-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cypresss
senior tag
[ITT] valószínű beszartam volna és teljesen lefagyok, és úgy álltam volna bele a földbe, mint egy darab kő. Respect nekik.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz afterwhite09 #14581 üzenetére
A két darab monitort milyen megosztásban szeretnéd használni, mert ha kiterjesztésként, akkor lesz egy baromi zavaró kávád középen...
A konfig szerintem tökéletes, és nem kell a TI, nem hoz annyit, amennyivel többe kerül. Azt hiszem 4k-val nem fogod tudni full beállítások mellett használni. Én három monitoron repülök, az csak 3840x1024, és most jutottam el oda konfiggal, hogy elég neki minden (ja, igen P3D nem FSX vagy X-Plane). Inkább válasz valamivel kisebb beálításokat, de legyen meg a smooth érzés.
(#14583) cintula187: Nem nekünk szól, attól még lehet jó. Oh wait...
(#14590) core2: Illetve egy darab 960-nal lenne eselyem 2 FHD monitoron tolni a jatekot vagy ahhoz ajanlott az SLI?
Beállítás és programfüggő. Egyáltalán mit szeretnél használni, FSX-et FSX-SE-t vagy P3D-t?
(#14592) Kbhont: Pöttyet magas lett, de egyébként nagyon szép leszállás. Nem lehet, hogy későn kaptad el a siklót, és utána nagyot kellett korigálni? Még néhány észrevétel (ha nem veszed zokon), csak azért mert te is fanatikus vagy. Flaps 40 nagyon indokolt, pláne ha nehéz a gép, tudomásom szerint autobrake 2 alatt nem szokás landolni a 26-oson, nem tekerted be a helyes HDG és GA értékeket a roboton, speedbrake nem aktív, APP mód miért aktív a roboton, ha kézzel repülsz? Még egyszer bocsánat én ilyen hülye vagyok minden szart észreveszek, de az is lehet, hogy a reply miatt zavarodtam össze.
(#14596) sqpp: Az a scenery ez: [link] 60 FPS-sel vette fel, és fényelte. Nem volt egyéb mod.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
senior tag
válasz Neil Watts #14595 üzenetére
Ezek a szimek Intel platformra készültek tudtommal. Ill arra lettek optimalizálva.
Melyiket szeretnéd?
Ami kompromisszum nélkül elmegy az az FS9 (Fs2004)
Bár azt is telel lehet pakolni úgy adonokkal, hogy megizzasztja az átlag PC-ket is!
Az FSX ben én nem tudok nyilatkozni, mert azt soha nem használtam!
P3Dv3 ami nálam most porondon van több mint 2 éve!
Erren is igaz, hogy nincs elég nagy hardver hozzá!
Nekem egy 4930k megy 4,6Ghz és így a reptereken van 20-30 közötti FPS-m egy GTX980ti-vel.!
Amennyiben elveszed tőle az effekteket, meg az AI-t, lebutittod a részletességet, akkor szerintem menni fog!
Mindenesetre azt hozzá teszem, hogy ez nem egy Battlefield4! Szóval szerintem nagyon hardverigényes... -
sqpp
őstag
Az a szép NYC az hogy? Szerintetek milyen modokat használhatott?
-
veterán
-
senior tag
válasz Korcsii #14593 üzenetére
Elvileg itt 3,77' a siklópálya szöge...
Most túrom a régi térképeket és amiket nézegetek nem azok amik mondjuk 10 éve voltak!
Mintha úgy rémlene, hogy régen az AlfaBravo pontnak több szerepe volt...
Arra emlékszem, hogy RTT -ről AB re kellett ereszkedni a de az ILS pálya az ettől a vonaltól jobbra volt és "AB" ponton kellett pályairányra fordulni és onnan már megegyezett a két irány... -
Korcsii
őstag
válasz Kbhont #14592 üzenetére
Érzésre a PAPI szöge jó, nekem magasnak tűnt az eleje.
Nincs ott ilyen, hogy a PAPI mondjuk 3 fokon mutatja a irányt, de a műszer mondjuk 3,5 fok? Lehet az ILS-szel nem stimmel valami a szimben, de ahogy látom Orbx, akkor meg ekkora bug csak nincs.
LOWI-n nem vagyok otthon, de épp most olvastam, hogy pl EGLL-en május végéről lesz 3,2 fokos tesztüzem, de a PAPI és a műszerek maradnak 3 fokon, külön firstcontact kérésre megy az RNAV alapú 3,2 fok próba.
-
senior tag
Valakinek lesz egy csepp ideje legyen szíves nézzen rá LOWI RWY 26 ILS-re! Tudom, hogy itt egész máshogy néz ki ez az eljárás, mint egy általános reptéren egy normál ILS megközelítés!
Itt én azt vettem észre egy Visual megközelítés során, hogy a műszer nem azonost mutat siklópálya tekintetében, mint a PAPI!
Műszer szerint jöttem , de az a PAPI szerint magasabban volt az ideálisnál! Ha PAPI szerint jössz, az meg alacsonynak tűnik az épületekhez képest.Holnap átküldöm a Krauthnak a videót, kíváncsi vagyok mit mond...Elvileg szinte minden héten jár ott.
Nektek mi a véleményetek?
[Video] -
senior tag
válasz Neil Watts #14590 üzenetére
Melyiket szeretnéd?
Igazából kompromisszumokkal...
Ami nagyon fontos az a CPU sebessége.
Ami a VGA-t illeti, szerintem a 2db moncsit nem fogja meghajtani FullHD ben... -
veterán
Uraim!
Lenn egy olyan kerdesem hozzatok, hogy az adatlapomon lathato FX konfiggal mi jelenleg a legrealisztikusabb grafikai mod a jatekhoz amit elvisz egy 4GB-os 960 FHD-ban?
Illetve egy darab 960-nal lenne eselyem 2 FHD monitoron tolni a jatekot vagy ahhoz ajanlott az SLI?
Koszi!
Udv. core2
-
wd.taz
aktív tag
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Korcsii
őstag
i7-6700HQ + 960M kombóval nem volt gond a FHD. Bár az fps ha jól rémlik 35 körül volt, de FSX-hez képest mintha ugyanannyi fps-nél is simábbnak tűnne. Final-en mintha megállna az idő, annyira precízen lehet korrigálni.
Fizetős kiegészítő repterekből pl LHBP-re sincs még, de freeware akad bőven, és XP11-től már alapból is bekerült egy rakat reptér, amit az userek is szerkeszthetnek az alap "építőkockákból" dolgozva.
Gépek területén Froogle mutatott már jó pár szépen kidolgozottat. Valamiért a népszerű nagyvasak (737NG, 747, stb) még hiányoznak. Ha a PMDG meg a többiek is beszállnának a buliba, az a modernebb alapok miatt jobb lenne. De addig marad a P3D.
-
sqpp
őstag
X-Plane 11 FHDhoz eleg i7-7700k es 1070OC?
es mennyire vannak hozza repterek, effektek, stb
-
Korcsii
őstag
válasz cintula187 #14583 üzenetére
És 130-nél bemondja az FO , hogy 70 knots
Te jó ég, nem tudom, hogy a játék vagy a pilótamunka volt a rosszabb.Ránézésre Aerosoft A320 a cockpit, no meg várunk erre az évre egy szimulátort az Aerosofttól... Ez lenne az? Miben akar más lenni, mint a többi? Márminthogy jobb... Értem én, hogy for kids, de...
[ Szerkesztve ]
-
LWhite
tag
válasz cintula187 #14583 üzenetére
Az Aerosoft áll mögötte? Látom említve a nevet a Steam oldalon.
A texturák honnan lehetnek? Több helyen, mintha google maps-t néznék! -
cintula187
addikt
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
senior tag
-
afterwhite09
tag
Sziasztok,
Segítséget szeretnék kérni.
Egy konfig kellene X-PLANE 11-hez, de úgy hogy max. beállításokkal és 2db 4K-s monitoron kéne mennie.
Eddig youtube-on és forumokon is csak egymonitoros 4k beállításokkal meg 3x1080p, stb.. felbontással láttam videokat és elég tanácstalan vagyok, hogy mi lenne az ideális. Egyáltalán lehet-e a "legmaxabb" beállításokkal egy ilyen konfigon játszani ?Az elképzelés:
6800K (jobb kell ? 6900K ?)
64GB RAM (sztem elég)
GTX1080 SLI elég ? (vagy inkább GTX1080TI SLI kell ?)Adnátok néhány tippet és javaslatot ?
Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
People had more, than they needed...
-
czakof1946
tag
válasz Korcsii #14578 üzenetére
Amig a régebbi, gyengébb VGA-t használtam, nem volt problema. De a többi opcióban is előfordul. Úgy tapasztalom, ez csak a hegyek között jön elő.
Tegnap amikor a képeket csináltam, LOWI-LHBP útvonalon repültem. Az ASE generálta az időjárást. 5-6000 lábnál váltot hirtelen tejfehérre a völgyes részek. Ekkor csináltam a képeket, amit betettem a fórumba.
Jött egy ötlet, hogy menet közben megnézem más időjárás opcióval. Eltünt a tejesség. Felmentem a hegyek miatt 9000 lábra. Egy idő után ismét fehérség. Azonnal váltottam időjárás opciót és megint rendes lett a táj. Még mindíg 9000 lábon voltam. LOWW után lejöttem 3-400 lábra és végig rendben volt minden.
Végül is az ASE az első opció váltástól nem működött és mégis egyszer előjött a fehéredés egyszer.
Arra gondolok, hogy az fsx.cfg-ben kellene valamit csinálni talán.
Belenéztem RCH663 fórumtárs oktató anyagába, de nem találtam az ilyen jelenségre való utalást.Ha véletlenül belenézne a fórumba, mérem, hogy szóljon hozzá a problemám felderítéséhez és megoldásához! Kösz
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #14576 üzenetére
Akkor földközeli ködöt imitál, lehet ActiveSky-ban van ilyen opció, amivel ki lehet venn ennek szimulációját, ha zavar.
-
czakof1946
tag
válasz Kbhont #14575 üzenetére
Üdv!
Kösz a tanácsot, de én már egy nyugger vagyok
A program és a hozzávalók nekem már sok.Most vettem ezt az új videokártyát, nem kevés pénzért
Berakattam. Nem vettem észre,hogy a kimenetén HDMI és 3 db disply port van. Az előző VGA bemenetű volt. Beszereztem a Conrád-nál egy VGA-HDMI konvertert, de nem működött, Visszavittem. Így vennem kellett egy HDMI bemenetű monitort is.
Anyagilag lenullázódtam[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz czakof1946 #14574 üzenetére
Feri Bátyám!
Állj át Te is P3D-re! Hidd el megéri!
-
Cypresss
senior tag
Ha idén csak egy sceneryt veszel, akkor az [EZ] legyen.
Elképesztően szép és részletes! Az ORBX megint óriásit alkotott!
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Megvásárolható az első - frissítési funkciót is kínáló - navaid adatbázis a P3D-hez, Garminnal rendelkező kisgépekhez kötelező darab, az oldal alján található egy táblázat is, ami a default és a faAerodata közti különbségeket mutatja, elég beszédes... [link]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #14568 üzenetére
Ja, mondjuk ezek nem ártanak.
CAVOK alatt az FSX 'Cleasr skies" opcióját értettem. Lehet köd van a völgyben, azért csak a hegycsúcs látszik ki, és mint ha pengével vágnák el az alját.
De ha tudnál küldeni egy képernyőmentést, akkor lehet jobban átlátnánk a hibát.
-
czakof1946
tag
válasz Korcsii #14567 üzenetére
Üdv!
Elnézést a tudatlanságomért, de melyik a CAVOK időjárás a 3 választható közül.
Többnyire az ASE-t használom, de most a 15 perces mintavételezésnél volt ez a jelenség. Többit ki sem próbáltam.
De emlékezem, hogy valamikor régen volt nekem egy hasonló problemám. És akkor ezt a jelenséget textura vesztésnek diagnosztizálták a fórum társak. És javasolták a :
"This "Texture Fix" utility automates these changes in the fsx.cfg configuration
file which FSX users had to perform manually. Namely, it adds two new entries:
[Graphics]
HIGHMEMFIX=1
STALE_BUFFER_THRESHOLD=2147483647
which have been found to resolve the disappearing texture problem."
Megcsináltam most is, de még nem volt időm kipróbálni[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #14566 üzenetére
CAVOK időjárással?
-
czakof1946
tag
Üdv!
Videokártyát cseréltem.
A régi: Radeon R7 360 DDR5 2 gb 128 bit
Az új: Radeon RX 480 DDR5 8 Gb 256 bitA csere után azt tapasztaltam, hogy a tájból csak a hegyek csúcsa látszik ki. Az egész táj egy "tejföl". Halványan látszik, hogy van valami a "tejföl" alatt.
Induláskor minden rendben van. Csak egy bizonyos magasság elérése után jön elő a jelenség.
Hol lehet a hiba?
Kösz! -
Cypresss
senior tag
Hopp!
A Navigraph leszerződött a Jeppivel: [link]
Megjelenés hamarosan. Én Jeppin szocializálódtam, mindig is jobban szerettem az Ő térképeiket, mint a LIDO-t.
(#14564) wd.taz: ez egy nagyon jó interjú volt, köszi szépen, remélem összejön neki a polgári karrier.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wd.taz
aktív tag
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Cypresss
senior tag
Kész vagyok ettől a videótól... [link]. Áááááááááááááá!!!!!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
Rég volt már ennyire szuper Go-Around [videó].
Azért a Ryan-nél nem vitték túlzásba...a leszállási szándékot#14553) szala86: Attól függ a jó beállítás, hogy mire használod elsősorban VFR-re, vagy IFR-re?
Itt van chewwy videója: [link]
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
wolruf
őstag
Volt már?
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
nagyi819
csendes tag
Nagyon köszönöm. 1 et kipipáltam a hiányzó ismeretek listájáról
[ Szerkesztve ]
-
nagyi819
csendes tag
Sziasztok. Nemrég kezdtem el felfedezni a repülést a FSX-el. Tudnátok abban segíteni, hogy hogyan tudom bekapcsolni az egérmutató melletti kis infobart, ami megjelenik, ha a cockpit nézetben, egy műszer fölé viszem az egérmutatót. Köszönöm a vàlaszokat.
-
nagyúr
válasz Korcsii #14552 üzenetére
Főleg, hogy én FS9-cel játszom. De igazából a videó fílingjére gondoltam, és az nagyon insopiráló.
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
szala86
aktív tag
Sziasztok!
Most tettem fel először a preaper3d v3.4-et. Valakinek nincs egy jó beállítása hozzá? Vagy tud egy olyan oldalt, ahol leírják, hogy hogyan kell beállítani, hogy grafikailag jó legyen? Eddig FSX-et használtam, a régi videó kártyám nem volt jó a preaper-hez, de most sikerült szert tennem egy gtx 950-es kártyára.Előre is köszönöm!
-
szala86
aktív tag
bocsi az offért, de ezt muszály megosztanom veletek!
[link][ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
Egyik YouTube csatorna, ahol már régóta feliratkozó vagyok... és bár ritkán jönnek videók, de uhh... [From the Flight Deck]
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
válasz cintula187 #14544 üzenetére
Nem vagy le maradva, csak nem használsz P3D-t, 3.x-től már tudja.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
[MadeiraX official video] a mesh nagyon szép és részletes, a textúrák viszont nem tetszenek.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
LWhite
tag
Tudnátok segíteni abban, hogy meteorológiai ballon (és néhány mérőműszer) használatához, felengedéséhez milyen engedélyekre van szükség? A cél a sztratoszféra!
-
aviator
tag
Ha valakit érdekelne van 12 Aeromagazinom, 2006 és 2015 közötti számok. Ajándékba odaadnám őket, nincs lelki erőm kidobni, viszont helye sem nagyon van. Akit érdekel a többit PÜ-ben.
-
Razor18
tag
válasz Korcsii #14536 üzenetére
Köszi! Tul. képp egészen konkrétan az érdekelne (többek között), hogyan ill. mit kell csinálni az FMC-vel egy missed approach esetén, hogy a megfelelő eljárást mutassa a NAV display ill. végeztesse az FMC (már amennyit ebből nem manuálisan kell repülni), és aztán valamilyen úton-módon "visszategyen" az eredeti flight plan végső lépéseire ismét. Konkrétan hogyan közlöm az FMC-vel, hogy "át kellene kapcsoljon" - ha van ilyen - missed approach-ba?
-
Razor18
tag
Urak,
FMC kezeléséről valahol található használható írásos anyag?
Köszi!
-
Cypresss
senior tag
válasz LWhite #14533 üzenetére
Egyelőre nem, mert nem látjuk szükségét. Inkább visszaállunk VGA-ról XVGA felbontásra (el kellett venni egy szoftverprobléma miatt). Végül V3.4-et raktuk fel, vannak még anomáliák, de összességében nagyon szembetűnő az a különbség amennyivel a P3D jobb, szebb, stabilabb, gyorsabb az FSX-hez képest. Két évinyi FSX után óriási volt a kontraszt, sajnálom, hogy nem voltatok ott, nagyon meggyőző volt az első repülés.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
LWhite
tag
válasz cintula187 #14531 üzenetére
Ha lesz végre egy valamennyire használható, jól programozható 787, azt szerintem sokan fogják szeretni. Volt már egy próbálkozás (nem is tudom már a készítőjét), kívülről még hasonlított is, de a fülke nézet már nagy csalódás volt. (igaz ott biztosan nem is PMDG színvonal lehetett a cél, hanem a tudat, hogy 787-el repülhetsz)
-
Cypresss
senior tag
QW 787 final bétában van, hamarosan várható a megjelenés. [link]
Akik lusták elolvasni, azoknak röviden a lényeg, valószínű 100 dollár alatt lesz az ára, elsőként FSX-re jön ki, ezt követi a P3D. Nem lesz olyan betegesen részletes és komplex, mint a PMDG gépei, de az Aerosoft A320-nál sokkal komplexebb lesz. Sokat dolgoztak a VC részletességén, és szerintem elég szép is lett...
A 737-es projektet kukázták, nincs rá erőforrás, de szerintem az iFly meg a PMDG 737-esei letarolták ezt a piacot, nem sok keresnivalójuk lenne már ezzel a géppel.
Több status update már nem lesz, a következő bejelentés - remélhetőleg - már a forgalomba kerüléséről fog szólni. Én a magam részéről nagyon várom.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #14523 üzenetére
Nekem biztos nem, mert most is a 376.53 van fent (szerintem az a legjobb, legstabilabb P3D V3-hoz), de köszi, hogy szóltál.
(#14522) Korcsii: P3D költözéssel nem várjátok már meg a v4-et akkor? Vagy az FSX időközben kiharcolta magának az uninstall-t?
Bőven kiharcolta. V4-et azért sem akarjuk megvárni, mert ugye nálunk van némi hardver is, amihez ezer féle driver van, és marha nehéz összehangolni, hogy minden működjön, mindennel. Pölö sokszor előfordul, hogy egy frissítés javítja az adott hibát, de okoz két másik eddig ismeretlent, és két nap azzal telik el, hogy keresgélünk... A busznál emiatt előírás, hogy szoftvert frissíteni egy évben csak egyszer lehet, azt is összehangoltan, tehát ha frissítjük a P3D-t, akkor egyszerre kell frissíteni minden egyéb hadver driverét is.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
Az detailed! [Drzewiecki Design - Washington X]
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14521 üzenetére
Épp tegnap kezdtem bele a BAV-nál a WWinter Ops Refresher 2016/17 tréningbe, ahol nem kevés szó volt a ködről. Amúgy faszán megcsinálták a tréningközpontot, vannak oktatóvideók, leírások és a fejezetek végén egy rövid kvíz.
P3D költözéssel nem várjátok már meg a v4-et akkor? Vagy az FSX időközben kiharcolta magának az uninstall-t?
-
Cypresss
senior tag
válasz Korcsii #14517 üzenetére
Nem, ez a javítócsomagokkal rommá finomított 737-essel volt.
(#14520) Korcsii: az AS-nak először megfelelő installereket kellene kiadnia az olyan legendás repterekhez, mint LPMA (tudom, ebből jövő héten jön a teljesen átdolgozott, megújult változat) és LOWI, mert még ennyire sem voltak eddig képesek.
