-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
válasz Gizmo94 #4102 üzenetére
Sziasztok,
Ez a téma már felmerült az Index fórumon is. Magamról röviden: Klátyik Istvánnak hívnak. Egy nagyon kicsi és jelentéktelen bétateszter vagyok a PMDG-nél, a PMDG 747-es TRC-ket és az IVAO manualt is én fordítottam magyarra. Hat éve szimulátorozom, három éve az életben is repülök. Egy kedves barátom ajánlotta a fórumot figyelmembe.
Most pedig röviden a 737NGX-ről (ami megegyezik azzal, amit az index fórumon is elmondtam már.
Most kezdődtek el a 737NGX tesztjei. Ez nem egy sima upgrade lesz FSX-re, hanem sokkal-sokkal részletesebb gép, mint a PMDG737-es FS9-es változata. Valamennyi rendszer alaposan ki lett dolgozva, (gondolok itt az After Overhead panelre, tökéletesen valós IRS-rendszerre, tovább fejlesztett avionicára, sokkal realisztikusabb autobreak rendszerre, ami már figyelembeveszi, hogy nedves vagy száraz pályán landolsz, valamint a pálya lejtését is, ahol van ilyen, mekkora a géped súlya, sőt a fékmunkahengerek nyomását is szimulálja, stb). Az NGX is megkapja a 747-esnél már megismert panel load/save funkciót, jelentősen finomított és kibővített fények lesznek a cockpitben, teljesen valós hangokat kapott a gép, (flaps, landing gear, hajtómű, stb). Valamint kikapcsolható lesz a GPWS valamennyi funkciója. Megjelenés: 2010 első félévében, de ez nagyban függ a bétatesztek eredményétől is.
Én a hónap végéig a 2-d-s paneleket tesztelem (jelenleg rendesen fagy, talán ez azért van, mert ez egy hibrid kivitel - fs9 és FS10. Jelenleg a töbmonitoros rendszereknél a panelek szabad mozgatását próbálom optimalizálni.
FPS: a teszterek belső levelézése szerint a HD-minőségű textúrákkal próbált változatok igen erős impactot generálnak az fps-re. Fizetős, bonyolult sceneryk esetén jelenleg nincs meg a 20 fps. De ezt nem tudom megerősíteni, mivel ahogy azt már említettem, csak 2d-s paneleket próbálok éppen.
Remélem tudtam újdonságot mondani.
Sziasztok!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz andorra #4138 üzenetére
Sziasztok,
Elnézést a kései válaszokért. 30 óra is kevés volna mindenre, emiatt igyekszem minden kérdésre ebben a levélben válaszolni. Remélem ez nem probléma, sohasem voltam nagy fórumozó, így nem tudom mi a szokás, de jobbnak ítéltem meg, ha egyben válaszolok.
Andorrának: Igen, egyelőre az a terv, hogy mindkét FS-re (9 és X) megjelenik a 737NGX, ugyanis az FS-t használók aránya 60-40-ben oszlik meg (60százalék FS9 40 százalék FSX, igaz a számok hónapról-hónapra közelítenek egymáshoz) a probléma itt abban jelentkezik, hogy a két programnak egészen más technikai paraméterei vannak, (igaz nem sokban, de módosított a motor, DX9 vs DX10, fizikai modellezés, az FS9-nél ugye a gép fizikai jellemzőt egy táblázatból számolja ki a program, ami rettentő elavult, FSX-nél ez már picit jobban működik, bár még mindig nem egy X-Plane, stb). A probléma fejlesztői oldalról annyi, - ahogyan azt te is láthatod a felsoroltakból - hogy tulajdonképpen másfél gépet kell fejeszteni, ami másfélszer nagyobb mennyiségű munka, programozás, tesztelés. Ezért is olyan borzasztó drága az MD11-es hibrid változata.
A gép mozgásának és rezgéseinek fizikai modellezése nem fps-függő, hanem az alkalmazott motoré. Az FS9 motorja erre sajnos teljességgel alkalmatlan. Erre a problémára talán az aerosoft 2012-ben várható saját szimulátorra jelent majd megoldást.Gerysonnak: Szia! Mindkét helyről ismerjük egymást. Örülök, hogy hallok felőled. Jelenleg hatvan dollár körüli összegről tudok, de a végleges ár természetesen még sok mindentől
függ.
"Conformal Magnetic Heading Digits" mágneses géptengely írány folyamatos ellenőrzése azt hiszem, és az IRS rendkívül pontos működéséhez van köze talán. Valóságban van jelentősége, szimulátorban semmi.Gizmo94-nek: Nagyon boldog lennék, ha igazad volna, de hidd el, hogy vannak egyenlőbbek az egyenlők között is. Nem véletlenül hagyta el másfél éve a PMDG-t a programozók akkori vezetője Lefteris. Elég nagy viták voltak közte és Robert között. Azt se felejtsd el, hogy egy (amerikai nézőpontból) kis vásárlói potenciállal rendelkező országból dolgozom, tehát nem figyelnek minden szavamra, még akkor sem, ha az éppen - szerintem - fontos volna. De én így is örülök, és nem foglalkoztat különösebben a dolog, csinálom, amit rám bíznak. Természetesen amit tudok, megosztom veletek.
Tudomásom szerint a 737NGX lesz a PMDG első HD-textúrás gépe. Már persze abban az esetben, sikerül optimális FPS-t találni...
Az FSX motorjához már biztosan nem nyúl senki, mint említettem az aerosoft vágott bele egy új és teljesen más alapokon nyugvó, a jelenlegi modern szabványokat kihasználó szimulátor fejlesztésébe. [link] Jelenleg a motor kiválasztása folyik, annyi már biztos, hogy DX11-et fognak használni. Azt hiszem nem kell hangsúlyoznom, hogy ez vizualitásban mit jelent, de fejlesztői oldalról is sokkal könyebb lesz vele dolgozni, a DX10 ugyanis borzalom és rettentő nehézkes.Ha valamit kihagytam volna, vagy kérdés van, jelezzétek!
Sziasztok a legközelebbi alkalomig!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz AirBooms #4431 üzenetére
Sziasztok!
Csak nagyon diszkréten mondanám, hogy ennek a prodzsektnek tulajdonképpen egyetlen célja volt (a plusz bőr lehúzásán túl), hogy kiderüljön a felhasználók, mennyire fogadják örömmel a HD minőségű textúrát egy ilyen komplex gépen.
Erre éppen az NGX előkészítése miatt volt/van szükség, ugyanis már a fejlesztés kezdetén eldöntött tény volt, hogy HD-s textúrával adják ki a gépet. Közben kiderült, hogy a FSX a vártnál is erőforrásigényesebb, emiatt az akkor még Lefteris vezetése alatt dolgozó programozók úgy döntöttek, mégsem lesz HD, ez viszont nem tetszett a cég vezetésének. Végül az a kényszer megoldás született, hogy kipróbálják a már elkészült textúrákat egy másik gépen. Így született meg a 747-800, mint pénzért vásárolható kiegészítő.Valamint még annyi, hogy a PMDG kíváncsi arra hogy a visszajelzésekből mi derül ki, a userek gépe mennyire könnyen - vagy éppen nehezen képes futtatni a kiegészítőt, milyen FPS-sel, stb. A belső fórumon egyelőre azt látom, hogy nem túl nagy számú a visszajelzések száma és azok is meglehetősen vegyesek.
Az NGX tesztelése eközben természetesen gőzerővel halad.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz AirBooms #4436 üzenetére
Szia,
Amennyire én tudom, ennek belső (céges) okai vannak. Amikor Lefteris elment a PMDG-től, az általa vezetett prodzsekteket nem adta át egykönnyen...., de nem akarok és kívánok belemenni részletesebben, mivel nem az én ügyem.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Gizmo94 #4438 üzenetére
A liveryk továbbra is ingyenesek lesznek. E tekintetben nem lesz negatív irányú változás.
A várható hivatalos PMDG festésekről:
Singapore Airlines Star Alliance
JAL
JAL Oneworld
JAL Cargo
JAL Cargo Bare Metal
Air Force One
Air New Zealand
Thai Airways International Star Alliance
Malaysia Airlines
Emirates Skycargo
World Airways CargoEz a lista Pete-től van, Ő a designer. Amint látható, Polar Air Cargo továbbra sincs....
