-
GAMEPOD.hu
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Sziasztok!
Gépfrissítés után próbálkoztam fsx-re átállni, de sajnos még mindig nem generálódik másodpercenként megfelelő mennyiségű képkocka. Szóval maradok fs9-nél.
Ezzel kapcsolatba kérnék tanácsot; milyen talajtextúra, domborzatjavító addonokat érdemes felpakolni, ami széppé varázsolja a látványt. Jelenleg ami van; REX, Real H2O, Aerosoft Bp. 1.5, LHSimulation repterek.
Mit lenne érdemes általános terepcsomagként felpakolni még? GE Pro, FSGenesis, UT Europe, ...?
Illetve traffic kiegészítőknél mi a helyzet? Skai traffic-nál van jobb esetleg?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Szóval nem lehet törölni az fsglobal mappáját, illetve ha nem ssd-n van, akkor lassabb elérésű lesz.
Mekkora méretű mappát csinál telepítés után a gépen fs9 alatt (max 25-30 Gb szabad hely lenne)? Mivel a ~40Gb-os intsall pack nagyon nagynak tűnik (esetleg külön vannak fs9, fsx fájljai).
Látom írtad, hogy textúrák is vannak benne. Ezek szerint teljesen felesleges fs9 alatt, FS Global 2010 mellé Ground Environment Pro-t feltenni? -
BigBlackDog
veterán
Jelenleg én is csak "kipróbálom és törlöm" beállítottságú vagyok vele kapcsolatban. Az előszele nem nagyon tetszett...
Egy másik kérdés; nemrég volt gépváltás, i5 2400-ra váltottam, 2500k sajnos nehezen fért volna már bele a keretbe. Amióta megvan az új gép, azóta őrlődök, hogy kellett volna a 2500k az fsx miatt DD. Jelenlegi konfiggal ultra high beállításokon Aerosoft féle Ferihegyen 12 fps-t mértem, alap Cessna-val (G1000). Bezzeg, ha 2500k lenne 4,5-5 Ghz-en, "affinity_mask" bejegyzéssel, azzal már jobb lenne, gondolom én.
A kérdés, melyre izgatottan várom a választ; lenne esély, hogy mondjuk egy 2500k (esetleg 2600k) típusú csodával 30 fps alá nem menjen sohase a másodpercenként megjelenített képkockák száma, ultra high vagy afölötti beállítás mellett (még iFly B737+Aerosoft LHBP+REX+gyönyörű felhős idő esetén sem)? -
BigBlackDog
veterán
válasz balage1989 #9166 üzenetére
Talán véletlenül ráfeküdtél a delete gombra?
Mesélj, milyen volt egy fsx-fs9-hez képest (grafika, fizika, szimulátor élmény)? Most szedem én is, de lehet, hogy még meggondolom magam. -
BigBlackDog
veterán
válasz balage1989 #9168 üzenetére
Jajj, véletlen rányomtam a cancel-re. Na mind1.
Gondoltam azért jobb, mint amennyire a videón látszik. De az elmondásod alapján nem . Majd esetleg legközelebb. -
BigBlackDog
veterán
válasz Stauffenberg #9184 üzenetére
FSX is használja a négy magot, gpu-t, csak a usernek kell egy kicsit turkálnia. Felkészítve fel volt már, csak nem "fejezték" be a támogatás hiánya miatt.
Ez a Prepar3D már megjelent, mikorra várható?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Stauffenberg #9187 üzenetére
Én ma reggel, friss telepítés után, default flight-tal repültem cirka 3 percet (többre nem volt még sajnos időm). A proci terhelés folyamatosan 30% fölött volt; az idő egynegyedében 95% fölött, két negyedében 45% fölött (AffinityMask beállítva 15-re).
GPU terhelés 30-70% között. Utóbbin még kéne javítanom, az nem tetszik nekem sem.Látom Prepar3d már kijött tavaly. Szerintem jövő héten meg is rendelem a heti zsebpénzemből . Na jó, talán fontosabbra kéne költenem azt a nemlétező zsebpénzt.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Korcsii #9203 üzenetére
Ez az FSGlobal téma engem is érdekelne, Leginkább EU-ban röpködök (egyenlőre). FSGlobalt szándékoztam feltenni, de FS9 alatt még nem annyira varázsolt el a 20 GB-hoz képest. FSX alatt jobban néz ki? Esetleg egy UTX szebb a domborzat-textűra? Aerosoft repterek vannak néhányan (lhbp, lowi, egll...), de más domborzat egyenlőre nincs. Mit javasolnál?
-
BigBlackDog
veterán
Az természetes, hogy GEX-el éjszaka sehol sincsenek külön fények (mint itt pl), csak a textúrák "világításai" látszanak?
-
BigBlackDog
veterán
Esetleg valaki nem tudna segíteni EZDOK addonnal kapcsolatban?
FS9 alatt "F1 view"-ot és "Active Camera 2004"-et használtam. "F1 view" rájöttem nem annyira fontos, ugyanazt (kamera helyének finomhangolása) el lehet érni a CTRL-SHIFT-ENTER-BACKSPACE kombinációkkal. "Active Camera 2004"-et használtam a gépben való mászkálásra és a valóságos remegés-fejmozgás kameraeffektus előállítására.
FSX alatt egyik sem működik a két program közül, így újat kellett keresnem; sok helyen olvastam, hogy az EZDOK a legjobb ebben.
A problémáim a következőek;
1. Ha van be van kapcsolva az EZDOK, nem működik a kameranézet finomhangolása a CTRL-SHIFT-ENTER-BACKSPACE kombinációkkal. Az EZDOK-os mozgatás meg nagyon durva, finomabb pozicionálást lehetetlen megoldani vele.
2. Szintén bekapcsolt EZDOK mellett, a joystick pov kapcsolója működik ugyan, de a kameramozgatás elején végén vissza-vissza ugrik a kamera nézőpontja.
Szerintetek létezik EZDOK-on kívül más program, ami megfelelne az igényeimnek (járkálás a repülőn, remegés-fejmozgás kameraeffektus)? Esetleg EZDOK ezen hibái megszűntethetőek?[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Miért van minden default reptér gurulóútjain az alábbi jelenség? Nem rendesen jelennek meg a aszfalt festések, ha mozog a kamera, villognak. Esetleg ötlet, hogy mivel javítható? REX fent van, ha számítana esetleg.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz BigBlackDog #9246 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
Asszem csuklottak egy adagot az FSX készítői...
Az alap textúrákkal is gyönyörűen előjön a taxiutak villogása.RCH663: Ez az Addon Converter X képes sima textúrákat is DX10 alá konvertálni? Esetleg egy egyszerű photoshoppal (+ valami dds plugin) nem lehetne megoldani?
-
BigBlackDog
veterán
Kipróbáltam, nem segített ezen. A hiba megmaradt, csak látótávolság, víz szempontjából DX10-ben is úgy nézett ki az FSX, mint DX9 alatt. Aztán visszatettem DX9-re, újraindít, vissza DX10-re. Most már a régi DX10 alatt is a gyönyörű textúra villogással.
Miért csak DX10 Preview-ig jutottak el a csapat feloszlatása előtt??!! -
BigBlackDog
veterán
válasz Stauffenberg #9270 üzenetére
Xplane-ben én is éreztem ezt az "idegenséget". Valamiért olyan furcsa volt; mintha teljesen kihalt lett volna, bár lehet, hogy bennem van hiba.
RCH663: ARMA2-ről jut eszembe. "Take on helicopter"-ről mi a vélemény? Helis oldalon nincs abban potenciál, lehetőség? Jelenleg gépigény terén valahogy úgy állok vele, mint 5 éve az fsx-szel, szóval van már hasonlóság .
-
BigBlackDog
veterán
válasz hhelikopter #9307 üzenetére
Az nem kiegészítő és már lassan egy éve kint van. Egy külön szimulációs program a Prepar3D, mely majdnem egyenlő az FSX-szel (FSX-re épül erősen) és a Lockheed Martin fejlesztette. Ahogy olvastam, elég nagy hangsúlyt fektettek a realisztikus szimulációra, talán ennek is tudható be az "otthoni" verzió 500 dodós ára.
FSX-nél nem nyújt szvsz sokkal többet repülés terén, bár még nem próbáltam ki.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
Kis segítséget kérnék, tapasztaltabb fotelpilótáktól . FSX alá milyen 737NG, illetve 767 repülőt ajánlotok?
737-esek terén tudomásom szerint a választék: PMDG NGX, Ariane, iFly
míg a 767-es választék: Level-D, CaptainSim
Melyiknek milyen előnye és hátránya van?
Előre is köszönöm![ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
PMDG 737-900NGX gépnek mekkora a max. hatótáva, 100% üzemanyaggal és teljes terheléssel? (A részleteknél 3060 nm körüli érték van írva, de kétlem a valóságtartalmát. Ugyanis az utasok számára is 189 van írva, hasonlóan a 737-800NGX géphez)
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9321 üzenetére
CPU-Z nevű progival, esetleg Aida-val.
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9323 üzenetére
Az aida az everest utódja. Elvileg Aida-n belül az "Alaplap"->"Lapkészlet" résznél a "Memória időzítések" bekezdés a lényeges. Erről kéne a screenshot.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Korcsii #9431 üzenetére
Mit gondolsz? Megérné FSX-ről váltani? Ugye nagyobb fsp esélytelen, ugyanaz a motor (néha még minimálisan kevesebb is a zfps Prepar3d-ben). Hibák mik is vannak FSX-ben, amiket javítani kéne (gépigényen kívül)? Academic lisence vajon elérhető kis hazánkból is? FSX kieggekkel teljesen kompatibilis?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Korcsii #9440 üzenetére
Ezt már kicsit jobban nyomon követtem. Nem rossz, csak tényleg valakinek meg kéne vennie a grafikus motort/terrian generatort tőlük és alkotni egy nagyot. Eddig amit csináltak nagyszerű és nem is húzták el a dolgot időben. Csak kérdés, hogy ha senki nem akarja megvenni tőlük továbbfejlesztésre akkor megcsinálják majd ők a flightsimt, vagy leállnak a projekttel.
-
BigBlackDog
veterán
"TAI on above 10 degrees" üzenetet kapom az FMC-től süllyedés közben (PMDG 737-900 NGX). Mi lehet a probléma ilyenkor?
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9475 üzenetére
Köszi, segített. Egyébként mit akart jelenteni ez az üzenet?
-
BigBlackDog
veterán
válasz cintula187 #9480 üzenetére
Pedig van war zone egy-két helyen. Némi bónuszpontot kapsz érte.
-
BigBlackDog
veterán
FSPassengerben van olyan, hogy "Fleet Bonus", ami a flottám mérete után kapott bónusz a repülés végén (mintha a többi gépemmel is repült volna valaki). Kérdésem a következő: a fleet bonusnál csak az aktuális gépemen kívüli gépek darabszámát veszi figyelembe, vagy azoknak a kapacitása is befolyásolja a fleet bonus mértékét?
Konkrétan egy példával: Mikor lesz nagyobb a fleet bonus? Ha az aktuálisan repült gépen kívül egy B747 van a cég tulajdonában, vagy ha 20 db Cessna 172?[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- Futás, futópályák
- sziku69: Szólánc.
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Vicces képek
- További aktív témák...