Más: Jó sok "request visual app" kérés lehet mostanában...
LHBP 162300Z 1700/1724 VRB03KT 0100 FZFG VV001 TEMPO 1700/1710 0350 -FZDZ FZFG OVC002 BECMG 1710/1712 1500 FZBCFG BR OVC005 BECMG 1712/1715 23006KT 5000 BR SCT006 BKN010 BECMG 1718/1721 31008KT 9999 NSW SCT015 BKN050Más2: eldöntetett, hogy a Pilotsban a 737-esnél is átállunk Prepar3d-re (jövő csütörtökön váltunk), ezzel hivatalosan is elbúcsúzunk az FSX-től. Sokat köszönhetünk neki, de a magam részéről az FS2004-et jobban szerettem, kevesebb macera volt vele, mint az FSX-el. Ennek ellenére megőrzöm emlékeimben azt a sok-sok-sok éjszakát, amit a finomhangolásával töltöttem. Egyben helló P3D!
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
[P3D v4] *Rumour from verified source*
A pletykák (egy bétateszter, kiegészítő fejlesztő) szerint béta fázisban a Prepar3D v4, ami 64 bites lesz már és megújul a fények kezelése is. Emellett bár nem kap a forrás által is javasolt, X-Plane 11-ben használt fizika alapú render motort, de erre is kitaláltak egy alternatív megoldást.
Érdekes év lesz ez, főleg ha a fentebb említettek mellé beesik még egy új FS a Dovetail-től vagy az Aerosoft-tól is.
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14516 üzenetére
Inkább a PMDG portolja X-Plane 64bitre
747 v3? Épp pár napja láttam talán avsimen a 747 v3 és a VAS szavakat egy fórumtéma címben, de egyelőre nem aktuális, így nem néztem bele. Talán majd adnak ki frissítést, ami ezt is rendezi.
P3D v3.4 azért akármennyire is nem 64 bit, de tartalmaz már elég szép foltozásokat VAS kezelésben, így felszálláskor még főleg nem illene crashelnie.
-
Cypresss
senior tag
Fél napnyi P3D V3.4 finomhangolás után PMDG elindít, reptér: EKCH (FlyTampa), kigurul, TO thrust set, V1, rotáció és abban a pillanatban érkezik is a jól ismert bim-bam. Ok, akkor jövő hét végén innen folytatjuk.
Ps: add Uram, hogy a 64 bites V4-gyel ismeretlen fogalom legyen a k....a OOM. Nem kérek mást idénre csak ennyit.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Đusty
addikt
válasz wolruf #14511 üzenetére
Úgy értettem, hogy az előre berajzolt figurák helyett lehetne helyette olyan kijelző mint az okos teloban, tabletben, jóval jobb grafikával és több játékkal. Persze az az árat is megdobná, de lehetne mondjuk csak a hardver része ami egy csatin keresztül csatlakozik, na nagyon elmentem future-be nem lenne rá kereslet
-
wolruf
őstag
Amúgy hogy érted, hogy a kijelzőn lehetne turbózni? Már így is igencsak sok dolgot mutat ahhoz képest, hogy kvarcjáték Vannak rajta madarak, hegyek, mindenféle jópofa izé. Nomeg ahogy elnéztem, valami 89-es dolog lehetett, max. újra kiadták. Az utolsó ,,leírás'', amit találtam róla, az is 2000-es, úgyhogy ezen nagyon már nem fejlesztenek
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
Egy ismerősöm szerezte, nekem jelentéktelen összeg lesz (pár ezer Ft). Azóta megtaláltam, hogy a neve Radio Shack Test Pilot. eBayen meg lehet csípni még szerintem. Amúgy nagyon tetszik
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
wolruf
őstag
Picit off, de ma szereztem egy jópofa dolgot, amihez hasonlót még sohasem láttam. Civil repülőgépszimulátor-kvarcjáték A cél felszállni, hegyeken, viharokon és légörvényeken keresztül eljutni a célhoz, majd ott leszállni. Nem valami nagy dolog, de nekem rettenetesen tetszik. Csipog, pittyeg, REZEG!!!, csinál mindent Dőlésszöget jelez, minden túrót. Hatalmas poén Szerintem. Gondoltam, talán ti értékelitek, mert én imádom az ismerőseim pedig kicsit kettyósnak néznek miatta
Hát ő az:Csináltam olyan képet is, amin látszanak a szegmensek is.
Ja, igen... van benne nappali, éjszakai repülés, esős vagy napos idő. Nagyon komoly.[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
Korcsii
őstag
Valaki megint nagyon unatkozott: 9 órás Boeing 737-8 MAX "testflight"
Már várom mikor csinálják meg szivárvány színű átmenetesre folyamatos emelkedéssel meg süllyedéssel. Hjaj, mi lenne velünk fr24 nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Cypresss
senior tag
Szia,
A PMDG előző 747-eséhez volt egy kb 300 oldalas TRC azt megcsináltam magyarul, fent van valahol IVAO-n is, de most nincs kedvem kutakodni. [INNEN] leszedheted.
Ha az angol elég jól megy, akkor pedig érdemes az AOA videóit megnézni [link] melyek rendkívül részletes és komplex tudásanyagot tartalmaznak, sajnos pénzt kérnek a teljes course-ért, de ha komolyan akarsz elmélyedni a témában, akkor megéri.
Ha ingyenes és jól használható, informatív videókat szeretnél, akkor pedig [ŐT] ajánlom.
Sok sikert!
(#14501) Korcsii: maradjunk annyiban, hogy ha két embernél többet érdekel a XP, akkor kibővítjük a topikot ezzel a témával is. Ha pedig egy idő után túlsúlyba kerülnek az XP-sek, akkor kitiltom őket, ez mégis csak az FSX P3D topik, na.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
Sajnos a gépspecifikus dolgokról nem nagyon van magyar leírás, inkább angol oldalakat szoktam használni, meg fizetős gépekhez szokott lenni elég vaskos leírás.
Talán ez van, ami magyar: [link]
Van néhány leírás még azon az oldalon a repüléselméletről IFR-ől, illeve még ajánlanám a vacchun.hu, ivao.hu oldalak pilóta oktatási részlegét.
ui: az XP11 beépített FMC szódával elmegy: navigraph-ról frissíthető az adatbázisa, ami egész jól használhatóvá teszi, de hiányzik belőle pár oldal, nem pont ugyan olyan a működése, mint a valóságban
[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
Egyébként, ha már a kereskedelmi repszimekről van szó, létezik esetleg magyar nyelvű (de lehet angol is) leírás a gépek rendszereiről, hogyan kell indítani, útvonalat betáplálni, stb.? Pl. a B737 cold&dark indítás.
A yt-on van csomó videó de igazából egyik sem magyarázza el hogy mit hogyan csinálnak.
Csak annyit mondanak hogy kapcsold be az apu-t, meg ilyesmik, de én szeretném megérteni hogy mit miért kell csinálni.
Az XP 11 bétában kipróbáltam a B737-est, simán el tudtam indítani de ez igazából csak a 20 év repszimezésnek köszönhető. Útvonalat betáplálni és szabályosan beindítani viszont nem tudom a gépet.
Szóval, tudtok esetleg valami oktató anyagról?9800X3D, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , Kingston Fury Beast DDR5 6000CL30 64Gb, Gigabyte B650M Aorus Elite AX, Pimax Crystal Light
-
Korcsii
őstag
válasz Cypresss #14499 üzenetére
Eléggé más a két platform, mint szoftver nem sok közös dolog van bennük. Akkor már inkább nevezzük át FlightSim/Repülőgépszimulátorokr, de az url-ben maradni fog az FSX. Legjobb lenne nyitni neki egy új témát, de két emberre meg minek.
A 17 órás repülés biztos kellemes lehet turistaosztályon. Ebből gondolom legalább 1 óra csak a szél miatti plusz - bár lehet közben pont vált hátszél és szembeszél között.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Január 30-tól Magyarországon is kapható a Vivo X200 Pro
- HP EliteBook / ZBook topik
- Gaming notebook topik
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Ukrajnai háború
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest