-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acor
aktív tag
válasz Geryson #1391 üzenetére
Ha XP-t használsz akkor nem értem, de ha Vista-t akkor legalább 4gb de jó ha 6gb van a gépben. XP-nél nálam is volt ilyen hiba amikor csak 2Gb volt benne... Felraktam a 64bit-est ami már több memöriát lát ott már nem csinálta ezt igaz 14 órát nem repültem még vele egyfolytában
Aztán lehet FSX hiba....I7 12900K + Tody féle extrém blokk még mindig Király!! (www.pcvizhutes.hu)
-
Csorbi
addikt
válasz Geryson #1390 üzenetére
Akkor nézd meg ezt:
Nálam ezen UPS-es gép nem recés, de pl nálad a gép törzsén igencsak látszik, hogy tiszta rece Az FSX beállításban igen, az anti-aliasing kell, meg az anisotropic. Nem tudom mit lehetne még állítani nálad, esetleg a VGA driverében van elállítva valami? Vagy csak a jpeg lett ilyen, játék közben nem recés?
A ram hibaüzik miatt meg tényleg jobban jársz sokkal az x64-es Windows-zal, de szerintem mostmár várd meg a Win7-et az újratelepítéssel
-
Csorbi
addikt
válasz Geryson #1391 üzenetére
Most nekem is volt egy out of memory üzi (4 GB van, 3-at lát a Vista), bár én úgy veszem észre, csak akkor jön elő, amikor PMDG géppel repülök (jelen esetben egy MD-11-esről volt szó). Na, majd ha megjelenik a Win 7, akkor ledúrok mindent, és átállok x64-re, addig nem kezdek bele, nagy meló lenne
Amúgy Frankfurtból mentem volna Luxemburgba, és pont felszállás előtt a kifutó végén kaptam a hibát
-
cintula187
addikt
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #1489 üzenetére
Általában a főfutó berugózása után szoktak reverset kapcsolni a legtöbb gépnél, de vannak olyanok is (pl. a TU-154), ahol már nem sokkal a földetérés előtt is használják.
Amúgy általában 60-80 csomós sebesség alatt tilos használni a sugárfordítót, de mivel a C-17 felsőszárnyas konstrukció, így a hajtóművek kellően magasan vannak ahhoz, hogy ne szívjanak be koszt, kavicsokat, stb. -
AirBooms
addikt
válasz Geryson #1493 üzenetére
A TU-154 érdekes konstrukció abból a szempontból, hogy olyan a szárnykialakítása, hogy leszálláskor, kilebegtetéskor a pálya és a szárny között kialakul egy egyfajta párnahatás, amin képes egy kicsit megülni a gép. Ilyenkor olyan érzésük lehet a pilcsiknek, hogy a gép a büdös életben nem fog földet érni. Na ekkor rányomják az 1-es és 3-as hajtóművön a reverset, s így a sebesség gyorsabb csökkenésével egyszer csak lecsökken a párnahatás annyira, hogy szépen lerakja a madárka a főfutóit, aztán már lehet rendesen fékezni. Mondjuk én úgy tudom, hogy ezt a trükköt azért csak a vén róka pilcsik szokták csinálni...
szerk: nagyon jók a linkelt képek!
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #1536 üzenetére
Nos, én majd csak nagyon X idő múlva fogok, ha fogok egyáltalán virtualban repülni, azt hiszem. LevelD767 nekem is csemege lenne, megvan, csak sajnos, khm. izé nem tudtam még begyötörni FSX alá,igen bonyolult folyamat és valamit mindig elrontok.. Egyszer repült a vinyóm partíciója is, azóta talonban van,amit sajnálok, mert tuti,hogy nagyon komoly gép..
Bár olvastam, hogy most a Fokker kezelésében kívánsz elmélyülni. de ha szereted az Airbusokat, próbálj ki egy pár Overlandet, mert tutik, vagy a Just Flight/CLS Airbus Collection Long Haul packot. Utóbbi nagyon jónak mutatkozik és a CLS 747-ese sem rossz.
Az Airbus sztori súlyos, gondolom, néztél mindenfelé... Végülis, airshow-nak nem lehetett rossz.. -
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #1589 üzenetére
A legkirályabb gépek egyike! Megérte beszenvedni fsx alá, pedig nem volt egyszerű..
Thx érte mégegyszer.
A mai projektem is megvan, igaz nehézségek árán, amit itt modellezek. Kicsit olyan mint egy Pod racer a SW-ból, de baj nélkül landoltam vele Ferihegy L31-en.
Ha egyszer eljutok IVAO-ra, csakis ezzel debütálok. -
nagyúr
válasz Geryson #1493 üzenetére
NG-nél nem függ a főfutó berugózásától a reverse használata. 10 feet alatt már rá lehet húzni. Szerintem az interceptorokkal kevered, bár ott sem a főfutó adott mértékű függőleges terhelésére csapódnak fel az interceptorok, hanem, amikor a berugózás mértéke eléri az air/ground switch szenzort. Ez például akkor okoz gondot, ha kvázi üres géppel szállnak le, és így nem mozdul be annyit a főfutó, hogy aktivizálódjon a rendszer.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #2678 üzenetére
Kicsit irigykedem, de egyelőre le nem cserélem a működőképes FS9-em (ami ugyan csak DX9-es) a csigalassú hardverzabáló FSX-re.
Most éppen Kanada felett repülök Budapestre Portlandből (még több mint kilenc óra út áll előttem), s éppen a zöldes sarki fényt bámulom![ Szerkesztve ]
-
andorra
őstag
válasz Geryson #2678 üzenetére
A legfontosabb:
[JOBSCHEDULER]
AffinityMask=Nuse these settings for N as you test and you must EXIT the sim and relaunch between changes
255 - all 8 in use
254 - 7 in use with the first remaining free
252 - 6 in use with the first entire CORE remaining free
127 - 7 in use with the last remaining free
63 - 6 in use with the last entire CORE remaining free -
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #2678 üzenetére
Itt és ezt a fórumot nézd át, eléggé jól tesztelték az i7 lehetőségeit.
Tuti,hogy valamelyik beállítás neked is bejön. i7-en egy izmos kártyával, sok rammal gond nélkül kell mennie az FSX-nek.
Most nálam is úgy megy a 775-ön, csak fel kell húznom játék előtt az egekbe.
Közel 4-en fut a proci, de egy i7-nek nem okoz gondot a stabil 4.2 , ahol az FSX repül... -
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2722 üzenetére
jah, így a chatbox is egy jó nagy területet elfoglal a képből (bár általában kisebb ablakban játszok, és az ablakon kívül van minden más, legyen az FSInn vagy épp vasfmc), screenshot-oknál meg mindig be kell zárni, meg újra megnyitni.... ez egy hosszú útnál, amikor 10 vagy még több alakalommal ezt megismétlem, akkor már kicsit idegesítő...
és valóban reálisabb, gyorsabb, egyszerűbb... csak text-nél lehet delete-zni, voice-nél meg csak correction correction... és ha valakinek rossz napja van, akkor eléggé belezavarodhat.... legalábbis én ettől félek...
egyébként állítólag az FMC-n keresztüli üzengetést akarják a jövőben preferálni a real world-ben, bár erről szintén nem tudok túl sok biztosat, csak úgy hallottam...
és igaz, squawbox, csak az amikor kezdtem, akkor még nem szerette a vista 64 bitet, azóta nem tudom, hogy változott-e valamit a helyzet...
a beépített ATC meg jó, de sok mindenben más, mint a két hálózaton használt fónia...
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #2727 üzenetére
Bocs...
Csak, ha időm engedi... Igaz, közben azért lehet nagyokat szunyálni...
Amúgy nem Kanada volt, hanem Portland. Az egyik legszebb sceneryt készítették ehhez a reptérhez és a környékéhez, azért szeretek errefelé repkedni.ja és ezek offline repülések - a lazsálás szerintem nem menne ilyen szinten online, bár az északi sarkkör környékén nem hiszem, hogy sok irányító lebzselne...
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2731 üzenetére
rekord az a pár héttel ezelőtti EGLL-RJAA BAW overnighter groupflight - én is szeretek hosszú utakat repülni (főleg a 747 miatt), és én is szeretek csoportban repülni...
kicsit sztorizok, sry...
egyszer viszont tök spontán, egy EGLL-OMDB utat repültem le másodmagammal (személy szerint Kylan Walters-szal, akinek a neve esetleg avsim-ről lehet ismerős, bár én nem ismertem, csak a google által találtam rá - volt időm kutakodni - ő meg használ(t) PHP-Fusion-t, aminek egy ideig fejlesztője voltam, vagyis még vagyok is, csak jobbszeretek repülni, mint programozni )... szóval EGLL-en egymásra találtunk... eredetileg csak azért írtam rá, mert rossz rwy-en akart felszállni (nem volt atc koradélután - bár asszem egész út alatt nem találkoztunk egy atc-vel sem), aztán láttam, hogy ő is OMDB-be tart... míg átért a kifutópálya másik végére, gyors beprogramoztam az első pár waypoint-ot (kb addig, ami már a csatorna felett van), aztán rögtön taxi, takeoff, sehol senki, irány fel utazómagasságra, ott úgy is gyorsabban lehet haladni, mint lent, SID-et repülve (atc egyébként is rögtön fel szokott minket engedni, ha nincs a környéken gép).... közben az út maradék részét is beprogramoztam, és kb egyszerre értük el az utazómagasságunkat... aztán tartottuk is az egymáshoz viszonnított pozíciónkat egész út alatt... a Fekete-tengernél szétvált utunk, de valahol Törökország felett pont ugyan úgy találtunk egymásra, ahogy elváltunk (igaz én elég nagy hátszelet kaptam, így kicsit lassítanom kellett - összehangoltuk a közös waypoint-ra érkezési időt)... aztán az approach-nál már muszáj volt szétválni, de végül egymás mellett tettük le a gépet a két kifutóra (az egyik kicsit előrébb kezdődik, szóval nem volt tökéletes parallel landing, de jó volt)... ez volt az addigi leghosszabb repülésem, pár The West Wing epizódot elfogyasztottam közben EGLL-RJAA-nál viszont egyet se néztem, TeamSpeak-re tapadtam (oroszok felett, ahol nem volt atc)... elvégre most csütörtökön előrehozottan érettségizek angolból, szóval gondoltam gyakorlom kicsit - még ha csak hallgattam is....szóval én is vevő vagyok a hosszú utakra, meg a közös repülésekre, csak annyi a probléma, hogy most már inkább csak rövidebb utakra van időm, mivel közben elkezdődött a suli...
szerk: jah, és én még soha nem aludtam repülőn
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2736 üzenetére
nekem napi egy hosszú, vagy max 2 rövid bőven elég a hosszú utaknál én mindig valamelyik következő nap szoktam visszarepülni, a rövideknél is általában így van, de van, amikor egy nap oda-vissza... igazából most okt. 4 (EGLL-RJAA) óta nem is repültem... majd az ősziszünetben, bár november végén meg szóbeli, arra is kéne készülni... bár a napi egy rövid bőven beleférne, csak mindig elcseszem az időt valamivel... meg nincs kedvem a wilco bugjaival vesződnöm shorthaul járatokon... bár már hozzászoktam...
MAVA az tényleg a csúcs, szerintem az egyik, ha nem a legkomolyabb VA... elvileg tag vagyok, gyakorlatilag mégse, mert az ellenőrző repülés hiányzik - bár csak egyszer próbáltam, de akkor a frekiváltás nagyon nem ment vezetés közben (hiányzik a joy)... igazából a PMDG NGX-re várok... meg voltak bajok az oldalon (pl a fórumba nem tudtam belépni, a leveleimet a gmail visszadobta, hogy nem tudja kézbesíteni, stb... azóta már sikerült beszélni Pajor Dáviddal, neki is kb ezt írtam, mint most)... közben WIZZ tag lettem... bár a VA kezdeti lelkesedése hamar alábbhagyott, és nagyon lassúnak tűnt az adminisztráció, szóval nézelődtem alternatívák után... egyszer LHBP-re hazafelé menet már nem is tudom kivel találkoztam, AFR-KLM VA-s volt (magyar), 747 és LHBP-hez javasolta a Cargolux-ot, de igazából nem akartam cargozni, így körülnéztem az AFR-KLM VA háza táján... azonban ott annyi órával, mint amennyi nekem volt (kb 50 - se) csak kis gépeket lehetett volna vezetni, amik nagy része meg sem volt, a többivel sem repültem még előtte... szóval bár bekerültem, meg is vártam, hogy az egy hónap lejárta után töröljenek... aztán wizz-zel repültem Lutonra (EGGW), és a radaron feltűnt egy Concorde... egy BAW concorde... megnéztem hát, mi a helyzet a BAW VA-val... hát sajnos teltház volt... aztán már nemtom hogy, megint odakeveredtem az oldalukra, és pont nyitva volt a reg... jelentkeztem, a teszten átmentem, azóta ott repülök... MAVA-hoz képest sokkal színesebb a flotta (A320-ak, 747, 767, 777, MD-11 (DC-10 helyett?), kisebb, meg nyugdíjazott gépek, Concorde - bár csak 500 óra után, ami még nincs meg, bár concorde-ból is készül egy nagyon szép, részletes kivitel, de még az sincs kész, szóval rá is érek - meg ott van az A388, mihez bár route nem tartozik - mivel 2012-ben érkezik az első A380-as a BA-hoz - de lehet repülni más helyett, bár én még nem tettem meg)... meg sokkal több helyre is lehet velük repülni... de az biztos, hogy előbb-utóbb MAVA-s leszek, ezt már eldöntöttem... mert tényleg egy jó, komoly VA, legalábbis félig kívülállóként (meg a loggert megismerve) annak tűnik... meg hiányoznak az "itthoni" utak - bár arra ott a wizz, csak az a wilco ne lenne... de mondjuk EGLL se rossz "otthonnak", mert ha van atc azért, ha nincs, akkor meg azért egy teljesen külön állatfaj...
egyébként MSN az adatlapomon
és a valóságban egyáltalán nem vagyok bőbeszédű, nemtom miért írok ennyit, sry
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2783 üzenetére
v!ct0y szerintem a beépítettre (AI) gondolt...
én régen csináltam azt (még az első vagy második online utamnál, alap géppel), hogy a fsx-ben megkerestem minden waypoint-ot a térképen, és egyesével hozzáadtam... na az eltartott egy darabig (fél óra)... igaz nem offline atc miatt csináltam, hanem mert az alap 737-es robotpilótája máshogy nem tudott útvonalat repülni... aztán mondtam, hogy ilyen nem létezik, hogy ezt muszáj végigkínlódni... kerestem, és találtam megoldást: vasfmc - ez elviszi a gépet, az irányítás meg online volt... viszont vasfmc-nek van egy olyan kiegészítője, ami elvileg (még nem próbáltam) át tuja alakítani a flight plan-t az FSX-hez szükséges formába...[link] mondjuk így meg kétszer kell bepötyögni... de lehet, hogy van erre is valami jó kiegészítő, esetleg valami AI ATC-t feljavító mod...
mondjuk a fél óra, amit írtál, nekem kicsit hosszúnak tűnik.. tegnap a 11 órás utat (megyek Ausztráliába egy megállóval ) minden felszálláshoz szükséges adattal 15 perc volt kb bepötyögni... igaz nem kattintgattam, hanem gépeltem...
és erről még nem olvastam sehol, de mintha akkor írnának oda + jelet, ha ellenőrizték a flightplan-t...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #2805 üzenetére
Ez 100%, hogy nem win7 hiba, hanem valami összeakadt az fsx-ben valamivel. Vagy valami addon, vagy a rex, vagy valamelyik gép. A win7 alatt teljesen jól megy az fsx, bár igazáből hihetetlen nagy különbségeket nem vettem észre (kivéve a memory out elmaradását) 64 bites win7 alatt, szemben a 32 bites xp-vel.
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2809 üzenetére
még a megjelenése napján téma volt itt a REX2 kevésbé fagy, majdnem acivesky szerűen lehet vele az időjárási adatokat babrálni az FSX-ben (nem használom, mert vatsim miatt jobb az activesky)... igazából a felhőkből, vizekből, kifutó mintázatokból stb nem lett több, ha jól láttam... igazából amihez írják az oldalon, hogy NEW, csak az az újdonság benne...
[ Szerkesztve ]
-
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #2824 üzenetére
Ha futi rá, meg tetszenek a dobozok, miért ne? Rosszabb dolgokra is költhetnéd, ez tény..
Én azonban úgy voltam vele, hogy még 20 ropit sem szeretnék benézni, így az akciós ajánlatokat részesítem előnyben.
Éppen ezért amikor besokalltam a bug hegyektől és kivágtam az összes wilco gépemet a rákba, csak az időt sajnáltam...[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2824 üzenetére
nekem REX2+ActiveSky néha olyan alsó felhőréteget produkált, mintha egy üveglapra rákenytek volna egy kis tejfölt, de úgy rendesen, mindenféle művészi érzék nélkül.... így végül a Zinertek-nél kötöttem ki, már ami a felhőket illeti... a többi (víz, világítás, burkolatok) meg maradt REX... jobbat nem tudtam, akárhogy pipálgattam az összetevőket, valamiért nem akarta máshogy eltüntetni, csak ha semmilyen rex felhőm nem volt... szóval szerintem fontold meg előbb az "akciós" változat kipróbálását...
[ Szerkesztve ]
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #2824 üzenetére
A DA Fokkerről csak jókat olvastam felhasználóktól, teszterektől egyaránt, ezért is vettem meg én is. Nekem is nagyon bejött. Repkedtem is volna vele, de szerencsére megjött a régen várt nagyvas, az MD-11, így mostanában már egyáltalán nem használom, pedig igazán minőségi darab, nagyon jó fizikával meg miegyébbel. Fura, hogy neked nem tetszett...
-
AirBooms
addikt
válasz Geryson #2882 üzenetére
Mivel hosszútávra tervezek (én nem telepítgetek újra havonta, félévente, nem vonz a kísérletezgetés), ezért inkább várok win 7-tel az első service pack-ra, mint használjak újabb öt évig egy olyan oprendszert, amire már nem lesz több service pack, s elöbb-utóbb a támogatása is megszűnik majd. Mindemellett köszönöm a tapasztalataitok megosztását. Nem is számítottam arra, hogy egyhangú lesz a véleményetek, erről sajnos microsofték már előre gondoskodtak... Mindenesetre tanulságos, hogy ennyire eltérőek a tapasztalatok, s ez azt jelenti, hogy nem árt majd óvatosnak lennem, s felkészülni a sok szívásra. Viszont hosszú távon úgy gondolom, hogy egy új oprendszerrel csökkenie kell majd a szívásoknak, míg egy már most kifutóban lévővel valószínűleg egyszer csak elkezdenek hiretelen szaporodni a problémák (támogatások, fejlesztések megszűnése, stb.).
-
fatal`
titán
válasz Geryson #2885 üzenetére
FSX-re biztosan nem áll át azt írta. Mindegy neked nem jött be, nagyon sokak így vannak vele, nekem nem volt vele problémám, de erősen hardver és szoftverkörnyezet függő a dolog így ezen nem veszünk össze.
Peace.
Airbooms: Itt is írtam egy privit hátha gyakrabban olvasod mint az SG-t.
-
Gizmo94
veterán
válasz Geryson #2897 üzenetére
Amint Hunfatal is leírta, ez a két eset van. De mivel ramod van bőven és ha a videokártyád is 1G ramos, akkor az első verzió elvethető.
Valószínűleg valamelyik összetevőd ütközik, hiába legálisan vásárolt, de vagy a 64 bit nem tetszik neki, vagy valami fájlhiba van valahol..
A fatal error FSX-ben legalábbis, nálam mindig vagy GAU fájl keveredés, vagy FSUIPC hiba és valamivel összeakadás,vagy gépek telepítésekor fellépő kavarodástól volt.
A memory out ettől teljesen függetlenül jelentkezik, nem fatal errorral lép ki olyankor és nem is omlik össze az FSX..
Itt valamelyik összetevőd vagy bugos, vagy 64 bit inkompatibilis, vagy egy másikkal nem fér össze, vagy csak egyszerűen sérült valamelyik fájl valahol.
A fatal error az a játékon belül keresendő hiba az esetek 99%-ában. -
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2897 üzenetére
ismerős a helyzet... azon a bizonyos EGLL-RJAA BAW groupflight-on nekem is a glide-on fagyot ki... aztán offline landoltam backupból, mindenféle hiba nélkül... szóval szerintem nem scenery bug volt az sem... szintén kétlem, hogy a memória elfogyott volna (nálam).... FSUICP bug... hmm... gyanakszok rá... szerintem amikor alt+enter-nél eltűnik a fél gép, az attól lehet, hogy pont telibe kapok egy autosave műveletet... de ez csak tipp, RJAA-nál direkt nem alt+enter-eztem, inkább maradtam kisebb ablakban, és mégis kifagyott (igaz itt teljesen, nem csak a gép tűnt el, ahogy azt teljes képernyőre váltáskor szokta)... a gépekkel szintén nem hiszem, hogy összeakadt volna, hisz vagy 10 órát repültünk együtt előtte...
és kicsit offline voltam, de szépek a tileproxy-s képek haky bárcsak egyszerűbb lenne az élet 64 biten
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz Geryson #2924 üzenetére
én is 60 Gb környékén járok, sok-sok win árnyékmásolatból történő megmentés után (eszméletlen legót épített a M$ egyébként)... remélem soha nem kell újratelepítenem, mert már nem is emlékszek minden apró kiegészítőre (java része avsim-ről való, és telepítés után töröltem is őket)... meg az a több tíz(?) óra, amit már beleöltem a konfigurálásokba... csak a 737-hez 40 livery van fent, lol...
tegnap láttam, hogy fent voltál, és tesztelgettél, gondoltam szembe repülök veled a Karácsony szigetekről indulva... de akkor ezek szerint jól tettem, hogy mégsem indultam el azért pont leszállás előtt disconnectelni... SB4 vagy FSInn? bár nem hiszem, hogy ez okozhatna ilyen hibát - miért pont ott vacakolna...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen