. Európa gyakorlatilag teljesen le volt fedve, plusz rengeteg approach és torony is volt.
Bár most nem annyira forgalmas vidéken repültem, de azért így is nagy élmény volt, nem beszélve, hogy ez jó a szervezetnek is, mert pl. az Airbus ennyi euro-val támogatja őket, ahányan részt vesznek az eseményen. -
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14368 üzenetére
Úgy rémlik, hogy a kép készültekor épp arról beszélgettünk netrepülésesekkel teamspeaken, hogy a 172-es úgy van megalkotva, hogy irl is lehetne vele ilyent csinálni... na azóta se jártam utána ennek részletesen
Most fórumokon azt írják, hogy elvileg lehet, ha a gyártó által megadott G határokon belül tartva nem terheled túl a sárkányt, és az üzemanyag pumpa se szív levegőt (ehhez kéne ismerni a kialakítást) - mondjuk ha tartod végig az 1G-t, akkor mindkettő megvan.
A képen kb level flight volt, ott az üzemanyag már lehet gondot okozott volna.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz wd.taz #14364 üzenetére
Szia,
Ha a törés be van kapcsolva, akkor nem igazán lehet megcsinálni. Mert a túl terheléstől már előbb szétszakad a sárkány, de kipróbálom jövő héten.
(#14365) Korcsii: Én még azt sem gondoltam volna kezdetben, hogy lehet jobb szimet csinálni, mint az FS2002. A legelején még annyira
loserlelkes voltam, hogy billentyűzettel toltam és csodálatosan elégedett voltam magammal.(#14366) cintula187: Az iparágban jártasak közül kettővel is beszéltünk, mindketten az Optomát javasolták. Szupermegbízható és halk mondták. Tényleg így van, csak azt felejtették el hozzátenni, hogy az ára nem a Tesco gazdaságos kategória.
Más: hétvégén crowded sky lesz az IVAO-n, ha valakit érdekel. Szerintem minden évben ez a legjobb, legizgalmasabb rendezvény a hálózaton. Nagyobb reptereken elképesztő forgalom van, ilyenkor a hollandoknál, svédeknél, kanadaiaknál profi irányítók is beszállnak. Tavaly 2604 egyidejű csatlakozás volt, aki szeret nagy forgalomban repülni, annak kihagyhatatlan.
Linket nem tudok adni, de itt az email, abból sok minden kiderül. Have fun azoknak aki úgy döntenek, hogy mennek :IVAO again presents its premier event “Crowded Skies XIII” on December 10, 2016. This record breaking unique event sets the entire IVAO skies alive and active. This all-day event involves dozens of countries worldwide providing extensive ATC coverage for literally thousands of online flights. We expect peak traffic to start building from 18:45 UTC so make sure you are able to join in and experience the very best that IVAO has to offer.
We are delighted that our sponsor Aerosoft will again be donating to charity 1 € for each simultaneous connection made to our network during the peak hour.
Last year we set a new record of 2604 simultaneous connections and we hope you will help us beat this target again!
------------------------
To commemorate this occasion, all participants will be issued an HQ award. The award will be automatically granted to the participating members after the event (this process might take a few weeks).Requirements to get the award:
Be online at least 20 minutes before and after the expected peak time of the event (19.00z), which means you have to be connected at least between 18:40z and 19:20z
Pilots: 2 hours minimum of flying
ATC: 1 hour minimum of ATC
Staff members online as staff cannot get the awardJoin us on December 10th, 2016 for this unique event!
Let us set a new recordIVAO Events Department
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14351 üzenetére
Oh, köszönöm az elismerő szavakat!
Egyben nagy-nagy gratuláció a minősítéshez, ezek szerint beérett a gyümölcse annak a rengeteg odaadásnak, amit a szimulátorra fordítottatok.
Emlékszem amikor még a Duna túlpartján szimulátorozva mondtad, hogy neked is kéne egy ilyen otthonra, de elég lenne egy fél cockpit is. Hát, ha nem is otthon lett, de szerintem te se gondoltad volna akkor, hogy egyszer ilyen örömhírt fogsz megosztani velünk.