De azért így is elég gazdag lesz a választék.A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget kérnék. A béta teszt miatt vissza kellett raknom az FS9-et és két dolgot szeretnék módosítani, mert nagyon zavar, viszont olyan régen használtam már FS2004-et, hogy néhány dologra nem emléxem.
1. repülés közben a textúrák csak elnagyoltan jelennek meg és ahogy közelítek egyszer csak betöltődnek a mesh textúrái, vízek, stb. Tű élesen és szépen, de nekem ez lassú. Nem lehetne valahogy felgyorsítani-lerövidíteni, ezt a betöltési időt, és azt elérni hogy picit távolabbról is élesnek tűnjön minden? Az fs9 konfig fájlban márt átírtam a textúra sávszélességet 40-ről 400-ra, de érdemleges változást nem értem el. Mit javasoltok, mit próbáljak ki? A konfigom elég erős, nem hinném, hogy ez a gond.
2. Tudtok olyan módszert, varázslatot, ráolvasást , amivel a landoló fények erejét lehet csökkenteni fs9-ben. Ki kell próbálnom néhány tesztet, ehhez kellene, de már nem tudom hogyan kell. Igazából abban sem vagyok biztos, hogy FS9-ben lehet ilyet, mert egyszer már kínlódtunk vele elég sokat és ha jól emlékszem nem lehetett a fényerőbe belenyúlni.
Előre is köszönöm, ha lesz válasz, de ha nem az sem baj. Elivleg tudni fogom a megoldást jövő héten, csak az amerikai kolléga, keddnél előbb nem lesz gépközelben én viszont tesztelnék a hétvégén.
Sziasztok!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Köszönöm, de ez nem az amit én keresek. Közben rájöttem, hogy nem lehet a fényerőt állítani, pontosabban van egy fizetős kiegészítő, ami többféle lámpát (xenon, hanyományos, többféle strobe) kínál. De ez annyira, nem fontos. Azért nagyon köszönöm, hogy időt szakítottál rám.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Villognak nálam is rettentően. A terrain radius jó ötlet, megnézem és neked is köszönöm!
Közben annyit még elárulok, hogy az NGX FS9-ben nem kevesebb mint 30 százalékos FPS csökkenést eredményezett. Viszont rettenetesen szép repülés közben , még egy picit darabos ugyan a mozgása (ez gondolom a - még jelenleg - zéró optimalizálásnak és az FS9 elavult repülési modelljének köszönhető). Persze az is lehet, hogy én rontottam el valamit, mert egyelőre nincs önkicsomagolás és install, mindent kézzel kellett pakolgatnom. Szerintem kb egy-másfél hónap és egész használható lesz FS9 alatt is a gép, bár az FPS csökkenéssel nem tudom mit csinálnak, igaz nem is az én feldatom megoldani.
Sziasztok!
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #4563 üzenetére
Szia Gery,
Nagyon szépek a képek. Gratula az új monitorhoz!!!! A márkáját lehet tudni?
Én jelenleg ilyen (vizuális)konfigon tesztelek. Nem dicsekvésből mutatom meg, hanem mert büszke vagyok rá, sok pénzem és munkám van benne. Hátha ti is kedvet kaptok egy hasonló összeállításhoz.
Majd rakok fel nappali képet is, most nem volt kedvem kapcsolgatni. Egyébként is rettentő tehetségtelen fotós vagyok.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz gabitoo88 #4593 üzenetére
Szia,
Egy ilyen programról tudok, ami fizetős viszont nagyon jó. Frissíthető adatbázissal, FSX-hez és 2004-hez egyaránt jó. Hotkey-el előhívható és eltűntethető felülettel igény szerint, rengeteg egyéb adattal, VOR, NDB, intersection-ök, reptér adatok, stb. Importálható IFR, VFR térképekkel. Bármilyen gépbe berakható. Ha FS9-hez használod FSUIPC nem árt...
