-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolruf
őstag
válasz czakof1946 #11316 üzenetére
A Goldban benne vannak a kiegészítők (pl. Acceleration pack), a Deluxe-ban ez nincs.
Itt is írják
Magyar nyelvű (tudtommal) nem létezik belőle.[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
fatal`
titán
válasz czakof1946 #11319 üzenetére
3 elvileg. Az alapjáték két lemezes.
Hacsaknem új telepítőt csináltak
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #11319 üzenetére
3 db, ebből kettő az FSX (első kóddal) a harmadik az Acceleration pack (második kóddal).
Üdv mindenkinek Deutschland-ból !
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
őstag
válasz czakof1946 #11324 üzenetére
Elsőt majd akkor kéri,ha felraktad az alapot,a 2.-at az Acceleration pack után írod be,mert online hitelesíti a játékot.
Mér' ne lenne benne? Ha origonál fóliás,akkor tuti hogy benne van,a kódok meg egy külön lapon vannak.
[ Szerkesztve ]
XXX
-
aviator
tag
válasz czakof1946 #11358 üzenetére
Szia!
A szerző utólagos engedelmével: itt szerintem mindent megtalálsz az FSX-szel kapcsolatosan.
-
djfules
tag
válasz czakof1946 #11358 üzenetére
Jól tetted! Az FSX sokkal jobb mint az ösrégi FS2004... Én akkor váltottam amikor megjelent az NGX azóta csak ezt használom a másikat én is nyugdíjaztam. Ma már szinte nem is jelenik meg kieg csak az FSX-re Nekem 210GB!!!-ot foglal egy külön winchesteren. Ne keverd össze a Window-al mert igy a két meghajtó tud szépen dolgozni külön-külön. Nagy a gépigényed de ma már ez nem annyira probléma (szerintem) 5 éve vettem akkor még el sem indult a gépemen akkor az volt, de a több magos rendszereken el futogat De neked kell eldönteni milyen kompromissumokat akarsz vagy mennyi pénzed van Configra....
Ha bármilyen kérdésed van segítek, évek alatt sikerült kitapasztalnom mik a buktatók és melyik kieg-ek futnak stabilan a 210GB-os méret és a négymagos AMD-hez képest ez nagyon jó, nem fagy jó az FPS... szóval good!
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #11358 üzenetére
Külön meghajtó javasolt azért, hogy más program vagy a windows ne ugyan azt a HDD-t nyüstölje, mint az FSX (főleg igaz ez, ha pl intenzíven kell használni a lapozófájlt, mert kevés a memória). Nálam mondjuk csak külön partíciót kapott, de az is jobb mint a semmi: ha fogsz egy rendesebb töredezettségmentesítő programot (ami mondjuk tényleg minden fájlt egyesít, esetleg még acb szerint is sorba rakja őket, egyéb módon optimalizál), akkor azt csak az egyik meghajtóra kell ráeresztened, így a mindenféle egyéb fájlokat nem kell pakolgatnia, és akár sűrűbben is futtathatod (értelem szerűen kiegészítők telepítése után ajánlott).
-
uRSul
tag
válasz czakof1946 #11364 üzenetére
FSX-nek jobb ha SSD-n van, főleg ha az olvasási sebessége elég nagy az eszköznek (400-500 MB/s). Sok apró fájlt olvas be, ahol teljesítményben a HDD lemarad.
SSD-t viszont nem kell töredezettségmentesíteni, sőt mondják azt is, hogy nem is nagyon szabad, inkább árt neki.
Igazából nyilván az ideális az lenne, hogy a rendszer is SSD-n meg az FSX is külön SSD-n van, de ha elég nagy az SSD-d, akkor külön partícióira is rakhatod. Nálam pl. így van.
Ebben az esetben persze kicsit limitált lesz a feltelepíthető kiegészítők száma hacsak nem egy min 256 GB-os SSD-t használsz! Rendszernek is ajánlott ha van legalább 60 GB terület, főleg SSD-n célszerű min 10%-ot mindig szabadon hagyni. Az OCZ SSD-k pl. alapból fent is tartanak egy kis területet biztonsági célból. -
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #11423 üzenetére
Külön tápja van annak. Ráadásul egy 0,75 Amperes, 24 Volton.
Pl. itt van pár. Persze arra nem esküszöm, hogy a csatlakozó mérete is jó, de max. egy forrasztással orvosolható.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #11522 üzenetére
1. Végy egy Cessna-t.
2. Állítsd le a motorját, kapcsolj ki rajta mindent.
3. Ments el a játékállást. Ezt az 'é' billentyűvel tudod megtenni, ha jól sejtem. Mentésnél legyen bepipálva, hogy default flight-ként mented.
4. Ezek után bármit betöltesz a kezdőképernyőről, cold&dark állapotban találod.
5. Fogyassza egészséggel![ Szerkesztve ]
-
RCH663
aktív tag
válasz czakof1946 #11606 üzenetére
FSX vagy FS2004?
-
RCH663
aktív tag
válasz czakof1946 #11610 üzenetére
Alapból nem kell neki semmi lehet multiplayer alapon helyi hálózatban
itt egy leírás a beállításokról buktatókról
Vagy van az FSHOST free program.
Alapszabály, hogy csak akkor látod rendesen a másikat, ha az gép, amivel a másik repül, nálad is telepítve van. Más esetben egy nagy sárga háromszög, vagy valami default gép fog látszani. Alap gépek amik benne vannak az FS-ben azok teljesen rendesen látszanak. Ami nincs megoldva, az az hogy az animácikat (flaps stb) nem jeleníti meg hálózaton keresztül az FS.
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #11683 üzenetére
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
ETOM
addikt
válasz czakof1946 #11683 üzenetére
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #11689 üzenetére
Unregistered verzió nem tudom, hogy hogyan megy, de nincs olyan választási lehetőség, hogy ingyenes, és minek a kiválasztásával megjelenik a Next gomb?
Frissítésnél nincs gond, ki kell választani, hogy a már meglévő kulcsokat használja.
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #11688 üzenetére
Sorry! Úgy emlékeztem, hogy itt taglalja, hogyan is kell csinálni.... .
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #11755 üzenetére
Szia!
FSX-nél nincs limit.
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Geryson
addikt
válasz czakof1946 #11755 üzenetére
Jaja, nincs limit tudtommal, nekem még soha nem szólt.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
petiro
csendes tag
válasz czakof1946 #11755 üzenetére
Elnézést, hogy belekotyogok, van limit az FSX-nél, nekem a 6-ik alkalommal produkálta ezt. Úgy lehet orvosólni, hogy felhívod a supportot, majd diktál neked kilencszer 6 számot, összesen 54 darab, és azzal újra aktiválják. Ingyenes, csak macerás. Ha előfordúl, így műkődik. Személyes tapasztalat.
A hozzáállás fél siker! Törekedj az üzenetre válaszolni, az üzlet alapja a kommunikáció!
-
Gudi
tag
válasz czakof1946 #12272 üzenetére
szia Czakof1946!
Igaz, hogy nem írtam hogy mennyire számítok "öreg motorosnak" ezért elmondom, hogy mindkét szimulátort (FS9, FSX) használom, az előbbit már talán 10 éve is. Az is igaz, hogy részben elfoglaltságom és egyéb körülmények miatt nem mindennaposak a repüléseim, de azért szoktam a VATSIM-en is repülgetni.
Ugyanúgy jártam én is az FSX-re váltással, mint te, ugyanis hogy mire elég erős gépem lett, annyira felszereltem az FS9-et, hogy az is nagyon szépen működik, különösen az fps érték tekintetében.
Barátaim viszont, akikkel multiplayert szoktunk repülni, nagyrészt FSX-esek és ugyebár így csak FSX-el tudok csatlakozni. A másik pedig, ami meghatározza sokszor, hogy mivel repülök, az, hogy melyik rendszerhez milyen kiegészítők vannak telepítve (gép vagy scenery.)
Látható tehát, hogy nagyon nem vagyok tájékozatlan a dolgokban, épp ezért nem értem a felmerült problémámat nevezetesen az ARRIVAL kezelését. Annál is inkább, mert mind az FSX IFLY B738, mint az FS9 PMDG 738 esetében úgy működik ez a gomb (DEP/ARR) ahogy itt minden kedves segítőkész fórumozó mondja, hogy a földön be lehet programozni az érkezési eljárást is.
Akkor konkrétan: az előbbi gépeken az FMC-ben a DEP/ARR gomb megnyomására a bal felső sorban megjelenik a Departure, és egyidejűleg az alatta lévő sorban jobb oldalon pedig az Arrival.
A PMDG 747-400 esetében a DEP/ARR gomb megnyomására csak a címsorban a departure eljárások kiválasztására van lehetőség (persze először az induló RWY-t). Az arrival eljárásokat itt nem lehet kiválasztani.
Akkor megkérdezném, -mivel ezek szerint valamit nem jól tudok- hogy ilyenkor a földön melyik menüpontban tudok Arrival-t választani, mert a többi gépnél megszokott módon nem tudok..
Remélem pontosan körülírtam a problémát, és ennek birtokában tudtok nekem adni valami tanácsot, amit előre is köszönök. -
cintula187
addikt
válasz czakof1946 #12274 üzenetére
Most nincs előttem hogy a földön is előhozza e FSX ben az ARR oldalt, de megnézem.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
Gudi
tag
válasz czakof1946 #12284 üzenetére
szia czakof1946!
Végre -hála segítségeteknek,- az INDEX gomb megoldotta az összes problémámat legalábbis az FMC programozásban.
Nemrégen letöltöttem az FsBuild 2.3 útvonalgeneráló programot, ami ugyebár "mentesít" a Route Finderrel generált útvonalpontok időrabló bepötyögésétől, amennyiben company route opciót választanék.
Meg is csinálja szépen az FP-t rte kiterjesztésű fájlként, csak éppen nem teszi be az elérési út végén a PMDG Flihgtplans könyvtárba...
Lehet hogy ez a "szürke" program a hibás, mert mindent pontosan a leírás szerint csináltam, de ha van valami olyan trükk, amivel meg lehet nézni, hogy hová is tette az FP-t, azt megköszönném. Ez ugyebár, ha az
Export to.. menüpontban a megfelelő pipák be vannak jelölve, akkor az illető FP-t mind az FS9-ben (PMDG737NG),mind pedig az FSX-ben (PMDG747-400) az illető FMC-knek be kéne fogadnia.
Ezzel szemben egyik sem akarja az igazságot...
Ismeri valaki ezt az FsBuild programot? -
RCH663
aktív tag
válasz czakof1946 #12355 üzenetére
Dmz be kell rakni a gépedet a routerben. Vagy. advenced routing és port forwarding.
-
Cypresss
senior tag
válasz czakof1946 #12355 üzenetére
Hi,
Valószínűleg egy port sincs megnyitva, ezt viszonylag könnyen ellenőrizhetjük. Töltsd le innen ezt a fájlt: [link].
Futtasd, felugró ablakhoz ne nyúlj, várd meg amíg lefut a teszt (nem lesz rövid idő). Amennyiben minden portnál azt írta ki, hogy error, akkor megyünk tovább.
Más: betelt a polc
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz czakof1946 #12360 üzenetére
Így valóban nehéz lesz multiplayerben repülni.
A következő tartományokat kell megnyitni (ha egyedül nem megy, akkor megpróbáljuk együtt):
TCP: 3783, 6500, 6515, 6667, 13139, 27900, 28900, 29900-29901
UDP: 6073, 6515, 13139, 23456, 27900
(#12359) Jorus: Alapmű.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #12394 üzenetére
Win 8.1 ajánlott az alaplaphoz, nem az FSX-hez.
Én a kérdést passzolom, páran próbálták, de VGA driver hibába futottak... fél éve... azóta már csak javították...
[ Szerkesztve ]
-
aviator
tag
válasz czakof1946 #12413 üzenetére
Nem akarok alkalmatlankodni, nem olvastam végig az összes hozzászólást, szóval lehet, hülyeséget mondok, de a Squawkbox-szal nem próbálkoztatok még? Én azt használom VATSIM repülésekhez már több éve, soha semmi gondom nem volt vele. A telepítése max 1 perc. És szerintem nem csak VATSIM-hez lehet használni, bármilyen szerverre fel tudtok csattanni vele, bár ebben nem vagyok teljesen biztos.
-
Geryson
addikt
válasz czakof1946 #12426 üzenetére
Maholnap egyeztetek Lacival és remélem nálam is be tudjuk állítani (merthogy sajnos a port nyitás nem ment, azt 2 hete próbáltuk). Szóval utána én is ott vagyok VFR-re, amikor csak tudok!
Más: szombaton repültem egy gyors ELLX-KJFK-t és már az furcsa volt, hogy volt Moncton Center. Ez ugye az első kanadai szárazföldi irányító Újfundland és Labrador után. Bejelentkezem, repít tovább a FP-en, erre átad Bostonnak. Indítok egy Servinfo-t és látom, hogy 2 db Boston Center is volt (egy North és egy South), majd nézem, hogy NY-ban 9, azaz kilenc APP volt, plusz több távolkörzet természetesen, majd KJFK-n még egy TWR és végül egy GND. Amikor leszálltam gyorsan elújságoltam 2 repülős cimbimnek a dolgot és addigra már 11 APP volt aktív csak NY-areaban. Akkora élmény volt, h el sem tudom mondani. olyan 3-5 percenként jöttek le a gépek KJFK-re, én is a 4. voltam egy sorban úgy, hogy a Bostonból induló BlueJet priority landinget kért, erre szépen kifordított az irányító mindenkit a STAR-ról, majd amikor beelőzött a gép, akkor "thanks for your coop" és vissza az útra. Szóval egy szép kis combos flyin-be sikerült belerepülnöm.
Azért ilyenkor örülök, hogy messziföldről jövök egy 747-el és olyan jó érzés így letenni a helyi 737-esek közé.
Repülök már vagy lassan 10 éve a VATSIM-en, de komolyan mondom, hogy ilyet még nem éltem meg. Otthonról dobok fel egy képet majd, csak a gurulókon vagy 5-7 gépet látni mozgás közben amikor én finalon vagyok.
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
pcnet
addikt
válasz czakof1946 #12425 üzenetére
Nem kötekedés, de nem tudom minek szenvedtek port nyitással és szolgáltató hívással, ha LogMeIn-nel két kattintás az egész.
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
Korcsii
őstag
-
Geryson
addikt
válasz czakof1946 #12475 üzenetére
Csak a pontosítás végett:
Flight-ot csináltál (FLT), vagy útvonalat (PLN)? Az első ugye azt menti el, hogy hol áll a géped és ezt a Flights menü Load parancsával tudod előhozni, vagy még a nyitó képernyőn a Load gombbal.
A másodikat tudtommal akkor tudod előhozni, amikor már a gépben ülsz és a Flight Planner gombot kiválasztod (hiszen a PLN, az útvonal géptípustól függetlenül lehet IFR, VFR, GPS, VOR-VOR, stb.). Abban igazad van, hogy mindkettőt a leírt könyvtárba menti el, de arra figyelj, hogy PLN-t nem tudsz a Load Flight képernyőn kiválasztani, merthogy ez kb. olyan, mint ha egy Word Dokumentumot akarnál Excelben kinyitni, azaz nem a megfelelő helyen. Nem tudom, hogy nem ilyen gond áll-e fent.
sqpp: A tippek mire vonatkozzanak? Kapásból egy tipp: ha elszúrod a leszállást (vihar, forgalom, bármi egyéb miatt), akkor a pálya közepére, végére nem szállunk már le! Van a touchdown zone egy pályán, ez ugye géptípustól függően változik, de mindig a threshold mögött van egy adott távolságra és ide rakod le a géped. Ha ez nem sikerül, vagy látod, hogy nem fog sikerülni, akkor bizony marad a go-around, azaz a következő körben az újbóli megközelítés és leszállás.
[ Szerkesztve ]
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Geryson
addikt
válasz czakof1946 #12490 üzenetére
Nekem erősen gyanús, hogy ez memóriaprobléma lesz, de kíváncsi vagyok a többiek véleményére is...
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
Đusty
addikt
válasz czakof1946 #12490 üzenetére
Egy próbát megérhet esetleg:
-
Csorbi
addikt
válasz czakof1946 #12500 üzenetére
Milyen videokártyán dolgoznak a monitorok?
Driverek, Windows a legfrissebb?
Tudsz a videokártya szoftverében a monitorbeállításairól pár képernyőmentést feltenni ide?
Az FSX grafikus beállításai aktualizálva lettek a második monitor üzembehelyezése után?[ Szerkesztve ]
-
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #12503 üzenetére
Te notebook-on szimulátorozol ???
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
Csorbi
addikt
válasz czakof1946 #12503 üzenetére
Itt kellene keresned: [link]
Ha nincs AMD Catalyst feltelepítve, akkor jó eséllyel a VGA illesztőprogramod sem friss, azt is mindenképp frissíteni kellene. Innen: [link], vagy ha a notebook gyártója nem engedi, csak a sajátját, akkor a saját oldalukon lévő legfrissebbhez, ami az adott modellhez tartozik.
A két monitor egyforma képarányú? Mekkora felbontásúak? Milyen csatlakozóval csatlakozik a notihoz?
FSX SP2 fennvan? -
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #12502 üzenetére
Nekem a 4850 asztali nem igazáv viszi a két monitort, véleméyem szerint kevés neki az 512MB VRAM. Vagy csak a különböző felbontás miatt nem szerette.
-
aviator
tag
válasz czakof1946 #12509 üzenetére
Az FSX egy elég labilis rendszer. Önmagában is, bár ebben az esetben még úgy ahogy kezelhető. Ahogy elkezded megtömni kiegészítőkkel úgy lesz egyre labilisabb és kiszámíthatatlanabb. És akkor egyelőre ott tartunk, hogy feltelepítetted a kiegészítőket és használod. Ha még emellett kísérletezel is vele és nem tudod pontosan, hogy mit állítottál és hova, így nem tudod visszaállítani az eredeti állapotot, akkor a zavartalan problémamentes működés az bátran felejthető.
Általában a kiegészítők feltelepítésének a sorrendje is számít.
Ha egyesével elkezded uninstallálgatni, akkor ez önmagában nem fogja neked visszaállítani a kiegészítők telepítése előtti állapotot, valószínű, hogy az FSX fájlrendszerében illetve a registry-ben egy kiegészítőnek a telepítése maradandó változásokat okoz. Ezeket az uninstall nem tudja visszaállítani.
Tehát egy ilyen kísérletezgetés után, még az is lehet, hogy a csupasz FSX sem fog stablian működni. Ez mind tapasztalat, sok év, sok energia van benne míg rájöttem ezekre, meg persze éjszakákon át tartó káromkodásokkal tarkított hajtépés.
Ennek során jöttem rá arra is, hogy vagy használod az FSX-et arra amire való, vagy kísérletezel vele, hogy mit lehet még kihozni belőle. A kettő együtt nem szokott menni.
Tudom, hogy ettől a nálam nagyobb szakemberek hülyét kapnak, de én egy ilyen kísérletezés után (ami pár hétig is eltartott akár) az egész rendszert újra szoktam telepíteni, és egy clean FSX-re teszek fel annyi kiegészítőt amennyit bír az FSX illetve a config, és rögtön alkalmazom azokat a beállításokat, amiket korábban kikísérleteztem.
Szóval az én javaslatom az, hogy ahelyett, hogy időt és energiát vesztegetsz az uninstall-ra gyaluld le az egészet tedd újra a windows-t és az FSX-et (ez nálam nagyjából 1-1,5 óra alatt megvan) és döntsd el, hogy mire szeretnéd használni. -
aviator
tag
válasz czakof1946 #12517 üzenetére
"A Globállal, hosszas gondolkodás után arra jutottam, hogy az "szerkezetileg" nem épül be az FSX gyökérbe, mert Texture és scenery fájlokból áll. Ezért ha a settingből kiszedem és törlöm az ORBX könyvtárat, akkor valójában töröltem a globált."
Egészen pontosan én sem tudom, hogy hova épül be a "globál", illetve hova nem épül be, abban viszont biztos vagyok (és te is biztos lehetsz), hogy - egy viszonylag komolyabb összetettebb kiegészítőről lévén szó - a registry-be beépül, ez pedig pont elég ahhoz, hogy miután leszeded, felraksz más, állítgatsz dolgokat, (váratlanul) okozzon egy olyan hibát amit nem fogsz tudni hova tenni. Ha pedig nem elég, akkor az FSX-en belül is szinte biztos, hogy apró részei beépülnek olyan helyekre amikre nem is gondolnál, és ha sokáig megy a kavarás akkor ezek is problémákhoz vezethetnek.
Én tudom, hogy ez már-már üldözési mániának tűnik...de hidd el nekem, hogy így van, és nem érdemes a kísérletezést párhuzamosan futtatni semmi mással, mert csak a bosszúság lesz belőle.
Az FSX.cfg tweak-elésével kapcsolban a youtube-on FSXGenius neve alatt találsz két video-t, nekem ezek alapján tökéletesen fut minden.
-
senior tag
válasz czakof1946 #13645 üzenetére
Az Academic verzió az csak 60 dodo...!
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13647 üzenetére
Csak a licencelés miatt "oktató program", ha jól tudom. Elvileg a MS-től csak professzionális célokra kapták meg a licencet, szórakoztatási célra (alias home júzerek számára) elvileg nem adhatnának -és természetesen nem is adnak el - el egy P3D-t sem.
Viszont úgy tűnik, hogy áttérek a Steames verzióra (az már régóta megvan, de tavaly még nem volt ennyi kompatibilis kiegészítő hozzá). Nem rossz a P3D v3.x sem, de valahogy nincs kedvem szórakozni vele, sokkal többet nem ad az SE-höz képest, viszont ahhoz képest nekem drága. Ráadásul FSPassengers még nem támogatja. Most sikerült a SE-t is belőni egész tűrhetőre, Aerosoft Budapest Airportot lecseréltem az LHSimualtion féle változatra és kisgépekkel élvezhetően fut minden (valamennyivel több az FPS is, mint a régi FSX-el). Én értem, hogy jobb a grafika a P3D-ben elvileg (gyakorlatban nem sokat vettem észre az árnyékokon kívül), meg elvileg gyorsabb is, de kb. 20 helyett 22 FPS nem jelentős javulás a gyakorlatban számomra az árához képest. Amit viszont észrevettem az első perctől kezdve, hogy az objektumok betöltése nem akasztja meg a futást, szépen lehet látni, ahogy kirenderelődnek, közben pedig fut a dolog mikrolagtól, akadástól mentesen. Szerencsére ez FSX alatt sem jelent nálam észrevehető problémát, nem szokása megakadni objektumok betöltése miatt (vagy csak nekem túl jó a tűrőképességem). Persze ez csak kisgépes repülésre lett elsősorban tesztelve. Természetesen ez mind csak a saját véleményem, ezt tessék figyelembe venni!
-
titán
válasz czakof1946 #13647 üzenetére
10 dollárért kipróbálhatod (a fejlesztői változat 10 dollár/hó, 2 licenc jár érte), hogy mennyivel jobb az fsx/fsx:se-nél, és számodra is megéri-e a 60 dollárt.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13653 üzenetére
Lehetséges, hogy errefelé próbálkoznék én a helyedben. Szerintem nem az FSX-el van gond, hanem az FSX által kiváltott terhelés a probléma. Milyen meleg a proci? Nem melegszik véletlenül túl?
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #13655 üzenetére
Alapjáraton 70-75 vagy már FS alatt? Alap esetben kicsit sok, onnan terhelve könnyen elérheti a 90-100 körüli maximumot, ahol a rendszer lekapcsolja magát. Szóval lehet egy takarítás/újrapasztázás segítene.
Másik esetleg hogy a táp nem bírja (kis teljesítményű, elöregedett, szintén hűtés probléma is lehet).
Milyen cpu, alaplap, memória, vga, táp van a gépedben?
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz czakof1946 #13655 üzenetére
Ez terhelés alatt, közvetlenül a kikapcsolás előtti percekben?
-
senior tag
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
Az kurva meleg...Én mikor terhelés alatt 65 fölé megy, már keresem is az okát!
Rakjál fel egy Aida-t! -
wd.taz
aktív tag
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
MSI Afterburner-el mindent ki lehet íratni, nálam F12-re van állítva a be/kikapcsolás.
Tazi
Well, á sün apró Enimel.../ „if it’s not a Boeing, I am not going" /
-
titán
válasz czakof1946 #13658 üzenetére
Azonnal hűtőcsere. Ez pasztázási hibának tűnik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Cypresss
senior tag
válasz czakof1946 #13700 üzenetére
A Virtual Cockpitet szeretnéd kikapcsolni?
MINDENKINEK NAGYON BOLDOGAT, JÖVŐRE PEDIG NYUGODT ÉVET ÉS BRUTÁL NEHÉZ OLDALSZELES LESZÁLLÁSOKAT KÍVÁNOK!
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Korcsii
őstag
válasz czakof1946 #13956 üzenetére
Esetleg akkor már a win10-et is meg lehet próbálni, rosszabb már nem lehet, de legalább ha megvan a megoldás, akkor az már egy jó ideig marad is. Esetleg meg lehet próbálni a Steam-es verziót is, ha épp megint 70/80%-os akció lesz (most volt, szóval még várni kell egy darabig szerintem).
Én még win7-en ragadtam, mert a win10 frissítést biztos nem élné túl a sok kiegészítő, reinstallálni meg nincs kedvem, 2012 óta nem volt semmi reinstall, elszoktam már a kínlódástól. Viszont itt is lesz hamarosan új gép, akkor már win10-zel (meg lehet inkább Prepar3D vagy FS11?). Mindenesetre emiatt sajnos túl sok infóm nincs az újabb rendszerek és az FSX viszonyáról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Peugeot, Citroën topik
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- MIUI / HyperOS topik
- Motoros topic
- Trollok komolyan
- További aktív témák...