-
wd.taz
aktív tag
válasz Cypresss #14351 üzenetére
Gratulálok én is, további sok sikert nektek!
Tényleg! Volt már olyan aki fejre fordította a Cessna-t? Amióta elkészültetek vele, engem csak az érdekel, hogy az erővisszacsatolás mellett meg lehet-e csinálni? Ennek az évnek már annyi, de jövőre mindenképp szeretném kipróbálni.
Tisztelettel.
TaziWell, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Cypresss
senior tag
-
wolruf
őstag
válasz cintula187 #14361 üzenetére
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
LWhite
tag
válasz Cypresss #14351 üzenetére
Én is gratulálok, ez komoly elismerés!
Nekem is az ugrik be, amikor még épült/szépült a szimulátor (minket meg beengedtek oda), aztán mi lett belőle...
Azért arra kíváncsi leszek, hogy az "egyszerű" elhasználó mikor juthat majd be és észre vesz-e valamilyen különbséget? (persze nekem már a FullHD projektoros rendszer is nagy újdonság lenne)
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #14351 üzenetére
Igencsak grat, megérdemeltétek
Az meg külön öröm, hogy anno a ,,készülésbe'' is beleláthattunk, azt hiszem ha ti nem vagytok, sosem látok hasonlót
További rengeteg sikereket kívánok nektek, magamnak meg azt, hogy építsetek egyet valamelyik szobámba Nem kell ilyen komoly, nekem nem kell rá engedély, jó lesz valami egyszerűbb. Köszi!(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
sheep
addikt
válasz Cypresss #14351 üzenetére
Gratulálok én is, nem kis munka lehetett ezt összehozni.
Megkérdezhetem pontosan milyen szimulátorról van szó? Van vmi honlapotok?
Csak mostanában keztdet olvasgatni ezt a fórumot, nem vagyok nagyon képben.[ Szerkesztve ]
9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston Fury Beast DDR5 6000CL30 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Valószínűleg senki nem fog annyira lelkesedni a mondandóm után, mint én, de azért leírom mert jó érzés megosztani veletek.
Szóval, több mint kilenc hónap szervezés és rettenetes mennyiségű munka után múlt héten két teljes napot nálunk töltött a közlekedési hatóság két embere és pontot tettek egy közel egy éves szopórolleres utazásra, aminek az eredménye röviden annyi lett, hogy (I)az Airbus hivatalos jogosítással rendelkezik multicrew és multiengine oktatáshoz.(/I) Ezzel Európában egyedüliek vagyunk a privát tulajdonban lévő repülőgép szimközpontok közül.
A szimulátor típusa hivatalos megfogalmazás szerint Large Generic Jet (Based on Airbus). Ha bárkit is érdekel, hogy minek kell megfelelnie egy üzemeltetőnek, akkor azt [ITT] találja. [ITT] pedig a szimulátorra vonatkozó követelmény rendszer található. Mi FNPT II-MCC típusú szimulátort csináltunk a buszból. Unalmas és bonyolult olvasmány, csak azért linkeltem be, hogy lássátok, mekkora méretű rollerre ültünk fel egy éve.
Nem szeretném nagyon részletezni, hogy hány ébren töltött éjszaka, mennyi munkaóra, programozás, finomhangolás és pénz van a projektben, a lényeg, hogy úgy gondoljuk abszolút megérte. Hiszen innentől kezdve az ATO-k (Approved Training Organisations), érthetőbben hivatalos oktatószervezetek, akik a légitársaságoknak képeznek pilótákat, már most hangosan döngetik az ajtónkat, hogy mikor küldhetik az első csoportot hozzánk. Ez persze felvett némi szervezési kérdést is, de erről később.
És most az érzelmes rész: a repszimes karrierem 2000-ben kezdődött, abban az időben évente átlagosan 20-26 hetet utaztam, egy idő után baromira untam magam repülés közben, ezért el kezdtem figyelni, hogy mi történik a beszállás előtt/után, a kigurulás során, felszálláskor vajon mit csinálnak a pilóták, stb, stb.
Egy idő után pedig úgy gondoltam, hogy ha máshogy nem, legalább szoftveres formában kipróbálhassam, hogy milyen érzés nagy gépet vezetni. Az FS-klubbal és az FS 2000-rel kezdődött minden, de valójában a FS2002-ben mélyedtem el igazán. Aztán ebből alakultak ki az olyan vadhajtások, mint a spotterkedés, bedolgozás a PMDG-nek, a kanadai [FDS] meglátogatása tapasztalatszerzés és kapcsolatépítés céljából, 747 TRC anyag lefordítása, IVAP manual összeállítás, 24 órás rekordkísérlet, Origo cikkek és végül 15 év után jutottam el odáig, hogy a pilóták oktatásában is szerepet vállalhatunk/vállalhatok (igaz kis szerepet, de ez akkor is baromi felemelő érzés).Mindezt azonban biztosan nem értem volna el azok nélkül, akiktől rengetek inputot, pozitív és negatív visszajelzést, észrevételt kaptam; nélkületek. Ezek összessége juttatott el oda, ahol jelenleg vagyok. Ez alatt az idő alatt nagyon sok jó emberrel ismerkedtem meg, akiktől sok támogatást, pozitív energiákat kaptam. Van köztük külföldi is, de az igazán fontos emberek mindegyike magyar és mai napig jó barátomnak tekintem őket. Közülük szeretnék kiemelni néhányat:
Rucz Gabi (Ruczi) : nélkül sehol nem lennék, nem jutottam volna el a PMDG-hez és közel sem lennék annyira mélyen benne ebben a szimes témában, ha Ő nincs. Jelenleg külföldön él, nagyon-nagyon hiányzik.
Somodi Sanyi (Soma): talán tőle kaptam a legtöbb pozitív energiát, és azt hiszem az egyetlen ember, akinél soha egyetlen percre sem éreztem irigységet, rosszindulatot, csak támogatást és pozitív hozzáállást.
Kis Kálmán ex Malév főpilóta: az Ő motivációja, útmutatása nélkül soha nem kezdek el komolyabban foglalkozni a nagygépes világgal, maradok a szimben is VFR vonalon.
Kósa Gergely (IVAO magyar szekció alapítója): az a tapasztalat amit felhalmozódott bennem, jelentős részben tőle kaptam. A leg-leg-legsegítőkészebb ember akivel valaha találkoztam és többet tud mindannyiunknál, legyen szó szimulátorról, valós vagy virtuális repülésről.
Nagy Károly (Korcsiii): az Ő hozzászólásai mutatták meg, hogy miként kell és lehet röviden és érthetően átadni mindazt a tudást másoknak, ami itt összegyűlt és hogy nem szabad türelmetlenül közelíteni semmilyen kérdéshez, amit itt kapunk, hiszen egyikünk sem úgy született, hogy tudta volna bármelyik kérdésre a helyes választ.Még nagyon sok nevet sorolhatnék fel, de nincs rá elég hely. A lényeg, hogy köszönöm nektek, hogy végigkísértetek ezen az úton és ilyen-olyan módon, de hozzájárultatok ahhoz, aminek a Pilots és ezen belül az Airbus jogosítása lett az eredménye.
Most pedig visszatérve a gyakorlati dolgokhoz, némi kitekintés a jövőre: Mivel az Airbus-szal már megszereztük a kellő rutint, erősen gondolkodunk rajta, hogy nekiugrunk a Cessnával is a jogosítási folyamatnak, ez elvileg már újjgyakorlat lenne, de még nem döntöttük el véglegesen, elsősorban azért, mert nem tudjuk, hogy fogjuk tudni optimálisan összeszervezni a sima fizetős repüléseket a trainingekkel.
A busz esetében jelenleg is elég nehéz összehangolni a normál fizetős vendégek kiszolgálását és a növendékjelöltek oktatását. Hétvégén már most is kvázi 24-ben megy a busz, az ATO-k megjelenésével ez valószínű 7/24 lesz. Ezért felmerült hogy külön választanánk a normál vendégek kiszolgálását, és azokat, akik repülőgépet szeretnének vezetni és megtanulnák a multicrew és multiengine standardokat, előírásokat. A hogyant még nem tudom megmondani, sokféle lehetőséget látunk (többek között egy másik Airbus építése is szóba került), de még korai lenne bármit is mondani.
Nos röviden ennyi lenne, remélem nem untátok magatokat halálra olvasás közben.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #14345 üzenetére
Egy akkora viskóban inkább már indoor rc-znék, nem holmi stimulátorokkal vacakolnék. Építenék alá szép scenery-t makettekből és FPV-ben csapatnám. Lehetőség szerint teljes telemetriával, mert nehommá' ne. Majdnem, mint a régi statikus szimulátorokkal, ahol a kamera csapatott a táj fölött a pityóka meg nézte a videómonitortechnikán Na jó, ébresztő, vissza a gyárba
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
-
wolruf
őstag
válasz Cypresss #14343 üzenetére
Ez most övön aluli volt Én is 5 évre tervezek... De amit én eltervezek, azt elviszi a
z államgyerek Ezért szeretnék most csak videokártyát upgradelni. A többi még elég (és amúgy sem bővíthető ). A GTA V-höz (pfff, eretnek... ) kéne egy min. 2 GB VRAM-os izé. A többit már aláépítettem nekem megfelelő szintűre. A második monitorom úgyis csak műszer, a Saitek panelek meg elvannak a mostani konfiggal is, így 1680x1050-ben össze tudok hozni olyan beállítást, ami számomra remek. No nem mondom, néha elszontyolodok a brutál beállítású és scenery-kkel megpakolt youtube videókon, de először legyen saját ház szimulátorszobával, mert a panel az biza' nem ideális fészek ehhez Számomra legalábbis(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Cypresss
senior tag
válasz wolruf #14338 üzenetére
Én általában öt évre tervezek egy konfigot, ez az összeállítás most még bikának tűnik, de öt év múlva...?
(#14339) Korcsii: Azért maradok a Skylakenél, mert jobban tuningolható, legalábbis ezt aHGY kollégától tudom, aki a Prohardver oszlopos tagja [link], nem mellesleg többszörös extrém tuning bajnok. Tehát nálam kb tízszer többet tud a témáról, így nincs más választásom, mint hinni neki.
SSD: jelenleg nulla MB-ot foglal a szim , de legutóbb amikor minden számomra fontos cucc fent volt, akkor kb 220 giga volt, és még szerettem volna néhány dolgot felrakni. Az FS Global például zabálja a tárhelyet. Ezért döntöttem úgy, hogy inkább előre menekülök, így nagy eséllyel nem kell 3-5 évig hozzányúlnom az FS-hez (ami valójában P3D).
Meg egyébként sem úgy néz most ki a piac, hogy a közeljövőben csökkennének az árak [link].Múlt héten egyébként megrendeltem a cuccot, majd ha lesz időm beszámolok részletesebben a tapasztalataimról.
Más: lesz még a héten egy elég komoly bejelentés is a Pilots-szal kapcsolatban, csak össze kell szednem a gondolataimat. :-)
(#14340) czakof1946 Ha jól emlékszem (kb ezer éve használtam, akkor be lehet állítani, hogy milyen szerverről szedje az adatokat. Esetleg próbáld meg más szerverről. Ha az sem működik, akkor valószínű a windows tűzfal nem engedi át az adatokat, de ez most csak tipp.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
aviator
tag
válasz czakof1946 #14340 üzenetére
Szia!
Nem tudom pontosan mit kell állítgatni én sok éven keresztül használtam a Servinfo-t, néhány éve viszont kipróbáltam a VatSpy-t igazából szinte teljesen ugyanaz a két program abból a szempontból amire nekünk kell. Javaslom, hogy tegyél vele egy próbát
[ Szerkesztve ]
-
czakof1946
tag
Üdv!
Hosszú és fáradságos munka után, sikerült Gudi és közöttem az FSInn-es csatlakozás. Már láttuk is egymást azLHBP-n
De most nekem is van egy gondom. Feltettem a ServInfo 2.02-öt, de nem tudom használni. Hiába a Shift-Vatsim, nem tölt be semmit. Valamit állítgatni kell benne? Mert erről semmi leírást nem találok.
Kösz
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14337 üzenetére
Én most már megvárnám a Kaby Lake generációt (bár a SkyLake tény, hogy stílusosabb ), ami hoz némi gyorsulást. Az i7-7700K pl 4.2GHz-t kap alapból.
(De egyébként el tudom képzelni azt is, hogy 1-2 éven belül lesz 8 magos megfizethetőbb árú consumer Inel proci is, ami a sim-nek lehet jót tesz.)
SSD: alapból azt hittem, hogy a 128GB lesz az FS, az 500GB meg a minden más - de hát az FS már csak ilyen, nekem se volt elég 128GB anno... 500GB viszont csak FS-re nekem soknak tűnik, mekkora most az FS nálad?
Részemről (laptopon) várom még a megfizethetőbb M.2-es SSD-ket (talán most az Intel 600p jelentős áresést hoz a piacra), és akkor tervezek egy 512GB-set venni win+fs+néhány játék kombóra külön partíciókon (mellette marad az 1 TB HDD). De M.2 foglalat van sok új asztali alaplapon is, ha nagyon leesne az ára, akkor egy kicsivel még gyorsabb alternatíva lehetne. Aztán lehet az FS se annyira random access, hogy az a különbség kijöjjön.
-
Cypresss
senior tag
El kezdtem tervezgetni az itthoni számítógépem lecserélését, nagyjából erre gondoltam. Vélemény?
Alaplap: GIGABYTE GA-Z170X-UD3
VGA: GIGABYTE GV-N1070WF2OC-8GD GeForce GTX 1070 8GB GDDR5
CPU: INTEL Core i7-6700K 4.00GHz
Memória: KINGSTON 16GB DDR4 2133MH
SSD: SAMSUNG 128GB 850 PRO (a rendszerre) 500GB 850 EVO (a szimre).Az alaplapon még gondolkodom, mert az 5-öst jobbnak érzem, csak még nem tudom, hogy szükségem van-e rá.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #14335 üzenetére
Szerintem ha majd másik festéssel próbálod ki akkor jobban bejön. Ez a gyári vynil nekem sem a kedvencem.
(#14332) Gudi: Nem tudnak. Ha többen többféle szimmel próbáltok csatlakozni, akkor én más megoldást nem látok, mint az Fsinn-t.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Gudi
tag
Sziasztok!
Van valakinek információja arról, hogy az FSX és az FSX:SE tud-e egymással kommunkálni a multiplayerben a LAN kapcsolattal?
Az történt ugyanis, hogy nagy nehezen Plazy megcsinálta a gépemen, (nekem FSX:SE van), hogy a portok beállítása után tudtunk vele csatlakozni a LAN-nal a szokott módon. Plazynak is FSX:SE van. Igenám, amikor kipróbáltuk a Czakó Ferivel, akinek csak FSX-e van, akkor már nem jött létre a kapcsolat, sem oda, sem vissza.
Ezért kizárásos alapon arra gondolok, hogy ezek nem ismerik egymást? Elég valószinűtlen, de nem tudok másra gondolni...
Ha valakinek van ebben tapasztalata ossza meg velem legyen szíves!
Az FSinn-el való csatlakozás meg valószínűleg működne, de az nálam nem települ fel ismeretlen okból rendesen.
Köszönöm -
wolruf
őstag
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
aviator
tag
-
Korcsii
őstag
válasz LWhite #14326 üzenetére
960M P3D v3.3 smooth 1080p. Az se lehet rosszabb, de egy új generációs 1060 (stb) megfontolandó már akkor szerintem. Csak legyen mellette proci is.
(#14324) wolruf: olvastam én is, kár, hogy idén már nem lesz belőle semmi, de talán kisül belőle még valami jó...
[ Szerkesztve ]
-
LWhite
tag
Sziasztok! Használ itt valaki GTX 980-at FSX / P3D-hez? Nem Ti, csak a 'sima', 256 bites, 4GB-os verziót.
Van valamilyen tapasztalat/probléma vele? -
wolruf
őstag
Dovetail Games info a facebookon:
"Earlier this year, we announced the development of our new flight simulator, which generated an incredible amount of excitement in the community. We would like to thank you all for the tremendous amount of interest and support we have received so far.
Based on your feedback, we have been focusing on three key areas: visuals, performance and experience, all of which are instrumental to the hobby. In order to further enhance these areas, we have made the decision to postpone the release of this project.
In the meantime, we expect to have a detailed development update for you in the New Year. As a team, we are incredibly excited to share what we have been up to! Until then, we hope you have a fantastic holiday season and look forward to making 2017 a great year for flight simulation.
Dovetail Games Flight Sim Team"Nos, nagy szavak egy 6 éves szájból... Majd jól meglátjuk
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
aviator
tag
Üdv az uraknak!
AirbusX-el kapcsolatos kérdésem lenne. Nem tudom ki hogy van vele, nekem install után első a Cold and Dark State definiálása. Van viszont egy (számomra) idegesítő tulajdonság, amit eddig nem tudtam megszüntetni. Ebben a cold and dark state-ben alapértelmezetten csatlakoztatja a mobil külső energiaforrást a géphez (ext. power gpu), aminek van egy rendkívül kiábrándító hangja. Abban kellene a segítség, hogy hogyan lehet ezt alapértelmezetten disconnected-re állítani, vagy hol van ez a hangfájl, hogy ki tudjam törölni, lényeg hogy valahogy meg tudjam szüntetni. FSX alatt már sikerült, azt hiszem, hogy azért mert használtam az AES-t. Csak sajnos P3D-re még nincs AES.
Valakinek tipp? Hasonló tapasztalatok?
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #14321 üzenetére
Idén meglepően gyors minden oldal amit eddig megnéztem. Nem akarok flamet indítani, de kíváncsiságképpen ránéztem az edigitalra, mert kell egy új HTC teló.
Majd ezek után megnéztem eBayen ugyanezt a modellt: [link]
Ööööööööööööö..........
Ja igen, a HTC-t az egyéb alatt találtam meg.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #14320 üzenetére
Ott meg a szervereket DDoS-olják használhatatlanságig
[ Szerkesztve ]
-
Gudi
tag
válasz Cypresss #14314 üzenetére
Szia!
Köszi a választ!
A LAN kapcsolatnál azt nem értem, hogy mi az hogy "egy épületen belül"? Csak azért kéne rendbe tenni a fejemben ezeket a kifejezéseket, mert ezt a LAN-os módszert korábban sokan használtuk multiplayer repülésekre.. Azt értem, hogy azonos hálózaton belül, gondolom ehhez vannak állítva a portok, de ez nincs helyhez kötve, ha azon belül kapcsolódunk. De ugyebár ez is interneten keresztül történik, mint a WAN. Ha a WAN gombot választom a multiplayer játéknál akkor mások által üzemeltetett "szobákba" tudok belépni, ahol egyrészt idegenek vannak, másrészt csak az ő beállításaikkal lehetne repülni..(pl hely, time, stb). Egy kicsit restelkedem, hogy ilyen alapvető kérdésekkel zaklatlak, de jó lenne végre tisztában lennem ezekkel a dolgokkal, nekem, aki 10 évvel ezelőtt a VATSIM-en is repült..-) Akkor betöltöttem az FSINN-t, és ment minden mint a karikacsapás, és ha akartam, akkor plazy házi szerverén is tudtunk közösen repülni.
De most nem akar működni az FSINN sem (újbóli letöltések ellenére sem) és a megszokott LAN kapcsolat sem..
Úgyhogy egyelőre maradnak a magányos repülések... -
LWhite
tag
Igazából egyszerűbbnek érezném, ha regisztrálnátok pl. az IVAO rendszerébe.
A klienst kell letölteni (megy FSX, SE, P3D alatt), mindig aktív (valamelyik) szerver, szóval sokkal egyszerűbb kapcsolódni, mint saját (inkompatibilis) szerverbeállításokkal variálni. Teamspeak is van hozzá, de azt már saját gépről is meg tudjátok oldani vagy Skype-on keresztül is tudtok beszélni, akár konferencia módban többen is.
Ok, IVAO-n mások is repülnek a hálózaton, de ha nem a legforgalmasabb reptereken akartok repülni (pl. Frankfurt, Berlin, Amszterdam), akkor azért van sok olyan hely, hogy csak ketten lesztek, irányítással se fogtok találkozni (pl.: Afrika, Ausztrália, Dél-Amerika, ami gyakorlásra és próbálkozásra tökéletes).
Ha van irányítás, akkor azért némi fónia szükséges lesz, de ehhez az ivao.hu jó segítséget nyújt. A VFR repüléseknél még erre is kisebb mértékben van szükség.Most nem IVAO mellett akarok kardoskodni, csak én azt használom, azt ismerem.
Itt lehet pl. az aktuális online forgalmat ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
LAN: Local Area Network - minden gép egy épületen belül, és ugyanazon hálózaton található.
WAN: Wide Area Network - nagykiterjedésű hálózat, ahol a kliensek interneten keresztül kapcsolódnak egymáshoz.Melyik tehát?
Azért rugózom ezen, mert más-más beállításra van szükség.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Gudi
tag
válasz Cypresss #14312 üzenetére
szia!
csak LAN "partizni szerettünk volna, de valahogy nem sikerül... időközben plazy volt olyan szíves, és beállította a routeremen a portokat, stb, és szerinte mennie kell. De sajna nem tudott csatlakozni a Czakó Feri fórumozó társunk. Most további vizsgálatokra van szükség, de még most sem tudom, hogy az FSX, és az FSX:SE tud-e kommunikálni egymással egyáltalán ebben a tekintetben?
Pedig régen ez működött, mindig én adtam a hostot, csatlakoztak gond nélkül akár 5-6-an is. Most viszont routert cseréltem, azért kellett újra beállítani a portokat.
Lehet, hogy még van valami amit nem tudunk...-)) -
RCH663
aktív tag
-
Gudi
tag
sziasztok!
Ismét segítséget szeretnék kérni..
Elképzelhető, hogy a STEAM-os FSX és a rendes FSX nem tud kommunikálni egymással olyan tekintetben, hogy nem lehet csatlakozni a multiplayer LAN módban egymáshoz?
Régebben ugyanis gond nélkül használtuk ezt a lehetőséget, de nem emlékszem pontosan, hogy ez még akkor volt, amikor még nem váltottam aZ FSX:SE-re, vagy már az újabb időkben.
Ha ez nem lehet probléma, akkor mi lehet az oka, mire kell figyelni a beállításoknál? A portok száma a régi beállításoknál 6112-6112 volt. Ez jó lehet? vagy van még mnás beállítani való is?
Köszi előre is ha valakinek van ötlete. -
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #14303 üzenetére
Engedelmetekkel ezt a témát offba tettem Egyébként pedig; nagy az isten állatkertje, nem tudom mit kell ezen kiakadni. Teljesen normális, hogy munka közben jól akarja magát érezni.
Nekem csak az nem teljesen világos, hogy hol volt az FO? Tudtommal a BA-nál is kötelező a cockpit két emberes szabálya. Vagy ő csinálta a képeket? Ha igen, akkor az egész szituáció még betegebb mint gondoltam...A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
senior tag
válasz cintula187 #14303 üzenetére
Azt a gusztustalan állatot...
-
titán
válasz cintula187 #14303 üzenetére
Fú, ez nagyon nem kellett volna így reggel, éhgyomorra. Beégett a retinámba. Nem biztos, hogy ezek után képes leszek bármilyen Boeinggel szimulátorozni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
cintula187
addikt
Ez a hír megvan srácok?
Pasi - harisnyában. Akár szimulátor volt akár nem.....agyhalál.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- HP EliteBook / ZBook topik
- Gaming notebook topik
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest