-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kraptor
őstag
Én még a betában játszottam az elég kellemes volt. A virtual cockpit nem nagyon jött be maradtam a hagyományosnál. Az tény, hogy ezt bill-el nem lehet vezetni főleg egy jumbot de egy kisgépet vagy sárkányt nagyon könnyen eltudsz kezelni egérrel. Van mouse irányítási lehetőség is benne mikor mouset átrakod joymodba és akkor sokkal jobb, csak ugye ezt megint ott lehet ahol nem kell sok gombot nyomkodni, magyarán kisgépeknék.
Nekem az tetszett mikor SIngapore vagy Hongkong reptéren kellett leszállnod egy jumboval monszumba...az nagyon jó küldi volt, csak mindig a földetérésnél volt problémám mert azt elég nehézkes joynélkül.
[Szerkesztve] -
zolynet
addikt
A 6-os szériát nem is szabdott venni 256mb rammal, mert vmi félelmetes lassú memeket tettek a vganyákra. Viszont itt a felsőbb kategóriába már azért más a helyzet. Pl ugye a BF2 szereti a 512mb-al szerelt vga-kat. Kár hogy ez a program nincs benne a nagy tesztek között, csak ilyen elnyűttek vannak - q4,ut2004....meg a többi sallang.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Várom a fejleményeket!!!
Még nincs meg a gép, március környékére öszpontosítunk az összerakásával.
Most látom hogy a MSI GF NX8800GTS-T2D640E 640MB GDDR2 nagyker nettó ára 91K
GIGABYTE GF 7900GT 256MB DDR 51K
Megér-e vajon 40K difit 7900GT vs 8800GTS
[Szerkesztve]Life is too short to stay stock!
-
DeepDish
őstag
Vistat ev vegeig ,de legalabb sp1ig nem szabad feltenni,ertelme nemsok hisz dx10 tamogatas sincs meg es sokkal lassabb,mint XP!!
A masik,hogy mar most is jatszhato,rengeteg addon van,de ha olvasod hireket lathatod,hogy sp1 utan akinek core2duoja van vagy dualmagos gepe majdnem duplajara emelkedik majd teljesitmeny,ugyanis kihazsnalja majd rendesen,szal erdemes varni!!
FSX THE BEST FLIGT SIM!!!
u.i: Ha ramod keves virtualis memoriaval kiserletezz,de ovatosan!! -
atesz999
tag
Háát,azért annyira nem olcsó,vagyis Európában nem. Az amazon.com -on valóban olcsó 60 USA dollár,de az amazon.de -en már 60 EUR. ÉS ha még hozzászámolod ehhez a 60 EUR-hez a postaköltésget, jobban jársz,ha itthon veszed meg bruttó 18000-ért. Bár én egyszer láttam a Delux változatot egy bolt árlistáján brutto 15 ezerér,de kb 1 hónap levették az árlistáról.
-
lesaux
veterán
A négy és fél éves kisfiam bekapcsolja a gépet, beírja a jelszavát, elindítja az FSX-et (már ha nem a Colinnal vagy az Airfixszel akar játszani), kiválasztja a repülőgépet, a napszakot, az évszakot, nézetet vált és felszáll, majd behúzza a kerekeket. A Grumman Goose-szal le tud szállni vízre, illetve onnan fel (előtte persze kiereszti azt a két bizbaszt a szárnyvégeken).
-
lesaux
veterán
-
lesaux
veterán
Itt egy kép.:
Igazából azért fotóztam, mert 330 csomó van betekerve a robotpilótán, 330-at mutat a műszer, a fenti piros sáv viszont 274-et ír. Ez miért lehet?
És ha már így összejöttünk, pár dolgot kérdezhetek? Az A/T kapcsoló alatti F/D mit csinál?
Ha kikapcsolom az autopilótát, akkor az A/T miért nem kapcsolódik ki?
Az APP gomb mire jó? Tudom, hogy ha az ILS-re akarok rárepülni, akkor kell, de amikor benyomtam, akkor felkapta az orrát, átesett és lezuhant.
Egyelőre ennyi. Természetesen nem ezzel a géppel gyakorlom az automata landolást, hanem egy kis Learjettel, persze nem sikerült azzal se. Csak legalább a robotpilótát kéne készségszinten kezelnem.a gép szépen ráfordul az iránysávra és onnantól akár le is rakjta, pl. Autoland 2-3 esetén
Ez az Autoland 2-3 valami plugin, vagy a gépen kell beállítani? -
nagyúr
Kis kiegészítés: az irányításnak nem sok fogalma van a gép körüli szélsebességekről, ellenben a radaron természetesen a gép földhöz viszonyított sebességét, tehát a GS-t látják, A gépet természetesen adott IAS tartására fogják utasítani, és ha lekérdezik a sebességét, azt is IAS-ban teszik. Amiről te írsz, az a TAS, ugyanis míg az IAS-t az atmoszférikus nyomás (vagyis a gép repülési magassága) befolyásolja, addig a TAS-t a gép mozgását befolyásoló szálirány, és szélerősség. A GS tehát TAS +/- szélsebesség, míg az IAS és a TAS viszonya sok egyébtől függ (légnyomás, magasság, sebesség, hőmérséklet, stb.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
DrGonzo22
őstag
Köszi a választ. Kipróbáltam mindkét játékot, tetszenek, az IL2 tényleg könnyebb volt, végülis ott tudtam repülni billentyűzettel is, aztán lezunhantam A joystick-ok közül a Cyborg evo, ill. az Aviator lenne nekem árban megfelelő. Melyiket érdemes inkább választani? köszi
-
Ferenc1946
csendes tag
Szia!
Sikerült megoldani a problémát. Segítettek megtalálni a 4 leckéhez tartozó fájlokat. Be is tettem a programba. De azt felfedeztem, hogy a magyar fordításból a negyedik lecke lemaradt!
Igazad van abban, hogy ez egy kicsit nagy gép még nekem.
Egyenlőre nem is foglalkozom vele.
Kaptam egy segítötársat, aki Skypen segít a PMDG 737-800-as programozásának megtanulásában.
Tegnap volt az első lecke és ma folytatjuk.Üdv: Czakó
-
-
Bubanc
aktív tag
köszi, remélem ma lesz egy kis időm és kipróbálom egy rövid repüléssel, mondjuk BUD-VIE szakaszon, remélem sikerülni fog a leszállás. már csak arra nem emlékszem, hogy leszállás előtt mikor az ILS-re rávezet a légiirányítás, azt kérni kell, vagy autómatikusan mondja, hogy milyen irányba menjek milyen magasságon...
AMD for(n)ever s754, a világ már csak ilyen, nem lehet bárhova bármit bedugni...
-
Ferenc1946
csendes tag
Üdv!
Milyen összefüggés van a távolság és a beállítandó magasság között?
Eddig úgy csináltam, hogy a RouteFinder-rel megterveztem az utat, de hagytam a FL330-az. Az FMC-be is ezt az értéket írtam be. De rövid útnál gond van, mivel a felemelkedéssel még rendben van, de sűllyedéskor már baj van, mert vagy nem érek le, vagy túlmegy a sebesség a nagy varió miatt.
Pl. LHBP-LOWW távolságon nem lehet FL330-ra menni, elég FL140 is. Nem tudom, hogy ez így szabályos-e.
Van-e valami táblázat, vagy utasítás a távolság-utazó magasság-ra?
TaláltAM EGY fmc OKTATÓ FILMSOROZATOT A YouTube-on. Ebben a RTE-be a térkép alapján beírja a megkötelítési magasságokat és a sebességeket is. Sőt a ARRIVALS RWY.EXT-be a ILS belépési távolság értékét is.
Én is ezt csináltam, de a gép nem követte ezt az utasítás sort. Sőt amikor az általam javított magasságokhoz ért, visszaírta az eredeti értékeket. Ha nem vettem volna ki az automatikából, elrepült volna a pálya felett
http://www.youtube.com/watch?v=JfclBlXWB9E&feature=related
9 részes sorozat. Ajánlom minden kezdőnek a FMC-hez.Czakó
-
Geryson
addikt
Uraim!
Nézzétek csak mit találtam! [FSX billentyűkiosztás]
Lebbencs! Ott van a "General" alatt, hogy "call" majd az, hogy "release tow plane", szerintem az a kettő fog kelleni Neked a híváshoz és az elengedéshez!
Rinderkennzeichnungsfleischetikettierungsüberwachungsaufgabenübertragungsgesetz
-
DeepDish
őstag
Nah ezt erosen megkerdojelezem,mivel en 4.2 Ghz-es c2d + 8800 GTs G92 +4 giga ram ,de volt mikor 8al is probaltam es nem igazan lattam en 30 fpseket,plane nem ezekkel a kiegeszitokkel!!! Mutass kepet es beallitasokat,mert ha feltolsz mindent maxra,rohogve fog 20 fpsalatt menni,plane varos kornyeken ezekkel a kiegeszitokkel!!