Remélem ilyenre gondoltál.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Geryson #4622 üzenetére
Szia,
A jelenlegi konfig (csak a legfontosabbak): Core I5 750, 4 giga ram, 2 db radeon 5870, triplehead2go (digital edition). Öt Samsung 930bf (ezek még 4:3-asok).
CP Flight MCP, Fly Engravity FMC.
FSX és FS9 (külön partíción), valamint XP SP3 és WIN7 HOME.
A kliens gép valamivel gyengébb, azon fut a wide client, az ASA és a TSR Autobreak progi.
Monitorodhoz még1x gratulálok, nálam a Samsung az abszolut favorit és ez a méret azért nem semmi.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Igazság szerint már jóval előbb megvolt a Matrox és szépen összeszoktunk. Kb háromynegyed évvel később jött az eyefinity, amivel még nem volt időm alaposabban megismerkedni, de az első benyomások alapján nem váltottam. A triplehead2go-ban megismert bazzel management-et nagyon (tudod, ez az oldalsó monitorok torzítását küszöböli ki, és a nem folytatólagos képet varázsolja azzá, úgy hogy összehúzza a két szélső monitor képét) szeretem, az eyefinityben is van hasonló, de nekem az nem nagyon tetszett. Így visszatértem a Matroxhoz.
Az is szempont volt, hogy a Matrox-al, egy kimenetről három monitort tudok meghajtani (alsó három monitor), még a felső kettő külön jelforrást kap, így az FS indítása során nem kell állandóan kínlódnom a széthúzott kép egy monitorra történő visszaméretezésével a teljes képernyőre történő váltás során. Egyszerűen csak kitöltik a teljes képernyőt és kész. Ahányszor ki-be lépek mostanában full screen-ből és vissza, nagyon sok időt megtakarítok ezzel.
Nem tudom mennyire volt érthető amit mondani akartam, remélem valamennyire igen.A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Ha még nem ismernétek.
A valaha készült legszebb és legrészletesebb Concorde végre repülés közben is megtekinthető. Megjelenés kb májusban várható.
A minőségre a PMDG korábbi vezető programozója a garancia.
Bővebben itt: [link]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz gabitoo88 #4801 üzenetére
Szia,
Hát ez elég halovány - sajnos - FSX-hez. Egy apró trükköt azért nem árt kipróbálni. A target frame-et unlimitedre kell állítani. Grantált 4-5 plusz fps-t nyersz vele.
Egyébként itt [link] érdemes elolvasni mindent, és letölteni a PDF-et is. Ez sajnos zárt topik, bejutattni nem tudlak. :-)
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz gabitoo88 #4805 üzenetére
Szia,
Igen. A Zinertek cuccai szerintem fantasztikusak. Itt [link] mindent megtalálsz. A WATER ADVANCED pedig kihagyhatatlan FS9-hez. Szerintem.
Ha ezt még kiegészíted egy Active Sky Evo-val, nem lesz probléma a látvánnyal.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Gizmo94 #4827 üzenetére
Szia,
A konfigom valóban sokkal komolyabb, de nem veszít vele semmit ha ki próbálja, hiszen pár perc és néhány klikk az egész folyamat. Ugyankkor az is igaz, hogy ennek a "trükknek" a hatásait soha nem próbáltam gyenge gépen.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
-
Cypresss
senior tag
Tökéletesen megfogalmaztad minden add on gép programozójának legkomolyabb problémáját. Tehát nem a PMDG, az Aerosoft, a Wilco, a Feelthere programozóit kell anyázni, ha szaggat a kép a fizetős gép betöltése után. Ez sajnos kizárólag az FS motorjának köszönhető. De gondolom ezt a többség már régen tudja saját kellemetlen tapasztalatiból kiindulva...
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Hát igen a részletesség... Én például a héten vettem néhány új sceneryt és egyéb dolgot. Meglepődve tapasztaltam, hogy ha ilyen cuccok jönnek ki [link] folyamatosan, a 150 gigás FS-particióm nem lesz elég! Egészen elképesztő méretű kiegészítők vannak már. Ki gondolta volna ezt öt évvel ezelőtt?! (Mármint azt, hogy 150 giga nem elég az FS-nek.)
Más és off: Megtaláltam a megoldást a lassú és nehézkes textúra betöltésre.
[link]A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz AirBooms #4878 üzenetére
Szia,
Ez csak az FSX-es kiegészítőkre fenntartott hely, csak nem írtam, emiatt félreérthető volt. Elnézést. Kénytelen vagyok a sok teszt miatt mindent (FS9+külön partición a kiegészítők, ugyanez FSX-nél is) tárolni. Szóval eszmbe nem jutott volna, hogy kiegészítőkre nem elég 150 giga. Ehhez képest valahol olvastam, hogy az NL2000-ből készül a V4, FSX kompatibilis lesz és kb 100 giga körül várható. Persze ezek csak pletykák, ki tudja mekkora lesz a végtermék, de azért ez nagyon beteg szám, ha azt nézem, hogy egyetlen kiegészítőről van szó.
De már eldöntöttem, hogy elkerülendő a tárhely problémákat veszek egy komolyabb NAS-t és oda pakolok mindent.
Nálam sajnos vannak - észrevehető - késések a textúra betöltésnél (leginkább az összetetteb photo sceneryknél) , de ez valószínű a monitorozó program miatt van, ami a háttérben fut a bétateszt alatt és az is igaz, hogy valószínű már kevés a 4 giga memóriám.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz AirBooms #4885 üzenetére
Szia,
Csak röviden tudok írni róla, mert rohanok. Ez egy folyamtos, online kapcsolatot igénylő program by PMDG , ami a teszternek és az ő gépének valamennyi ténykedését rögzíti. Pl: panelek átméretezése, működés közbeni beállítások módosítása, mikor, mire klikkeltél, mi történt ezután, milyen programok futnak a háttérben, memória használat, GPU-használat, add-onok, hardware-es kiegészítők elindítása, stb, stb. Ezekről megy a folyamatos naplózás, hogy egy esetleges, összeomlás, fagyás esetén tudják a fejlesztők, hogy mi történt az esemény előtt. E nélkül nem is tudok repülni az NGX-el.[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Mindenki figyelmébe!
A simmarketen minden FS2CREW termék féláron kapható ma éjjfélig.
Remélem ez nem számít offnak, ha igen moderáljátok és elnézést.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Jó látni, hogy micsoda élet folyik a fórumon. Komolyan mondom öröm látni, hogy értelmes emberek segítenek egymásnak, érvelnek, vitatkoznak. Ritkaság ez manapság. Minden elismerésem a kedves tagoknak. Komolyan.
Két dolog miatt jelentkezem.
1. Az NGX-ről egy hónapon belül (+- két hét) megjelennek az első képek. Ma legalább is ez az infó jutott el hozzám. Remélem így is lesz.
2. Látom hogy az OOM-jelenség a téma. Olvastam a hozzászólásokat. De nem láttam olyan mindenre gyógyírt jelentő megoldást, ami minden - FS9-et vagy FSX-et - használónak segíthet, aki ebbe a problémába ütközik és szerintem nincs is ilyen. De ha gondoljátok, utána nézek, érdeklődöm a fejlesztőknél.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
Érkezett válasz a memóriaproblémára. Mindjárt magyarítom és felrakom.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Íme, nekem a fele kínaiul van, ezért ha kérdés van, tegyétek fel nyugodtan és továbbítom. Ha valamit helytelenül írtam volna, jelezzétek azt is. (Nem vagyok programozó, bármi előfordulhat.)
FSX/FS9 és a 2GB ról+OOM: Egy par dolgot előre is tisztázzunk. Az FSX,
ugyanúgy mint az FS9, 32 bit-es program, amelyek 32 bites
Windows rendszerre vannak írva.A memória felhasználása során három dolog fontos: operációs rendszer,
processzor es maga a program.Windows operációs rendszer van ugyebár 32 bittes es 64es. Windows XP az
32-es (van 64-es is de nagyon ritkán használják, más szóval kihalt). A
Vista jön 32-őn és 64-en, a W7-es úgyszintén. A processzorral általában
nincs gond. Marad a program. Ezek
32 bittesek, mint ahogy fent is írtam a két FS esetében.A plusz memória hozzajutást két különböző oldalról kell nézni. Első az hogy
mennyit tud felhasználni az operációs rendszer, második hogy menyit tud
egy bizonyos processzum (a program végrehajtására használt kód).Három különböző memória felhasználási lehetőség van, ezek mind
eltérő célokat szolgálnak, és fel lehet használni őket egymástól függetlenül.PAE (Physical Address Extension)
4GT (4 GigaByte Tuning)
AWE (Address Windowing Extensions)
Ami szerintem a legjobban használható az a 4GT es a PAE. Ezekből is csak a 4GT
érinteném.A 4GT ról egy kicsit. 32 bittes Windows rendszernél 4GB virtuális
memória áll rendelkezésre. Ez fel van osztva, 2GB csak a
rendszernek, a másik 2GB meg a programoknak. Más szóval
egyenlő az arany 2-2. A 4GT megoldás azzal segít, hogy elvesz 1 GB-t a
rendszertől es azt át adja a programoknak, maximálisan 3GB-ig, így az arany
1-3.Máskülönben az egésznek semmi köze a beépített fizikális RAM-hoz (de
erről most itt nem írok).Ha ezt akarod kipróbálni, a Windows XP Professional vagy újabb (32
bittes), oprendszer szükséges hozza.A Boot.ini filet kell módosítani es a /3GB switchet alkalmazni a
következőképpen:
1. Nyissál meg egy Command Prompt ablakot.
2. Abba írd be: edit boot.ini es nyomd meg az Enter-t
3. Az Editorba ezt kell beírni:
[operating system]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(2)\WINNT="Microsoft Windows XP
Professional" /3GB /userva=2900
4. Mentsel es restart.De ez az egy dolog még nem elég ahhoz hogy az FS valóban jobban fusson. Van még
egy másik dolog is ami fontos. Az FS-nek meg kell mondani, hogy használja a
plusz memóriát.
Mivel a programkódhoz nincsen hozzáférésünk, nem olyan könnyű.
De nekünk csak a program egyes részeit kell átalakítani.
Ehhez meg két kis program kell, az egyik a dumpbin.exe, a másik pedig az
editbin.exe.
Ezeket használva, át lehet alakítani a /LARGEADDRESSAWARE settingset. A
gond az hogy, ezt a két exe file-t csak a Visual Studio-nak a command
promptjából lehet csak futtatni, abból viszont már gyerekjáték az egész.Még csak annyit: ezek nem kitesztelt megoldások, mivel hogy nem kellett (nem szakadozik, nem all le az FS, nem lassú, stb)
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz AirBooms #5160 üzenetére
Maximálisan egyetértek. Én évek óta semmi mással nem foglalkozom, nem tolom az RPG-ket, nem nevelgetek virtuális állatokat és embereket, nem stratégiázom. Nekem EZ a lövésem, viszont nem "kurvázom" (bocsánat), nem szórok el százezreket szerencsejátékra, nem iszom el azt amiért megdolgoztam és nem szúrom magam naponta többször, mert "úgy szebb az élet." Viszont az is igaz, hogy amíg igazán mélyen sikerült átlátnom az FS-t és a nagygépes repülést, addig eltelt pár év, elolvastam kb háromezer oldalt és elköltöttem kb 1,5 millió forintot. De - és ez a lényeg számomra - ma már letudnék tenni egy 737-est. Tudom, mert Ferihegyen kipróbáltam. Igaz ettől nem leszek sem médiasztár, nem fognak interjúkat kérni tőlem, és népszerűbb sem leszek ettől a barátaim, szomszédaim körében. De nem is ezért csináltam és egyikünk sem ezért foglalkozik ezzel a témával ennyit.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
-
Cypresss
senior tag
Köszönöm mindkettőtöknek!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Gizmo94 #5182 üzenetére
Szia,
Igen, ezért is írtam, hogy ha kérdés van, fogalmazzátok meg és továbbítom. Ha (számítástechnikai oldalról) gixer volt a fordításban, elnézést, késő volt már és még mindig nem vagyok programozó.
A boot.ini csak egy példa volt, természetesen a saját partíciót kell használni. Viszont a többi sorra ismét rákérdeztem, és ott nincs hiba vagy változás. Tehát helyesen:
1. Nyissál meg egy Command Prompt ablakot.
2. Abba írd be: edit boot.ini es nyomd meg az Enter-t
3. Az Editorba ezt kell beírni:
[operating system]
multi(0)disk(0)rdisk(0)partition (ide a saját partíciót kell beírni)\WINNT="Microsoft Windows XP
Professional" /3GB /userva=2900
4. Mentsél es restart.Egyébként engem iszonyúan idegesít az OOM, ezért szeretnék használható megoldást találni. A legszörnyűbb az, hogy teljesen ad hoc módon jelentkezik a hiba. Előfordul, hogy hetekig semmi, majd két egymást követő repülésnél (különböző géppel és útvonalon), általában megközelítés során belefutok az OOM-be. Fel nem foghatom mi lehet a kiváltó ok.
A4gb patch-64 bit témához nem tudok hozzászólni, de ezt majd megbeszélitek fatallal.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Üdvözlet Mindenkinek!
Az elmúlt pár (hat és fél) hét teljesen kimaradt FS-témában. Cserébe Izland kárpótolt. Majd rakok fel néhány képet ha érdekel valakit.
A PMDG-nél minden nyugtalanítóan csendes. Még mielőtt elmentem Izalndra leadtam a bétateszt eredményeit, de azóta semmi előrelépés, na mindegy. Amennyiben lesz friss infóm közzéteszem.
István
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Sziasztok,
A gatyarohasztó hőségben néhány kép a 737 NGX-ről: [link]
Tök friss, remélem tetszik.
Ezenkívül, ma megkaptam a legújabb bétát, amiben már van VSD!
Igaz, kb két percig tudtam használni, mivel szinte azonnal lefagytam....de hajnal négy körül ez is nagy öröm volt számomra.
Ha kérdés van, várom!
István
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz vzsolo2225 #5884 üzenetére
Szia,
Az NGX-ben már erre is gondoltak. A kedves felhasználónak már nem kell ezzel külön kínlódni.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Gizmo94 #5875 üzenetére
Szia,
A mikor jó kérdés. Mielőtt elutaztam volna, szóltam nektek, hogy az első képek hamarosan felkerülnek a PMDG oldalára. Ehhez képest az oda szánt képek a fórumra kerültek fel fokozatosan csepegtetve. Hát ennyit a szavahihetőségről...
Azt gondolom, hogy szept-okt magasságában várható valami. Talán, de nem mernék erre sem fogadni.Éppen azért tart ilyen sokáig a fejlesztés, mert a cél az, hogy a userek többségének ne legyen gond az NGX futtatása. Ennek érdekében tényleg folyamatosan megy a reszelés a részleteken. Ahogy én jelenleg látom nem lesz nagyobb probléma. Körülbelül arra számíts, mint amikor az FS9-hez megjelent a PMDG 737.
Részletek: talán még nem említettem, hogy a fékek, de még a hidraulika rendszer működése is komplett szimulációt kap.
De ami nálam első helyet érdemel, azok a hangok. A TSS-féle CFM56-7B hangok[link] sehol nincsenek ahhoz képest, amit az NGX "gyárilag" kapni fog. Ha másért nem, már csak emiatt is érdemes lesz megvenni a madarat.A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
-
Cypresss
senior tag
Szia,
Ahogy hunfatal is említette; FS9-nél AES a megoldás, de ezzel csak olyan reptéren lesz traktorod, amit támogat a program, default reptereken Shift+P vagy amit beállítasz, de FSUIPC-ben is turkálhatsz, ha jobban szeretsz ott állítgatni.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #5972 üzenetére
Leginkább farokhajtóműves és légcsavaros gépeken használják, de van olyan videó is ahol olyan gép tolat ezzel a módszerrel, ahol a hajtómű gondola (és persze a hajtómű is) a szárny alatt van. Igaz, ilyet mindössze egyszer láttam én is.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!