-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolruf
őstag
Nekem eddig kétszer volt olyan, hogy kikapcsolt ,,failure'' mellett nem húzta be a jobb hátsó futót. Pislogtam is rendesen, gyors kényszerleszállásnál pedig összecsuklott. Szerintem van benne így is véletlen meglepi
Bár ezt nekem a Just Flight 757 freemium-al csinálta.(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
RCH663
aktív tag
Akkor lassan figyelmesen olvasd VÉGIG egyszer. Aztán még egyszer, és akkor minden meg lesz, a cgf helye is ott van. Tényleg végig kell olvasni, mert egymásra hivatkozások is vannak a cikkben, mivel összefüggéseiben, rendszerben kell értelmezni a dolgokat. Ha valamit állítok, az két-három más dologra is hatással lehet. Mint Dr. House: akkor kezeljük loopusra, és ha nem jön be akkor széles spektrumú antibiotikumot neki, de előtte kutassuk át a házat toxinok után
Pálya vége: Catalyst AI-t kapcsold ki. Ez a textúra mizéria, és mosás ati driver, illetve ccc beállítás szokott lenni. Éjjel játszom vele egy kicsit hátha elő tudom állítani problémát. (mert ha elő tudom állítani, akkor jobb esetben meg is tudom oldani )
[ Szerkesztve ]
-
Korcsii
őstag
válasz wd.taz #10028 üzenetére
De attól tartok, hogy a feladat szövegébe oda kell képzelni, hogy "a hajtómű fizikai (üzemeltetési) korlátaitól eltekintünk".
Amúgy szerintem is a második esetben, de inkább más okok miatt. Elvégre első esetben a gravitációs erő ellen harcol, második esetben viszont (feltételezve, hogy a tolóerő teljesen vízszintes, ergo nincs függőleges irányú komponense) csak a légellenállással, ami valószínűleg jóval kisebb. (Ha mégis van függőleges irányú komponense, akkor is a felhajtóerő nagy részét a szárny adja, így összességében csak kisebb energiabefektetés kell.)
Többi kérdéssel viszont hagyjál.
-
BigBlackDog
veterán
válasz wd.taz #10028 üzenetére
Szerintem:
Repüléskor kisebb teljesítmény is elég lenne a levegőben maradáshoz, mivel lebegéskor a teljes felhajtóerőt ((11500kg-<fogyasztás> kg/h*<eltelt idő> h)*9,81 N) a hajtóműnek kell előállítania, repüléskor viszont csak a légellenállást kell legyőznie, a felhajtóerőt a szárnynak köszönhetjük. A légellenállás pedig szvsz jóval kisebb, mint a gépre ható nehézségi erő."pontosan azzal a hajtómű-teljesítménnyel repül, ami a lebegéshez kellett."
Ez nem volt számomra teljesen egyértelmű. Az üzemanyag folyamatosan fogy, így csökken a súlya a gépnek => egyre kisebb hajtómű-teljesítmény is elég. Gondolom nem így értetted, hanem konstans hajtómű-teljesítményre gondoltál.
Végül is az első kérdés szempontjából mindegy. Mivel mindkét esetben a hajtómű teljesítménye ugyanaz (a gép kinematikai leírása viszont), gondlom ehhez ugyanakkora mennyiségű üzemanyagra van szükségünk óránként==fogyasztás nem változik (feltételezve, hogy a légsűrűség nem változik, nem 40000 feeten repül az a szerencsétlen repülő ), így ugyanannyi ideig fogja kibírni a levegőben (feltéve, ha a 10 méterről földig tartó zuhanást, illetve repülés utáni vitorlázást nem számítjuk).
1,5 perc nem rossz ötlet, csak szerintem itt egy fizikus fejével kell gondolkodni, azaz az elméletben minden lehetséges és minden ideális.3. kérdés: Szerintem a forgószárnyú tovább bírja. Mivel Harrier esetén a teljes felhajtóerőt levegő "kifújásával" érjük el, így iszonyatos nagy légsúrlódása lesz a kiáramló levegőnek, nagy erő kell ennek legyőzésére. Helinél csak a propeller forgatásához kell energiát befektetni. Az így befektetett energia elhanyagolható része elveszik a belső súrlódás legyőzésében, jelentősebb része a forgó szárnyak légellenállásának legyőzéséhez szükséges. Mivel forgószárnyak elejének kialakítása aerodinamikus, nem gondolnám, hogy iszonyatos energiát emésztene fel ez a folyamat sem. Ezek után a levegőbe emelkedést itt is a forgószárnyak felett kialakuló vákuum okozza, ha jól tudom. Így itt nem a nehézségi erővel megeggyező erőt kell a motornak előállítania, azaz kisebb a fogyasztása (feltéve, ha "azonosnak vehetjük" a Harrier és a Sikorsky motorját). Lényeg, hogy itt is kevesebb energia kell a "szárnyas" levegőben maradáshoz mint a tolósugarashoz.
Ez itt mind saját vélemény, elnézést, ha valamit rosszul tudnék, gondolnék .
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz wd.taz #10053 üzenetére
Egyenlőre 4,2-őn. Itt a vizsgák közepette nincs most sok időm majd jövő héten megnézem mi van még benne.
(#10054) RCH663: Igen az írásod alapján állítgattam (már előző proccal is) csak egy gyors tesztet néztem, még fps-t nem, de részletesebb és érezhetően gyorsabb volt a játék. Viszont a vga kihasználtság még mindig igen alacsony. Vagy az itt normális?
-
Csorbi
addikt
válasz wd.taz #10177 üzenetére
Ha figyelmes voltál, a rendszer eddig sem SSD-n volt, ezután sem szándékozom arra tenni, RAID5-öt használok, emellé volt az SSD gyorsítótárnak, iszonyat sokat dobott rajta. Ezután is így szeretném használni, mert ötvözi a "korlátlan" tárhely, megbízhatóság, és a relatív gyorsaság tulajdonságait.
Viszont az SSD-s linkeket köszönöm, már írtam is neki Samsung ügyben -
Korcsii
őstag
válasz wd.taz #10191 üzenetére
A joy jó, korábban működött is, sőt, ha nem jet-tel repülök, nem is nagyon akar előjönni a hiba. Most valami valamit nem szeret, vagy nem tudom mi van.
Tegnapi eredmény: T/D rate: -520 fpm.... Geryson van egy utad EHAM-ba a szokásos rakománnyal (a futómű meg egy garnitúra kerék).
[ Szerkesztve ]
-
wolruf
őstag
válasz wd.taz #10235 üzenetére
A külön vehető az USB-s. Nemrég a User's nél volt valami röhejesen olcsón Valami 6e volt bruttóban. Persze nem vettem, mondván majd nemsokára. Most már 14 körül van újra
[ Szerkesztve ]
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
-
RCH663
aktív tag
válasz wd.taz #10282 üzenetére
Na ezért fogom egyszer megírni a szimulátor építős cikket (kb ha a gyerekek elköltöztek, és a kutya is megdöglött....)
A Project magenta egy moduláris teljes rendszer szimulációs program ami nem FS. Tartalmazza kijelzőket, a robot pilótát, fmc-t, és gép rendszereinek teljes szimulációját (OVH). Ha ez fut, akkor gyakorlatilag az FS csak egy, az ablakonb kívüli dolgok megjelenésére szolgáló grafikai alkalmazás. (kis torzítással).
Semmi köze az FS műszereihez, egyebekhez, minden az FS-en kívül történik.
A PMDG és társai annyiban hasonlóak ehhez, hogy szintén nem az fs-en belül futnak a dogok, hanem egy külső library-ban, ami egy protokolon keresztül kommunikál az FS-el. Álltalában két dll-van az egyik a rendszereket modellezi, a másik a műszereket. A két dll is beszélget egymással, illetve grafikailag megjelenő dolgokat .xml-en keresztül benyomja az FS-be.
A project magfenta, és hasonló programok kabin építésre lettek fejlesztve, több számítógépen hálózatban futásra.
Az addon gépek meg arra vannak tervezve hogy az FS alatt fussanak csak, és a legtöbb gyártó valami érthetetlen okból semmilyen módon nem támogatja, hogy hálózaton keresztül is hozzá lehessen férni a program moduljukhoz, ne csak az FS grafikus .xml felületén keresztül, egér kattintással, vagy scripteléssel.
A bonyás dolgok ott kezdődnek, amikor szét akarod cincálni a dolgokat, hogy az FS szerver gépen csak az ablakon kívüli vizulizáció menjen minden mást szét akar rakni az ember hálózatba kötött gépekre. Ezt egyedül a level-d 767 támogatja a piacon, minden más gyártók nagyon köcsög módon állnak ehhez.
Ha viszont ilyen van akkor semmit nem tudsz használni az addon gép rendszereiből mert nem tudod szinkronizálni a külső programokkal. Ekkor használhatod a gyári 737-et pl, vagy valami jó freeware-t, viszont ekkor minden látező rendszer szimulációját külső programmal oldod meg, Bonyás tud lenni a dolog.
-
Cypresss
senior tag
válasz wd.taz #10394 üzenetére
2,5 kg?
Akkor azok tényleg csak az alapok.
(#10397) Asbee: : Nekem i7 960-as van, 3,2 a gyári órajel, 4,2-re húztam, azon még teljesen stabil, mivel vízzel hűtöm menne feljebb is, de a memóriák már nem bírják. Próbáltam 4,5 GHz-en is, nem volt észrevehető változás a 4,2-höz képest.
[ Szerkesztve ]
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
Cypresss
senior tag
válasz wd.taz #10615 üzenetére
Egész szépen alakul a konfig. Gratula!
(#10616) cintula187: Ez egy 24 órán át tartó rendezvény lesz, ahol egy napig folyamatos irányítás lesz minden irányítói pozícióban. A virtuális légteret pedig a valóságos irányítók munkahelyéről fogják felügyelni a kedves kollégák. Így jön képbe a Hungarocontrol. Tavaly is itt volt az irányítói központ, ha jól emlékszem.
Giga nagy forgalom szokott lenni ezen a napon, így én biztosan repülök egy oda-visszát valamilyen irányba. Remek érzés, amikor az APP "break, break" üzivel zárja le kommunikációt olyan sok az érkező gép.
A világegyetemben két állandó dolog van; a hidrogén és a hülyeség!
-
uRSul
tag
válasz wd.taz #10745 üzenetére
Gyorsan átfutottam a PDF-eket. Sok dolgot tudok már belőle, de azért vannak újdonságok, úgyhogy jó lesz alaposabban is átnézni.
Egy olyan kérdésem lenne, hogy FMC-nél mi okozhat 'Buffet alert' hibát néha? A waypointok fel vannak véve, SID és STAR is kiválasztva, utazómagasság, V1, V2, súly, flaps értékek is beállítva, szóval azt hiszem beállítok mindent. Ettől függetlenül sokszor AP-t sem engedi aktiválni. Ilyenkor néha látom az említett hibaüzenetet. -
wolruf
őstag
válasz wd.taz #10825 üzenetére
Vagy egy komoly fejlesztő és csináltok valami, X-Plane vagy FS X-nél komolyabb dolgot. Nem hiszem el, hogy egy fejlesztő sem veszi ezt a területet komolyan, pedig hardverek, kiegészítők és add-onok miatt bitang piaca lehetne. Pedig az FSX sem volt egy olcsó program, amikor megjelent (jó, most már fillérekért megy a használt, eredeti)...
Én a low-end megközelítés leszek most videokártya fronton, egy öreg GTX460 lesz az új, nekem nem lesz hozzá 3 monitor 1 fő és 1 a műszereknek
(nem kötelező megadni – minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
djfules
tag
válasz wd.taz #10830 üzenetére
Hali!
Hogy érted azt, hogy gyártástechnológia miatt érdemes lekapcsolni?
Nekem elég az egy monitor is és nem kell full settings rex-t sem rakom fel elég a HDO sky texture pack is ,de azért kinézzen valahogy.
A 15 PFS nekem kevés 20-25 öt szeretnék stabilan hogy játszható legyen akadás nélkül, ez lenne a cél, belátom ha nincs 20 billó pénzem gépre akkor kompromisszumot kell kötni. Csak ne akadjon ennyi kell.
Én azt olvastam hogy nem szereti az FSX Radeon-okat inkább nvidia párti is vagyok ,de ha jobb akkor miért ne.. -
djfules
tag
válasz wd.taz #10839 üzenetére
Bakker! Most mi legyen? Van egy nagyon régi alaplapom Athlon x4 el és most hozzájutok egy csere utján egy Gigabyte GA-MA785GM-US2H laphoz ami x6 fogad max ezér is gondolotam rá. - Nekem is van egy jó hütöm pont ezért nekem is melegedett az athlon - Lényeg minek a hatmag ha lekapcsolom csak egy normális procit szeretnék lapcsere nélkül mert akkor memoria csere is lenne de ha cserélek akkor már jobban megéri egy drágább proci amire most nincs guba... Igy proci cserélve + veszek egy videókarit ( DH7770 talán) és igy az egész móka megvan 30K körül....
Megérné nekem az x6-os ha úgy is le van tíltva az 5-6 mag, athlon x 4-es helyett? vagy Phenom x4 vagy haggyam a picsába és i5 ( de drága nekem)Ja és miért nem lehet kapni csak Phenom x6 1045T-t? 1100T vagy 1090T miért nem? Tudja valaki?
Köszi -
djfules
tag
válasz wd.taz #10854 üzenetére
Igen fülembe ülteted a bogarat amúgy is olcsóbb a AMD Phenom II X4 965 Black Edition 125W Boxed, DE
sajna nem tudom kiprobálni és megnézni a különbséget és visszavinni a gyengébbet ha nem jó. Ha tudok veszek 1090T-1100T de sok helyen csak a AMD Phenom II x6 1045T árulnak 27 ezer körül. Ezzel semben az ár gép alapján az X4 22-32 körül mozog, gondolom a 1100T 38.000 körül van na az már sok. Majd látjuk, hiszek neked az x4 el kapcsolatban de valahogy jobban bízom a 6 magban. Több jobb alapon.... -
Korcsii
őstag
válasz wd.taz #10853 üzenetére
Hát meg. Pár hete még csak SSD-t akartam...
Amúgy most nézem a 4850-em is 256 bites buszon megy, csak mondjuk az 512MB VRAM teljesen kikoppan. Lehet csak VGA csere lesz, talán van annyi erő a Q9450-ben is még, hogy elmuzsikáljon (bár az is sokszor 100%-on jár). Igazából 8 mag (16 thread), 16GB RAM (DDR4?), 4GB VRAM volt az elképzelés eddig a következő gépfrissítési lépcsőre...
Cypresss: na jó, de másik nézőpontból meg az több évnyi csokiszükségletem fedezné
-
djfules
tag
válasz wd.taz #10877 üzenetére
Köszi! Na ilyet még nem csináltam Nekem a régi lapomon AMI biosz volt ott nem volt ilyen! Amúgy a táp miatt agódnom kéne eddig semmi gond vele de még nem terheltem és vannak benne védelmek is.
Mégegyszer: http://super-flower.haz-tapegyseg.pcvasar.hu/Super-Flower-Atlas-400P-12P-400W-tapegyseg-van-(passziv)-15276
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Wise (ex-TransferWise)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Mobilinternet
- Kerékpárosok, bringások ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Óra topik
- Politika
- További aktív témák...
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot